Bittien valmistukseen kuluu arvaamattoman paljon sähköä ja ne vievät alati katoavaa tilaa.
Nyt vietämmekin juuri tästä syystä bittien kierrätyspäivää ja kaikki viestit pitää kirjoittaa vanhoista viesteistä kopioiduilla kirjaimilla. Tehkäämme parhaamme tai muuten maailma ei pelastu ja hautaudumme lumivöryinä sortuvien kierrättämättömien bittien alle.
Kierrätyspäivä
8
117
Vastaukset
että eivätkös botitkin koostu biteistä... Hmmm... :)
buddy-love kirjoitti:
(täällä bittivyöryn allahan sitä juuri ollaan)
*potkii 1:ä ja 0:a sivummalle*
Lupaan yrittää kierrättää jatkossa bittini mahdollisimman tehokkaasti!- bang(1)(1)(1)(1)(1)
Toljake kirjoitti:
*potkii 1:ä ja 0:a sivummalle*
Lupaan yrittää kierrättää jatkossa bittini mahdollisimman tehokkaasti!.
- kolmisormi Jack
digitaalinen tulee sanasta _digitus_ =sormi
kierrätin tänään vain likaisia vaatteita pesukoneen kautta narulle.
"Täältä juuri poistatettiin pari viestiketjua.
Toisessa niistä kiinnitin huomiota jonkun kommenttiin, että tällä keskustelupalstalla olisi laadittu "boikottilistoja" eri kirjoittajia kohtaan (koskien ilmeisesti viesteihin vastaamista jne. mitä lie muuta?). Kirjoittaja kritisoi asiaa.
Pitääkö tällainen paikkansa?
Jos oikeasti pitää, niin mitä mieltä olet tuonkaltaisesta toiminnasta? Oletko itse osallistunut sellaiseen, tai esimerkiksi nähnyt/ saanut sähköpostiviestejä, joissa kehotetaan "boikotoimaan" joitakin kirjoittajia?
Mun mielestäni tuonkaltainen (jos pitää paikkansa) kuulostais moraalisesti aika arveluttavalta (ja lapselliselta) toiminnalta... Kaikilla kirjoittajilla ei esimerkiksi ole sähköpostiosoitetta tai profiilia S24:ssa, kaikki eivät tunne toisiaan henkilökohtaisesti. Ihmisistä saatetaan (pahimmassa tapauksessa) tuolla tavalla toimien välittää myös aivan vääränlaistakin ja valheellista kuvaa keskustelupalstalla.
Mitä mieltä olet tuonkaltaisesta toiminnasta yleisesti, yksilön oikeuksien ja ilmaisunvapauden kannalta?
Jos tuonkaltaista tällä palstalla tapahtuu, luulen sen liittyvän siihen, että kirjoittajia saatetaan haluta mustamaalata "kampittamistarkoituksessa", mitä tulee suhteiden luomiseen muihin kirjoittajiin ( tai: suomen kielellä ilmaisten vastakkaisen sukupuolen metsästykseen)..."..tekoälyboxit tehtäisiin kierrätysmetallista, niin siitähän kärsisivät bottien kauneuskilpailut.
Kuhmu siellä, naarmu tällä ja vilkut eivät pelitä, kaikenmaailman kihinä ja krohina. Kierrätys..pyh!
Ei, ei, ei, joissain asioissa kierrätys on unohdettava ja on keskityttävä tuunattuun bottimaisuuteen, biteillä tai ilman. Ulkoasu: huoliteltu ja tyylikäs! (pyyhi edes pölyt)
Jeah..beibe!
Aurinkoenergia-led-lamppu lähettää terveisiä... kevät tulee, sittenkin! :D
*hymyile botti*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564