Uusi syrjintälaki suomalaisille

Helsinki on päättänyt syrjiä ammattitaitoisia suomalaisia

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010030711254249_uu.shtml
3486
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Syrjintä on rikos.

Helsingin kaupunginhallituksen jäsenet tulee tuomita syrjinnästä vähintäänkin vankeuteen ja korvauksiin. Korvauksiin kaikille niille suomalaisille joita he syrjivät tai aikoivat syrjiä, eli käytännössä pitkä vankeusrangaistus ja koko omaisuuden konfiskaatio korvaukseksi syrjinnän uhreille

Äänestä
  • Persut, Piraatit, IPU ja muut "vaihtehtopuolueet" voisivat alkaa ajamaan suomalaisten syrjijien ja sortajien (=rikolisten) syyttämistä

Äänestä

Niinpä, hyvin koulutettuna suomalaisena hotelli ja ravintola-alan päällikkönä toiminut parikymmentä vuotta eri puolilla maailmaa vankka kokemus superhotelleista ja ravintolaista sekä matkustaja-aluksista. Olen hakenut lukemattomia paikkoja Suomessa mutta ulkosuomalaisena minua syrjitään vaikka omaan kolminkertaisen kokemuksen ja koulutuksen. Missä vika??

Äänestä

Kommentoi aloitusta

olen suomalainen kirjoitti:

Helsinki on päättänyt syrjiä ammattitaitoisia suomalaisia

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010030711254249_uu.shtml

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu