Elikkä nyt on näin että teemme luokan kanssa pienimuotoista "musikaalia", jonka kirjoitamme itse, biisit mukaanlukien. Ajatus korkealaatuisista singback-taustasta tuli mieleen, mutta kukaan meistä ei ole musiikintuottaja (eikä siis osaa käsitellä musiikintuottamisohjelmia itse). Onko olemassa yrityksiä/palveluita, jotka tuottavat biisejä, vaikkei niitä sitten äänittäisi studiossa, vaan esittäisi vain livenä? Musikaali tulee olemaan moderni, pop-henkinen, joten olisi mahtavaa, jos saisimme ammattilaisen tekemät taustat, omille biiseillemme.
Musiikin tuottamisesta
4
291
Vastaukset
- Tggh
Olette valmis sijoittamaan rahallisesti??
- Iiidu
Jonkin verran... Emme me haluakaan mitään tähtituottajaa, vaan jonkun joka olisi valmis tuottamaan aika iisejä biisejä, joiden laadunkaan ei tarvitse olla mahtava.
- Jyrki Härkönen
Terve !
Korkealaatuinen tausta on aika venyvä käsite. Nykylaitteilla saadaan livekäyttöön riittävät soundit suhteellisen helposti. Biisithän voidaan sitten esitystilanteessa toistaa hyvinkin erilaisilla vekottimilla. Pop henkisissä jutuissa lievä "konemaisuus" kuuluu asiaan. Ota yhteyttä email : jyrkih8(åt)gmail.com.
Teveisin: Jyrki Härkönen puh: 0400-490708 - SoundA-Kimmo
Todella hyvä vaihtoehto. Tehdään mm.samplekirjastoilla hienoja taustoja (siis ilman akustisia soittimia, mutta et kuule eroa oikeisiin). Pieni, mutta osaava yritys. Ja muutenkin mukavia jätkiä ;) Pyydä tarjous www.sounda.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634675Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua472920Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461886Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.751469- 621327
- 631251
- 2611097
- 451008