Olen mies, 28v ja laittanut profiilini noin kolme viikkoa sitten kuvallisena esille. Kuva on pikkukuvana hyvä kasvokuva ja olisi mahdollisuus nähdä se isompana tietenkin klikkaamalla sitä. Mutta profiilisivullani ei käy käytännössä kukaan, koska en ole ilmoittanut tulotasokseni riittävän korkeaa.
Ilmeisesti naiset aika automaattisesti klikkaavat hakukentässä tulotasoksi kaksi ylintä, koska mitä järkeä olisi hakea muuta kuin hyvässä ansiotyössä käyvää miestä.
Tästä päästään siihen, että miksi kukaan mies pitäisi ilmoitustaan ilman kävijöitä ja siksi valehdellaan jopa omat tulot, jotta ylipäätään nettitreffailu olisi mahdollista. Kysynnän ja tarjonnan markkinat ohjautuvat ja vinoutuvat itsestään näin. Ratkaisu olisi poistaa koko toiminto, koska se antaa joka tapauksessa vääristynyttä tietoa toiselle ja sitten mennään valheen kanssa treffeille. Mutta Suoli24 ei halua oikeastaan lainkaan kehittää palveluaan.
Kai minunkin sitten pitää profiiliini laittaa tuo tulotaso 31 tuhatta. Onko se niin, että tilaisuus tekee varkaan eli naiselle tulee tilaisuus ottaa varmuudeksi se rahamies? Kaikki luonneasiat ja miehen ihanuudet painetaan villaisella. Vai onko se sitä, että nettitreffeissä on miehiä se 1001 ja jollain tavoin pitää alkaa karsia?
Muut hakukriteerini ovat 184/83, Helsinki, tupakoimaton, sinkku, evankelislut, jne tavanomaista eikä mitään poissulkevaa.
TULOTASONI
7
269
Vastaukset
- 10+20
yleensäkään ilmoitat tulotasosi, eikö sen kohdan voi jättää kokonaan pois?
Parempi olla ilmoittamatta, kuin ryhtyä valehtelemaan.- jalkapalloilija28
Ja kirjoitin osittain myös siitä tilanteesta. Samoin kävi.
- nainen87.
Mää en ainakaan katso miehen tulotasoa, en ole rahaan perässä nettideiteissä. Mää opisken itselleni ammatti, jottei tarvitse elää miehen rahoilla. Onhan se hyvä pystyä tuleen toimeen omillaa, jollei vaikka löydä miestä itselleen. Mulle kelpaa hyvin opiskelija, olenhan sitä itsekkin. Ja opiskelijalla tuskin on mitkään suuret tulot.
- nainen87.
Unohtu vielä se, että itse en aikanaan ilahtuosi, jos selviäisi että mies on valehdellut tulotasonsa. Valehteleminen on ehdoton ei. Tulis heti sellanen tunne, etten voi tietää mitä kaikke muuta se on valahdellut.
- Kokemusta_asiasta
Luulisin naisten valitsevan sen vuoksi varakkaamman miehen, koska ns. pieni/normipalkkainen ei maksa daaminsa leffalippuja, ravintolaillallisia sun muita, mitä varakkaampi mies taas tekee automaattisesti.
Se on tämä nykyaika, mikä on tehnyt sen, että miehet pitävät kaikkea niin tasa-arvon maailmana, eivätkä omaa herrasmies tapoja ja tarjoaisi edes ensimmäisen kahvin daamillensa, se vaan menee nykyään toisinpäin että nainen maksaa miehen sekä omansa... Joten oletan tämän olevan yksi suuri tekijä.- inssiopiskelija(n)
No ei se ihan noikaan mee. Itsellä löytyy kokemuta siittä että opiskelija miehet on tarjonnut ne kahvit kahvilassa ja insinööri miehen kanssa, joutuu sen kahvikupin maksaan itse. Eiköhän inssillä oo aika paljon enemmän rahaa käytössä kuin opiskelijalla.
En etsi miestä elättämään itseäni. Mutta kyllä mies silti tekee vaikutuksen tarjoamalla sen kahvin. - agagagaagag
inssiopiskelija(n) kirjoitti:
No ei se ihan noikaan mee. Itsellä löytyy kokemuta siittä että opiskelija miehet on tarjonnut ne kahvit kahvilassa ja insinööri miehen kanssa, joutuu sen kahvikupin maksaan itse. Eiköhän inssillä oo aika paljon enemmän rahaa käytössä kuin opiskelijalla.
En etsi miestä elättämään itseäni. Mutta kyllä mies silti tekee vaikutuksen tarjoamalla sen kahvin.Ei ehkä aina, mutta useasti kyllä näin on, että pienituloinen ei tarjoa. Toki se on miehen luonteestakin kiinni, mutta itse olen törmännyt niihin tapauksiin treffailessa ja minä olen lopulta tarjonnut ne kahvit kun miehillä on "unohtunut" lompakko kotiin......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760