Cameleo- halpishiusväri

kokeilija_

Törmäsin kaupassa 3,90€ maksavaan Cameleon-kestoväriin. Olisi mukava kokeilla väriä, mutta haluaisin ensin kokemuksia teiltä, että onko kyseinen hiusväri hyvä. Itse värjäisin sävyllä 9.0 Natural Blonde, mutta jos voisitte ensiksi kertoa kokemuksianne eri sävyistä. Esim. kestikö kauan päässä, tuliko vaaleampi/tummempi kuin kuvassa, minkälaiset (miten käsitellyt, minkä väriset) hiukset olivat ennen värjäystä ym. Kaikkea mitä tulee mieleen :)

Kiitos, jos joku jakaa kokemuksiaan!

3

1391

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Golliwog

Olen värjännyt kyseisellä värillä sekä omat, että avokin hiukset. Avokin hiukset värjättiin mustalla ja onnistui todella hyvin! Väriä ei ole kauheasti (pitkille hiuksille suosittelen 3-4 pakettia), mutta juurikasvun sai just näppärästi peittoon. Musta ei ole haalistunut yhtään, oli mukava levittää ja lähti suht helposti huuhtelussa pois. Itse värjäsin kaikkeista vaaleimmalla ja tulos ei ollut yhtä hyvä. Ei vaalentanut lähellekään niin paljon kun piti :/ Ehkä kaksi värjäyskertaa olisi tarvinut. Minulla on luonnostaan ehkä keskiruskeat hiukset. Tuon vaalean värin kestoa en osaa sanoa, koska värjäsin samantien päälle. (Blondaan juurikasvua shokkiväriä varten.) Oli helppo levittää ja huuhtoa pois. Ei minulla ainakaan kirvellyt päänahkaa, mutta harvoin muukaan väri sitä tekee.

• Marita1964

Itse jo kaksi värinpostoa Lorealin tuotteilla tehneenä menin ostamaan Cameleonin värinpoiston, jossa luvataan värikartan mukaan ihan vaaleat myös tummista hiuksista, mutta kuinkas ollakaan eivätpä vaalentuneet kuin muutaman asteen taas, mutta hyvältä tuntui laittaessa eikä pistävää hajua ollenkaan. Pesin tervashampoolla tämän jälkeen ja tuntuivat tosi hoidetuilta ja kiiltäviltä, vaikka laitoin värjättyjen hiuksien Tresemme hoitoainetta kun unohdin keittiöön paketin oman hoitoaineen. Hiukset eivät tuntuneet kärsineiltä missään vaiheessa, joten uskon käyttäväni uudelleenkin ja suosittelen hoitavuutensa puolesta.

• saok

Värjäsin vaaleat hiukseni punaiseksi cameleolla ja vaikka minulla on tooodella siis oikeasti todella paksut hiukset, niin riitti väri hyvin koko päähän ja tulos oli oikeen toimivan punainen ja kesti helposti yli kaks kuukautta ilman enempää haalistumista. Siitä punaisesta takaisin vaaleaksi vaati yhden värinpoiston ja blondin värin ja tuli nätin vaalea tukka (tässä vaiheessa hiukset siis olkapääpituiset ja edelleen hurjan paksut, eikä silti mennyt kuin 1 purkki kumpaakin). Hiukset ja päänahka ei kärsi läheskään yhtäpaljon cameleosta kuin esim. swartzkopfin väreistä. En ole yli vuoteen värjännyt millään muulla kuin noilla cameleolla ja oon kyllä tyytyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3984
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2679
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2667
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2363
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      312
      2220
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1949
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1582
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1487
    Aihe