Fat Control rasvanpolttaja???? Onko kokemuksia??

Jivve

Ajattelin kokeilla tätä tuotetta, mutta onko kellään siitä kokemuksia. Ainakin löysin siitä Easy Conrollista paljon positiivista palautetta. Mietin sit että kumpi näistä oisi parempi, kun tästä Fat Controllista en löydä mitään oikeen...??

10

17670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kontrollia

      Suosittelen lämpimästi! Itse olin melko skeptinen, siis yleensäkin tällaisia "ihmetabletteja" kohtaan, mutta aattelin kokeilla ja tilasin n.3 kk:n annoksen Fat Controllia. Söin tuon pakkauksessa olevan max annoksen eli 6 tabua päivässä. Ennen homman aloittamista tein sellaisen kehonpuhdistuskuurin, tabuilla tietty, jotta sain aineenvaihdunnan kunnolla vauhtiin rasvanpolttoa varten. Mitään sen ihmeempää liikuntaa en harrastanut koko aikana, ehkä noin 3-4 tuntia/vko (hyötyliikunnan lisäksi). Oleellisin huomaamani ero oli nälän tunteessa; eli välillä piti melkein muistuttaa itseä syömään, ja em. olikin mielestäni ehkä se TÄRKEIN ASIA koko hommassa! Eli mieti mitä laitat suustasi alas, itse panostin ruoan laatuun: aamulla täysjyvämuroja hedelmää, iltapäivällä n.klo14-15 aikaa söin salaattia ja kunnon pihviä (kanan & sian & naudan sisä-/ulkofilettä, joista vielä joskus poistin ne vähäisetkin rasvat), alkuillasta saatoin syödä vielä toisen annoksen salaattia ja pihviä, ja illalla jos nälkä vielä tuli--> vihreää ymv. teetä. Eli jätin käytännössä kaikki pastat/perunat/leivät pois ja keskityin kunnon pihveihin!

      Lopputulos oli se, että paino putosi ensimmäisen kuukauden aikana n. 1,5 kg/vko! Ja ei, tahti EI loppunut niinkuin "näillä" yleensä on tapana (ja vaikka viikonloppuisin kaljottelinkin! --> Sitä paitsi oluessa on yhtä paljon kaloreita kuin appelsiinimehussa, ja on se paremman makuistakin.), vaan hieman yli 2 kk:n jälkeen oli saavuttanut tavoitteen ja tiputtanut yli 10 kg. Eikä tullut edes nälkä siinä matkalla... Ja eräs positiivinen piirre vielä hommassa oli se, että vaikka söinkin huomattavasti vähemmän kuin aiemmin, niin energiaa silti piisasi, eikä olo ollut vetämätön oikeastaan missään vaiheessa. Joten Fat Controllia kehiin, mutta vinkkinä voisin vielä tiivistäen antaa: 1. Aseta tavoite johon pyrit 2. Mieti mitä syöt ja missä vaiheessa päivää 3. Kurinalaisuutta 4. Yhtenä päivän viikossa voit vetää "melkein" mitä lystäät, oleellisempaa on kuitenkin se, mitä teet ne muut kuusi päivää..

      • !

        Kun lukee rivin S24:n edeltävästä valikosta, tulee "suosittelen itsekontrollia", joka lienee tosiaan paras ohje. Toki jos pillerit saa katsomaan, mitä suuhunsa pistää ja motivoivat liikkumaan, niin sittenhän niistä on hyötyä. Pillerit tuskin kuitenkaan itsessään laihduttavat kovin monta grammaa. Edelleen se kova työ jää ihan itselle.

        >

        Niin on, mutta harvoin appelsiinimehua tulee juotua 5 litraa illassa. Kuitenkin kymmenen stobea juotuaan sitä vain röyhtäisee ja käy kusella, mutta jo litran appelsiinmehun jälkeen tulee oksettava olo. Kuitenkin siis 10 tuopissa on jo lähes yhden ihmisen päivän energiat (litrassa mehua vain viidesosa). Toki siis minäkin suosittelen ilon ottamista irti silloin tällöin: muistakaa kuitenkin elää vaikka laihduttaisitte ! Pitää sitten vaan huomioida kalorit ja syödä muulloin vähemmän.


      • kontrollia
        ! kirjoitti:

        Kun lukee rivin S24:n edeltävästä valikosta, tulee "suosittelen itsekontrollia", joka lienee tosiaan paras ohje. Toki jos pillerit saa katsomaan, mitä suuhunsa pistää ja motivoivat liikkumaan, niin sittenhän niistä on hyötyä. Pillerit tuskin kuitenkaan itsessään laihduttavat kovin monta grammaa. Edelleen se kova työ jää ihan itselle.

        >

        Niin on, mutta harvoin appelsiinimehua tulee juotua 5 litraa illassa. Kuitenkin kymmenen stobea juotuaan sitä vain röyhtäisee ja käy kusella, mutta jo litran appelsiinmehun jälkeen tulee oksettava olo. Kuitenkin siis 10 tuopissa on jo lähes yhden ihmisen päivän energiat (litrassa mehua vain viidesosa). Toki siis minäkin suosittelen ilon ottamista irti silloin tällöin: muistakaa kuitenkin elää vaikka laihduttaisitte ! Pitää sitten vaan huomioida kalorit ja syödä muulloin vähemmän.

        "Toki jos pillerit saa katsomaan, mitä suuhunsa pistää ja motivoivat liikkumaan, niin sittenhän niistä on hyötyä. Pillerit tuskin kuitenkaan itsessään laihduttavat kovin monta grammaa. Edelleen se kova työ jää ihan itselle."

        Olen eri mieltä, pohjautuen ihan omaan kokemukseeni. Eli itselläni oli ylipainoa n. 20kg, jonka jälkeen aloitin sen mainitsemasi "kovan työn"--> Olin tarkka syömisen suhteen (suht sama ruokavalio kuin edell.viestissä mainitsemani) tein reilu 10 km:n lenkkejä 2-4 viikossa 3-5 kertaa viikossa punttisalilla n. tunnin treeni.... Em. tavalla tulos oli 5 kk ja -6kg.

        Jos esim. teknologia on kehittynyt huimaa vauhtia viimeiset 15 vuotta, niin miksei lääketiedekin? Niinpä. Vielä kertauksen vuoksi vertaa: sama ruokavalio pari n. 5 km lenkkiä/viikko, sekä n. tunnin lihaskuntoharjoitusta/vko edellä mainitut tabut... 2kk ja -10kg.

        Ja oikeesti, nälkä ei ollut oikeastaan missään vaiheessa sekä se kuntoilun määrä oli aivan minimaalista siihen nähden miten paino putosi. Itsekin ajattelin alkuun, että "joo, nesteet lähteet vaan kehosta, mut sitten se tyssääkin siihen".. Niinhän miulla kävi tuon "kovan työn" aikanakin, jolloin eka kuukauden aikana tais lähteä 2,5kg, mut sitten painon putoaminen loppui kuin miltei seinään.
        Mutta kun ei, paino putosi 1,5 kg viikossa koko sen 2 kk. Ja ei, se ei ollut mikäään ns. JOJO-paino. Vaan muutos oli pysyvä, ja vyötäroläskit (joita meille miehille helposti kertyy.) "sulivat". Itsekin olin ennen tätä kuuria todella epäluuloinen näitä tabuja kohtaan, ja luulin sen "kovan työn" olevan se AINOA tapa saada pysyviä tuloksia... Nyt TIEDÄN olleeni väärässä. Itse en ainakaan jaksa huhkia tuntitolkulla jossain kuntokeskuksissa, kun jenkkakahvat saa palamaan helpomminkin. Itse etsin ja luin päivätolkulla tietoa netistä (esim. pyruvaatista ja sitriinistä, jotka ovat Fat Controllissa käytetyt aineet), niin suomenkielistä kuin englannin..

        Totta kyllä se, että eihän hyvästä lihaskunnosta haittaakaan ole, päinvastoin.. mutta jos haluat esim. ne vatsalihaksesi näkyviin, tie on kivinen jos meinaat ne puhtaasti punttisalilta hommata. Ja ongelmahan on se ylimääräinen rasva, mikä peittää vatsan, eikä niinkään vatsalihakset jotka meiltä kaikilta löytyy sieltä "suojakerroksen" alta. ;) Tästä on myös kirjoitettu mielestäni yksi ihan asiallinen englanninkielinen kirjakin: "The truth about sixpacks". -->sen on kirjoittanut 20 vuotta kunto-ohjaajana työskennellyt mies, mutta etsikää ja lukekaa itse se jos kiinnostaa (löytyi netistä torrenttina).

        sum a summarum, jos haluat ennen kaikkea lihaksia; mene punttisalille, mutta jos haluat eroon niistä (enemmän ja vähemmän) suuria lihaksiasi peittävistä rasvoista, suositten Fat Controllia. Ainakin itselläni se toimi ja siksi uskallankin sitä suositella kaikille tutuilleni, sekä myös nyt tätä lukeville. Ja vielä kerran; jos esim. teknologia on kehittynyt huimaa vauhtia viimeiset 20 vuotta, niin miksei lääketiedekin? Niinpä.


      • niin !
        kontrollia kirjoitti:

        "Toki jos pillerit saa katsomaan, mitä suuhunsa pistää ja motivoivat liikkumaan, niin sittenhän niistä on hyötyä. Pillerit tuskin kuitenkaan itsessään laihduttavat kovin monta grammaa. Edelleen se kova työ jää ihan itselle."

        Olen eri mieltä, pohjautuen ihan omaan kokemukseeni. Eli itselläni oli ylipainoa n. 20kg, jonka jälkeen aloitin sen mainitsemasi "kovan työn"--> Olin tarkka syömisen suhteen (suht sama ruokavalio kuin edell.viestissä mainitsemani) tein reilu 10 km:n lenkkejä 2-4 viikossa 3-5 kertaa viikossa punttisalilla n. tunnin treeni.... Em. tavalla tulos oli 5 kk ja -6kg.

        Jos esim. teknologia on kehittynyt huimaa vauhtia viimeiset 15 vuotta, niin miksei lääketiedekin? Niinpä. Vielä kertauksen vuoksi vertaa: sama ruokavalio pari n. 5 km lenkkiä/viikko, sekä n. tunnin lihaskuntoharjoitusta/vko edellä mainitut tabut... 2kk ja -10kg.

        Ja oikeesti, nälkä ei ollut oikeastaan missään vaiheessa sekä se kuntoilun määrä oli aivan minimaalista siihen nähden miten paino putosi. Itsekin ajattelin alkuun, että "joo, nesteet lähteet vaan kehosta, mut sitten se tyssääkin siihen".. Niinhän miulla kävi tuon "kovan työn" aikanakin, jolloin eka kuukauden aikana tais lähteä 2,5kg, mut sitten painon putoaminen loppui kuin miltei seinään.
        Mutta kun ei, paino putosi 1,5 kg viikossa koko sen 2 kk. Ja ei, se ei ollut mikäään ns. JOJO-paino. Vaan muutos oli pysyvä, ja vyötäroläskit (joita meille miehille helposti kertyy.) "sulivat". Itsekin olin ennen tätä kuuria todella epäluuloinen näitä tabuja kohtaan, ja luulin sen "kovan työn" olevan se AINOA tapa saada pysyviä tuloksia... Nyt TIEDÄN olleeni väärässä. Itse en ainakaan jaksa huhkia tuntitolkulla jossain kuntokeskuksissa, kun jenkkakahvat saa palamaan helpomminkin. Itse etsin ja luin päivätolkulla tietoa netistä (esim. pyruvaatista ja sitriinistä, jotka ovat Fat Controllissa käytetyt aineet), niin suomenkielistä kuin englannin..

        Totta kyllä se, että eihän hyvästä lihaskunnosta haittaakaan ole, päinvastoin.. mutta jos haluat esim. ne vatsalihaksesi näkyviin, tie on kivinen jos meinaat ne puhtaasti punttisalilta hommata. Ja ongelmahan on se ylimääräinen rasva, mikä peittää vatsan, eikä niinkään vatsalihakset jotka meiltä kaikilta löytyy sieltä "suojakerroksen" alta. ;) Tästä on myös kirjoitettu mielestäni yksi ihan asiallinen englanninkielinen kirjakin: "The truth about sixpacks". -->sen on kirjoittanut 20 vuotta kunto-ohjaajana työskennellyt mies, mutta etsikää ja lukekaa itse se jos kiinnostaa (löytyi netistä torrenttina).

        sum a summarum, jos haluat ennen kaikkea lihaksia; mene punttisalille, mutta jos haluat eroon niistä (enemmän ja vähemmän) suuria lihaksiasi peittävistä rasvoista, suositten Fat Controllia. Ainakin itselläni se toimi ja siksi uskallankin sitä suositella kaikille tutuilleni, sekä myös nyt tätä lukeville. Ja vielä kerran; jos esim. teknologia on kehittynyt huimaa vauhtia viimeiset 20 vuotta, niin miksei lääketiedekin? Niinpä.

        >

        Miten mittasit ruokavaliosi sisältämät kalorit ? Vai onko se vain oma arviosi, että söit suunnilleen samalla tavalla ? Mitäpä jos tapasi muuttuivat kun sait uskomushoitoa ? Toki siis uskomushoidosta on hyötyä, jos se muuttaa ruokailutapoja (vaikka sitten alitajuisesti), mutta itse pillerit ovat vain lumelääkettä. Se toki ei ole mikään häpeä, että on saanut avun lumevaikutuksesta.

        >

        Niinpä. Lääketiede on tosiaan kehittynyt huimasti, mutta vieläkään lääketieteessä ei ole pystytty osoittamaan tuollaisten uskomushoitotablettien laihduttavaa vaikutusta. Aina kun asia mitataan tarkasti, paljastuu, että noiden uskomushoitotuotteiden vaikutus on korkeintaan joitakin satoja grammoja puolessa vuodessa tms. Miksei lääketieteessä siis vieläkään pystytä osoittamaan, että noista olisi jotain hyötyä ?


    • Tiina69

      Olen laihduttanut Fat Controllin avulla 14 kiloa, jotka ovat myös pysyneet poissa. Olen kokeillut erilaisia laihdutusvalmisteita, mutta tämä on ollut ainoa joka on toiminut. Olen myös kokeillut vähäkalorista ruokavaliota, mutta siitä en ole tullut kuin väsyneeksi ja flunssat ovat pääseet iskemään. Olen huomannut heti kun olen lopettanut Fat Controllin käytön, niin en jaksa harrastaa liikuntaa yhtä paljon kuin silloin kun käytän tuota valmistetta. Toki olemme kaikki yksilöitä, eikä välttämättä toiselle toimi sama kuin toiselle.

      • Obelixia

        Hei Tiina69, missä ajassa olet saanut 14 kiloa pois Fat Controllin avulla?


    • inkapp

      aloitin käytön tänään ja saa nähdä toimiiko vähän hoikemmalle ihmiselle, nimittäin alkupainoni on 56kg!

    • elFatsoumus

      toinen paketti fat controllia puolessa välissä menossa, lisänä käytän myös Leaderin Rooster Thermo burneria....mitäköhän tässä on mennyt nyt aikaa....kolmisen viikkoa ja tulos PUHDAS NOLLA! grammaakaan ei ole paino tippunut ja syön tosiaan kolmesti päivässä, suht vähän hiilareita ja paljon protskua....ei toimi omalla kohdallani ainakaan...

    • Anonyymi

      Vanha aloitus, mutta onkohan tästä vielä kellään mitään sanottavaa? Aloitin juuri tuon Fat Controllin. Sekä päivä tabletit että yö. Nyt vasta toinennpäivä menossa. Päivittäin syön 200-500 (viikon verran nyt) kaloria. Käyn n. tunnin kestoisessa jumpassa 5 päivää viikossa ja hulaan n. 30min per päivä. Kuluttaako nuo kapselit oikeasti vai oliko nyt vain turha kokeilu ja ostos?

    • Anonyymi

      Joo, olisi kiva kuulla kokemuksia, harkitsen aloittamista, mutta ei huvittaisi maksaa jos ei ole mitään hyötyä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe