MUN SISARUKSET IVAAVAT JA ARVOSTELEVAT MUA SENKUN KERKIÄVÄT.OVAT VIHAISIA ,KUN EN KERRO
ELÄMÄSTÄNI MITÄÄN. VÄLILLÄ SAAN MUUALTA KUULLA,ETTÄ MUN OIS TARVINNUT TEHDÄ SITÄ JA TOTA.
MIKSEIVÄT REILUSTI KYSY MULTA SUORAAN,VONKO JELPATA,KUIN SE ETTÄ SEN KUULEE JOSTAIN MUUALTA. ONNEKSI MULLA ON IHANA PERHE,ELÄMME RAUHALLISTA JA HILJAISTA
ELÄMÄÄ. TÄMÄ KAUPUNKI EI OLE MIKÄÄN ISO CITY.NYT KUN PIERAISET,HETKEN PÄÄSTÄ SEN TIETÄÄ KAIKKI.
TYÖKAVERINI SANOI KERRAN MULLE "VOI SUA, OLET VARMASTI ONNELLINEN,KUN SULLA ON NIIN PALJON SISARUKSIA,NÄETTE TOISIANNE VARMASTI USEIN". NIINPÄ NIIN,EI SE AINA SIUNAUS OLE SE ETTÄ ON MONTA
SISARUSTA. YHTEEN AIKAAN OLIN HEILLE PELKKÄ PIIKA,MUTTA TEIN SELVÄKSI ETTÄ SE ON LOPPU NYT.
EI MUA TARTTE PELLENÄ PITÄÄ. JA JOS MÄ JOTAIN SANON,TARKOTAN SITÄ MYÖS. TYÖKAVERIT JA YSTÄVÄT OVAT MULLE PALJON TÄRKEIMPIÄ,KUIN SISARUKSET. SURULLISTA,MUTTA NÄIN SE VAAN ON. JOS MÄ JONKUN KANSSA HALUAN OLLA VÄLEISSÄ,NIIN ÄITINI KANSSA. HÄN EI KYLLÄ AINA YMMÄRRÄ,ETTÄ EN
MÄ NIIN VAAN KAIKKEEN SUOSTU,MULLA ON MYÖS OIKEUS SANOA "EI". EN TAJUA MIKSI OLLAAN UTELIAITA TOISTEN ASIOISTA,KYLLÄ TOINEN KERTOO,JOS HALUAA.
HALUAN ELÄÄ RAUHASSA
4
682
Vastaukset
- iisiboi.
Ei kukaan jaksa lukea tuollaista tikkukirjaimilla kirjoitettua tekstiä.
Rauhoitu vähän ja kirjoita normaalisti.- Keppälerppunen
Suuri suku tai se että on sisaruksia ei mitenkään takaa sydämellisiä välejä.
Ei sellaista takuutodistusta syntyessään saa.
Olen ainut eikä se ole koskaan minua kismittänyt, päinvastoin, läheltä olen katsonut kaikenlaisia ihmeellisiä kärhämiä sisarusten kesken.
Mutta nyt varttuneena olen kaivannut lähisukua avukseni koska äitini on vanha, olisi mukavaa jos voisi jakaa ajatuksiaan jonkun kanssa joka tuntee ns. meidän historiikin.
Toiset vaan sellaisia uteloita, jos toinen viestittää selvästi ettei pidä omien asioidensa jatkuvaa rummuttamista mukavana, pitäisi vastapuolen sen käsittää.
Ei se vaadi kovin kummoista älyä, vaan toisen huomioon ottamista. - IsmoIpi
Sinä turpa kiinni NYT!!!
- MilaX
Olet nähtävästi perheesi syntipukki. Epäilen, ettei teillä muidenkaan sisarusten välit ole ihan normaalit. Millainen äiti ja isä sulla on? Kun itse olin lapsi, niin opin olemaan hiljaa ja vaatimatta mitään. Äitini henkinen julmuus ja isäni väkivalta opetti minut sellaiseksi: ei saa pyytää eikä aiheuttaa vanhemmille harmia. Äidillä on todennäköisesti jonkinasteinen minä-vaurio.
Itse nousin kapinaan n. 30-vuotiaana. Aluksi se oli hankalaa, mutta itsen kannalta se oli pakko tehdä - ei ollut valintoja. Olin antanut kävellä itseni yli mennentullen ja ihmiset olivat tottuneet siihen. Jossain välissä omien puolien pitäminen meni vähän ylitsekin. Omien puolien pitäminen aiheutti välirikkoja ja kaikkea epämiellyttävää. Mutta muista, että sisaruksesi ovat ns. kovempia ja he eivät koe asiaoita ehkä niin voimakkaasti kuin sinä. He kyllä pärjäävät.
Hae vaikka terveyskeskuspsykologilta apua - hän osaa ohjata sinua eteenpäin. Ja jos yhden luota ei apua löydy, niin etsi toinen terapeutti yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823