Mitä mieltä kuvattomista profiileista tuolla treffit-puolella? Kirjoittaako kukaan jos ei näe ensin kuvaa siitä minkälaiselle ihmiselle kirjoittaa? Pelkäävätkö ihmiset että ihastuvat tyyppiin ja sitten kun sovitaan treffit niin se tyyppi onkin joku "ihan hirvee"? Eli jos haluaisin iskeä miehen täältä, niin onko turha laittaa profiilia jos en voi esim. ammattini takia laittaa kuvaa tänne julkisuuteen??
kuvaton profiili
11
2271
Vastaukset
- pimpelipommmmm
kuvan lähettämiseen kun on monia mahdollisuuksia, mikäli sitä ei voi tai halua profiiliin laittaa. Se ei voi enää nykyään olla este tutustumiselle, jos kuvaa ei ole profiilissa. Mikäli nyt joku ei siitä syytä ota yhteyttä, kun kuvaa ei profiilissa ole, niin se olkoot hänen murheensa. Tuleepa ainakin heti selväksi mitä hän silloin arvostaa, jos pelkän kuvan perässä liikkuu!
Kuvan kun voi aina lähettää joko @postissa tai laittaa jonnekin "kuvapankki" sivulle, jonka osoitteen kertoo vastapuolelle. Kuva on tietenkin hyvä nähdä ennen tapaamista, niin karisee turhat ennakkoluulot pois ja saadaan jonkinlainen "kuva" henkilöstä vastapuolella. Kuva ei kuitenkaan saisi olla määräävässä asemassa, kuten se valitettavasti monella näkyy olevan. Profiileissa kun usein lukee ristiriitaisesti, että ei pidetä pinnallisuudesta, mutta samalla mainitaan kuvaton profiili on OUT. Kertoo kyllä profiilin laatijasta jo ihan riittävästi, joten nämä ainakin saavat jäädä omaan arvoonsa.- en ota yhteyttä
IKINÄ kuvattomaan profiiliin.
Jos kuvan kanssa ei uskalla esiintyä treffiprofiilissa,on aivan selvää, että jotain salattavaa on asiassa,joten,kuvattomat,saa olla minunpuolesta vaikka kuinka hemaisevia leidejä,minulta ei tule yhteydenottoa enkä myöskään vastaa kuvattomien viesteihin enkä flirtteihin.
Itse olen kuvallisena profiilina treffipalstalla. - Töttöröööö!!!
en ota yhteyttä kirjoitti:
Jos kuvan kanssa ei uskalla esiintyä treffiprofiilissa,on aivan selvää, että jotain salattavaa on asiassa,joten,kuvattomat,saa olla minunpuolesta vaikka kuinka hemaisevia leidejä,minulta ei tule yhteydenottoa enkä myöskään vastaa kuvattomien viesteihin enkä flirtteihin.
Itse olen kuvallisena profiilina treffipalstalla.Täytyy nyt kommentoida, että kukin tyylillään ja eihän sitä kukaan sinulta kiellä toimimasta noin. Mutta samaan hengenvetoon totean, että monet haluavat löytää sen kumppanin muilla kriteereillä kuin ulkoisilla ja kuten tuossa on mainittu, niin kuvan voi AINA toimittaa muulla tavalla kuin profiilissa esittelemällä. Kuvaton profiili ei suinkaan kerro siitä, että olisi jotakin salattavaa. Aivan yhtä hyvin kuvallinen voi olla liikkeellä valheellisilla tiedoilla ja päämärillään. Sinun mielestäkö kuvan laittaminen tekee profiilin henkilöstä rehellisen? Köh köh! Laita mietintämyssy päähän jos kuvittelet, ettei tietoja voi valehdella, vaikka kuvalla olisikin varustettu!
- KuvatoN
Itse olen kuvallisena profiilina treffipalstalla.Minä, nainen 39, en laita profiiliini kuvaa, sillä olen pienehkössä kaupungissa työni takia aika tunnettu enkä halua, että koko kaupunki tietää "miehen puutteestani". Se tuntuisi nololta.
- SH
Itse olen kuvallisena profiilina treffipalstalla.Näinhän tuo asia menee. Miksi tosiaan hakea kumppania incognitona ..todella arveluttavaa. Täällä joku esittää, että on pinnallista juosta kuvien perässä -varmasti näin, mutta jokainen tavallinen, joka etsii itselleen ihan oikeasti elämänkumppania on kiinnostunut toisen olemuksesta.
Työntekijän palkkaaminen yms. on sitten toinen asia.
- Mies, 29 v
Mulla on kuvaton profiili siellä ja vastailen hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta juuri kuvattomille naisille. Kuvia en kovin usein ole vaihtanut ennen tapaamista, mutta kaikki tapaamani naiset ovat olleet vähintäänkin nättejä tapauksia. Miehistä en tiedä, kun olen hetero :)
Ei se kuva paljon kemioista kerro. Kuvattomuudella karsii toivottavasti ne pinnallisimmat tapaukset. Naisena saat takuulla riittävästi yhteydenottoja ilman kuvaakin, ellei profiilissasi ole jotain aivan luotaantyöntävää.
Onnea matkaan!- N.30v.
En vastaa kuvattomiin profiileihin. Ainoastaan jos sisältö on jotenkin todella spessu saatan vaivautua vastaamaan. Yleensä en edes lue niitä. Miksi lukea kuvattomia, kun voi kuvallisten joukosta poimia suoraan ne, jotka kiinnostavat edes jonkin verran? Kuvankaan perusteella ei tosin voi tietää, synkkaako henkilön kanssa tosielämässä. Netissä tarjonta on niin suurta ja kumppanin haku sieltä oikeata neulan etsimistä heinäsuovasta, että jonkinlaisia "sihvilämenetelmiä" on ollut pakko kehittää. Koko maailmalle ei voi vastata...
- eräs m
Vastaan kuvattomiin ja omanikin on ollut aina kuvaton. Jos osaa muodostaa muutaman lauseen niin sen kuvankin kyllä saa vaikeuksitta, jopa tarjoan sitä vapaaehtoisesti. Enkä kyllä ihastu netissä kuvalliseen tai kuvattomaan profiiliin, henkilöön ehkä sitten oikeassa elämässä.
- Peruukki
Sain äskettäin kuvan ja sovittiin tapaaminen. Suuri on hämmästys, kun kuva ja todellinen henkilö olivat kaksi eri ihmistä, tai liekö ollut kolmaskin mukana sorvaamassa tekstejä. Ikäeroa kuvan ja todellisen henkilön välillä oli ainakin 15 vuotta; ruumiin koko, hiukset, leuan muoto, sormet olivat aivan erilaiset. Se niistä kuvista. Varoitan kaikkia huijareista!
- Silmät totuuden peil
Mielestäni kuva on hieno tapa, jos haluaa laittaa peliin koko elämänsä.
Vaan profiili ilman kuvaa ei tarkoita, sitä että ihminen olisi ruma tai jotenkin poikkeava.
Itse henkilökohtaisesti, olen päättänyt olla vastaisuudessa tarkempi valokuvien jakelussa.
Kuvan saa kuitenkin aikanaan hän!
Joka lähestyy rehellisin aikein ja osoittaa että on kiinnostunut,
enemmänkin kuin yksin ulkokuorestani...
En ole virheettömän kaunis nainen, mutta ruma en ole missään tapauksessa...
Tunteillani ei leikitä enään, asia jonka olen päättänyt elämässäni... - Eps ses
Älä laita kuvaasi sitten ja kyllä niihin tulee viestejä kun profiilisi on muuten asiallinen.
Sellainen kuitenkin että ÄLÄ laske minkään varaan ennen kuvien vaihtoa sitten. Äläkä ennen kuin olette tavanneet.
Toisin sanottuna voi olla että kulutat aikaasi, tunteitasi ja ajatuksiasi ihmisiin jotka eivät välitä sinusta pätkääkään koska jos tietäisivät ulkonäkösi niin eivät tahtoisi tuntea sinua.
Jos olet valmis tuohon niin anna mennä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1262622Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/552022Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1341760Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee201649- 1171577
- 1381298
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su811028Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441025"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48972Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29907