Kaipaisin tietoja ja käyttökokemuksia Renault Masterista/Opel Movano/Nissan Interstar!?
Itsellä kiikarissa 00-04 väliltä oleva pitkä ja korkee, pakettiauto.
Riittääkö 2.2 dci vai pitääkö olla 2.5 dci? Onko noissa koneissa jotain tyyppivikoja?
-04 vm. eteenpäin ois tietty facelift ja joystick vaihteet, onko koneissa tapahtunut samalla jotain
ihmeellistä? Kiitos asiallisista kommenteista!!
Entisenä Hiace kuskina en haluaisi ongelmia jatkossakaan...
Kokemuksia Masterista?
1
2108
Vastaukset
- ehkä tuleva movanist
Pari viikkoa sitten ja ällistyin kun 95 tkm ajettu 2,5 l kone horppää öljyä n. 2 l / tkm. Sinistä savutusta ei huomannut liikkeen pihalla tyhjäkäyvästä autosta eikä moottorin äänessä eikä vedossa tuntunut olevan mitään vikaa. Sittemmin paikallaan polkaistessa savupilvi on konkreettinen. Olen ajanut nyt 2300 kilsaa ja lisännyt teboilin Diamondia ja Silveriä yhteensä 7,5 l... Huiman ö-kulutuksen vastapainona 88 km/h rajoitettu on vienyt naftaa kevyessä ajossa alle 9 litraa ja 2,5:ssa vetoja ja alavääntöä on ihan hyvin, voi jopa lähteä kakkosella kuten ex ex -90 Transitilla aikanaan.
Pikaisesti arvioiden toivoisin vian olevan turbossa joka ehkä on edullisin remontoitava versus rengastus / venttiiliremppa. Myyjäliike on valmis purkamaan kaupan, mutta toisaalta voisin haluta pitääkin auton joka on vaikuttanut koriltaan tukevammalta ja alustaltaan paremmin suojatulta kuin edellinen pakuni -05 Transit. (Jota hankkiessani mietin myös hetken Renua koska sen väitettiin olevan tuolloin euroopassa suosituin...)
Eikö kyseisestä kärrystä tai Movanosta löydy kirjoittamisen aihetta? Palloniveliä kuulemma menee enemmän kuin muissa? Jos liike lunastaa nyt alla olevan yksilön, luulen etsiväni vastaavaa tilalle ja olisin kyllä kiinnostunut kuulemaan lisää hyvistä puolista / tyyppivioista. Etuveto Transitilla (125hv 300l täyskorkea) ajoin 117 tkm, ainoat rempat olivat raidetangon päät, etujarrulevyt, palat ja pyöränlaakerit, johtuen väkivaltaisesta levynvaihto-operaatiosta kaikki samaan syssyyn 90 tkm kohdalla. Egr-venttiili vaihdettiin 100 tkm kohdalla. Olin tyytyväinen autoon ja myönnän etten muista tiedä ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538403- 664674
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404353Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353493Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383368- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422871- 492634