Miten saa keesin pysymään pystyssä yön tai useamman yli? Itsellä aamulla takaa aina ihan räjähtäny...
Keesi yön yli
7
362
Vastaukset
- Niksi-Irmeli
Nuku yön yli kyljelleen, kyljelläsi tai sivuttain.
- keesinipysyypystys:D
Oletkos kuullut epoksista? sellasta muovilaama jotai paskaa... kippaat epoksii sun keesiis, niin kyllä pysyy vaikka metrin mittane mohawkki. ittelläni joku 25 cm. paljon lakkaa, vahaa, lisää lakaa ja yöt nukutaa kyljeltee. en tiedä mistä sitä saa, täällä stadissa ehkä jostai starkisa tai k-raudasta, en tiedä. mutta paljon lakkaa, vahaa, lakkaa ja jotain hius kiinnettä, niin kyllä pysyy! =D
- keesinipysyypystys:D
keesinipysyypystys:D kirjoitti:
Oletkos kuullut epoksista? sellasta muovilaama jotai paskaa... kippaat epoksii sun keesiis, niin kyllä pysyy vaikka metrin mittane mohawkki. ittelläni joku 25 cm. paljon lakkaa, vahaa, lisää lakaa ja yöt nukutaa kyljeltee. en tiedä mistä sitä saa, täällä stadissa ehkä jostai starkisa tai k-raudasta, en tiedä. mutta paljon lakkaa, vahaa, lakkaa ja jotain hius kiinnettä, niin kyllä pysyy! =D
siis muoviliima ei muovilaama! vittu :D
- S SP
keesinipysyypystys:D kirjoitti:
siis muoviliima ei muovilaama! vittu :D
Repesin. Kiitos. Joo, saan kyllä keesin pysyy nykyää. Säädän vaan tyynyä, eikä päätä pysty kääntämään vaikka haluaisi sillai että keesi osuisi johonkin.
- ........
ihan mielenkiinnosta kysyn,et miks se keesin pitäs pysyä yön yli? Eiks sen vois laittaa aamulla uuestaan?
- S SP
Olen tosi hidas laittamaan -_- Kuluu vähemmän lakkaa. :)
- ..........
S SP kirjoitti:
Olen tosi hidas laittamaan -_- Kuluu vähemmän lakkaa. :)
nositte,nyt selvis x))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894