Keskikasvojen kohotus

Amanda_81

Olen kovasti harkinnut keskikasvojen kohotukseen menemistä, käynyt kahden eri kirurgin konsultaatiossakin, mutta haluaisin ennen isoa päätöstä kuulla myös muiden kokemuksia ja mielipiteitä. Ongelmana minulla ovat syvät kyynelurat, joiden takaa ohuen ihon läpi paistaa todella tummat silmänaluset. Näin on ollut aina, geeneissä olen saanut sen kirouksen. Ajan myötä myös posket ovat alkaneet valahtamaan ja silmänaluset pullottamaan jonkin verran. Vaikka ikää hädintuskin edes kolmeakymmentä! Tuntuu kovin epäreilulta. Mutta suurin ongelma siis nämä tummat silmänaluset.

Kävin konsultaatiossa Helsingissä KL:ssä ja Nordströmillä. Molemmat tekisivät sellaisen keskikasvojen kohotuksen, jossa leikkausviillot tulisivat alaripsirajaan ja silmien ulkonurkkiin. Haluaisin kuulla samaisessa operaatiossa käyneiden kokemuksia mm. seuraaviin kohtiin (kaikenlaiset kokemukset erittäin tervetulleita!):

- auttoiko leikkaus vaivaan?
- millaiset arvet jäivät?
- muuttuiko silmän koko/muoto?
- kuka leikkasi? Minulla vaihtoehtoina tällä hetkellä Nordström tai Peter Lilius, osaavatko he hommansa vai olisiko joku muu joka olisi vielä parempi keskikasvojen kohotuksissa?

Tiedän että leikkauskokemus tulisi olemaan rankka. Mutta toisaalta olisin valmis tekemään melkein mitä vaan, ettei tarvitsisi loppuelämän jokaisena päivänä masentua väsyneennäköisen peilikuvan takia. Tai voisi olla edes päivän ilman meikkiä ihmisten ilmoilla, ilman että kuulee kommentteja "oletko sairas?" tai "oletpa väsyneennäköinen!" vaikka sisäisesti olo olisi pirteä ja iloinen..

40

5797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylitse 50v.

Minäkin olen ajatellut keskikasvon kohotusleikkausta,sekä yläluomileikkausta.Kasvoni roikkuu jo iänkin
      takia.(reilusti yli 50v.)On aivan selvää,että leikkaus auttaa.Netissä on vaikka kuinka paljon ennen ja jälkeen
      kuvia,ero on suuri.Olen aivan varma,että sinusta ja minusta tulee paremman näköisiä leikkauksen jälkeen.
      Tuosta Liliuksesta en tiedä,mutta Nordström on niin maineikas kirurgi(joskin vähän kallis)että häneen voi
      luottaa täysin.Itse olen ajatellut,että minut leikkaisi joko Eeva Siitari,tai Tatu Tarkka.Ensi Perjantaina
      on konsultaatio Eevan kanssa.

• haluatte omakoht

tietoa operaatiosta voin kirjoittaa teille luomaanne s-postiosoitteeseen.

Ylitse 50: Eeva on hyvä kirurgi mutta toinen mainitsemasi ei ole hintansa arvoinen.

• ylitse 50v.
        haluatte omakoht kirjoitti:

Ylitse 50: Eeva on hyvä kirurgi mutta toinen mainitsemasi ei ole hintansa arvoinen.

Kiitos jo etukäteen!Ihmettelen tuota lausuntoasi Tarkasta,kun täällä on ollut vain pelkkiä kehuja,mutta saattaahan ne olla pelkkiä mainoksiakin.Jos voi sit ystävällisesti lähettää minulle postia os.
        [email protected] niin olisin kiitollinen.

• Amanda_81

Hei, erittäin mielellään kuulisin kokemuksestasi:
        [email protected]

Lämmin kiitos!

• hamster8

Hei mulle saisi kanssa laittaa henk.koht. meiliä jos vaan viitsit!!
        [email protected]

Oon 40 ja risat ja käynyt myös tuolla Liliuksella konsultaatiossa keskikasvokohotuksesta

• vaan tuota
        ylitse 50v. kirjoitti:

Kiitos jo etukäteen!Ihmettelen tuota lausuntoasi Tarkasta,kun täällä on ollut vain pelkkiä kehuja,mutta saattaahan ne olla pelkkiä mainoksiakin.Jos voi sit ystävällisesti lähettää minulle postia os.
        [email protected] niin olisin kiitollinen.

Suomen kalleinta kirurgia. Meilaan teille kaikille vielä myöhemmin kokemukseni, malttakaa vielä pieni hetki.

• Kiitos etukäteen
        vaan tuota kirjoitti:

Suomen kalleinta kirurgia. Meilaan teille kaikille vielä myöhemmin kokemukseni, malttakaa vielä pieni hetki.

Saisinko minäkin nuo tiedot. Keskikasvojen kohotus olisi tarpeen.
        [email protected]

• 60 ja vähän päälle

Minäkin haluan tietoja operaatiostasi!

Tähän osoitteeseen, kiitos jos viitsit!
        [email protected]

• 60 ja vähän päälle
        60 ja vähän päälle kirjoitti:

Minäkin haluan tietoja operaatiostasi!

Tähän osoitteeseen, kiitos jos viitsit!
        [email protected]

Uudestaan, tuli pikku virhe:

[email protected]

Ja tietoja operaatiostasi joka siis oli keskikasvojen kohotus. Kiitos jos viitsit!

• leila 123
        60 ja vähän päälle kirjoitti:

Uudestaan, tuli pikku virhe:

[email protected]

Ja tietoja operaatiostasi joka siis oli keskikasvojen kohotus. Kiitos jos viitsit!

Hei te kaikki keskikasvojen kohotuksesta kiinnostuneet. Päädyittekö leikkaukseen? Olisi hienoa jos ehtisitte jakaa kokemuksia leikkauksestanne. Kauanko paraneminen kesti, millaiset olivat tulokset, jäikö näkyvät arvet? jne. Tietysti kuulisin mielellään ajatuksia myös luotettavista ja hyvistä kirurgeista tuohon leikkaukseen!
        Harkitsen siis kyseistä kohotusta, mutta erityisesti mahdollinen pitkä paranemisaika ja tietysti operaation epäonnistumisen pelko saa vielä jahkaamaan, vaikka olen jo vuosia harkinnut tätä leikkausta. Ja se tulisi tarpeeseen.

• 59v.mies
        leila 123 kirjoitti:

Hei te kaikki keskikasvojen kohotuksesta kiinnostuneet. Päädyittekö leikkaukseen? Olisi hienoa jos ehtisitte jakaa kokemuksia leikkauksestanne. Kauanko paraneminen kesti, millaiset olivat tulokset, jäikö näkyvät arvet? jne. Tietysti kuulisin mielellään ajatuksia myös luotettavista ja hyvistä kirurgeista tuohon leikkaukseen!
        Harkitsen siis kyseistä kohotusta, mutta erityisesti mahdollinen pitkä paranemisaika ja tietysti operaation epäonnistumisen pelko saa vielä jahkaamaan, vaikka olen jo vuosia harkinnut tätä leikkausta. Ja se tulisi tarpeeseen.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9561881

ja päädyin leikkaukseen.Se tehtiin 8.4.-10 Hämeenlinnan mehiläisessä ja leikkasi Tatu Tarkka.Mulle siis tehtiin yläluomileikkaus ja keskikasvon kohotus alaluomiviillosta.Hinta 3080E.Kirjoitin monet viestit asiasta sen jälkeen,joten kannattaisi lukea vanhoja viestejä viime keväästä eteenpäin.En jaksa kaikkea nyt enää uudestaan kirjoittaa.Epäonnistumisen pelkoa ei ole.Leikkauksella saat huomattavan parannuksen ulkonäköösi.Multa lähti reilut 10v.naamasta pois.Aurinkolasit päässä voi kulkea ulkosalla heti seuraavana päivänä.Eka viikko oli pahin ja kolmen viikon päästä naama oli jo aika hyvän näköinen.Suurin ongelma on siis siinä,miten piileskellä tuo kolme viikkoa.Vuosiloma taitaa työssä käyvälle olla ainoa vaihtoehto.Tuossa on yksi viestiketju asiasta.Olen erittäin tyytyväinen siihen,että menin leikkaukseen.
        Otin itsestäni valokuvia vähän ennen leikkausta.Nyt kun olen ottanut kuvia ja laittanut vierekkäin niitten kanssa,niin ajattelen,että ei voi olla totta.Olenko mä joskus ollut noin rupsahtaneen näköinen.

• hmnnnn
        59v.mies kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9561881

ja päädyin leikkaukseen.Se tehtiin 8.4.-10 Hämeenlinnan mehiläisessä ja leikkasi Tatu Tarkka.Mulle siis tehtiin yläluomileikkaus ja keskikasvon kohotus alaluomiviillosta.Hinta 3080E.Kirjoitin monet viestit asiasta sen jälkeen,joten kannattaisi lukea vanhoja viestejä viime keväästä eteenpäin.En jaksa kaikkea nyt enää uudestaan kirjoittaa.Epäonnistumisen pelkoa ei ole.Leikkauksella saat huomattavan parannuksen ulkonäköösi.Multa lähti reilut 10v.naamasta pois.Aurinkolasit päässä voi kulkea ulkosalla heti seuraavana päivänä.Eka viikko oli pahin ja kolmen viikon päästä naama oli jo aika hyvän näköinen.Suurin ongelma on siis siinä,miten piileskellä tuo kolme viikkoa.Vuosiloma taitaa työssä käyvälle olla ainoa vaihtoehto.Tuossa on yksi viestiketju asiasta.Olen erittäin tyytyväinen siihen,että menin leikkaukseen.
        Otin itsestäni valokuvia vähän ennen leikkausta.Nyt kun olen ottanut kuvia ja laittanut vierekkäin niitten kanssa,niin ajattelen,että ei voi olla totta.Olenko mä joskus ollut noin rupsahtaneen näköinen.

Hei tuo hinta 3080e ?..oliko se anestasiassa vai paikallispuudutuksessa?.
        Ja oliko lihasten kiinnityksellä?.
        Mitä kautta otit yhteyttä Tatu Tarkkaan?...Mehiläisen kautta vai ?

Kiitos hirveesti etukäteen :)

• Nainen 63 v.
        leila 123 kirjoitti:

Minulle tehtiin alaluomileikkaus ja mini-keskikasvon kohotus joulukuun alussa. Oikein ihmettelen, miten hyvin meni itse leikkaus ja sen jälkeinen toipuminen. Olin jo samalla viikolla kaupassa käymässä aurinkolasit päällä. Seuraavalla viikolla en niitä tarvinnut kaupoissakaan. Mustelmat olivat niin vaaleita, etteivät ne paljon häirinneet ja olivat helposti peitettävissä meikillä. Tämän myös tuloksen puolesta erittäin onnistuneen leikkauksen teki Tatu Tarkka Terveystalossa Helsingissä. Aikaisemmin toisen henkilön tekemän yläluomileikkauksen jälkeen oli tummia häiritseviä mustelmia noin kuukauden verran.

• nuorempi minä

Viisi viikkoa leikkauksesta, ilman meikkiä arvet vielä näkyvät, toinen alaluomi hieman turvoksissa, mutta vieras ei huomaa mitään, mistään. Suosittelen, vuosia lähti kasvoilta, posket nousivat ja vaot madaltui. Minut leikkasi P.Lilius.

• Pelkkää mainostamist

Älä mainosta!

• rantarouva

Onkohan Mehiläisen Suomisella minkälainen kokemus keskikasvokohotuksista?

Mies on kyllä käytökseltään erittäin miellyttävä ja botoxin ja täyteaineiden laitto sujuu oikein hyvin mutta onko kenelläkään kertoa kokemuksia isommista operaatioista?

• Turhautunut

Hei!
      Minulle tehtiin ko. operaation 2011 vuoden alussa Siluetissa. En ole tyytyväinen lopputulokseen, en myöskään palveluun. Tohtorina oli Timo Pakkanen.

Lopputulemana on se, että poskipäät, posket ovat eri paria, posken korkein kohta on nenän kärjen alapuolella. Ja sitten huomasin että kun painoa tulee lisää, niin myös posket kasvaa reilusti enemmän kuin mitä ennen leikkausta.
      Minulle ruiskutettiin myös omaa rasvaa poskipäihin, jotta silmänalus olisi täyteläisempi. Kävi vain niin että sitä ei tullut toisen silmän alle juuri yhtään.
      Reklamoin tästä ja vastaus oli että 5000 eurolla sitä saa lisää.

• AnnKall

Hei,
      viestiketju on jo aika vanha, mutta kommentoin kuitenkin jos tästä olisi jollekin apua. Olin itse 9 pv sitten keskikasvojen kohotuksessa Mehiläisessä. Olen vielä aika "turpeena", mutta alkaa näyttää jo aika hyvältä. Todellinen tulos näkyy vasta puolen vuoden päästä mutta jo tässä vaiheessa huomaa että sisäsilmänurkasta poikki posken menevä "juonne" on hävinnyt. Ainut mitä nyt kadun on se, etten käynyt Lymfassa ennen tätä operaatiota. Turvotus olisi ollut pienempää. Olen menossa kuitenkin huomenna Lymfaan. Pystyin liikkumaan ihmistenilmoilla isoissa aurinklaseissa jo viikon päästä kun kävin tikkien poistossa. Käväisin hakemassa Blascon Cover peittovoiteen. Leikkaus tehtiin puudutuksessa ja kesti 2 h 45 min. Hintaa tälle tuli 2688 euroa. Olen suunnitellut meneväni töihin kahden viikon päästä leikkauksesta. Joudun varmaan käyttämään lukulasejani muulloinkin kun lukiessani joilla saan vähän peitettyä turvotusta.

• mimmin mietteet

Hei,

Onnittelut onnistuneesta kohotuksesta!

Murehdin tässä kasvojeni roikkumista ja luen mielenkiinnolla toisten kokemuksia. Olisi kiinnostavaa tietää, kuka kirurgisi oli? Leikkauksesi vaikuttaa puitteiltaan minulle sopivalta. En pidä nukutuksesta. Hintakin vaikuttaa ällistyttävän alhaiselta. Saako udella, mitä leikkaukseesi sisältyi? Itse haluaisin vain roikkuvat posket pois. Siis joku kiristys varmaan auttaisi vai onko sellainen vanhanaikaista.

• Ei olisi kannattanut

Erehdyin menemään kyseiseen toimenpiteeseen Nordströmille 2,5 vuotta sitten. Silmien alapuolella on kummallisia kuoppia ja pahkuroita, jotka näkyvät etenkin sivuvalossa. Jälkiviisaana ajattelen, että olisi pitänyt tehdä tavallinen facelift sekä alaluomileikkaus. Olisi tullut halvemmaksi, ja toipuminenkin olisi sujunut varmaan paremmin.

Kaksi kuukautta operaation jälkeen olivat yhtä tuskaa. Kivut olivat kovia. Vasemman silmän alapuolelle kehittyi kipeä patti, joka puhkesi kaksi kuukautta operaation jälkeen, ja sieltä tuli ulos ompelulankaa. Alaluomet repsottivat pitkään niin, että niiden ja silmien väliin lensi ja takertui kaikenlaista roskaa. Leikkausarvet olivat pitkään törkeän näköisiä, ja erottuivat selvästi.

• Nella-Leena 50v.

Jari Hukki teki faceliftin Terveystalolla 3v.sitten, ei pahoja mustelmia eikä muutakaan näkyvää. Arvet korvan takana ja ohimoilla hiusten alla piilossa. TODELLA hyvä lopputulos!! Voin suositella.

• mimmin mietteet

Tarkoitatko Jyri Hukkia?

• kallann1

Olen nimimerkillä AnnKall. En rekisteröitynyt joten taas uusi nimimerkki.
      Mehiläisessä minut leikkasi Peter Lilius. Nyt leikkauksesta on 2 vkoa ja 4 pv. Edelleen olen turvoksissa, mutta olen ollut töissä jo kaksi päivää ja eilen synttäreillä. Töissä olen pitänyt leveäsankaisia silmälasia päässä että enin turvotus on peittynyt. Yksi ihminen kysyin että kun olen vähän oudon näköinen sanoin vain sitten että leikkatiin alaluomista etteivät ripset taitu silmiin ja että sen vuoksi vähän turvottaa. Leikkaukseen sisältyi yläkasvojen lihastaen nosto mutta ei rasvan poistoa alaluomista. Nuo lihaksethan ommellaan uudelleen kerros kerrokselta. Tikit ovat pysyvät elikkä niitä ei poisteta. Tämä perustuu siihen että lihakset arpeutuvat tikkien ympärille ja siten tulevat pysymään paremmin. Jos tikit olisivat sulavat niin ei menisi aikaakaan kun yläkasvot olisivat taas valahtaneet. Leikkauksessa kirurgi sanoi, että minun poskilihakset ovat niin ohuet että se on yksi syy miksi mulle oli muodostunut "ura" silmän sisänurkasta yli posken. Keskikasvojen kohotuksessa ei leikata ihoa pois vaan laitetaan lihakset niiden oikeille paikoilleen. Kipuja mulla ei ole ollut juuri ollenkaan. Silmäjumppaa teeen kaksi viikkoa vielä ettei alaluomi arpeudu väärään asentaan eli siten että pysyy silmänmunaa vasten eikä ala näyttää roikkuvalta. Silmäjumpassa heilutan alaluomea edestakaisin poskiluun reunaa vasten.Särkylääkettä käytin kahtena päivänä.Arvista en osaa vielä oikein sanoa, koska turvotusta on vielä sen verran paljon. Nimimerkki miimmin mietteet en tiedä mitä tarkoitit kiristyksellä. Tavallisessa faceliftissähän poistetaan myöskin ihoa, mutta pelkällä ihon kiristyksellähän ei saada kuin hyvin lyhyt aikainen vaikutus. Facelift tehdään kasvojen alaosaan eli leuasta nenän alareunaan ja usein käsitellään myös kaula samassa. Uskoisin, että juuri tuo keskikasvojen kohotus oli sinulle juuri se sopiva operaatio. Tilaa aika konsultaatioon niin kyllä lääkäri kertoo sitten mielipiteensä.

• mimmin mietteet

Kiitos seikkaperäisestä vastauksestasi. Kerään rohkeutta ja rahaa operaatioon. Tosiaankin itselleni alakasvojen kohotus olisi se oikea. Siis kun vedän sormillani hieman nahkaa taaksepäin naamassani, näytän tosi paljon nuoremmalta. Haluaisin niin pienen operaation kuin vain mahdollista.

• jjjjjrrrrr

Moi!
        No nyt se selvisi. Olenkin katsonut TV.ssä tuota uuden Dallas-sarjan JR.ää.
        Hänellä roikkuu alaluomet ikäänkuin irti silmämunasta. Se on aika häiritsevää ja puheetkin menee yli, kun tuijotan vaan ihmeissäni tuota alasilmäluonta.
        Kiitos selvityksestä.

• Oili 56

Hei,
      suunnittelen keskikasvojen kohotus. Kävin Siluetissa konsultaatiossa. Tarjottiin erilaisia vaihtoehtoja, mutta kaikki olivat rasvasiirron kanssa. En ole vieläkään vakuuttunut että sitä tarvitaan. Sain myös Nordströmin klinkalta sellaisen tiedon, ettei rasvansiirto välttämätön.
      Ensi viikolla vielä yksi konsultaatio Silueetissa ja sitten pitäisi päättää jotain, mutta on edeleen pelko epäonnistmisestä ja rasvansiirron tarpeellisuudesta?!
      Onko kenelläkään kokemuksia keskikasvojen kohotuksen onnistumisesta ilman rasvan siirtoa. Kaiken lisäksi se maksaisi 3,2 tuhatta 6,7 tuhannen kohotuksen lisäksi??!!

• Käsitinkö oikein?

Kyseisessä paikassa (Siluetissa) keskikasvojen kohotus maksaa siis 6700 euroa, ja sen lisäksi rasvansiirto vielä 3200 euroa. Siis kymppitonni mokomasta operaatiosta, jossa tulos voi olla kyseenalainen. Mieti tarkkaan,onko juuri keskikasvojen kohtotus järkevin valinta. Tavallinen facelift sekä alaluomileikkaus tulevat huomattavasti halvemmiksi. Tulos näyttää luonnolliselta, eikä silmäkulmiin tule rumia pystysuoria arpia. Ja vielä varoitus: klinikalla tietysti esitellään kuvia parhaiten onnistuneesta leikkauksesta. Mutta ne 999 vähemmän onnistunutta "unohdetaan".

• No minulle tehtiin ilman rasvansiirtoa. Toisessa konsultaatiossa oli lääkärin mielipide, että ilman muuta rasvaa pitää lisätä. Kokonaishintaa tarjouksessa olisi tullut yli 5000 e. Lilius leikkaa Helsingissä myös KL-plastiikkakirurgisessa sairaalassa. Hinta sielä on vähän yli 4000 e. Edullisin on Mehiläisessä. Mulla on 6 vkoa operaatiosta, mutta edelleen on turvotusta. Hyvältä silti näyttää. Pikkujouluissa oli vientiä.

• Missumaija

Nykyään on joku ihme pop tuo rasvansiirto ja sillä saadaan vain lisätuloja siinä laittamisoperaatioon yhteydessä ja vielä sen jälkeenkin, kun meinaa monilla se rasva esim. toisesta poskesta liueta pois enemmän kuin toisesta ja sitten onkin taas laitettava lisää, että saadaan symmentrinen tulos.

Ole vahva ja sano, että et halua rasvansiirtoa, vaan ainoastaan keskikasvojen kohotuksen. Paljonko maksaa? Sano, että voit tulla laitattamaan rasvansiirron sitten heille jälkeenpäin, jos koet sen tarpeelliseksi ja kysy muodon vuoksi paljonko se silloin maksaa. Tietty maksaa silloin paaaalljoooon enemmän, että saisivat sinut suostumaan rasvansiirtoon nyt, mutta älä suostu, jos et ole sen kannalla.

Mullekin sitä tyrkytettiin, mutten ottanut ja ihan ok tulos, tosin eri leikkaus.

Tsemppiä, pysy vahvana!

• Valahtanut

Ikää 46. Pakko uskoa ettei ole enään nuori. Nyt pitäisi varmaan tehdä keskikasvokohotus, se nuorentaisi tai ainakin piristäisi valahtanutta ja apeaa yleisilmettä. Liikaa aurinkoa, liikaa töitä, liikaa huonoa ruokaa..

• deep thoughts

Täällä myös kasvot valahtaneet. Olen miettinyt kohotusta useita vuosia. Käyn täällä aina lukemassa kommentteja ja keräilemässä tietoja mahdollisista kirurgeista. Jos ulkonäkö merkitsee paljon, elämänlaadun kannalta on varmaan parempi teettää leikkaus kuin pohtia vuodesta toiseen ulkonäön muuttumista huonompaan suuntaan.

Jotenkin kuitenkin arveluttaa se, että kaikki leikkaukset eivät onnistu. Mikä mahtaa olla syynä kovin eritasoisiin lopputuloksiin. Ovatko joidenkin kasvot helpommat ja toisten paljon vaikeammat onnistuneen lopputuloksen kannalta? Minulla on oikeastaan vain yksi ongelma. Posket jotenkin roikkuvat, mutta eivät kuitenkaan leukalinjan alle. Aika yleinen vanhenemisongelma tosin. Voisi kuvitella, ettei tämä ongelma vaatisi aivan mahdottomia toimenpiteitä.

• arka2

hei! minulle tehtiin keskikasvojenkohotus ja kuulo meni toisesta korvasta kokonaa,kumpi parempi terveys vai kauneus.Elämäni muuttui täysin,tutkumuksissa on selvinnyt,että kuulohermoni on vaurioitunut.

• ....

Onpa surullista.

Kasvoleikkaukset voivat aiheuttaa todella yllättäviä ongelmia. Olen monta vuotta miettinyt leikkausta mutta tällaiset tapaukset laittavat ajattelemaan.

• 5+10

Kertokaa lisää keskikasvojen kohotuskokemuksia.
      Harkitsen asiaa ja kovin on haastavaa päättää kenelle uskaltaa mennä leikattavaksi.
      Suomi on pieni maa ja täällä suhteellisen vähän ihmisiä joille tehdään näitä toimenpiteitä ja toimijoita paljon, jotka tekevät kaikenlaisia operaatioita.

• 1 8

Pääsitkö kasvojen kohotukseen?
      Suomessa tuntuvat kirurgit olevan alle 40-50 vuotiaiden leikkaamista vastaan.

http://cosmeticsurgerytimes.modernmedicine.com/cosmetic-surgery-times/news/modernmedicine/modern-medicine-feature-articles/early-maintenance-faceli

Tuossa linkin artikkelissa maailman kuulemma top 5 plastiikkakirurgian praktiikan johtaja kirjoittaa miksi noita leikkauksia kannattaa tehdä jo nuorelle...

Täytynee lähteä SanFransiscoon hoitamaan asiansa, jos ei Suomesta löydy ketään ammattilaista, joka ymmärtäisi, että kasvojen alueen kirurgiaa voi tehdä jo alle 40 vuotiaalle, jos on jotakin korjattavaa....

• roikkuu..

Itse olen 40 ja aion mennä kasvojen kohtotukseen ja ehdottomasti kauala kohotetaan samalla.Ettei tertte parin vuoden päästä erikseen...

• Minttulix

Onko kenelläkään tietoa, voiko keskikasvokohotusta tehdä ohimoviillon kautta, kuten alakasvokohotuskin tehdään.

Tai onko jollekin tehty alaluomileikkaus tai minikeskikasvokohotus silmien sisäpuolen kautta? Tarvittaessa voi leikata löysää ihoa alaripsien alle tehdystä pienestä ihoviillosta, eikä tarvitse siis ripsien alta leikata lihaksia, kun ne leikataan silmän sisäpuolelta - on turvallisempi näin.

Kertokaa kokemuksia, kiitos paljon.

• show must go on

Minulle on tehty kasvojen kohotus. Silmien ylä- alaluomikorjaus sekä nenänpienennys. Leikkausten jälkeen ollut pientä kipua ja turvotusta. Ei tarvitse pelätä. Kipukertomukset liioiteltua. Leikkaukset tehtiin 1/93 sekä 3/97. Hyvä lopputulos kaikilla osa-alueilla. Olin 42v kun tehtiin silmäluomi- ja kasvojen kohotus ja nenäleikkauksessa 46v ikäinen. Nyt olen 63v. Leikkausten teho on kestänyt hyvin eikä arpia näy missään. Plastikkakirurgi Rolf Nordström leikkasi. Olen todella tyytyväinen sairaalaan, kirurgiin. , hoitajien. Siis kaikkeen toimintaan. Hinta ei ollut kalliimpi kuin muualla.

• hintakriitikko

Noo..Rolle oli silloin nuoremempi..Ottaa kyllä kovat rahat...

• Harriett34

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2132
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1999
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1059
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      975
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      828
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      760
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe