iPodia...

rserrrrrrrrrr

Olen ostamassa iPodi touchin. Olisi laitteesta paljon kyseltävää... tässä muutama ja toivon että vastaisitte edes osaan näistä:

1. Mitä eroa on Wlan ja Safari selaimilla?

2.Tuosta "Jailbreak:sta",mikä tämä homma siis on? :D,eli olen ymmärtänyt että kun Podi Jailbreakataan niin siihen pystyy asentamaan ilmais juttuja tai jotain?olen koittanut noita edellissä keskusteluissa olevia linkkejä lukea mutta en tajua niistä mitään:D eli jos sillee mahd.yksinkertaisesti voisitte sisäistää mulle tuon jailbreakin:D

3.mistä kannattaa ostaa iPod,siis mistä halvimmalla? Olen hintaseurantaa seurannut ja Pixmaniassa taitaa olla halvin (171€) mutta jos tiedätte halvempia paikkoja niin sanokaa!

4.Mitä kaikkea "kivaa" olette itse ladanneet iPodeihinne?siis kaikkee kikkailu hommia ja pelejä sun muita?

5. Mitkä ovat teidän mielestänne parhaat ilmaispelit mitä iPod touchille saa?

6.Voiko iPodiin tulla viiruksia?kannattaako hommata jokin viirustorjunta?jos niin mikä?

7.Mitä erityisiä plussia ja miinuksia antaisitte laitteelle?

8.Tämä on myöskin mielipide kysymys, mutta kyllästyykö iPod touchiin äkkiä?

9. Naarmuttuuko touchin kosketusnäyttö kuinka herkästi? kannattaako ostaa joku kotelo jossa sitä pitää taskussa? ja tuleeko näyttä silleen "sisältäpäin pölyiseksi" tai sumeaksi?

Tässä oli tosi monta kysymystä mutta vastatkaa edes osaan!

3

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      1) ei mitään eroa, paitsi että vain Safari on noista selain. Wlan on langaton verkko, jota pitkin se Safari selaa.

      2) Jailbreak tarkoittaa, että voit asentaa ohjelmia, ilmaisia tai ei, muualtakin kuin iTunes Storesta. Tosin sieltäkin saa ilmaisia ohjelmia ja valikoimaa on 150 000, joten kahlaa nyt se ensin, jailbreakkaa vasta sitten jos ei riitä.

      3) ostopaikkoja on monia, mikä milloinkin on edullisin.

      4) onhan mun puhelimessa nippu ohjelmia, osa on pelejäkin. Mutta en paljon pelaa.

      5) paras peli, ei sellaista ole. Sehän riippuu pelaajasta, kuka mistäkin tykkää.

      6) periaatteessa kyllä, käytännössä ei. Ellet jailbreakkaa ja toimi taitamattomasti. Virustorjuntaa et tarvii.

      7) mikä kenellekin on tärkeää, itelle tärkeitä ovat kalenteri, sähköposti, selain, muutamat ohjelmat, synkkaus iTunesin ja MobileMen kanssa. Siis iPhonen, ei iPodin.

      8) joku kyllästyy, toinen ei. Minä en kyllästy musiikin kuunteluun varmaan koskaan. Joihinkin peleihin kyllä.

      9) Riippuu paljon millaisessa taskussa pidät. Mulla paidantaskussa tai pikkutakin taskussa enimmäkseen, en tarvii suojaa. Mutta jos pidät muutakin roinaa taskussa, voihan se naarmuuntua. Ei tosin herkästi. Ainakaan iPhone ei ole pölyyntynyt tai sumentunut.

      • 7i8y7iy7i

        kiitos vastauksista! ja muutkin vastailkaa vaan, edes muutamaan että saisin sellaisen yleiskuvan :D


      • iPod Touch 16gb
        7i8y7iy7i kirjoitti:

        kiitos vastauksista! ja muutkin vastailkaa vaan, edes muutamaan että saisin sellaisen yleiskuvan :D

        Tuohon viimeiseen niin itellä ollu iPodi jo reilun vuoden ja näytön alla näkyy pieniä pölyhiukkasia, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Tosin niitä tuntuu sinne pikkuhiljaa kertyvän, mutta eiköhän sen kanssa pysty elämään ainakin muutaman vuoden :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe