Saisko täältä apua asupulmaan? Keväällä tulossa parit yo-juhlat joihin pitäis löytää päälle pantavaa. Mekkoja/hameita en voi sietää ja perinteiset jakkupuvutkin saa unohtaa. Bolerot eivät sovi mun vartalolle ollenkaan. Olen jo hyvissä ajoin liikkeellä, käynyt jo katselemassakin kaupoissa mut mut. Oisko ideoita kellään?
Mitä päälle
6
507
Vastaukset
- maarit--
Antamasi kriteerit todella rajoittavat sopivan juhlapuvun löytymistä. Miten sitten olisi juhlavien suorien housujen laita juhlava toppi?
- Ah ihana kevät
Ylppärit on vapaudessaan helppo juhla pukeutua, eikö? Olen maaritin kanssa yhtä mieltä. Jotkut todella hyvät mustat suorat housut ja sitten vastapainoksi herkullinen yläosa ja kampaus. Kenkien kanssa voi jo huoletta revitellä vaikka miten...
- nainen 35v.
Ah ihana kevät kirjoitti:
Ylppärit on vapaudessaan helppo juhla pukeutua, eikö? Olen maaritin kanssa yhtä mieltä. Jotkut todella hyvät mustat suorat housut ja sitten vastapainoksi herkullinen yläosa ja kampaus. Kenkien kanssa voi jo huoletta revitellä vaikka miten...
Myönnän että kriteerit ovat tiukat. Tuntuu ettei hirveästi ole valinnan varaa. Onko mustat housut "tylsät"? Mitä muuta väriä voisi ajatella housuihin?
- ehdotuksiaa
nainen 35v. kirjoitti:
Myönnän että kriteerit ovat tiukat. Tuntuu ettei hirveästi ole valinnan varaa. Onko mustat housut "tylsät"? Mitä muuta väriä voisi ajatella housuihin?
Mustassa ei ole mitään vikaa mutta jos haluat vaihtelua, niin housut voisivat olla vaikkapa ruskeat, valkoiset, oliivinvihreät, viininpunaiset, kirkkaanpunaiset, siniset, liilat... mitkä vaan mitä kaupasta löytyy ja mistä itse pidät!
Näin kerran häissä naisen, jolla oli oliivinvihreät housut ja valkopohjainen kuvioitu toppi - tosi tyylikäs yhdistelmä! Ja näihin voi tosiaan yhdistää vaikka mitä upeita asusteita, esim. kullanväriset kengät.
- tai muu
ylppärit on PÄIVÄJUHLA ja niihin voi pukeutua oikeestan miten vaan - ei ny farkkuja kummiskaan.
Kivat housut ja siihen paita/tunika/peliseri/toppi, siistit kengät ja asusteet viimeistelee pientä juhlatunnelmaa.
Mustan lisäki käy VÄRI KUN VÄRI - koko valkonen voi olla vähän liian "hääpuuku" paiitsi kivoilla asuisteilla.- nainen 35v.
avusta pukeutumispulmassani. Asu vielä hakusessa. Jospa jotain kivaa löytäisi. Tuntuu vielä vain kovin "arkiselle" valikoimat liikkeissä. Kivan keväistä toppia ei löydy millään, on joko arkikäyttöön sopivia tai paremmin hääjuhliin/iltajuhliin sopivia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782