paljon maksaa nenäkoru?? sellainen pieni joku nappi? sattuuko se ja kauan siinä kestää ku se paranee?! please kertokaa:) mikä olis siisti koru minkä kandee laittaa??
paljon maksaaa??
17
1261
Vastaukset
- Mystique
Lävistettynä 30-40e (kannattaa ottaa lävistämällä!) "Nappi" maksaa yleisesti ottaen enemmän kuin rengas, mutta voi sen "napinkin" ottaa heti kun lävistetään. Kestäähän se parantua jonkin aikaa.. Riippuu ihan ihmisestä kauan.. Itelläni meni n. puol vuotta.
Joo-o, eipä se satu kun sen ottaa, lähinnä tuntuu oudota kun nenä lävistetään :) Siisti koru? Varmaan ihan riippuu siitä mistä itse tykkäät, älä muiden mielipiteitä kuuntele, ainakaan liikaa.. - jonna
kantsii ottaa koluliikkees, siisti homma. lävistäjällä tulee liian iso reikä ja voi jäädä arpi jos myöhemmin otat sen joskus pois.nenänappi suoralla piikillä vois olla hyvä sit ku se on vähän parantunnu. toi makso mulla about 10 e ja siihen tuli jo mukaan harjoituskoru. et sinne koruliikkeeseen vaan,renkaitakin voi käyttää. mulla on tällä hetkellä hopeinen rengas, jonka löysin netistä.
- Pro_on_aina_pro
Koruliikkeessä et saa hygieenisesti tehtyä lävistystä. Ja arpeutuminen on ihan samanlaista kummallakin menetelmällä, lävistämällä vaan välineet ja työtavat ovat puhtaita. Tämän lisäksi harjoituskoru ei ole sopiva nenän limakalvoille, lävistäjällä tehdään sama homma titaanisella nosescrewilla jolloin korun "takaosa" on suunniteltu niin ettei se syövytä nenän limakalvoa toisin kuin harjoituskoru.... Kysyin muuten Blomdahlilta miten ihmeessä korukasetti on muka steriili kun sitä käsitellään paljain käsin, eivät osanneet edes he vastata... (kyseessä ruotsalainen korvapyssy valmistaja.) Lävistäjällä homma maksaa huomattavasti enemmän kuin korliikkeessä n. 35-45 euroa mutta kuten sanottu laatu maksaa rahaa. Valinta on sinun...
- uuh
Pro_on_aina_pro kirjoitti:
Koruliikkeessä et saa hygieenisesti tehtyä lävistystä. Ja arpeutuminen on ihan samanlaista kummallakin menetelmällä, lävistämällä vaan välineet ja työtavat ovat puhtaita. Tämän lisäksi harjoituskoru ei ole sopiva nenän limakalvoille, lävistäjällä tehdään sama homma titaanisella nosescrewilla jolloin korun "takaosa" on suunniteltu niin ettei se syövytä nenän limakalvoa toisin kuin harjoituskoru.... Kysyin muuten Blomdahlilta miten ihmeessä korukasetti on muka steriili kun sitä käsitellään paljain käsin, eivät osanneet edes he vastata... (kyseessä ruotsalainen korvapyssy valmistaja.) Lävistäjällä homma maksaa huomattavasti enemmän kuin korliikkeessä n. 35-45 euroa mutta kuten sanottu laatu maksaa rahaa. Valinta on sinun...
Miten ne lävistäjät sitten voitaisiin steriloida? Sehän pitäisi kai tehdä, mikäli kaikki puolen metrin etäisyydellä pitää olla autoklaavattu. Et kyllä nyt puhu asiaa, vaan yrität hämätä ensimmäisiä koruja ottavia nuoria. Pro nimimerkin on kai tarkoitus viitata ammattilaisuuteen. Ammatti se on humpuukimaakarinkin ammatti.
Eiköhän toi pitäisi mennä hataraankin kaaliin, että isoon haavaan tulee iso arpi ja pieneen pieni.
Tuskin olet mitään todella selvittänyt Ruotsista tai muualta et ainakaan niin, että olisit mitään ymmärtänyt. Laita nyt perkele tähän sanasta sanaan se vastaus mitä sait, katsotaan sitten mikä tässäkin asiassa on totuus.
Kyllä se käsin neulalla tehtävä lävistys nenään ja korvaan on jo taaksejäänyttä elämää, nyt on paremmat ja turvallisemmat menetelmät. Ei sitä ennen ollut kännykköjäkään nyt on melkein kaikilla. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu! - Pro_on_aina_pro
uuh kirjoitti:
Miten ne lävistäjät sitten voitaisiin steriloida? Sehän pitäisi kai tehdä, mikäli kaikki puolen metrin etäisyydellä pitää olla autoklaavattu. Et kyllä nyt puhu asiaa, vaan yrität hämätä ensimmäisiä koruja ottavia nuoria. Pro nimimerkin on kai tarkoitus viitata ammattilaisuuteen. Ammatti se on humpuukimaakarinkin ammatti.
Eiköhän toi pitäisi mennä hataraankin kaaliin, että isoon haavaan tulee iso arpi ja pieneen pieni.
Tuskin olet mitään todella selvittänyt Ruotsista tai muualta et ainakaan niin, että olisit mitään ymmärtänyt. Laita nyt perkele tähän sanasta sanaan se vastaus mitä sait, katsotaan sitten mikä tässäkin asiassa on totuus.
Kyllä se käsin neulalla tehtävä lävistys nenään ja korvaan on jo taaksejäänyttä elämää, nyt on paremmat ja turvallisemmat menetelmät. Ei sitä ennen ollut kännykköjäkään nyt on melkein kaikilla. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu!Kun koru painetaan mekaanisella voimalla läpi kudoksesta tulee kudosvaurioita, neulalla ei läheskään yhtä paljon . Pyssy lävistäminen ei ole edistynyt viimeisen 10 vuoden aikana oikeastaan yhtään toisin kuin OIKEAT lävistystekniikat. Nimimerkki viittaa 10 vuoden kansainväliseen kokemukseen alalla. Välineiden ja korujen tulee olla steriilit tämän lisäksi tulee kaikkien työvaiheiden olla puhtaat että kontaminaatio- ja vastaavat vaarat saadaan minimoitua, turhahan tästä tietenkin on sinulle kertoa kun taidat olla oita "paljain käsin pyssyllä kampaamon nurkassa" ihmisiä. Blomdahl (katsokaa www.blomdahl.com) ei osannut kertoa miten korukasetti pysyy putaana paljain käsin käsiteltäessä, vastaus oli että ei kai sillä ole väliä... Kummassakin lävistystavassa haavan pitää olla korun kokoinen eli koolla ei ole eroja. Hämääminen vaikuttaisi nytten kyllä olevan sinun tavoitteesi... Lävistäjän sterilointi kommentti on tarkoituksellista väärin ymmärtämistä ja haihattelua, ei onnistu. Osta anatomian kirja ja soita APP:hen voit sinäkin päästä nykyaikaan...
- Asiatieto
Pro_on_aina_pro kirjoitti:
Kun koru painetaan mekaanisella voimalla läpi kudoksesta tulee kudosvaurioita, neulalla ei läheskään yhtä paljon . Pyssy lävistäminen ei ole edistynyt viimeisen 10 vuoden aikana oikeastaan yhtään toisin kuin OIKEAT lävistystekniikat. Nimimerkki viittaa 10 vuoden kansainväliseen kokemukseen alalla. Välineiden ja korujen tulee olla steriilit tämän lisäksi tulee kaikkien työvaiheiden olla puhtaat että kontaminaatio- ja vastaavat vaarat saadaan minimoitua, turhahan tästä tietenkin on sinulle kertoa kun taidat olla oita "paljain käsin pyssyllä kampaamon nurkassa" ihmisiä. Blomdahl (katsokaa www.blomdahl.com) ei osannut kertoa miten korukasetti pysyy putaana paljain käsin käsiteltäessä, vastaus oli että ei kai sillä ole väliä... Kummassakin lävistystavassa haavan pitää olla korun kokoinen eli koolla ei ole eroja. Hämääminen vaikuttaisi nytten kyllä olevan sinun tavoitteesi... Lävistäjän sterilointi kommentti on tarkoituksellista väärin ymmärtämistä ja haihattelua, ei onnistu. Osta anatomian kirja ja soita APP:hen voit sinäkin päästä nykyaikaan...
sinulle asetettuihin kysymyksiin. Olet kyllä uskomattoman hurmoshenkinen propagandan levittäjä. Et ole saanut ääri-islamisteilta kutsua kokoukseensa? Sopisit sinne ahtaan ajattelumaailmasi vuoksi kuin nyrkki silmään! Ja: ennenkuin alkaa levittelemään perättömiä tietoja "yhteydenotoista", kannattaa muistaa, että nimettömänä esiintyvälle finnjävelille ei kukaan kerro liikesalaisuuksiaan. Ole hyvä ja identifioi itsesi seuraavalla kerralla. Voit saada vastauksenkin, rautalangasta väännetyn, kun et tuota kysymystäsi heidän sivuiltaan löytänyt. SÄÄLIN SINUA JA ENNENKAIKKEA NIITÄ RAUKKOJA JOTKA JOUTUVAT SINUNKALTAISESI HÖYRYPÄÄN LÄVISTETTÄVIKSI!!!
- Pro_on_aina_pro
Asiatieto kirjoitti:
sinulle asetettuihin kysymyksiin. Olet kyllä uskomattoman hurmoshenkinen propagandan levittäjä. Et ole saanut ääri-islamisteilta kutsua kokoukseensa? Sopisit sinne ahtaan ajattelumaailmasi vuoksi kuin nyrkki silmään! Ja: ennenkuin alkaa levittelemään perättömiä tietoja "yhteydenotoista", kannattaa muistaa, että nimettömänä esiintyvälle finnjävelille ei kukaan kerro liikesalaisuuksiaan. Ole hyvä ja identifioi itsesi seuraavalla kerralla. Voit saada vastauksenkin, rautalangasta väännetyn, kun et tuota kysymystäsi heidän sivuiltaan löytänyt. SÄÄLIN SINUA JA ENNENKAIKKEA NIITÄ RAUKKOJA JOTKA JOUTUVAT SINUNKALTAISESI HÖYRYPÄÄN LÄVISTETTÄVIKSI!!!
Nonniin. Sekin sitten selvisi. että kuka on höyrypää. Otappa poju iisisti. Ja nyt tiedänkin mikä taho löytyy ns. asiantuntijan nimimerkin takaa. Kuten sanoin eivät kyenneet vastaamaan kysymykseeni. Jos sinulla on jotain henkilökohtaista ota yhteyttä emaililla suoraan minuun [email protected] ja voidaan keskustella aiheesta. Haukkuminen ei muuta tosiasioita. Vastaatko esittämiini kysymyksiin? Kuinka sterilointi tapahtuu? Et? no niin arvasinkin. Asiakkaani ovat olleet hyvin tyytyväisiä etenkin ne joilla on ollut surkeita kokemuksia teidän edustamistanne "lävistelijöistä"
- Pro_on_aina_pro
Asiatieto kirjoitti:
Piti vielä sanoa. Ymmärrät varmaan että haukkuminen ilkkuminen ja lapselliset kommentit eivät minua hiljennä. Suorat asialliset vastaukset ja faktat ovat sitten ihan eri asia, löytyykö???
- nina
uuh kirjoitti:
Kyllä se käsin neulalla tehtävä lävistys nenään ja korvaan on jo taaksejäänyttä elämää, nyt on paremmat ja turvallisemmat menetelmät. Ei sitä ennen ollut kännykköjäkään nyt on melkein kaikilla. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu!kuules nyt!!! olen juuri samaa mieltä pro... kanssa! itse olen napa ja kielilävistykseni ottanut neulalla ja kaikki on mennyt hyvin. mutte korviini kaikki 7 on ammuttu ja 4 on ainakin kerran jos useammankin tulehtunut! että sä voisit itte mennä opettelemaan! ja kaikki asiat ei jää vanhoiksi.
- tollo
nina kirjoitti:
kuules nyt!!! olen juuri samaa mieltä pro... kanssa! itse olen napa ja kielilävistykseni ottanut neulalla ja kaikki on mennyt hyvin. mutte korviini kaikki 7 on ammuttu ja 4 on ainakin kerran jos useammankin tulehtunut! että sä voisit itte mennä opettelemaan! ja kaikki asiat ei jää vanhoiksi.
Ihmettelen,että olet ylipäätään yrittänyt 7 kertaa.Sanoisin että VALEHTELET!Kukaan ei lyö päätään seinään niin montaa kertaa,paitsi provosointi-mielessä!.Mutta jos haluut provosoida,niin siitä vaan!Maksa vaan kallisti ja ole yhtä viisas kuin ennenkin:)
- Jensku
Mulla on itelläni myös nenäkoru, pieni nappi. Suosin nappia, se näyttää persoonalliselta (mun mielipide) ja renkaat tuovat paremminkin esiin ihmisten friikkiyden.
Otin pienen kaupungin lävistysliikkeessä sen, maksoi 35€, 5€ lisähinnalla sain myös puhdistusainetta, Antiseptia, mikä ei kirvellä puhdistettaessa.
Lävistysliike on ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin koruliike. Työvälineet ovat erittäin hygienisia ja iholle parempi vaihtoehto. Jos haluaa pysyä terveenä ja välttää tulehduksia, kannattaa valita varmempi ja parempi vaihtoehto, vaikka onkin kalliimpi. Ja tietenkin, pitää itse huolehtia puhdistuksesta usein. Pari kertaa kuukaudessa ei riitä.
Itselläni on ollut nenäkoru vasta vuoden, halusin sen välttämättä, pienestä asti haaveillut kyseisestä korusta. Ylpeä olen kun sen vihdoinkin sain, ja ylpeydellä kannan sitä nenässäni. Älä kulje onnesi ohi - törmää siihen jo tänään. - Mia
mutta mulle onkin kaikki
rei´ät tehty kultasepänliikkeessä, eikä ole tullut mitään tulehduksia, samoin ne ovat parantuneet todella nopeasti. Lävistysliikkeissä veri lentää, sen näkee monissa lävistyskuvissakin, en kyllä menis sinne korviani, tai nenääni lävistyttelemään.Sitä paitsi lävistyksistä tulee patteja, se on varmaan ehkä se ontto paksu neula, kun se rusautetaan ihon läpi, olen kuullu myöskin isosta reiästä minkä ne tekee.Sit mua vielä erikoisesti inhottaa kaikki
genitaalilävistykset, joita ne tekee samoilla välineillä. Hyi ! käyköhän asiakkaat ensin suihkussa, vai pestäänkö ne siellä. Onkohan ne lävistäjät koko ajan samoissa verisissä vaatteissa, vai vaihtaako ne farkut joka asiakkaan jälkeen puhtaisiin. Minä kyllä suosittelen menemään sinne kultasepänliikkeeseen.- Pro_on_aina_pro
Veri ei lennä lävistysliikkeessä. Välineet putsataan mekaanisesti ultraäänipesurilla ja steriloidaan autoklaavilla jokaisen käytön jälkeen. Ammuttaessa koru rusautetaan läpi neula menee terävyytensä vuoksi läpi helposti ja aiheuttamatta ylimääräisiä kudosvaurioita. Tuo patti juttu on aika hauska, lähinnä ptteja tulee pyssyllä tehtyihin rustolävistyksiin. Lävistäjät tekevät päivittäin työtä puhtaan ja eettisen työn eteen ja tämä on heidän ammattinsa ei myydä kelloja ihmisille ja välissä poiketa takauoneeseen paskaisin sormin ammuskelemaan korvakoruja ihmisille... Korvapyssyä ei sen sijaan voi steriloiida mistä syystä jokaisen asiakkaan kehonnesteet säilyvät laitteen pinnalla ja mahdolliset sieni-infektiot, bakteerit ja virukset myös...
http://www.bmeworld.com/heidi/guns.html
kannattaa lukea...
Ainiin. olisit voinut kyllä käyttää samaa nimimerkkiä näissä kummassakin kommentissasi...
- primus inter pares
voi vittu ettekste idiootit tajuu soittaa sinne liikkeesen/käydä kysyyn/kattoo netist...
siis vittuaks te täältä kyselette?
mullakin on aika monta lävärii eikä kertaakaan oo tarvinu kysyy täält!!
oottekste oikeesti noin uusavuttomii?!?!- v...tu
mitäs tääl teet, ku sull ei oo mitää asiaa. vittuilet vaan. me sinne liikkeeseen vittuilee
- yozzu
itelläni on nenä-ja napakoru, nenäkorun parantuminen kestää noin viikon.. eikä se satu paljon, vähän vaan nippasee. napakoru sattuu enemmän ja siin on oma riskinsä kasvaa ulos.. lävärit maksaa 10-80 euroa..kannattaa ottaa pieni timantti nenään. se on kaunis ja se kerää katseita
- MINÄ VAAN
KAIKKI TE JOTKA TÄÄLLÄ RIITELETTE LÄVISTYS TAPOJEN HYGIENIASTA NIIN OSTAKAA APTEEKISTA STERIILI NEULA JA KUMIHANSKAT!!!
SILLOIN TE KAIKKI VASTAATTE ITSE HYGIENIASTA!!!
ELI MUN POINTTI ON SE, ETTÄ JOS TEITÄ NOIN HIRVEESTI TOI MIETITYTTÄÄ ETTÄ MIKÄ LÄVISTYS TAPA ON HYGIENISÍN NIIN TEHKÄÄ ITE NIIN EI TARTTEE TÄÄLLÄ KINATA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815