Eronneelle Sinkkunaiselle on helpointa, jos tapaa vain ukkomiehiä pikaiset intohimosessiot ja heipat, tie erkanevat. Poikamiehet ovat roikkujia, vapaalle naiselle, joka ei halua sitoutua. Naisella jolla on takana pitkäliitto nähnyt sen, mutta tiedän, että ukkomiehet panostavat laatuun sillä yhdellä kerralla ja thats it.
Poikamiehet pommittavat viestejä ja soittelevat ovikelloa, moikkaavat. Ukkomiehet korkeintaan hiukan hymyilevät ohimennessään.
Enää en haluakkaan pitkään parisuhteeseen ns. turvalliseen elämään. Työ, harrastukset ja aikuiset lapset. Voiko elämä olla paremmin 45-vuotiaalla naisella. Sitä en tiedä tosin kuinka kymmenen vuoden päästä on, mutta nyt nautin tästä. Oikeus nauttia itsestään ja elämän hedelmistä.
Ukkomiehet eivät soittele
34
354
Vastaukset
- ........
näitä 45-v "onnellisia" eronneita/karanneita on työpaikallani useimpikin. Ollaan niin kauheen itsenäisiä ja nautitaan elämästä, todellisuudessa ei kelvata enää kellekään ja epätoivoissaan yritetään iskeä ukkomiehiä ja saadaankin heidät yhdeksi illaksi ja itketään kun ei se välittänytkään....niin ja ollaan siis vanhoja "sinkkuja". En kyllä haluaisi olla yhdenkään heidän housuissa ja toivon ettei itselleni 20 vuoden päästä käy samalla tavalla...
- Muuta hommaa?
Jos ukkomies on pitkästi yli 40v. ihmettelen mitähän iloa siitä jollekkin sinkulle on?
Ymmärrän, et käyttää ukot sinkkuja, kun oma eukko ei enää anna,mut ku just sen takii ei anna enään, kun ukot on niin surkeita vanhemmiten naimaan..heti vaan muna sisään ilman lämmittelyjä, että sen 5min. veltosta velttoon jaksaa..
Kyllä nuoremmat poikamiehet on aivan eri sarjaa!! Ne ei oo takonu vuositolkulla säännöllistä tylsäksi mennyttä seksiä siipan kanssa, vaan ovat valmiina kuin kukon pojat pitkäjänteiseen seksiin..
No, valinta kullekkin, mut en ymmärrä AP;n hehkutusta..taidat olla vaan niin tottunut surkeeseen naintiin, että sulle kelpaa kuka vaan rahjus.
En näe kyllä tuossa mitään leuhotuksen aihetta? - gtfjgfjnh
yksi besserwisser, joka määrittää ihmisen arvon sen mukaan, onko hänellä päivän valon kestävä parisuhde vai ei... Kyse ei ole kelpaamisesta, vaan tietoisesta valinnasta - no, mitäpä sinä siitä tietäisit...
- *
gtfjgfjnh kirjoitti:
yksi besserwisser, joka määrittää ihmisen arvon sen mukaan, onko hänellä päivän valon kestävä parisuhde vai ei... Kyse ei ole kelpaamisesta, vaan tietoisesta valinnasta - no, mitäpä sinä siitä tietäisit...
....taispa kalikka kalahtaa..heh heh!
- egjdpi
* kirjoitti:
....taispa kalikka kalahtaa..heh heh!
lätinää tämäkin kommentti taas... Kumpaan ryhmään itse mahdat kuulua, kun noin "kalahtelee": siihen, joita yksin eläminen pelottaa siinä määrin, että pysytään huonossakin parisuhteessa vain sen vuoksi, ettei tarvitse olla yksin? Vai siihen, joiden mielestä ihmisarvo määräytyy parisuhteen mukaan?
Heh heh itsellesi... Menen tästä saunaan IHAN YKSIN, voi kun on pelottavaa ja voi kun olen huono ihminen, kun en kelpaa kenenkään saunaseuraksi..! - :D
egjdpi kirjoitti:
lätinää tämäkin kommentti taas... Kumpaan ryhmään itse mahdat kuulua, kun noin "kalahtelee": siihen, joita yksin eläminen pelottaa siinä määrin, että pysytään huonossakin parisuhteessa vain sen vuoksi, ettei tarvitse olla yksin? Vai siihen, joiden mielestä ihmisarvo määräytyy parisuhteen mukaan?
Heh heh itsellesi... Menen tästä saunaan IHAN YKSIN, voi kun on pelottavaa ja voi kun olen huono ihminen, kun en kelpaa kenenkään saunaseuraksi..!Onpas huono itsetunto..tais olla kurja päivä, kun illallakin vielä kiukuttelee..noo, jospa se saunanlämpö laukaisis muutakin kuin hermot.. :)
- kaunis nainen!
egjdpi kirjoitti:
Heh heh itsellesi... Menen tästä saunaan IHAN YKSIN, voi kun on pelottavaa ja voi kun olen huono ihminen, kun en kelpaa kenenkään saunaseuraksi..!Voin tulla sulle saunakaveriksi, jos viinit tarjoot päälle! ;D
- rikyådfho
kaunis nainen! kirjoitti:
Voin tulla sulle saunakaveriksi, jos viinit tarjoot päälle! ;D
minulla on sauna, joten vieras on hyvä ja tuo itse viininsä... Ja kiitos tarjouksesta, mutta viihdyn tämän illan loistavasti "just me-mysel-and I".
- rthdfhd
:D kirjoitti:
Onpas huono itsetunto..tais olla kurja päivä, kun illallakin vielä kiukuttelee..noo, jospa se saunanlämpö laukaisis muutakin kuin hermot.. :)
sä itse pitämään huolta siitä loistavasta parisuhteestasi, mitä ihmettä täällä notkut...
Sanoinko muuten jossain kohdassa, että elän seksitöntä elämää..? Ajattelin vain, kun epäilet minulla olevan jotain "laukaistavaa"... Kiitos huolenpidosta, mutta eilen sitä viimeksi "tuli" aivan riittävästi - ja laadukasta ;-) - just me..
rikyådfho kirjoitti:
minulla on sauna, joten vieras on hyvä ja tuo itse viininsä... Ja kiitos tarjouksesta, mutta viihdyn tämän illan loistavasti "just me-mysel-and I".
No..pitää mennä sitten oman siipan kanssa löylyihin..:D
Rattoisaa illan viettoa ihan itsesi kanssa! Bye bye! - naiset nyt tanssiin!
just me.. kirjoitti:
No..pitää mennä sitten oman siipan kanssa löylyihin..:D
Rattoisaa illan viettoa ihan itsesi kanssa! Bye bye!Niinkuin tommonen mörkö naisten päälle mitään tajuis..:=O..ees saunassa...!
Ennemmin kuluttaa kaiken aikansa täällä toinen käsi housuissa toinen koneella..Hooh!
Mä lähden tästä nyt naisii tanssittaan ravintolettiin! Jos kävis yhtä hyvä flaksi, kuin viimeksi!
Toiset ne osaa elää! Se on moro! - rättipäivät(kö)?
rthdfhd kirjoitti:
sä itse pitämään huolta siitä loistavasta parisuhteestasi, mitä ihmettä täällä notkut...
Sanoinko muuten jossain kohdassa, että elän seksitöntä elämää..? Ajattelin vain, kun epäilet minulla olevan jotain "laukaistavaa"... Kiitos huolenpidosta, mutta eilen sitä viimeksi "tuli" aivan riittävästi - ja laadukasta ;-)onneksi meidän mammalla on kuukautiset vain kerran kuussa...sulla ne tuntuu olevan kiukusta päätellen alati riesana...vaikka äijänkuvatus oletkin. ;D
- kokåkoåjm
rättipäivät(kö)? kirjoitti:
onneksi meidän mammalla on kuukautiset vain kerran kuussa...sulla ne tuntuu olevan kiukusta päätellen alati riesana...vaikka äijänkuvatus oletkin. ;D
nyt, kun olet taitavan ammattilaisen tavoin selvittänyt minun vaivani... Kerrohan, mikä sinua riepoo? Iltalääkkeet ottamatta tai annostuksessa vähän säätämisen varaa..?
- mörkönainen
naiset nyt tanssiin! kirjoitti:
Niinkuin tommonen mörkö naisten päälle mitään tajuis..:=O..ees saunassa...!
Ennemmin kuluttaa kaiken aikansa täällä toinen käsi housuissa toinen koneella..Hooh!
Mä lähden tästä nyt naisii tanssittaan ravintolettiin! Jos kävis yhtä hyvä flaksi, kuin viimeksi!
Toiset ne osaa elää! Se on moro!Piti oikein käydä vessan peilin edessä tarkistamassa tilanne - ja sama oli kuin saunasta tullessakin: vastaan katsoo saunanpuhdas nainen. Mistäköhän moinen päätelmä, että mies olen... Ja jo valmiiksi sanon, ettei kannata tulla epäilemään seksuaalista suuntautumistani, en ole bi enkä lesbo.
- Ja RÄYH!
mörkönainen kirjoitti:
Piti oikein käydä vessan peilin edessä tarkistamassa tilanne - ja sama oli kuin saunasta tullessakin: vastaan katsoo saunanpuhdas nainen. Mistäköhän moinen päätelmä, että mies olen... Ja jo valmiiksi sanon, ettei kannata tulla epäilemään seksuaalista suuntautumistani, en ole bi enkä lesbo.
No ilmankos sieltä ihan itse" Besserwisser" ilmaantui räkyttävine kulmahampaineen! Hui!
RÄYH! RÄYH!
Kurkkaappas, jospa siellä jääkaapissa olis se kurkunpuolikas ja mee viettään sen kans aikaasi!
Vaikutat ihan miehen puutteessa olevalta...vanhalta piialta..sanoakseni..ei mut nyt pitää mennä,nuoremmat naiset oottaa!........ :=D - .-.
Ja RÄYH! kirjoitti:
No ilmankos sieltä ihan itse" Besserwisser" ilmaantui räkyttävine kulmahampaineen! Hui!
RÄYH! RÄYH!
Kurkkaappas, jospa siellä jääkaapissa olis se kurkunpuolikas ja mee viettään sen kans aikaasi!
Vaikutat ihan miehen puutteessa olevalta...vanhalta piialta..sanoakseni..ei mut nyt pitää mennä,nuoremmat naiset oottaa!........ :=Dsua ei oota kuin kirkkomaa...
- eipä sitten muuta...
kokåkoåjm kirjoitti:
nyt, kun olet taitavan ammattilaisen tavoin selvittänyt minun vaivani... Kerrohan, mikä sinua riepoo? Iltalääkkeet ottamatta tai annostuksessa vähän säätämisen varaa..?
..ai..sä ootki akka!!
No jo ihmettelinkin, voiko mieskin olla noin "ämmämäinen" !! Hahhahahhahahhahah!!
No,ei sitten niin "kivaa" ookkaan se elämä... - **--**
.-. kirjoitti:
sua ei oota kuin kirkkomaa...
hmmm....varmaan tosiaan ne rättipäivät....tai vaihdevuodet...tai masennus kun kuolevia aatteleee..
- nainen43---
ne perään soittelee, ainakin minulle. Et vaan oo ollu tarpeeks hyvä sängyssä, sori. Yhdelle kirjoittajalle tiedoksi: nelikymppiset miehet on parhaita.
- Että leuhkia pitää
Kyllä sitä ollaan niin kypsiä ihmisiä, että pitää oikein leuhkia sillä, että heilastellaan jonkun perheenisän kanssa. Ilmeisesti ei paljoa hetkauta, että miehellä on vaimo ja lapsia. Kunhan itsellä menee hyvin. Kuinka moni näistä ukkomiehen helluista pitäisi siitä, että tulisivat itse joskus petetyksi ? Tai osa on varmaan tullutkin ja laittaa vahingon kiertämään. No, vakioselityshän tähän on se, että ukkomieshän se pettää enkä minä, kun olen vapaa. Ja tietysti se on tottakin, että ukkomieshän se pääasiassa syyllinen onkin, mutta ihmetyttää silti että jotkut sinkkunaiset tieten tahtoen alkaa ukkomiehen pikapanoksi tai jopa jalkavaimoksi. Jos ei tahdo sitoutua niin varmasti löytyy vapaakin mies, joka on valmis etäsuhteeseen. Mutta se on sitä kaikki-tänne-mulle-heti-kulttuuria, ettei kunnioiteta muita. Mutta on niitä semmosiakin sinkkunaisia, jotka eivät periaatteesta sekaannu ukkomiehiin. Heissä on vielä selkärankaa.
- Päässä tuulee??
Että leuhkia pitää kirjoitti:
Kyllä sitä ollaan niin kypsiä ihmisiä, että pitää oikein leuhkia sillä, että heilastellaan jonkun perheenisän kanssa. Ilmeisesti ei paljoa hetkauta, että miehellä on vaimo ja lapsia. Kunhan itsellä menee hyvin. Kuinka moni näistä ukkomiehen helluista pitäisi siitä, että tulisivat itse joskus petetyksi ? Tai osa on varmaan tullutkin ja laittaa vahingon kiertämään. No, vakioselityshän tähän on se, että ukkomieshän se pettää enkä minä, kun olen vapaa. Ja tietysti se on tottakin, että ukkomieshän se pääasiassa syyllinen onkin, mutta ihmetyttää silti että jotkut sinkkunaiset tieten tahtoen alkaa ukkomiehen pikapanoksi tai jopa jalkavaimoksi. Jos ei tahdo sitoutua niin varmasti löytyy vapaakin mies, joka on valmis etäsuhteeseen. Mutta se on sitä kaikki-tänne-mulle-heti-kulttuuria, ettei kunnioiteta muita. Mutta on niitä semmosiakin sinkkunaisia, jotka eivät periaatteesta sekaannu ukkomiehiin. Heissä on vielä selkärankaa.
Jotain epätoivostahan se tollainen on...katkera muija ja pitää sitten muka tulla siihen kehuskeleen asialla, jossa ei oo mitään kehumista...Kukahan se "aikuisen oikeesti" haluais muka joku "koko kylän mopo" olla, jolle ukot selän takana naureskelee...aika yksinkertainen tapaus tai sitten pelkkä provo...
- kiitos eeltäkäsin!
Mitäs "laatuu" niiltä varatuilta ukkoilta muka saa!?
Sen verran ainakin ukkoni tunnen, et mistään laadusta ei todellakaan ole kyse, mut tieten jos on kauan sinkkuna ollut jo puutteessa, niin se siltä voi tuntuu...otappa siltä meidän iskältä suihin, kun mä inhoon koko räkäklimppii ja isi taas tykkäis! Siinä sulle sitä laatuu..yök!- oispa helpotus!!
Ootko kovinkin ranttu..??
Tuota noin...kehtaako kysyäkkään, kun meirän koiralla on juoksuaika...niin hoitelisitko senkin, jos ukon mukana panisin tuleen..Kiiiiiitoooos! - jpkjåo
ihme, että "kylillä" on vaivaksi saakka huomionkipeitä ukkomiehiä, kun kotona on kaiken maailman "Luuta-Hiltoja", jotka väheksyvät siippaansa ja tämän tarpeita MIEHENÄ?! Ja sinäkin alat vikistä tähän kommenttiin vastauksesi, että ukkosi on surkea sängyssä ja tulee puolessa minuutissa, niinhän..? Ts jos nyt yleensä sattuu seisomaankaan... Vilkaisepas sinne peiliin ja mieti, olisiko jotain vikaa sinussakin, oi seksin jumalatar... Oikea NAINEN saa nimittäin sinunkin ukostasi esille sinulle tuntemattomia piirteitä. Katsos kun kaikki naiset eivät ole sitä mieltä, että miehen pitää tyydyttää heidät ja kaikki kiva, mitä mies toivoo sinun tekevän, on likaista ja turhaa...
- Hymyä huuleen!
jpkjåo kirjoitti:
ihme, että "kylillä" on vaivaksi saakka huomionkipeitä ukkomiehiä, kun kotona on kaiken maailman "Luuta-Hiltoja", jotka väheksyvät siippaansa ja tämän tarpeita MIEHENÄ?! Ja sinäkin alat vikistä tähän kommenttiin vastauksesi, että ukkosi on surkea sängyssä ja tulee puolessa minuutissa, niinhän..? Ts jos nyt yleensä sattuu seisomaankaan... Vilkaisepas sinne peiliin ja mieti, olisiko jotain vikaa sinussakin, oi seksin jumalatar... Oikea NAINEN saa nimittäin sinunkin ukostasi esille sinulle tuntemattomia piirteitä. Katsos kun kaikki naiset eivät ole sitä mieltä, että miehen pitää tyydyttää heidät ja kaikki kiva, mitä mies toivoo sinun tekevän, on likaista ja turhaa...
Siksihän se minun mies heti laukeekin, kun oon kuulemma niin seksikäs pakkaus, ettei voi pidätellä.. ja niin hän se onkin, naapurin ukko kuulemma kuolaa kans aina mun perään..
Ei se meidän iskä vieraissa ehdi juosta...menee aika mun perässä juoksemiseen, vanhalla miehellä...
Säkin voisit muuten opetella vetään vähän joskus niitä suupieliä ylöspäin..on aina semmosta ikävää narinaa sulla joka paikassa..ei voi olla noin surkeeta koko ajan immeisellä.. katsos näin: ;D - ..__..__..__
Hymyä huuleen! kirjoitti:
Siksihän se minun mies heti laukeekin, kun oon kuulemma niin seksikäs pakkaus, ettei voi pidätellä.. ja niin hän se onkin, naapurin ukko kuulemma kuolaa kans aina mun perään..
Ei se meidän iskä vieraissa ehdi juosta...menee aika mun perässä juoksemiseen, vanhalla miehellä...
Säkin voisit muuten opetella vetään vähän joskus niitä suupieliä ylöspäin..on aina semmosta ikävää narinaa sulla joka paikassa..ei voi olla noin surkeeta koko ajan immeisellä.. katsos näin: ;DHuh! Tuommonen impotentti nyt ei osaa ees hymyillä!
Kitisee ja kärisee nurjan naamansa kanssa, eikä tee mitään ongelmansa poistamiseksi..Säksättää vaan täällä päivät pitkät! Ei naisten mieleen ollenkaan!! - :)
..__..__..__ kirjoitti:
Huh! Tuommonen impotentti nyt ei osaa ees hymyillä!
Kitisee ja kärisee nurjan naamansa kanssa, eikä tee mitään ongelmansa poistamiseksi..Säksättää vaan täällä päivät pitkät! Ei naisten mieleen ollenkaan!!**HIH!**
- Halooo?????
Etkö koskaan mieti miksi eivät soittele...hohhoo!!
- -variksenmarjanen-
sen kummemmin kajoamatta... Mikähän omasta nokkeluudestaan innostunut keskenkasvuinen penikka tähän ketjuun on kirjoitellut puuta heinää eri nimillä..? Ilmeisesti pullonkorkki löysällä lauantai-illan kunniaksi ja avot, kun on hauskaa lukea omia nokkeluuksia, joiden väliin joku vähäsen järkevämpi yrittää kertoa jopa mielipidettään asiasta.
- lumppu mikä lumppu!!
No eikös se kivaa ookkaan enää hehkutella sitä sinkkuelämän ihanuutta ukkomiesten kanssa!!
Mietippäs seuraavalla kerralla vähän aloituksiasi...akka joka jakaa kaikille ja sitten tykkää kyttyrää, kun huorana pidetään....iteppähän oot kohtalos valinnu, mitäs siinä märiset! - *
Omistatko kristallipallon? vai harrastatko itse niin ahkerasti eri nim.merkkien takana kyyläilyä,kun tunnut niin hyvin olevan perillä...tietääkseni tämä on ihan vapaata aluetta kenen tahansa kommentoida? pakkohan ei ole kenenkään täälläkään roikkua..sinunkaan! Ehkä joillakin ihmisillä on kuitenkin vielä moraaliakin tallella.!!
- -variksenmarjanen-
* kirjoitti:
Omistatko kristallipallon? vai harrastatko itse niin ahkerasti eri nim.merkkien takana kyyläilyä,kun tunnut niin hyvin olevan perillä...tietääkseni tämä on ihan vapaata aluetta kenen tahansa kommentoida? pakkohan ei ole kenenkään täälläkään roikkua..sinunkaan! Ehkä joillakin ihmisillä on kuitenkin vielä moraaliakin tallella.!!
kuin ketju läpi lukea, niin huomaa, mistä "kynästä" useampikin perättäinen kommentti on kotoisin. No, huvinsa kullakin. Mitä sinä muuten minun moraalistani tiedät, enhän kommentoinnut aloitusta millään tavalla, kunhan vain ihmettelin ketjun kulkua?
Tekeekö se, että "uskaltaa" anonyymisti huudella rivouksia ja arvailuja toisen henkilöllisyydestä mielestäsi kirjoittajasta fiksun ja "moraalisen"?
- tuunko?
no täällä yks asiallinen,mä olisin vähä naisen puutteessa ja mulla kyllä tollainen yhen yön juttu sopis.
missä päin asut voin tulla käymään.oon reissuhommisa joten matka ei ongelma.
missä päin suomee oot.? ootko tuolla senssipuolella jollaki nimimerkillä..mä oon erkki ja panettas kovasti.- ikifeminiini
Mikä on absoluuttinen totuus, kun on kyse makuasioista ja vaihtelusta? Mulla (50v varattu rouva) on ollut varattuja hyviä ystäviä ,ukkomiehiä ja otos on kohtuullinen. Tästä päätellen voin sanoa ,että laatua löytyy nimenomaan kypsistä varatuista miehistä,joilla on kokemusta ja taitoa.Ikäkään ei ole kriteeri, paras ystävä täytti juuri 60, ja hän on IHANA! Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa. Toiset ei opi koskaan, toiset on synnynnäisiä.Harjaantunut opiskelija koko elämän....tunnetta ja lämpöäkin löytyy ja peräänsoittelu ei mitään merkitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41985Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55874