Huomasin kauhukseni tullessani suihkusta käsivarressani selluliittiä! Maailma meinas kaatua sihen paikkaan. Löytyy myöskin pepusta, mut se ei nyt ole varsinainen ongelma!
Näitä keskusteluja ku oon lukenut, ni tosi harva kertoo että on käsivarressa selluliittiä, mutta ne joilla sitä on/ollut ni kertokaas miten saanu vähennettyä sitä?
Oon ruvennut juomaan n. litran vähintää vettä päivässä, aamuin/illoin hieromaan kohtaa karhealla hanskalla, kuorin kerran viikossa, teen punnerrus liikkeitä (ei varmaan auta kyseisee ongelmaan, mut ainakin kiinteyttämään käsivarsia) Lisäksi lenkkeilen päivässä yms..käyn salilla. Ikääki on vasta kertynyt 21
Pliis. Ei tähän keskusteluun muuta ku juuri sitä käsivarren selluliittiä! :)
Käsivarressa selluliittiä!
5
678
Vastaukset
- avuton*
Ei oo tullut hirveesti vastauksia, mutta kokeilin ihan huvin vuoksi kylmävoidetta selluliittiin, ja alkoi sellainen polte, tietääkö kukaan saako sitä käyttää käsivarteen? Koitin hakee netistä, mutta en löytänyt
- avuton*
Oon treenannut kaks vuotta,sentakia en voi ymmärtää miksi juuri käsivarteen on tullut muhkuroita? Eikö muka kellään muualla ole??
- eXavuton*
avuton* kirjoitti:
Oon treenannut kaks vuotta,sentakia en voi ymmärtää miksi juuri käsivarteen on tullut muhkuroita? Eikö muka kellään muualla ole??
löysin hoitokeinon itse! :)
- Meritas 49
eXavuton* kirjoitti:
löysin hoitokeinon itse! :)
meillekkin täällä myös sama ongelma...
- Ex avuton*
Meritas 49 kirjoitti:
meillekkin täällä myös sama ongelma...
No itseasiassa, rasvaaminen ja kuivaharjaus on muuttanu kyseisiä rasvakertymiä huimasti!
En tiedä oletko lukenut alkukirjoitukseni, mutta itselläni on enimmäkseen oikeasssa olkavarressa, ja siinäki vaan näkee oikeassa valossa. Mutta en voinut ymmärtää näkemääni, et käsivarteen tulee selluliittiä! ostin myös trombosol voidetta..Tää jakaa mielipiteitä, mutta se on auttanut ainaki mua, käytän sitä harvoin ja pienelle alueelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83373308Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2092933Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy592447Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771520Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181319Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551310- 60943
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14935- 89885
- 20834