Käsivarressa selluliittiä!

avuton*

Huomasin kauhukseni tullessani suihkusta käsivarressani selluliittiä! Maailma meinas kaatua sihen paikkaan. Löytyy myöskin pepusta, mut se ei nyt ole varsinainen ongelma!
Näitä keskusteluja ku oon lukenut, ni tosi harva kertoo että on käsivarressa selluliittiä, mutta ne joilla sitä on/ollut ni kertokaas miten saanu vähennettyä sitä?

Oon ruvennut juomaan n. litran vähintää vettä päivässä, aamuin/illoin hieromaan kohtaa karhealla hanskalla, kuorin kerran viikossa, teen punnerrus liikkeitä (ei varmaan auta kyseisee ongelmaan, mut ainakin kiinteyttämään käsivarsia) Lisäksi lenkkeilen päivässä yms..käyn salilla. Ikääki on vasta kertynyt 21

Pliis. Ei tähän keskusteluun muuta ku juuri sitä käsivarren selluliittiä! :)

5

619

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avuton*

Ei oo tullut hirveesti vastauksia, mutta kokeilin ihan huvin vuoksi kylmävoidetta selluliittiin, ja alkoi sellainen polte, tietääkö kukaan saako sitä käyttää käsivarteen? Koitin hakee netistä, mutta en löytänyt

• avuton*

Oon treenannut kaks vuotta,sentakia en voi ymmärtää miksi juuri käsivarteen on tullut muhkuroita? Eikö muka kellään muualla ole??

• eXavuton*
        avuton* kirjoitti:

Oon treenannut kaks vuotta,sentakia en voi ymmärtää miksi juuri käsivarteen on tullut muhkuroita? Eikö muka kellään muualla ole??

löysin hoitokeinon itse! :)

• Meritas 49
        eXavuton* kirjoitti:

löysin hoitokeinon itse! :)

meillekkin täällä myös sama ongelma...

• Ex avuton*
        Meritas 49 kirjoitti:

meillekkin täällä myös sama ongelma...

No itseasiassa, rasvaaminen ja kuivaharjaus on muuttanu kyseisiä rasvakertymiä huimasti!

En tiedä oletko lukenut alkukirjoitukseni, mutta itselläni on enimmäkseen oikeasssa olkavarressa, ja siinäki vaan näkee oikeassa valossa. Mutta en voinut ymmärtää näkemääni, et käsivarteen tulee selluliittiä! ostin myös trombosol voidetta..Tää jakaa mielipiteitä, mutta se on auttanut ainaki mua, käytän sitä harvoin ja pienelle alueelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3603
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2244
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1875
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1629
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      16
      1586
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      82
      1297
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe