Missä vaiheessa voi sanoa toiselle, että tykkää hänestä? Olen nyt tapaillut erästä miestä kuukauden verran, lähinnä öitä on vietetty yhdessä, mutta muutakin on tehty ja kavereitakin on nähty yhdessä ns. "pariskuntana". Kuitenkaan ei olla puhuttu mitään siitä, että mikä meidän suhteen laatu on (eli ollaanko yhdessä, tutustutaanko vasta vai onko tämä pelkkä seksisuhde). Joka tapauksessa tiedän tykkääväni miehestä, joten voinko sanoa sen jo suoraan vai onko todennäköistä, että homma tyrehtii sitten siihen, jos toinen ei vielä ole varma tunteistaan?
Tykkääminen
4
905
Vastaukset
- uflyul
ihan hyvin voit ilmaista hänelle tykkääväsi hänestä. Ei sinun pakko ole mitään rakkaudentunnustuksia vuodattaa tai mitään varsinaista keskustelua aiheesta aloittaa, vaan voit ohimennen sanoa että sinulla on mukavaa hänen seurassa tms.
- mieti 2 kertaa
toisaalta miksi sanoa, kai hän nyt sen on tajunnut että viihdyt hänen seurassaan.
- da-da-da
"toisaalta miksi sanoa, kai hän nyt sen on tajunnut että viihdyt hänen seurassaan. "
Voi luoja... huhhuh! Siis mun mielestä nimenomaan pitää sanoa että tykkää ja välittää jos asia on näin. Tuskin nyt pitkässäkään suhteessa ollaan puhumatta toisen hyvistä puolista tai että rakastaa, jos kerta alttarilla vaikkapa jo kertaalleen sanottu-_-
Mä kannatan puhumista! Ei sun tartte siitä mitään numeroa tehdä, mutta esim. omaa mieltäni piristi kummasti kun eräs mies jota oon kans tapaillu täs kuukauden, ni laitto mulle illalla viestin, että: "Ei mulla muuta kuin, että hyvää yötä ja mä tykkään susta: ) "
- Anonyymi00004
Mies hoitaja Tykkää kun ostaa kalliin ulkoa otto kävelyt kasvirasvasekoitteilla nainen itselleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501080
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89847
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105729Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713