www.kultarahaksi.fi varokaa!!

000na

Ihan törkeä palvelu, arviot tavarastani olivat täysin toista kuin kultasepän liikkeessä, ottivat ainakin 30% pois lähettämästäni kullasta!!! VAROKAA

10

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentsd

sama homma tuolla, en luota yhtään ja ei edes puhelinnumeroa???epäilyttävää!!

• donmerkki

niitä löytyy yritysten taustoista joku Antti Häkli, tehnyt konkan telefoniassa ja kauheat luottotappiot, pelottavaa...en lähetä noille kyllä itään edes saippuaa::!

• kultarohmuitselle

korut voi viedä suoraan liikkeeseen.
      Aika outoa että pitää firmoihin postitse lähetellä korut..eikös se laatikon tilauskin jo maksa.Johan siihenkin menee osa korujen tuotosta.

Varmaan saa parempaa hintaa kun laittaa korut vaikka huuto.net myyntiin.
      Siellä aika usein on romukultaa myynnissä ja kauppa näyttä käyvät.
      Itse etsin etupäässä ketjuja ja riipuksia niin siksi asiaa siellä seuraan.

• mandei

moro

• Pirkkendaali

Minä myin koruni Kultatukulle, tosin kävin itse paikan päällä. Palvelu oli hyvää ja mielestäni sain hyvän hinnankin. Tosin ainahan sitä kai voisi saada enemmän :D 14k kullasta maksoivat siis 12,05€/g.

• KAVALLEETTTU KULLAT

NO JUST JOO EIVÄT SUOSTUNEET PALAUTTAMAAN EDES KORUJA KUN HALUAA PURKAA KAUPAN KUN MAKSAVAT ALEMPAA HINTAA KUN MUUT

• vintage asiakas

Viekää kanikonttoriin...maksavat hyvin, ja katumapäälle tullessa ehtii hakea ne poiskin...

• Miia:)

En tajuu ees et kui joku lähettää noihi..

• azadin

14k 585 20€/g ja 18k 750 25,5€/g. KÄTEISMAKSU.Tiedustele muuttuvaa markkina hintaa.Kaupat sovitusti.
      0417071502

• ......

kuka idiootti ees laittaa kultasa POSTISSA jonnekki ja luulee raukka vielä rahat saavasa :DDDDD ja vielä seki,et mainokset taitaa olla päällepuhuttuja :'D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8063
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4953
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2368
    Aihe