Hei.
Haluaisin nyt tietää,että mikä finnivoide olisi paras apu minulle? Leuassani on melko paljon finnejä ja juuri sinne niitä tulee eniten ja toiseksi eniten on otsan alueella selässänikin on aika karmivasti. Olen käyttänyt useita eri kotikonsteja hammastahnasta suolavedestä ruokasoodaan eikä mikään auta siitä itseasiassa pahenevat.
Olen katsonut yliopistonapteekin sivuilta nyt tuotteita,kun nuo clearasilitkään eivät toimi.
Onko kenelläkään tietoa
Wicnecarb geelistä?
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=1993864(yaba...
tai wicne emulsiovoiteesta?
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=1993856(yaba...
Auttavatko nuo mitään? Voitte myös antaa vinkkejä mitkä olisivat 5-10 euron hinnassa parhaimmat voiteet brevoxylistäkin olen kuullut,että olisi hyvä?
Entä ovatko nuo neutrogenan voiteet/pesuaineet hyviä?
Eli kertokaapa voide/pesuaine,joka todella auttaa.
Lactolinekään ei ole tehnyt naamalleni mitään...
Paras aknevoide 5-10 euroa?
3
971
Vastaukset
- monia
Kun menet noille Yliopiston apteekin nettisivuille laita hakusanaksi Neutrogena sielllä on ihonhoitosarja epäpuhtaalle iholle, ihan kohtuu hintaisia tuotteita joissa on myös paikallishoitoaine. Myö Louis Widmerillä on apteekeissa epäpuhtaan ihon sarja sekä Acolla. Näissäkin on paikallishoitoaine. Jos paikkkunnallasi on apteekki jossa on ihonhoitotuotteita säästät postimaksuissa ja saat farmaseutilta neuvoja. Kun sanot minkä hintaisia tuotteita haluat osaa hän suositella oikeita.
- edelliseen
vastaajalle kiitos!!
Olen samaa mieltä ja vielä lisäisin,että neutrogena on laadukas,hyvä ja halpa-käytän itse sitä puhdistusta,jossa on rakeita mukana,kasvovesi on alkoholipitoinen,eli en sitä suosittele!!Tekisin itse kasvoveden eli vettä,omenaviinietikkaa ja ripaus suolaa,joka on sulatettu siihen veteen,joka on ensin kiehunut,lisäys suola ja jäädytys,sitten siihen etikkaa loraus.
Säännöllisyyttä tarvitaan,niin sekin on a ja o! - Finn1
edelliseen kirjoitti:
vastaajalle kiitos!!
Olen samaa mieltä ja vielä lisäisin,että neutrogena on laadukas,hyvä ja halpa-käytän itse sitä puhdistusta,jossa on rakeita mukana,kasvovesi on alkoholipitoinen,eli en sitä suosittele!!Tekisin itse kasvoveden eli vettä,omenaviinietikkaa ja ripaus suolaa,joka on sulatettu siihen veteen,joka on ensin kiehunut,lisäys suola ja jäädytys,sitten siihen etikkaa loraus.
Säännöllisyyttä tarvitaan,niin sekin on a ja o!Kuinka kauan kestää tuollainen neutrogenan naaman puhdistus tuote?
Tarkoitan tuota:
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=2054849(yaba...
Kestääkö kuukautta,jos pesen kaksi kertaa päivässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851