Mitä päälle

nainen 35v.

Saisko täältä apua asupulmaan? Keväällä tulossa parit yo-juhlat joihin pitäis löytää päälle pantavaa. Mekkoja/hameita en voi sietää ja perinteiset jakkupuvutkin saa unohtaa. Bolerot eivät sovi mun vartalolle ollenkaan. Olen jo hyvissä ajoin liikkeellä, käynyt jo katselemassakin kaupoissa mut mut. Oisko ideoita kellään?

6

557

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maarit--

Antamasi kriteerit todella rajoittavat sopivan juhlapuvun löytymistä. Miten sitten olisi juhlavien suorien housujen laita juhlava toppi?

• Ah ihana kevät

Ylppärit on vapaudessaan helppo juhla pukeutua, eikö? Olen maaritin kanssa yhtä mieltä. Jotkut todella hyvät mustat suorat housut ja sitten vastapainoksi herkullinen yläosa ja kampaus. Kenkien kanssa voi jo huoletta revitellä vaikka miten...

• nainen 35v.
        Ah ihana kevät kirjoitti:

Ylppärit on vapaudessaan helppo juhla pukeutua, eikö? Olen maaritin kanssa yhtä mieltä. Jotkut todella hyvät mustat suorat housut ja sitten vastapainoksi herkullinen yläosa ja kampaus. Kenkien kanssa voi jo huoletta revitellä vaikka miten...

Myönnän että kriteerit ovat tiukat. Tuntuu ettei hirveästi ole valinnan varaa. Onko mustat housut "tylsät"? Mitä muuta väriä voisi ajatella housuihin?

• ehdotuksiaa
        nainen 35v. kirjoitti:

Myönnän että kriteerit ovat tiukat. Tuntuu ettei hirveästi ole valinnan varaa. Onko mustat housut "tylsät"? Mitä muuta väriä voisi ajatella housuihin?

Mustassa ei ole mitään vikaa mutta jos haluat vaihtelua, niin housut voisivat olla vaikkapa ruskeat, valkoiset, oliivinvihreät, viininpunaiset, kirkkaanpunaiset, siniset, liilat... mitkä vaan mitä kaupasta löytyy ja mistä itse pidät!
        Näin kerran häissä naisen, jolla oli oliivinvihreät housut ja valkopohjainen kuvioitu toppi - tosi tyylikäs yhdistelmä! Ja näihin voi tosiaan yhdistää vaikka mitä upeita asusteita, esim. kullanväriset kengät.

• tai muu

ylppärit on PÄIVÄJUHLA ja niihin voi pukeutua oikeestan miten vaan - ei ny farkkuja kummiskaan.

Kivat housut ja siihen paita/tunika/peliseri/toppi, siistit kengät ja asusteet viimeistelee pientä juhlatunnelmaa.

Mustan lisäki käy VÄRI KUN VÄRI - koko valkonen voi olla vähän liian "hääpuuku" paiitsi kivoilla asuisteilla.

• nainen 35v.

avusta pukeutumispulmassani. Asu vielä hakusessa. Jospa jotain kivaa löytäisi. Tuntuu vielä vain kovin "arkiselle" valikoimat liikkeissä. Kivan keväistä toppia ei löydy millään, on joko arkikäyttöön sopivia tai paremmin hääjuhliin/iltajuhliin sopivia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      244
      9264
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      4
      2775
    3. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      104
      1899
    4. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      188
      1868
    5. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1391
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      60
      1367
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      126
      1258
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1006
    9. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      61
      829
    10. Odotanko ihan

Turhaan jotain välillemme?
      Ikävä
      40
      818
    Aihe