Elikkä nyt on näin että teemme luokan kanssa pienimuotoista "musikaalia", jonka kirjoitamme itse, biisit mukaanlukien. Ajatus korkealaatuisista singback-taustasta tuli mieleen, mutta kukaan meistä ei ole musiikintuottaja (eikä siis osaa käsitellä musiikintuottamisohjelmia itse). Onko olemassa yrityksiä/palveluita, jotka tuottavat biisejä, vaikkei niitä sitten äänittäisi studiossa, vaan esittäisi vain livenä? Musikaali tulee olemaan moderni, pop-henkinen, joten olisi mahtavaa, jos saisimme ammattilaisen tekemät taustat, omille biiseillemme.
Musiikin tuottamisesta
4
285
Vastaukset
- Tggh
Olette valmis sijoittamaan rahallisesti??
- Iiidu
Jonkin verran... Emme me haluakaan mitään tähtituottajaa, vaan jonkun joka olisi valmis tuottamaan aika iisejä biisejä, joiden laadunkaan ei tarvitse olla mahtava.
- Jyrki Härkönen
Terve !
Korkealaatuinen tausta on aika venyvä käsite. Nykylaitteilla saadaan livekäyttöön riittävät soundit suhteellisen helposti. Biisithän voidaan sitten esitystilanteessa toistaa hyvinkin erilaisilla vekottimilla. Pop henkisissä jutuissa lievä "konemaisuus" kuuluu asiaan. Ota yhteyttä email : jyrkih8(åt)gmail.com.
Teveisin: Jyrki Härkönen puh: 0400-490708 - SoundA-Kimmo
Todella hyvä vaihtoehto. Tehdään mm.samplekirjastoilla hienoja taustoja (siis ilman akustisia soittimia, mutta et kuule eroa oikeisiin). Pieni, mutta osaava yritys. Ja muutenkin mukavia jätkiä ;) Pyydä tarjous www.sounda.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446