Mitä päälle

nainen 35v.

Saisko täältä apua asupulmaan? Keväällä tulossa parit yo-juhlat joihin pitäis löytää päälle pantavaa. Mekkoja/hameita en voi sietää ja perinteiset jakkupuvutkin saa unohtaa. Bolerot eivät sovi mun vartalolle ollenkaan. Olen jo hyvissä ajoin liikkeellä, käynyt jo katselemassakin kaupoissa mut mut. Oisko ideoita kellään?

6

434

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maarit--

      Antamasi kriteerit todella rajoittavat sopivan juhlapuvun löytymistä. Miten sitten olisi juhlavien suorien housujen laita juhlava toppi?

      • Ah ihana kevät

        Ylppärit on vapaudessaan helppo juhla pukeutua, eikö? Olen maaritin kanssa yhtä mieltä. Jotkut todella hyvät mustat suorat housut ja sitten vastapainoksi herkullinen yläosa ja kampaus. Kenkien kanssa voi jo huoletta revitellä vaikka miten...


      • nainen 35v.
        Ah ihana kevät kirjoitti:

        Ylppärit on vapaudessaan helppo juhla pukeutua, eikö? Olen maaritin kanssa yhtä mieltä. Jotkut todella hyvät mustat suorat housut ja sitten vastapainoksi herkullinen yläosa ja kampaus. Kenkien kanssa voi jo huoletta revitellä vaikka miten...

        Myönnän että kriteerit ovat tiukat. Tuntuu ettei hirveästi ole valinnan varaa. Onko mustat housut "tylsät"? Mitä muuta väriä voisi ajatella housuihin?


      • ehdotuksiaa
        nainen 35v. kirjoitti:

        Myönnän että kriteerit ovat tiukat. Tuntuu ettei hirveästi ole valinnan varaa. Onko mustat housut "tylsät"? Mitä muuta väriä voisi ajatella housuihin?

        Mustassa ei ole mitään vikaa mutta jos haluat vaihtelua, niin housut voisivat olla vaikkapa ruskeat, valkoiset, oliivinvihreät, viininpunaiset, kirkkaanpunaiset, siniset, liilat... mitkä vaan mitä kaupasta löytyy ja mistä itse pidät!
        Näin kerran häissä naisen, jolla oli oliivinvihreät housut ja valkopohjainen kuvioitu toppi - tosi tyylikäs yhdistelmä! Ja näihin voi tosiaan yhdistää vaikka mitä upeita asusteita, esim. kullanväriset kengät.


    • tai muu

      ylppärit on PÄIVÄJUHLA ja niihin voi pukeutua oikeestan miten vaan - ei ny farkkuja kummiskaan.

      Kivat housut ja siihen paita/tunika/peliseri/toppi, siistit kengät ja asusteet viimeistelee pientä juhlatunnelmaa.

      Mustan lisäki käy VÄRI KUN VÄRI - koko valkonen voi olla vähän liian "hääpuuku" paiitsi kivoilla asuisteilla.

      • nainen 35v.

        avusta pukeutumispulmassani. Asu vielä hakusessa. Jospa jotain kivaa löytäisi. Tuntuu vielä vain kovin "arkiselle" valikoimat liikkeissä. Kivan keväistä toppia ei löydy millään, on joko arkikäyttöön sopivia tai paremmin hääjuhliin/iltajuhliin sopivia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe