Elämäni on mallillaan. Urheilen paljon ja olen elämäni kunnossa. Opiskelut yliopistossa sujuvat mukavasti, mutta yksi tärkeä juttu puuttuu nimittäin tyttöystävä. Olen iloinen, fiksu, mukava ja sosiaalinen. Osaan käyttäytyä ja arvostan muita ihmisiä. Olen ollut ihastunut viiteen tyttöön tässä kolmen vuoden aikana. Kaksi on osoittautunut varautuksi ja heidän kanssaan olen nykyään kaveri. Kolmelta on tullut tylyä kohtelua, kun olen ensi alkuun yrittänyt tutustua kaverimielessä.
En haluaisi uskoa tätä, mutta päivä päivältä uskon enemmän ja enemmän siihen, että lieväkin vammaisuus on este tyttöystävän löytämiselle. Onko tämä tosiaan näin? Onko minulla mitään mahdollisuuksia löytää tyttöystävää vai onko parempi olla kiusaamatta itseään? Minulla on kuulokojeet ja toinen silmäluomeni roikkuu vähän. Kasvoissani on pieni halvaus, mitä tosin ei välttämättä huomaa. En ole ulkonäöltäni rumakaan, mutta en mikään kansikuvapoju. Mitkä ovat hyviä paikkoja löytää mukavia tyttöjä esim. mistä urheiluharrastuksista heitä löytää? Olen tyttökavereiltani saanut kehuja tietyistä asioista lähinnä siitä, että olen mukava ja fiksu.
En viihdy baareissa, enkä tykkää liiallisesta alkoholin juomisesta. En myöskään ole mikään machoilijatyyppi, jolla on tarve korostaa itseään ja pitää itseään muita parempana. Bodarikaan en ole. MIten saan tytöt kiinnostumaan minusta ja ihastumaan minuun?
Olen kokeillut eri deittipalstoja. Olen saanut monelta tytöltä vastauksia lähettämiini viesteihin ja he ovat kehuneet, että kuinka fiksun ja hyvän vaikutelman ovat saaneet minun viesteistäni ja profiilistani. Sitten, kun on vaihdettu kuvia, heistä ei ole kuulunut enää mitään. Jotkut näistä, jotka ovat kehuneet ovat lopettaneet kirjoittelun jo ennen kuvan vaihtoa. Onko siis ulkonäkö ainoa asia, joka merkitsee?
Suvaitsevaisuus
5
307
Vastaukset
- Nainen 20 v. enemmän
Netissä ulkonäkö ratkaisee sillä lailla, että vielä täysin tuntemattomalle ihmiselle voi antaa kenkää ja jatkaa sitten toisiin ympyröihin sitä täydellistä hakemaan. Deittipalstat ovat postimyyntiluetteloita, joista napataan nätit ja sopivat, muttei jatketa pitemmälle. On mielestäni ehdottomasti parempi nähdä ihminen ensin, tutustua vähän ja ruveta vähitellen tykkäämään.
Löydät tyttösi joko opiskeluympyröistä, harrastuksistasi tai myöhemmin työelämästä. Ei sitä tyttöystävää oikeasti tarvitse löytää vielä opiskeluaikana. Duunissa joudut sitten tekemisiin ihmisten kanssa niin säännöllisesti, että söpö luonteesi yhtäkkiä alkaakin kiinnostaa jotakuta. Nuorena pitää saada kaikki heti, mutta oikeasti on aika kiva ensin kärvistellä ja sitten bongata joku oikein mukava ihminen.
Et piittaa alkoholista, mutta kehottaisin kuitenkin vilkaisemaan kaikenlaisia pikkujouluja ja muita työ- tai opiskelupippaloita, joissa viini virtaa. Siellä on helppo huomata samanmieliset ihmiset, ja kotiin voi lähteä joka tapauksessa aikaisemmin joko yksin tai ehkä kaksin. Vaikka lähtisitkin yksin, joku on saattanut panna sen merkille ja jotakin mukavaa saattaa syntyä myöhemmin. Olen nähnyt kaltaisiasi ihmisiä, ja jokainen paremmin tuntemani tapaus on mennyt opintojen jälkeen naimisiin ja miettii nyt, mitä tekisi, kun lapset ovat lähdössä opiskelemaan.
Älä hukkaa toivoa, huominen tuo mukanaan kaikenmoisia yllätyksiä. :)- kjksfsjk
www.eurosinkut.net Tuolta on moni löytänyt kumppanin.
- reipas_poikamies
kjksfsjk kirjoitti:
www.eurosinkut.net Tuolta on moni löytänyt kumppanin.
"että söpö luonteesi yhtäkkiä alkaakin kiinnostaa jotakuta."
Kamunaisia luvassa?
"Et piittaa alkoholista, mutta kehottaisin kuitenkin vilkaisemaan kaikenlaisia pikkujouluja ja muita työ- tai opiskelupippaloita, joissa viini virtaa."
Just hyvä juoda niin hitosti, eipähän muista siten turhista juhlista juuri muuta- yksin näistä toki lähdetäänkin. - Reipas oikeasti
reipas_poikamies kirjoitti:
"että söpö luonteesi yhtäkkiä alkaakin kiinnostaa jotakuta."
Kamunaisia luvassa?
"Et piittaa alkoholista, mutta kehottaisin kuitenkin vilkaisemaan kaikenlaisia pikkujouluja ja muita työ- tai opiskelupippaloita, joissa viini virtaa."
Just hyvä juoda niin hitosti, eipähän muista siten turhista juhlista juuri muuta- yksin näistä toki lähdetäänkin.Kuka käski käsittää väärin. Ei juhlissa tartte välttämättä kipata juomaa kurkusta alas laisinkaan. Näkee, kuulee ja kokee enemmän, kun on taju tallella.
- ptlöö
"Löydät tyttösi joko opiskeluympyröistä, harrastuksistasi tai myöhemmin työelämästä."
Olen aloittajan kanssa samaa ikähaarukkaa ja ihmistyypiltäkin luultavasti samoilta hehtaareilta. Minua kyllä kalvaa henkilökohtainen huoli, kun opiskelupiireissä ei tyttöjä ollut ja on vaikea kuvitella törmääväni työelämässäkään samanikäisiin. Harrastuksissa taas on jotenkin eri aaltopituuden ihmisiä, sielläkään ei tule luontevasti tutustuttua vaikka yrittäisi pitää silmänsä auki ja itse tykkäisi jutella enemmän. Nuorena miehenä on pelottavan helppo syrjäytyä parisuhdemarkkinoilta. Harmillisesti niitä aivojakaan ei saa napsautettua vain tyytymään tilanteeseen ja uskomaan kirkassilmäisesti parempaan huomiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762185Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744