Miten saa keesin pysymään pystyssä yön tai useamman yli? Itsellä aamulla takaa aina ihan räjähtäny...
Keesi yön yli
7
474
Vastaukset
- Niksi-Irmeli
Nuku yön yli kyljelleen, kyljelläsi tai sivuttain.
- keesinipysyypystys:D
Oletkos kuullut epoksista? sellasta muovilaama jotai paskaa... kippaat epoksii sun keesiis, niin kyllä pysyy vaikka metrin mittane mohawkki. ittelläni joku 25 cm. paljon lakkaa, vahaa, lisää lakaa ja yöt nukutaa kyljeltee. en tiedä mistä sitä saa, täällä stadissa ehkä jostai starkisa tai k-raudasta, en tiedä. mutta paljon lakkaa, vahaa, lakkaa ja jotain hius kiinnettä, niin kyllä pysyy! =D
- keesinipysyypystys:D
keesinipysyypystys:D kirjoitti:
Oletkos kuullut epoksista? sellasta muovilaama jotai paskaa... kippaat epoksii sun keesiis, niin kyllä pysyy vaikka metrin mittane mohawkki. ittelläni joku 25 cm. paljon lakkaa, vahaa, lisää lakaa ja yöt nukutaa kyljeltee. en tiedä mistä sitä saa, täällä stadissa ehkä jostai starkisa tai k-raudasta, en tiedä. mutta paljon lakkaa, vahaa, lakkaa ja jotain hius kiinnettä, niin kyllä pysyy! =D
siis muoviliima ei muovilaama! vittu :D
- S SP
keesinipysyypystys:D kirjoitti:
siis muoviliima ei muovilaama! vittu :D
Repesin. Kiitos. Joo, saan kyllä keesin pysyy nykyää. Säädän vaan tyynyä, eikä päätä pysty kääntämään vaikka haluaisi sillai että keesi osuisi johonkin.
- ........
ihan mielenkiinnosta kysyn,et miks se keesin pitäs pysyä yön yli? Eiks sen vois laittaa aamulla uuestaan?
- S SP
Olen tosi hidas laittamaan -_- Kuluu vähemmän lakkaa. :)
- ..........
S SP kirjoitti:
Olen tosi hidas laittamaan -_- Kuluu vähemmän lakkaa. :)
nositte,nyt selvis x))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394