Naiystäväni haisee

raimoB

Niin, olemme seukanneet nyt muutaman kuukauden ja olen huomannut, että naisystäväni haisee imelältä.

Suoraan sanoen mädäntyneeltä.

No, paskalta oikeastaan.

Mitä tehdä?

En halua loukata häntä. mutta jotain on keksittävä.

Voiko rättipäivät aiheuttaa tälläistä?

Tämä ei ole vitsi.

16

4826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonnyrottens

vai jokin tietty osa hänessä erityisesti? Kuvailemasi mädän haju tulee aika usein hampaiden juuressa olevasta infektiopesäkkeestä tai kroonisesta nielurisojen tulehduksesta. Löyhkä ei tule loppumaan ennen kuin vaivat on hoidettu. Jos se on alapää joka haisee mädälle niin sielläkin täytyy olla jokin hoitamaton tulehdus.

• raimoB

haisee pahalta kun olemme sängyssä.

Hirveän imelän tuoksu ja kun hän käynyt vessassa, niin sielläkin tuoksuu samalta.

• jonnyrottens
        raimoB kirjoitti:

Hirveän imelän tuoksu ja kun hän käynyt vessassa, niin sielläkin tuoksuu samalta.

Hänellä täytyy olla jokin tulehdus siellä alapäässä, ei normaalisti naisen alapää löyhkää tuolla tavalla. Menkkojen aikana voi vähän haiskahtaa fisulle jos ei hoida hyvin hygieniaa mutta ei muuten pitäisi terveen naisen alapään haista. Kysäisepäs milloin on tyttö käynyt viimeksi gynen tutkittavana?

• ...
        jonnyrottens kirjoitti:

Hänellä täytyy olla jokin tulehdus siellä alapäässä, ei normaalisti naisen alapää löyhkää tuolla tavalla. Menkkojen aikana voi vähän haiskahtaa fisulle jos ei hoida hyvin hygieniaa mutta ei muuten pitäisi terveen naisen alapään haista. Kysäisepäs milloin on tyttö käynyt viimeksi gynen tutkittavana?

Yleislääkärikin kelpaa. Vc-käynnin jälkeinen imelä haju viittaa virtsatieinfektioon.

• ... kirjoitti:

Yleislääkärikin kelpaa. Vc-käynnin jälkeinen imelä haju viittaa virtsatieinfektioon.

tosin myös esim. hiivatulehdus aiheuttaa epämiellyttävän hajun, mutta sen luulisi näkyvän jo muutenkin, jos tilannetta on jatkunut. - Ettei siellä alapäässä olis mitään valkoista töhnää kuitenkaan näkyvissä, niin sen voit tsekata itekin ja siihen saa lääkettä ihan käsikauppatavarana apteekista.

• hoitoalan naikkonen
        raimoB kirjoitti:

B-vitamiini aiheuttaa pahan hajun virtsaan. Jotkut ruoka-aineet, einekset, saavat aikaan, että kuukautisvuoto haisee. Kummassakaan tapauksessa ei ole kyse tulehduksesta.
        Kun lopetin esim. tonnikalan ostamisen, hajua ei enää ollut. Ravinnon on oltava alkuperäistä, tehty alusta asti itse.
        Tulehduksia voi saada uimahallista, varsinkin suihkukahvoista, jota on koskettanut sitä sairastava henkilö.
        Ei todellakaan tarvitse seksisuhteita altistuakseen, olin monta vuotta yksin. Raudanpuuteanemiaa sairastava saa tartunnan helpommin. Sama koskee yleisiä saunoja.
        Usein naiset kantavat vaivaa kauan, koska eivät kehtaa mennä lääkäriin. Gyno-Daktarin auttaa hiivasieneen, bakteeriperäinen tulehdus ilmenee erilaisin oirein, limakalvot ovat kuivat.

• hnfghn
        raimoB kirjoitti:

Onko sokeritaudin mahdollisuus testattu?

Mun nenään moni nainen tuoksahtaa matkan päähän imelältä kesällä, mutta luulen että kyse on jotain puuterista tms, jota tupsuttelevat hikeä peittämään. Mutta teillä tuskin on kyse tästä.

• Anonyymi
        hnfghn kirjoitti:

Onko sokeritaudin mahdollisuus testattu?

Mun nenään moni nainen tuoksahtaa matkan päähän imelältä kesällä, mutta luulen että kyse on jotain puuterista tms, jota tupsuttelevat hikeä peittämään. Mutta teillä tuskin on kyse tästä.

Oikein päätelty, ns.sokeritauti saa pimpsan tuoksumaan makealta, salanaisellani on ko.sairaus tuoksu oudon makea.

• aah,.

Oman muijan pillu tuoksuu ja maisuu hyvälle kun häntä nuolen orgasmiin

• rasseli roope

No hoh-hoijaa... Taas tällainen aloitus. Hommaa nyt ensin se nainen. Jos sun äitisin on 60-luvulla haissut menkkojen aikana, nykyajan naiset eivät enää haise.

Pillu ei haise paskalta. Taidat pökkiä väärään reikään.

• sillähän se selviää

jotkut lääkekuurit, esimerkiksi penisilliinikuuri voi haista imelältä.

• Mulkkisti

lyö sitä päähän kärpäslätkällä ja sano että "sori mut luulin et oot paskakärpänen".

• pimsaus puhtaaksi.

• ---
        pimsaus puhtaaksi. kirjoitti:

Pistä se Juicen "Et sä pese sitä koskaan "- biisi soimaan toistuvana taustalle ku rupeetta hommaamaan. Luulisi ottavan vihjeestä vaaria.

http://www.youtube.com/watch?v=OUCRpQGyYEo

Kysymys ei ole pesemättömyydestä, vaan joko tulehduksesta tai ruokavaliosta.
        Fiksutkin ihmiset luulevat pesemällä taudit paranevat, ei uskoisi jollei olisi nähnyt, mies pesi muijansa saunassa aina kun hän palasi ---reissuilta kotiin, etteivät taudit tarttuisi. Kumia käyttämällä vältettäisiin monta lääkärissäkäyntiä.
        Kuitenkin haju voi tulla ilman suhteitakin, itse koettu.

• Viviane, ++

Tulee mieleen, että voisiko kyseessä on tämän naisen jonkinlainen "ominaishaju", joka ei johdu sairaudesta tms.

Tulee mieleeni äitini kertoma tarina hänen nuoruudestaan: Hän tutustui mieheen, joka oli fiksu ja kiva, mutta miehessä oli sellainen kumma haju koko ajan, ja äidilleni se oli mahdoton paikka. Hän ei voinut ajatellakaan, että olisi sen miehen kanssa alkanut seurustella, avioliitosta phumattakaan (ja hyvä niin, sillä eihän minuakaan silloin olisi...:)

Toivottavasti naisesi hajun syyksi paljastuisi asia, jonka voi korjata.

• Tajunnanvirta

On olemassa geenivirhe (trimethylaminuria), joka saa ihmisen haisemaan pahalta. Joillakin haju on mieto, toiset taas haisee mädältä kalalta, kaatopaikalta tai roskapussilta. Eikä siihen auta, vaikka kävisi suihkussa 10 kertaa päivässä.

No tytölläsi tuskin sellaista on. ;) Veikkaan tulehdusta alapäässä. Sekään ei pesemällä lähde, vaan lääkkeillä. Liika peseminen saattaa päinvastoin pahentaa tilannetta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      31
      2393
    2. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1153
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      43
      1115
    4. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      84
      1094
    5. Tiedätkö mikä mulle

On vaikeaa?
      Ikävä
      44
      896
    6. Mitä antaisit nainen ensimmäiseksi?

Kaipaamallesi miehelle.
      Ikävä
      74
      861
    7. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      92
      854
    8. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
      Ikävä
      53
      820
    9. Koirahyökkäys filpuntiellä.

Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu
      Pori
      86
      761
    10. Paavi on kuollut

Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill
      70 plus
      115
      749
    Aihe