Ihan törkeä palvelu, arviot tavarastani olivat täysin toista kuin kultasepän liikkeessä, ottivat ainakin 30% pois lähettämästäni kullasta!!! VAROKAA
www.kultarahaksi.fi varokaa!!
10
849
Vastaukset
- kommentsd
sama homma tuolla, en luota yhtään ja ei edes puhelinnumeroa???epäilyttävää!!
- donmerkki
niitä löytyy yritysten taustoista joku Antti Häkli, tehnyt konkan telefoniassa ja kauheat luottotappiot, pelottavaa...en lähetä noille kyllä itään edes saippuaa::!
- kultarohmuitselle
korut voi viedä suoraan liikkeeseen.
Aika outoa että pitää firmoihin postitse lähetellä korut..eikös se laatikon tilauskin jo maksa.Johan siihenkin menee osa korujen tuotosta.
Varmaan saa parempaa hintaa kun laittaa korut vaikka huuto.net myyntiin.
Siellä aika usein on romukultaa myynnissä ja kauppa näyttä käyvät.
Itse etsin etupäässä ketjuja ja riipuksia niin siksi asiaa siellä seuraan. - mandei
moro
- Pirkkendaali
Minä myin koruni Kultatukulle, tosin kävin itse paikan päällä. Palvelu oli hyvää ja mielestäni sain hyvän hinnankin. Tosin ainahan sitä kai voisi saada enemmän :D 14k kullasta maksoivat siis 12,05€/g.
- KAVALLEETTTU KULLAT
NO JUST JOO EIVÄT SUOSTUNEET PALAUTTAMAAN EDES KORUJA KUN HALUAA PURKAA KAUPAN KUN MAKSAVAT ALEMPAA HINTAA KUN MUUT
- vintage asiakas
Viekää kanikonttoriin...maksavat hyvin, ja katumapäälle tullessa ehtii hakea ne poiskin...
- Miia:)
En tajuu ees et kui joku lähettää noihi..
- azadin
14k 585 20€/g ja 18k 750 25,5€/g. KÄTEISMAKSU.Tiedustele muuttuvaa markkina hintaa.Kaupat sovitusti.
0417071502- ......
kuka idiootti ees laittaa kultasa POSTISSA jonnekki ja luulee raukka vielä rahat saavasa :DDDDD ja vielä seki,et mainokset taitaa olla päällepuhuttuja :'D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs222622100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391676Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521585- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 351283
- 261181