Olemme asuneet poikaystäväni kanssa yhdessä puolisen vuotta ja seurustelua on takana pari vuotta. Ongelma on se, että koko yhdessäoloaikana poikaystäväni ei ole hyväksynyt jos olen halunnut mennä ystävieni kanssa baariin. Kyse ei tosiaankaan ole mistään joka vikkoisesta käymisestä vaan pikemminkin 3-4 kuukauden välein tai vieläkin harvemmin. Minulla on muutenkin vähän kavereita niin tahtoisin tosiaankin mennä jos kaverini joskus harvoin pyytävät minua mukaan.
Baarissa en todellakaan yritä iskeä miehiä enkä juo itseäni kaatokänniin, kunhan vaan haluan olla kavereiden kanssa ja tavata tuttuja. En ole koskaan pettänyt miestäni enkä antanut mitään aihetta epäilyihinkään.
En vaan voi käsittää mikä tässä on ongelma. Joka helevetin kerta, kun ilmoitan, että joku on pyytänyt minua lähtemään baariin, alkaa monen päivän mökötys, mitä en todellakaan jaksa katsoa kun en ole mielestäni mitään väärää tehnyt. Erillään asuessamme olen pari kertaa lähtenyt "luvatta" ja siitäkös on vedetty jalkapallon kokoiset herneet nokkaan.
Mies ei itse käy oikeastaan koskaan baarissa (paitsi joskus harvoin kun menemme yhdessä). Ennen minua hän kyllä kävi usein, mutta minut tavattuaan menot loppuivat. Itse asiassa me jopa tapasimme toisemme baarissa, mutta nyt sinne ei enää saisi mennä....
Kertokaapas olenko minä jotenki suurikin rikollinen tässä kun haluan käydä viihteellä? Annatteko te avokkinne mennä kavereiden kanssa baariin vai olenko ainoa, jonka menemisistä nousee tällainen myrsky? Tuntuu, että mies haluaa tappaa sosiaalisen elämäni kokonaan!!
En saa käydä baarissa
31
5377
Vastaukset
- happy now
Kokemuksesta voin sanoa, että jos nyt annat periksi, kaikki vain pahenee. Sinulla on täys oikeus tavata ystäviäsi baarissa tai missä tahansa.
Olin samassa tilanteessa vuosia sitten ja tein niinkuin mies halusi ja jäin kotiin. Menetin yhteyden ystäviini mutta sekään ei riittänyt ja pian huomasin etten saanut tavata sukulaisiakaan. Ainoastaan miehen kavereita eli olin täysin hänen armoillaan. Tilanne kehittyi aika pahaksi mutta onneksi eräs ystävistäni oli sinnikäs ja hänen avullaan sain itseni repäistyä irti tästä liitosta joka pikkuhiljaa oli muodostunut painajaismaiseksi.
Nyt seurustelen ihanan miehen kanssa, joka ei rajoita menemisiäni ollenkaan. Ja olen sataprosenttisen uskollinen hänelle, kuten uskon hänenkin olevan. Uskon, että antamalla vapauden, pidät rakkaasi lähelläsi. Jos ihmisellä on niin huono itsetunto ettei tätä usko, ei kannata pilata omaa elämäänsä tällaisen ihmisen kanssa. - Nutturatäti
Et varmaan ole ainoa jolla on sairaalloisen mustasukkainen ja komenteleva kumppani, mutta ei se miehen käytöstä oikeutetuksi tee. Mene ihmeessä ystäviesi kanssa, anna ukon mököttää itsekseen. Parasta olisi kuitenkin kun heivaisit moisen ukkelin pellolle tai lähtisit itse, ei tuollaisesta parisuhteesta tule mitään. Mies tosiaan haluaa tappaa sosiaalisen elämäsi ja koko oman elämäsi muutenkin. Jos suostut, pikkuhiljaa kuristut ja tukehdut ja menee aikaa ennen kuin taas löydät itsesi.
- fredinatti
Jumalauta ei munkaan eukko menisi enää yksin kapakkaan.
pitäskös sinun päästä vielä tansseihin yksin "tyttöjen kanssa# ja ihan vain "kuntoa hoitaaksesi" ?
Minun akka joskus meni ja jakoi rfasiaansa mutta pellolle lensi.
Tyynyt heitin perään ja pusero n.
Jos ette yhdessä viihdy niin ei kannata yksinkään mennä vaan erotkaa ja hae kumppaniksi sellainen joka tykkää notklua siellä itsekin.
voimia miehellesi- olet idiootti <3
Herranjumala, tämän on pakko olla provo.
Se, että entinen tyttöystäväsi petti sinua baarissa, ei vielä riitä tekemään kaikenkattavaa yleistystä. ;>
Toki kavereita voi nähdä muuallakin, mutta välillä se nyt vain on hauskaa lähteä viihteelle - ja myös ihan ilman sitä kumppaniakin, ei kai sitä nyt joka paikassa tarvitse olla kuin paita ja perse. Eikä anna mitään hääviä kuvaa parisuhteesta, jos toista pitää vahtia 24/7.
Ja niin muuten, toivottavasti et itsekään käy yksin baarissa "poikien kanssa kaljalla", jos kerta kiellät sen tyttöystävältäsi?
Ja vielä niin...oletko ottanut huomioon, että baari ei ole ainoa paikka, jossa voi pettää ;) Sitä voi halutessaan tehdä vaikka lenkkeilyä tekosyynä käyttäen, töiden/koulun jälkeen, kauppareissulla tai vaikka kahvittelu kavereiden kanssa voi olla ihan hyvin hämäystä ;) Eli jos luottamuksesi on tuota tasoa, ainoaksi vaihtoehdoksi sinulle jää kehittää kyttäysysteemi, joka on käytössä aina kun et ole tyttöystäväsi seurassa. Eikun joo, onhan vielä toinenkin vaihtoehto, opettele luottamaan toiseen ja pidä omalta osaltasi parisuhde siinä kunnossa, ettei toiselle sen takia tule tarvetta lähteä pettämään. - henry vaan
kylläpä sitä ollaan katkeria, jos naisesi on jakanut toosaansa niin ei se tarkoita että kaikki jakaa!! kyllä mielestäni parisuhteessakin olevalla saa olla muutakin sosiaalista elämää kuin oma mies!!!! sinun tapauksessasi nainen ei ollu arvoisesi!! jaksamisia sinulle!!
- oppeliini
Etko voisi viettää aikaa ystäviesi kanssa muualla kuin kapakassa?
Aivan varmasti on muitakin keinoja pitää yhteyttä ystäviin kuin vain istua heidän kanssaan kapakassa. Ei todellakaan ole kovin älyä kohottavaa viettää aikaa kaljatuopin ääressä.- ap. kirjottaja
Kyllä me nähdään muutenki, käydään lenkillä ja kylässä ja niin edelleen, mutta joskus on kiva mennä käymään baarissaki. Poikaystäväni hyväksyy kyllä muut tapaamiset, mutta baariin menoa ei.
Baarissa käynti nyt yksinkertaisesti on vain niitä ainoita tapoja tavata sattumalta vanhoja koulukavereita ja muita tuttuja, ainaki meillä parikymppisillä. Jos haluaa tavata tuttuja, on mentävä sinne missä ne ihmiset yleensä liikkuu ja ikävä kyllä se paikka on yleensä baari.
Ja niinku tuossa alussa jo kerroin, niin käyn ulkona tosi harvoin. Ei pitäisi olla liikaa pyydetty jos muutaman kuukauden välein haluaa käydä jossain. Poikaystäväni on kyllä tervetullut mukaan, mutta hänen työaikansa eivät aina anna periksi. Harmittaa vain, että minäkään en sitten saisi hänen mielestään mennä jos poikaystäväni ei itse pääse... - mk
ap. kirjottaja kirjoitti:
Kyllä me nähdään muutenki, käydään lenkillä ja kylässä ja niin edelleen, mutta joskus on kiva mennä käymään baarissaki. Poikaystäväni hyväksyy kyllä muut tapaamiset, mutta baariin menoa ei.
Baarissa käynti nyt yksinkertaisesti on vain niitä ainoita tapoja tavata sattumalta vanhoja koulukavereita ja muita tuttuja, ainaki meillä parikymppisillä. Jos haluaa tavata tuttuja, on mentävä sinne missä ne ihmiset yleensä liikkuu ja ikävä kyllä se paikka on yleensä baari.
Ja niinku tuossa alussa jo kerroin, niin käyn ulkona tosi harvoin. Ei pitäisi olla liikaa pyydetty jos muutaman kuukauden välein haluaa käydä jossain. Poikaystäväni on kyllä tervetullut mukaan, mutta hänen työaikansa eivät aina anna periksi. Harmittaa vain, että minäkään en sitten saisi hänen mielestään mennä jos poikaystäväni ei itse pääse...Pitää saada käydä myös baareissa kun muuallakin menoissa muut kysyppä poikaystävältäsi ett äpetikkö hänen edellinen tyyttöystävä häntä kun kävi baareissa ja jos petti niin miksi sinulle pitää olla määräilevä ja miehenä käyn itsekkin baareissa ja kyllä avovaimoni saa mennä myös ja joskus yritän usuttaa kavereiden kanssa viihteelle ja meneekin mutta luotan häneen 100% kun hän minuun mutta kun yhdessä jo 20v ja ikää 50 v niin tuntee ja tietää mitä saa tehdä ja mitä ei eikä tässä iässä enää uutta puolisoa etsitä kun nykyinen on se paras ja tuttu ja turvallinen.Jos tyyl iei muutu niin vaihda miestä koska kun olette 10 vuotta olleet yhdessä niin voi olla että et saa mennä kauppaankaan ilman lupaa ja äkkiä mies vaihtoon.
- ukkulkl
mk kirjoitti:
Pitää saada käydä myös baareissa kun muuallakin menoissa muut kysyppä poikaystävältäsi ett äpetikkö hänen edellinen tyyttöystävä häntä kun kävi baareissa ja jos petti niin miksi sinulle pitää olla määräilevä ja miehenä käyn itsekkin baareissa ja kyllä avovaimoni saa mennä myös ja joskus yritän usuttaa kavereiden kanssa viihteelle ja meneekin mutta luotan häneen 100% kun hän minuun mutta kun yhdessä jo 20v ja ikää 50 v niin tuntee ja tietää mitä saa tehdä ja mitä ei eikä tässä iässä enää uutta puolisoa etsitä kun nykyinen on se paras ja tuttu ja turvallinen.Jos tyyl iei muutu niin vaihda miestä koska kun olette 10 vuotta olleet yhdessä niin voi olla että et saa mennä kauppaankaan ilman lupaa ja äkkiä mies vaihtoon.
vai mikä se on kun liitoista yli puolet päätyy eroon??
Kannattaisi olla siellä baarissa ensin tarpeeksi ja VASTA SITTEN perustaa jonkinlainen perhe.
Minulla nyt on vain sitä baarikokemustakin riittämiin (ikä 60v ) kerron kokemani ja näkemäni perusteella.
Jos selvinpäin harrastaa mitä tahansa se on mielestäni ok ja normaalin luottamuksen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Pettää jos tahtoo sitten muiden harrastusten parissa...
Minun avokkini joutui tekemään 15 sitten valinnan ja vaikuttaa tyytyväiseltä itsekin :-) - ei ole kapakoihin hinkumassa. - Baariin yhdessä
ap. kirjottaja kirjoitti:
Ja niinku tuossa alussa jo kerroin, niin käyn ulkona tosi harvoin. Ei pitäisi olla liikaa pyydetty jos muutaman kuukauden välein haluaa käydä jossain. Poikaystäväni on kyllä tervetullut mukaan, mutta hänen työaikansa eivät aina anna periksi. Harmittaa vain, että minäkään en sitten saisi hänen mielestään mennä jos poikaystäväni ei itse pääse...Menkää baariin yhdessä, voithan silloinkin jutella samojen tyyppien kanssa kun hän on mukana (mikäli ei taka-ajatuksia kutenkin).
En halua, että mieheni menee baariin ilman minua, mutta muualla onneksi tapaa kavereitaan, baariin yhdessä.
En itsekään halua mennä baariin ilman häntä, kun saatan kännissä tehdä ihan mitä vaan, ja sen takia pelkään miehenikin tekevän.
Eli, pieni kompromissi sinun puoleltasi...nää muualla kavereita ilman häntä, mutta baarissa hänen kanssaan. Hänkin saattaa nähdä samalla omia tuttujaan, mutta ei tarvitse ottaa riskiä, että kännissä sekoilee peruuttamattomia asioita. - Nutturatäti
Baariin yhdessä kirjoitti:
Menkää baariin yhdessä, voithan silloinkin jutella samojen tyyppien kanssa kun hän on mukana (mikäli ei taka-ajatuksia kutenkin).
En halua, että mieheni menee baariin ilman minua, mutta muualla onneksi tapaa kavereitaan, baariin yhdessä.
En itsekään halua mennä baariin ilman häntä, kun saatan kännissä tehdä ihan mitä vaan, ja sen takia pelkään miehenikin tekevän.
Eli, pieni kompromissi sinun puoleltasi...nää muualla kavereita ilman häntä, mutta baarissa hänen kanssaan. Hänkin saattaa nähdä samalla omia tuttujaan, mutta ei tarvitse ottaa riskiä, että kännissä sekoilee peruuttamattomia asioita.>>Menkää baariin yhdessä, voithan silloinkin jutella samojen tyyppien kanssa kun hän on mukana
Johan vitsin murjaisit! Varmaan joo on ihan luontevaa naisporukassa käydä läpi omia juttuja kun yhden ukko örmöttää vieressä vahtimassa.
Oikeasti, ihmisen on välillä päästävä eroon kumppanistaan. Siihen tukehtuu jos ollaan koko ajan kuin paita ja perse. Ellei kumppani voi päästää toista silmistään, ei parisuhde voi toimia. Koiranpennun voi kouluttaa niin, että se osaa olla muutaman tunnin yksin kotona hätääntymättä. Aikuista miestä ei pitäisi tarvita kouluttaa, ellei ole itse oppinut niin elelköön yksinään sitten. - Kaksin kaunihimpi
Nutturatäti kirjoitti:
>>Menkää baariin yhdessä, voithan silloinkin jutella samojen tyyppien kanssa kun hän on mukana
Johan vitsin murjaisit! Varmaan joo on ihan luontevaa naisporukassa käydä läpi omia juttuja kun yhden ukko örmöttää vieressä vahtimassa.
Oikeasti, ihmisen on välillä päästävä eroon kumppanistaan. Siihen tukehtuu jos ollaan koko ajan kuin paita ja perse. Ellei kumppani voi päästää toista silmistään, ei parisuhde voi toimia. Koiranpennun voi kouluttaa niin, että se osaa olla muutaman tunnin yksin kotona hätääntymättä. Aikuista miestä ei pitäisi tarvita kouluttaa, ellei ole itse oppinut niin elelköön yksinään sitten.En ihan tarkoittanut noin.
Voihan sitä olla samassa paikassa esim eri pöydissä, ei tarvii kuulla mitä toinen höpisee, ja saahan sitä jätkien / naisten kesken pitää omia iltojaa, mutta muualla kuin baarissa. Baarissa minulle riittää, että olemme samassa paikassa...itse mieluiten miehni kanssa, mutta jos hän haluaa olla kavereiden kanssa, niin sitten on. Viihdyn hyvin tanssilattialla yksinkin:).
- Avovaimo
No iliman muuta saat mennä kavereitten kans ihan mihin tykkäät! Me tosin avomiehen kanssa käydään yleensä aina yhdessä baareissa yhteisten kavereiden kanssa, mutta toisinaan kun käväistään kotiseudulla niin kumpikin menee omien lapsuuden ystävienstä kanssa ulos. Tai kun avokkini lähtee vaikkapa tapaamaan armeijakavereita kerran vuodessa, niin yksin hän sinne lähtee, en minä mukaan tunge!
Eikä kummallekaan tulisi mieleenkään pettää toista! Onhan se ihanaa bilettää välillä ihan vaan kavereiden kanssa, ilman sitä omaa kultaa. Ja vaikka oltaisiin baarissa molemmat, niin ei me silti koko aikaa vierekkäin nyhjätä, kumpikin käy tanssilattialla yhdessä tai yksin/muiden kanssa.
Tuollainen kahlitseminen ei ole tervettä, ja jos suhde on muuten toimiva, seksiäkin on (ja seksi on hyvää), niin miksi kumpikaan haluaisi mitään muuta? :) En minä ainakaan tahdo.
Terveisin: Avovaimo 25v, takana vuosi yhdessä asumista! - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Viesti vähän vanhemmalta mieheltä...
Haluan pistää pohdittavaksesi pari asiaa: Kerroit, että seurustelua on takana pari vuotta. Kysymys 1) Käyttäytykö poikaystäväsi samoin ennen kuin muutitte yhteen? Jos vastauksesi on kyllä niin opetus on --> ihmisen perusluonnenetta on aika turha yrittää muuttaa, voit yrittää muuttaa ainoastaan itseäsi ja omia ajatuksiasi. Jos vastaus on ei --> Sua on kusetettu ja sulla on vastassa narsistinen ihminen, otan osaa. Kysymys 2) Onko pakko kärjistää asiaa eli tavata ystäviään baarissa? Jos ennalta tiedät miehesi suhtautumisen, miksi lyöt päätäsi seinään? On lukemattomia paikkoja tavata ystäviään, joten mistä tämä "pakkomielle", vai haluatko aina silloin tällöin "näpäyttää" miestäsi jostain syystä?
Noin yleisesti ottaen teillä on takana varsin lyhyt historia. Parisuhde vaatii paljon hiontaa, aikaa ja kyyneleitä, ja silti se ei onnistu läheskään kaikilta. Tsemppiä yritykseen!- ninninuuu
Tai sitten ei.
Mutta kun meillä oli juurikin samanlainen ongelma oman avokkini kanssa (meillä tosin 10v ikäero, minä se nuorempi osapuoli) niin syyt juteltiin läpi. Miksi ei?
Omat epäilyni katosivat ihan kokonaan kun ymmärsin sen tilanteen, että avokki voi pettää ja aika varmasti tekeekin sen jos tekee, niin muualla kuin baarissa. Miksi? Baarissa on yleensä aina se tutuntuttu joka tunnistaa sinut ja menee kertomaan toiselle puoliskollesi mitä on nähnyt.
Oletko koskaan pyytänyt miestäsi mukaan kun kaverisi kysyvät sinua baariin? Meidän kohdalla tuo ainakin auttoi todella paljon. Heti kun avasin suuni "haluatko lähteä", oli ihan eri ääni kellossa. EI mies halunnut todellakaan likkaporukalla lähteä, mutta minä sain lähteä. Pari kertaa tuli viesti illan aikana, onko kaikki ok, mutta mitään sen ihmeempää ei tapahtunut. Nykyään jos minä sanon kavereille "en jaksa" niin mies melkein patistaa, että menemene, kaverit vaan haluaa nähdä minua. Harmi, en vain itsekään jaksa enää kapakoista oikein innostua (:
Mutta pyydäppä poikakaverisi joskus mukaan katsomaan, millaista teidän meno on. Sitten hän voi ymmärtää, että baari-ilta on pelkkä tyttöjen yhteinen hauskanpitoilta, ei sinkkuneitien kosioretki. - sannika t
"Onko pakko kärjistää asiaa eli tavata ystäviään baarissa?"
Baarissa käyminen on nykypäivänä varsinkin parikymppisten elämässä yksi tavallisimmista vapaa-ajan viettomuodoista. Ei tietenkään ainoa, mutta niin yleinen, että ei sitä noin vain voi ihmiseltä kieltää.
- aloittajaaaa
Tapasit miehesi baarissa, joten hän uskoo, että se voi tapahtuu uudestaankin, että rakastut johonki siellä. Ja baarissa yleensä ne miehet juuri lähestyykin.
- Pikku-A
Voe helekkari, sitten kun olette olleet yhtä kauan, kuin me yhdessä(17 vuotta), niin se olis vaan suotavaa, että toinen käy edes kapakassa välillä, niin toinen saa kotona hommailla omiaan sillä aikaa...nimittäin, kun ollaan rehellisiä: jos aikoo pettää, ei se sillä esty, että sen toisen kotiin lukitsee.
Kyllä tuossa on kyse "hallinnasta"...ja siitä ei pääse eroon muulla, kuin että SINÄ pidät pääsi, ja menet!!!
Jos herralle ei kelpaa, eikä herra luota sinuun-lusikat jakoon. Tämä on AINOA totuus. - cocx
Jos tosiaan miehesi tapasit alunperin baarissa, niin hän luulee että saatat tutustua vahingossa tai tahallaan muihin miehiin siellä. Hän näkee parhaakseen ettei päästä sinua sellaiseen tilanteeseen, ettei mitään vain tapahtuisi. Tämä on jo sairasta mustasukkaisuutta ja kertoo pikemminkin siitä, että miehesi ei usko olevansa erityinen sinulle ja näkee kaikki muut miehet itselleen uhkana.
Jos hän on lopettanut baarissa käymisen sinut tavattuaan, kertoo se siitä että miehesi pitää baareja lähinnä vain seuranhakupaikkoina. Sinun täytyy tehdä selväksi, ettet aio iskeä miehiä, vaan vain tavata kavereita ja pitää heidän kanssa hauskaa. Omasta mielestä baari on varsin hyvä paikka tavata tuttuja ja kysellä kuulumisia, mutta eihän se tietenkään kaikille sovi, eikä kaikkia kiinnosta.
En ole ikinä ymmärtäny sitä kun toisen elämää yritetään rajoittaa siksi, ettei toinen vain pettäisi. Eiköhän siinä vaiheessa ole jo jotain perustavanlaatuista pielessä. Ja jotenkin tuntuu että nämä sairaalloisen mustasukkaiset ihmiset ovat kuitenkin itse melko herkkiä lankeamaan muitten kiusauksiin. Ehkä he siksi ajattelevat että muutkin ajattelevat kuten he.- FF
Taitaa olla aika mustasukkainen mies sinulla - anna sen muhia omissa liemissään ja mene baariin kun huvittaa. Jos ei onnistu, jätä se luuseri.
- ex-mustis
FF kirjoitti:
Taitaa olla aika mustasukkainen mies sinulla - anna sen muhia omissa liemissään ja mene baariin kun huvittaa. Jos ei onnistu, jätä se luuseri.
No ei ehkä fiksuin tapa parisuhteessa lähteä tolta "mä teen mitä huvittaa"-linjalla liikenteeseen. Ilmoita meneväsi baariin hyvissä ajoin ja anna ukon mököttää. Sano että sä haluat vällillä tuulettua ja nähdä kavereita ei sen kummempaa. Ja pidä taukoa näiden baarireissujen välillä, niin ukko saa sitten vähän rauhoittua ja huomaa ettet ole aina menossa.
- Aikaspoizu
FF kirjoitti:
Käyn vain pari kertaa työkavereiden kanssa lähibubissa ja tulen kotiin yleensä jo enne kahta ja hiljaakin. ( pari kertaa olen kyllä kompastunu)
Tyttökaverini kehtaa marista että haisen pahalle ????
Se ei itse polta tupakkaa ja väittää etträ haisen vanhalle kaljalle ja tupakalle???
Valkkariakin joskus syön liharuuvan kans.
Pitäsköhä'n se rutku heivata pellolle kun ain a marisemassa???
- REDBY
Olet löytänyt todellisen idiootin kumppaniksesi ja kyselet täältä hyväksyntää valinnallesi.
HERÄÄ!!!! - ei ole sellaista!:D
Niin tuttu tilanne! itse olen vastakkaista sukupuolta, ja avovaimoni on samaa maata miehesi kanssa, aina tulee kauhea huuto ja valitus jos joku varvoista ystävistäni edes ehdottaa asiaa. Itse en ole kanssa pettänyt kumppaniani! Mietin että mitä pitäisi tehdä, olemme yrittänyt keskustella mutta tuloksetta! Enkä millään haluaisi erota rakkaasta avopuolisostani!
- erilainennainen
Edustan tässä varmaan selkeää vähemmistöä mielipiteineni, mutta minun mielestä niitä kavereita voi nähdä muuallakin kuin baarissa.
Itse kärsin joitain vuosia sitten sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, josta olen nyttemmin parantunut todella hyvin. Koko tämän ajan olen seurustellut saman miehen kanssa, hän on jaksanut minua sitkeästi, ja nyt se pikkuhiljaa palkitaan.
Meillä on kuitenkin yhä yhteinen sopimus, että polttareita ja varpajaisia lukuun ottamatta menemme baariin/risteilyille vain yhdessä. Mies tietää, etten tule varmaan koskaan muuttumaan siinä asiassa, ja hän onneksi hyväksyy sen. Mikään baari-ihminen hän ei muutenkaan todellakaan ole, joten suunnattomasti en hänen elämäänsä onneksi rajoita. Kavereiden kanssa kaljalla käyminen / biljardin pelaaminen yms ovat minulle ihan ok, mutten osaa ihan itsekään selittää sitä, miksi en haluaisi, että hän menisi baariin ilman minua. Teen kaikkeni, jotta pystyisin parantumaan vielä tässäkin asiassa.
Polttarit ja varpajaiset olen tuskaisesti pakottanut itseni hyväksymään sen takia, että tiedän aiheuttavani miehelle suunnatonta mielipahaa ja ongelmia kavereiden kanssa, jos kieltäisin häntä niihin menemästä.
Kumma kyllä, joillekin työkavereilleni olen tästä meidän baarisopimuksesta puhunu, ja he oli kaikki sitä mieltä, että se on tosi hyvä juttu, koska "ei sitä nykyään enää ollenkaan tiedä et mitä siellä baareissa tapahtuu".
Että kyllä meitä on muitakin. "Sopimuksemme" velvoittaa minut siihen, että jos mies haluaa lähteä baariin, niin minun on sitten suostuttava myös menemään mukaan, ettei hänen tarvitse minun takiani sieltä pois jäädä. Varmaan kerran on näin käynyt, että mies on halunnut lähteä.
Moni ei hyväksy tätä kaavaa, mutta meillä se toimii hyvin, ja mieskin on hyvin onnellinen (ja olen varma että hän kyllä sanoisi, jos ei olisi, koska hän on hyvin suorasanainen). - erilainennainen
Halusin vielä lisätä tuohon edelliseen, että miehelläni on läjäpäin kavereita ja pidämme usein kotibileitä (minkä lisäksi monet hänen kavereistaan myös käyvät meillä esim yökylässä monta kertaa kuukaudessa), ja vaikka hän ei baarissa käykään, ei hän ole minun takiani yhteenkään ystäväänsä joutunut välejä katkaisemaan tai heitä feidaamaan.
Lisäksi, kun lähdemme yhdessä baariin, otan toki aina jonkun tyttökaverini mukaan ja mies ottaa jonkun oman ystävänsä. Että vaikka baariin mennään yhdessä, niin ei se tarkoita, että sillä koko ajan käsikynkässä mentäisiin. - fysert
ekö niitä kavereita sitten muka nää muualla kuin baareissa??? aika heikot on kaverisuhteet. käykää kahvilla ennemmin!
- Baila-baila
Baareissa käynti taitaa tarkoittaa biletystä. Ja joskus on niiin kiva bilettää; pukeutua, laittaitua muutenkin, päästä tanssimaan ... eikä sitä ei voi tehä muualla kuin 'baareissa' yms. menopaikoissa. Snaijaatko ?
- Zelsius
Miehelläsi on huono itsetunto. Se pelkää, että sä löydät baarista jonkun paremman ja jätät hänet.
- gvhbjnkml
Oma syysi, jos alat istua kotona poikaystäväsi käskystä. Käytä nyt vähän järkeä! Onko poikaystäväi isäsi? Tai holhoojasi? EI OLE. Jos nyt jo tilanne on tuollainen, etkä uskalla sanoa hänelle suoria sanoja, ei suhteellanne ole mitään tulevaisuutta.
- Salla-tar
Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006464
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283250Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761764- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471013Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879