Radioterapeutti

alkaa Radio Suomessa heti kello 22.00 uutisten jälkeen.

Muistaakseni aiheena yksinäisyys.

14

149

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlueNightSatin

voisin kyllä ruveta radiojuontajaksi, mutta terapeuttia musta ei tulis. Ja yksinäisyyden paras lääke on musiikki ja hyvä seura. Siis minusta.

• mielenkiintoinen homma.

Näillä taidoilla mitä minulla pääsisi korkeintaan Maikarin TV-chatin juontajaksi ja siinä tarvitsee perustallaajaa paksumman nahan. Juontajien mukaan tulee aika törkeitä solvauksia, mitä sensuroivat.

Yksinäisyyttä on monta laatua, toiset nauttii yksinjäisyydestä toiset ei ja siinä välissä monta versiota.

Aurinkoista päivänjatkoa.

• Rakkauspaketti
        runontaja kirjoitti:

mielenkiintoinen homma.

Näillä taidoilla mitä minulla pääsisi korkeintaan Maikarin TV-chatin juontajaksi ja siinä tarvitsee perustallaajaa paksumman nahan. Juontajien mukaan tulee aika törkeitä solvauksia, mitä sensuroivat.

Yksinäisyyttä on monta laatua, toiset nauttii yksinjäisyydestä toiset ei ja siinä välissä monta versiota.

Aurinkoista päivänjatkoa.

Tuo yksinäisyys varmasti tosi raastavaa,ellei ole kavereita tai sukulaisia lähietäisyydellä.Itse jo nyt kauhulla odotan tulevaa yksinäisyyttäni.

• BIueNightSatin

Ja sun rakkaukälätystä.

• Kolli_Kellinen
        Rakkauspaketti kirjoitti:

Tuo yksinäisyys varmasti tosi raastavaa,ellei ole kavereita tai sukulaisia lähietäisyydellä.Itse jo nyt kauhulla odotan tulevaa yksinäisyyttäni.

Yksinäisyyteen tottuu helposti ja siitä voi oppia nauttimaan. Itse koen olevani yksinäinen oikeastaan vain silloin kun olen rakastunut eikä rakas ole lähellä. Tai ehkä vähän paradoksaalisesti silloin kun olen muiden seurassa, mutta eri aaltopituudella heidän kanssaan ja siksi tunnen itseni ulkopuoliseksi. Sitä tapahtuu niin usein, että yksin oleminen on yleensä paljon parempi vaihtoehto. Omissa oloissani olen harvoin yksinäinen kun on niin paljon mielenkiintoista tehtävää. Muut ihmiset olisivat silloin vain häiriöksi.

• Ygg

tuo on sama kuin sanoisit hukkuvalle että hukkumiseen paras lääke on ilma. Tuon kommentin perusteella epäilen vahvasti ettet ole koskaan ollut yksinäinen.

Ja mitä tulee yksinäisyyteen ja siitä nauttimiseen niin tämä on käytännössä mahdollista vain silloin kun on vaihtoehtoja. Yksinäisellä harvemmin on vaihtoehtoja joten voi se siitä nauttimisenkin puoli jäädä kovin vähälle.

• Tenavat-sarjakuvapiirtäjä on joskus kirjoittanut (ja jonka kopioin joltain keskustelupalstalta):

"Hirvittävintä yksinäisyyttä on se tunne, minkä vallassa koira juoksee perheensä auton perässä.
        Ei sitä todellisuudessa ole hylätty, mutta sillä hetkellä koira tajuaa vaivaisella ymmärryksellään, että se on jätetty ikipäiväksi yksin ja että sen on juostava säilyäkseen hengissä.

Ei ihme, että teemme elämässämme hirveitä valintoja välttyäksemme yksinäisyydeltä."

• Ygg kirjoitti:

tuo on sama kuin sanoisit hukkuvalle että hukkumiseen paras lääke on ilma. Tuon kommentin perusteella epäilen vahvasti ettet ole koskaan ollut yksinäinen.

Ja mitä tulee yksinäisyyteen ja siitä nauttimiseen niin tämä on käytännössä mahdollista vain silloin kun on vaihtoehtoja. Yksinäisellä harvemmin on vaihtoehtoja joten voi se siitä nauttimisenkin puoli jäädä kovin vähälle.

mitään yksinäisyyttä vastaan, hyvin pärjätty monta vuotta.

Joillekkin siunaus, juteltiin eilen kurssilla, esim. opettajalle yksinäisyys voi olla siunaus koulupäivän päätyttyä.
        Joillekkin kirous, etenkin heille, jotka ovat riippuvaisia seurasta, esim. aikuisviihdetähti Ron Jemerny (tai jotain) omaa kyseisen vietin. Menee jokaiseen kissanristiäisiin kun kutsutaan.

• BIueNightSatin kirjoitti:

Ja sun rakkaukälätystä.

tietystä namikasta, jos ei, on vedettävä virtajohto irti, jos ei, vielä patterit, jos ei vieläkään sammu, niin huoltoon. Myös kanavaa voi vaihtaa.

• Rakkauspaketti
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

Yksinäisyyteen tottuu helposti ja siitä voi oppia nauttimaan. Itse koen olevani yksinäinen oikeastaan vain silloin kun olen rakastunut eikä rakas ole lähellä. Tai ehkä vähän paradoksaalisesti silloin kun olen muiden seurassa, mutta eri aaltopituudella heidän kanssaan ja siksi tunnen itseni ulkopuoliseksi. Sitä tapahtuu niin usein, että yksin oleminen on yleensä paljon parempi vaihtoehto. Omissa oloissani olen harvoin yksinäinen kun on niin paljon mielenkiintoista tehtävää. Muut ihmiset olisivat silloin vain häiriöksi.

Minulla aina ollut rakkaita ympärillä.Nyt rakkaat muuttaneet omilleen ja minä olen nyt yksin.Ja yksinäisyys vaan lisääntyy,kun muutan tuntemattomaan kaupunkiin.Rakkaanikin ovat sitten pitkän ajomatkan päässä.Sitä tämä elämä on,joskus on pakko luopua lapsistaan ja aloittaa elämä ihan uudelta pohjalta.

• Kolli_Kellinen

Minulla aina ollut rakkaita ympärillä.Nyt rakkaat muuttaneet omilleen ja minä olen nyt yksin.Ja yksinäisyys vaan lisääntyy,kun muutan tuntemattomaan kaupunkiin.Rakkaanikin ovat sitten pitkän ajomatkan päässä.Sitä tämä elämä on,joskus on pakko luopua lapsistaan ja aloittaa elämä ihan uudelta pohjalta.

Kyllä se yksinöisyyden tunne menee aika nopeasti ohi. Sosiaalisuuskin on lopulta vain eräänlainen riippuvuus, kuten tupakan himo. Paras lääke kaikkiin riippuvuuksiin on, että keksii jotain korvaavaa toimintaa elämän sisällöksi, täyttämään sitä tyhjiötä jonka riippuvuudesta luopuminen väistämättä aiheuttaa.

• Rakkauspaketti

Kyllä se yksinöisyyden tunne menee aika nopeasti ohi. Sosiaalisuuskin on lopulta vain eräänlainen riippuvuus, kuten tupakan himo. Paras lääke kaikkiin riippuvuuksiin on, että keksii jotain korvaavaa toimintaa elämän sisällöksi, täyttämään sitä tyhjiötä jonka riippuvuudesta luopuminen väistämättä aiheuttaa.

Toivottavasti uusista naapureista saisin edes joskus juttukavereita.Jos ei muuta niin kyllä säästä aina voi aloittaa:)
        En kylläkään katso itseäni läheisriippuvaiseksi.Jokainen suurperheen äiti varmasti ajattelee samoin,jos olisi samassa tilanteessa.Lapset olleet minulle aina tärkeimpiä ihmisiä elämässäni ja tulevat aina olemaankin.Heidän kanssaan ei ole ikinä tarvinnut riidellä,olemme aina puhumalla saaneet asiat selvitettyä.Erinomaiset välit lasten kanssa vaikuttavat kyllä siihen,että haikeelta tuntuu muuttaa kauas heistä.

• Kolli_Kellinen

Toivottavasti uusista naapureista saisin edes joskus juttukavereita.Jos ei muuta niin kyllä säästä aina voi aloittaa:)
        En kylläkään katso itseäni läheisriippuvaiseksi.Jokainen suurperheen äiti varmasti ajattelee samoin,jos olisi samassa tilanteessa.Lapset olleet minulle aina tärkeimpiä ihmisiä elämässäni ja tulevat aina olemaankin.Heidän kanssaan ei ole ikinä tarvinnut riidellä,olemme aina puhumalla saaneet asiat selvitettyä.Erinomaiset välit lasten kanssa vaikuttavat kyllä siihen,että haikeelta tuntuu muuttaa kauas heistä.

Ymmärrän, onhan se iso elämänmuutos. Voithan sinä kuitenkin pitää yhteyttä netin kautta ja puhelimitse. Fyysisellä välimatkalla ei loppujen lopuksi ole suurta merkitystä, jos yhteydenpito muuten säilyy. Kirjautukaa koko kööri Facebookiin. Sitä kautta on helppo jakaa kuviakin.

• Rakkauspaketti

Ymmärrän, onhan se iso elämänmuutos. Voithan sinä kuitenkin pitää yhteyttä netin kautta ja puhelimitse. Fyysisellä välimatkalla ei loppujen lopuksi ole suurta merkitystä, jos yhteydenpito muuten säilyy. Kirjautukaa koko kööri Facebookiin. Sitä kautta on helppo jakaa kuviakin.

Tietenkin pidämme yhteyttä paljonkin.Minulla menee nytkin puhelimessa aikaa ihan kiitettävästi lasten kanssa jutellessa:) Ei se muuttoni suhteisiimme vaikuta,lujittaa vaan "yhteenkuuluvuuttamme":)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1185
    2. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      458
      971
    3. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      78
      959
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      78
      910
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      72
      844
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      783
    7. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      757
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      748
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      682
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      580
    Aihe