Jos olet, niin minkä puutteessa?
Oletko puutteessa?
60
836
Vastaukset
...auringonvalon puute vaivaa näin pitkän talven jälkeen.....ihan kauhiasti tekee mieli... =))
- kotipillu
Täällä riittää aurinkoa kaikille! :)
kotipillu kirjoitti:
Täällä riittää aurinkoa kaikille! :)
...kenties lasitalossa..... =) Valoisaa varmaan.....ja paljon verhoja....
- alright
iivar-runoilija kirjoitti:
banaanipuun korkeimmalla oksalla
alright kirjoitti:
banaanipuun korkeimmalla oksalla
....se banaanipuu olisi sen Laardi Greystoken.... alias viidakon läskipään takapihalla... =)
- alright
....se banaanipuu olisi sen Laardi Greystoken.... alias viidakon läskipään takapihalla... =)
vaan se on afrikan savannilla. kotipillu on meidän henkinen johtaja.
- kotipillu
Täällä palstallahan minä asun. :)
alright kirjoitti:
vaan se on afrikan savannilla. kotipillu on meidän henkinen johtaja.
...Dallaava Laama...vai oliko se Lada i Dama... en minä tiedä... mistään henkien johtajasta... =)
.. on juuri nyt käteisestä rahasta. Saisi olla isompiakin seteleitä, ei sen niin väliä, en ole ronkeli.
Niitä voisi rekkalastillisen peruuttaa pihan portista sisään. Kiitos! (jään odottamaan toimitusta)- alright
on vastaanotettu. toimitusaika on neljä päivää.
- kotipillu
Mullakin olisi käteiselle käyttöä
alright kirjoitti:
on vastaanotettu. toimitusaika on neljä päivää.
....jotenkin mä arvasin, että sä hyppäisit puskasta kommentoimaan. Osaan ennustaa, tai sitten sun liikeet voi jo ennalta arvata.
Neljä päivää??? On turhan pitkä toimitusaika, pistäs vipinää.- alright
tosi..typy kirjoitti:
....jotenkin mä arvasin, että sä hyppäisit puskasta kommentoimaan. Osaan ennustaa, tai sitten sun liikeet voi jo ennalta arvata.
Neljä päivää??? On turhan pitkä toimitusaika, pistäs vipinää.ei käy. neljä päivää on minimi. jos sä vielä jatkat valittamista, nii mä laitan sen toimitusajan neljäks tuhanneks vuodeks, että kannattaa vaan olla hiljempaa :D
alright kirjoitti:
ei käy. neljä päivää on minimi. jos sä vielä jatkat valittamista, nii mä laitan sen toimitusajan neljäks tuhanneks vuodeks, että kannattaa vaan olla hiljempaa :D
! :DD !
- alright
tosi..typy kirjoitti:
! :DD !
kaunis päivä tänään
- BlueNightSatin
kelpais työpaikka. Kiitos ja vähän äkkiä sittenkin.
en ole minkään puutteessa.
- Naisimmeinen
En minäkään ole enää puutteessa,sain mitä halusin :D KAHVIA :)
Naisimmeinen kirjoitti:
En minäkään ole enää puutteessa,sain mitä halusin :D KAHVIA :)
puutteista pahimpia. Itelle tulee ainakin hirvee hedari jos ei saa aamulla kahvia n. tunnin sisälllä heräämisestä.
- Naisimmeinen
timanttia kirjoitti:
puutteista pahimpia. Itelle tulee ainakin hirvee hedari jos ei saa aamulla kahvia n. tunnin sisälllä heräämisestä.
Minä juon tosi vähän kahvia,joten minulle ei tule päänsärkyä,ellen sitä saa.Joskus vaan tulee pieni kahvihimo kuitenkin:) Sama se on suklaan kanssa :)
Naisimmeinen kirjoitti:
Minä juon tosi vähän kahvia,joten minulle ei tule päänsärkyä,ellen sitä saa.Joskus vaan tulee pieni kahvihimo kuitenkin:) Sama se on suklaan kanssa :)
kyllä aika addiktoitunut just kahviin. Makeeta mun taas tekee mieli aika harvoin. Itseasiassa todella harvoin. Suolaiset herkut kiinnostaa enemmän.
- au-liskot
iskä on kuulema sinun kanssasi avoliitossa.
- au-Iiskot
au-liskot kirjoitti:
iskä on kuulema sinun kanssasi avoliitossa.
- Naisimmeinen
timanttia kirjoitti:
kyllä aika addiktoitunut just kahviin. Makeeta mun taas tekee mieli aika harvoin. Itseasiassa todella harvoin. Suolaiset herkut kiinnostaa enemmän.
Minulla tuo suolasenhimo tulee heti,kun olen saanut ne muutamat suklaapalat syötyä.Pystyn syömään kerralla vain vähän imelää,öllöolo tulee jos enemmän syön.
- au-Iiskot
au-Iiskot kirjoitti:
Naisimmeinen kirjoitti:
Minulla tuo suolasenhimo tulee heti,kun olen saanut ne muutamat suklaapalat syötyä.Pystyn syömään kerralla vain vähän imelää,öllöolo tulee jos enemmän syön.
intohimo on juustot, onks sulla kans?
- Naisimmeinen
timanttia kirjoitti:
Juustot eivät ole intohimoni,vaikka käytänkin juustoja paljon esim.salaatteihin.Hyvää salaattia tulee kun laitat juustoa,suolakurkkua ja balgania kuutioina ja siihen sekaan vielä keitettyä makaronia.On muuten täyttävä salaatti:)
- Juustotar
timanttia kirjoitti:
Mulla on kaapissa ihanaa juustoa... Goudaa...
- nälissään
Pitää olla syömättä ja juomatta aamuun asti kokeita varten.
unen.
Sellainen kilon konvehtirasia olisi kiva juttu.
(mieluummin vain niukasti nugaata)Rahan puutteessa kuten aina. Hellyyskin olis kyllä kiva mutta pakko valkata toi raha ekana.
Ei ole yhtään mitään ja periaatteesta boikotoin sitä.. koska tunget sitä koko ajan joka paikkaan. Kehotan kaikkia tuttujakin välttämään tuota.
Papu.Sparrow kirjoitti:
Ei ole yhtään mitään ja periaatteesta boikotoin sitä.. koska tunget sitä koko ajan joka paikkaan. Kehotan kaikkia tuttujakin välttämään tuota.
pitäis varmaan yp:lle laittaa viestiä että blokkaisivat ip:n...
mutta menee se näinkin; päivä kerrallaan :)
xena-183 kirjoitti:
Niin siis parempi kunto, parempi auto jne. - Mutta näillä mennään :)
meinasinkin udella härskisti että paremman minkä puutteessa :)
Hauska 'nähdä' pitkästä aikaa :)Toljake kirjoitti:
meinasinkin udella härskisti että paremman minkä puutteessa :)
Hauska 'nähdä' pitkästä aikaa :)Ja sama mielikuvitus on pojalla tallella edelleen :D
xena-183 kirjoitti:
Ja sama mielikuvitus on pojalla tallella edelleen :D
*katselee ympärilleen hämmästyneenä*
Ai kenellä pojalla? :)Toljake kirjoitti:
*katselee ympärilleen hämmästyneenä*
Ai kenellä pojalla? :)puumaa pelkää ;D
puutteessa, millon minkäkin. Just nyt eniten olis käyttöä mielenrauhalle ja järjestyneille ajatuksille.
mainitsemani 7 oikein lotossa ja mieluummin myös varanumerot ja jokeri.
- KoppavaHoro
hieronta tekisi terää. Treeni ei tule hieronta kainalossa. Erityisesti takareidet ja yläselkä, mutta voisi noita liikavarpaitakin vähän huomioida...
on kyllä pakko yhtyä. Olin sairaalassa monta päivää ja olo on kuin ois jääny jyrän alle. Puol selkää ihan jumissa :(
- un masajista
.
- KoppavaHoro
un masajista kirjoitti:
.
vaan saako rahalle vastinetta? Ei suinkaan itsestäänselvää.
- KoppavaHoro
timanttia kirjoitti:
on kyllä pakko yhtyä. Olin sairaalassa monta päivää ja olo on kuin ois jääny jyrän alle. Puol selkää ihan jumissa :(
tekiskö se hyvää sun tilassa? Vai onko sulla tikkejä tai jotain? Niiden kanssa ei kannata vissiin kauheasti hieroa..?
- thaityttö.
KoppavaHoro kirjoitti:
vaan saako rahalle vastinetta? Ei suinkaan itsestäänselvää.
.
KoppavaHoro kirjoitti:
tekiskö se hyvää sun tilassa? Vai onko sulla tikkejä tai jotain? Niiden kanssa ei kannata vissiin kauheasti hieroa..?
jotenkin vaan lihakset kramppaa ja kroppa äänestää EI lääkkeille.Ollu hiton huono olo niin lopetin niiden syömisen.
- TARPEESEEN
.
- Crocuta
Hammaslääkärin...
Joo ihan oikeasti mä himoitsen sitä poraa heiluttavaa könsikästä.Sit se onkin joku hentoinen kaunis nainen ja sä et voi himoita sitä, kun pelkäät kumminkin sitä poraa liikaa :D
Munkin pitäis kohta mennä tarkastukseen, ja pelottaa nyt jo. Kiva jos ne taaaaas kaivelee sieltä jotain.. niin, mulla on ilkeä mies lääkärinä ja se oikeesti tekee itte niitä reikiä sinne sillä piikillään että saa sitten porata. Sadisti :/
- Kitty lowe
Sillä se lopuu kohta selkäkivun takia.
Hyvää yötä kaikille! - zusi
sillee..
- beauty&beast
Saan mieheltäni max. kerran viikossa. Olen jatkuvassa puutteessa ja sen takia kiukkuinen!
ymmärryksen. Ja sen saa käsittää miten tahtoo : )
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907502Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216237Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604357Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2302990Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta912608Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh181818- 1111348
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1651334Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19676