Missä? MIstä? MIkä tyyli paras?
Mulla on ollu joskus seittemän vuotta sitten sinettipidennykset, eivät kestäneet mielestäni hirveen kauan, sillon maksoin toisessa kaupungissa 250e puolipitkistä. kaverin mukaan on ollu aika kallis kun hän saa turussa kokopitkät 300e. mutta mihin tampereella kannattaa mennä kyselee? tekeekö joku sellasia ompelupidennyksiä? ja miten lyhyeen tukkaan sellaset voi laittaa?
oon kärvistelly nyt tän tukkani kaa jo tarpeeks kauan ja päättäny ottaa härkää sarvista :D rahotus voi tietysti muodostuu pikku pikku ongelmaks jos on reippaasti yli ton 300e mut kiittelen kovasti jos osaatte antaa vinkkejä!!!
Hiustenpidennykset TAMPEREELLA
kamalapää
2
485
Vastaukset
- niinnnn
Teen sinettipidennykset koko pää 170e. tukkan pitus 45cm jos kiinostat asun kanssa tamperella
- Rastas
Nostan tätä vanhaa aihetta. Eli mistä Tampereella hiustenpidennykset suhteellisen edullisesti, mutta laadusta tinkimättä? Rastassa ainakin maksaa yli 400e.
Onko kylmäkeratiinipidennyksia saatavilla myös Tampereella? Ainakin Helsingissä tehdään.
Kuinka paljon huolto maksaa?
Kiitoksia vastauksistanne! Harkitsen juuri ensimmäisten pidennysten ottoa. :)
Myös kotona tekijät voivat ilmoittautua, jos kokemusta onnistuneiden pidennyksien teosta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465911Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583426- 1862749
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122634mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132299- 312218
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/181997- 181755
- 1481389
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2791296