Poikaystävä jätti aivan yllättäen

tiikeri80

Me oltiin yhdessä vähän yli vuosi ku häneltä tuli yhtäkkiä soitto. Puhelun eka lause oli että parempi että ollaan vaan ystäviä. Tämä tuli aivan nurkan takaa minulle. Ei tullut sen parempia selityksiä enkä saanut mahdollisuutta ees keskustella asiasta. Ei kuulema ole ees mahollista tavata ja jutella asiasta.
Multa vedettiin kirjaimellisesti matto alta. Muutama päivä on menny ihan ku jossain unessa. Kaverit ei jaksa kuunnella enää mun vuodatusta. Käsketään vaan unohtamaan koko tyyppi ja jatkaa elämää.
Ei se ole niin yksinkertaista ku toisesta välittää ja rakastaa edelleen. En usko että toinen osapuolikaan on mua ihan kokonaan unohtanut.
En jaksa tällästä ku muutenkin on ollu todella raskas alkuvuosi.
Mitä voin tehdä että saisin ees jotenkin välit korjattua entiseeni?

36

6019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennen talven lumia

      "Mitä voin tehdä että saisin ees jotenkin välit korjattua entiseeni?"

      ei se kuule kannata.

    • helpostisärkyvää

      Voii, kauheaa tommonen. Pahin mahdollinen tapa jättää toinen on tolleen yhtäkkiä. Kannattaisi varmaan vielä yrittää kysellä että mistä tuo johtui ja yrittää selvittää välejä vaikka onkin varmaan vaikeaa. Voimia sulle kovasti!

    • neuvoja kehiin

      soittaa sille ja pyytää juttelemaan kanssasi, saisi selittää ton tilanteen sulle ja olla AIKUINEN. tosta voi jäädä sulle tosi pahat arvet jos et tiedä syytä tai toinen kohtelee kuin ilmaa kaiken jälkeen. Jos ei suostu voit haukkua hänet pystyyn ja huutaa mätänemään helvetissä ja päästä vihan avulla ylitse!!! VALITSE.

      • tiikeri80

        Tää juttu vaan pahenee ja pahenee kokoajan. Eilen sain sen kyllä puhelimitse kiinni mutta eihän sen jutuissa ollut järkeä kun oli niin humalassa. Ei se ees tajunnu että kenen kanssa puhuu. Monta kertaa soitti viel minulle takasinkin päin. Kaiken tämän jälkeen hän ilmoitti myös että hänellä on jo uusi vaikka erosta ei ole ees viel viikkoakaan. Ei ihmisellä silloin mitään tunteita ole ollut jos noin helposti voi päästää toisesta irti ja ryhryä uuteen suhteeseen samantien. ja viel ilman että olisi minun kanssa ees selvittänyt asiat ensin.

        Olen puhunut hänen yhden naispuolisen kaverin kanssa muutamana päivänä puhelimessa. Hän kertoi kuinka tämä mies oli viime vuoden lopussa vuodattanut hänelle kuinka hän on niin rakastanut minuun. Ihmettelee tätä lapsellista käytöstä suuresti hänkin.

        Onhan tässä miehessä ollut omat vikansa. eihän meistä kukaan ole täydellinen. Mutta rakastin häntä sellaisena kun hän on. ja rakastan edelleen. Viime kuun alussa selvisi että hänellä on masennusta ja syö nyt mielialalääkkeitä. Oli jopa jossain päihdekeskuksessakin kolmisen viikkoa jne. Tänä aikana välitin hänestä silti enkä jättänyt häntä. Yritin auttaa niin paljon ku pystyin täältä omasta kodistani. Moni ihminen ei olisi tuollaista katsonut mutta minä pysyin rinnalla ja nyt tulos on tässä. Ei kiitosta mistään vaan hyvästi jättö. Eikä mahdollisuutta uuteen tilaisuuteen.

        Tällä hetkellä on niin paha olla ettei tiesä että miten olla. Yöllä heräilen vähän väliä, ruoka ei meinaa mennä alas jne.


      • M
        tiikeri80 kirjoitti:

        Tää juttu vaan pahenee ja pahenee kokoajan. Eilen sain sen kyllä puhelimitse kiinni mutta eihän sen jutuissa ollut järkeä kun oli niin humalassa. Ei se ees tajunnu että kenen kanssa puhuu. Monta kertaa soitti viel minulle takasinkin päin. Kaiken tämän jälkeen hän ilmoitti myös että hänellä on jo uusi vaikka erosta ei ole ees viel viikkoakaan. Ei ihmisellä silloin mitään tunteita ole ollut jos noin helposti voi päästää toisesta irti ja ryhryä uuteen suhteeseen samantien. ja viel ilman että olisi minun kanssa ees selvittänyt asiat ensin.

        Olen puhunut hänen yhden naispuolisen kaverin kanssa muutamana päivänä puhelimessa. Hän kertoi kuinka tämä mies oli viime vuoden lopussa vuodattanut hänelle kuinka hän on niin rakastanut minuun. Ihmettelee tätä lapsellista käytöstä suuresti hänkin.

        Onhan tässä miehessä ollut omat vikansa. eihän meistä kukaan ole täydellinen. Mutta rakastin häntä sellaisena kun hän on. ja rakastan edelleen. Viime kuun alussa selvisi että hänellä on masennusta ja syö nyt mielialalääkkeitä. Oli jopa jossain päihdekeskuksessakin kolmisen viikkoa jne. Tänä aikana välitin hänestä silti enkä jättänyt häntä. Yritin auttaa niin paljon ku pystyin täältä omasta kodistani. Moni ihminen ei olisi tuollaista katsonut mutta minä pysyin rinnalla ja nyt tulos on tässä. Ei kiitosta mistään vaan hyvästi jättö. Eikä mahdollisuutta uuteen tilaisuuteen.

        Tällä hetkellä on niin paha olla ettei tiesä että miten olla. Yöllä heräilen vähän väliä, ruoka ei meinaa mennä alas jne.

        Kuulostaa siltä, että mies ei tällä hetkellä ole erityisen tasapainoinen. Sillä on varmasti vaikutusta myös kykyyn olla parisuhteessa, vaikka toisesta välittäisikin. Sinun on siis turha etsiä syitä itsestäsi, kun syyt taitavat olla miehen pään sisällä. Masentuneen elämää seuranneena voisin sanoa, että helppoa ei ole hänelläkään.

        Yritä jaksaa!


      • tiikeri80
        M kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että mies ei tällä hetkellä ole erityisen tasapainoinen. Sillä on varmasti vaikutusta myös kykyyn olla parisuhteessa, vaikka toisesta välittäisikin. Sinun on siis turha etsiä syitä itsestäsi, kun syyt taitavat olla miehen pään sisällä. Masentuneen elämää seuranneena voisin sanoa, että helppoa ei ole hänelläkään.

        Yritä jaksaa!

        Tätä olen miettinyt itsekin. Jos hän ajatteli että parempi tehä itse ero kun saada pakit. Mulla ei ollut kuitenkaan tämä suunnitelmissa että hänet jättäsin. Se vähänen mitä sain tiistaina selville niin ei se itekään tiedä että mitä elämältä tällä hetkellä haluaa. En ole kuitenkaan luopunut toivosta kokonaan. Mä olen sen tavottettavissa jos viel haluaa jotain. Pitää antaa vaan aikaa hänelle eikä painostaa mihinkään.
        Olen kertonut hänelle että välitän hänestä paljon edelleen ja olen valmis aloittamaan tyhjältä pöydältä.

        Tämä kaikki sattuu sekä häneen että myös minuun. En usko että se tajuaa edes satuttavansa minua tuolla käytöksellä. Hän elää sitä omaa tuskaansa nyt ja eikä jaksa ajatella muita kuin itseään.

        Pitää antaa ny ajan mennä eteenpäin ja antaa mennä kaiken omalla painollaan...


      • tsemppiä
        tiikeri80 kirjoitti:

        Tää juttu vaan pahenee ja pahenee kokoajan. Eilen sain sen kyllä puhelimitse kiinni mutta eihän sen jutuissa ollut järkeä kun oli niin humalassa. Ei se ees tajunnu että kenen kanssa puhuu. Monta kertaa soitti viel minulle takasinkin päin. Kaiken tämän jälkeen hän ilmoitti myös että hänellä on jo uusi vaikka erosta ei ole ees viel viikkoakaan. Ei ihmisellä silloin mitään tunteita ole ollut jos noin helposti voi päästää toisesta irti ja ryhryä uuteen suhteeseen samantien. ja viel ilman että olisi minun kanssa ees selvittänyt asiat ensin.

        Olen puhunut hänen yhden naispuolisen kaverin kanssa muutamana päivänä puhelimessa. Hän kertoi kuinka tämä mies oli viime vuoden lopussa vuodattanut hänelle kuinka hän on niin rakastanut minuun. Ihmettelee tätä lapsellista käytöstä suuresti hänkin.

        Onhan tässä miehessä ollut omat vikansa. eihän meistä kukaan ole täydellinen. Mutta rakastin häntä sellaisena kun hän on. ja rakastan edelleen. Viime kuun alussa selvisi että hänellä on masennusta ja syö nyt mielialalääkkeitä. Oli jopa jossain päihdekeskuksessakin kolmisen viikkoa jne. Tänä aikana välitin hänestä silti enkä jättänyt häntä. Yritin auttaa niin paljon ku pystyin täältä omasta kodistani. Moni ihminen ei olisi tuollaista katsonut mutta minä pysyin rinnalla ja nyt tulos on tässä. Ei kiitosta mistään vaan hyvästi jättö. Eikä mahdollisuutta uuteen tilaisuuteen.

        Tällä hetkellä on niin paha olla ettei tiesä että miten olla. Yöllä heräilen vähän väliä, ruoka ei meinaa mennä alas jne.

        Hei samassa jamassa ollaan... lääkkeitä ja juomista kului mutta vaikka kuinka olen ollut tukena ja turvana ai auttanut. Ero tuli ja jäin pienten lasten kanssa yksin.. Nyt itkettää ja on paha olla mutta toivon että joskus helpottaa.. voin vain kehottaa että yrität unohtaa ja mennä eteenpäin elämässä, se on vaikeaa mutta ajanmyötä helpottaa.


      • !!
        tiikeri80 kirjoitti:

        Tää juttu vaan pahenee ja pahenee kokoajan. Eilen sain sen kyllä puhelimitse kiinni mutta eihän sen jutuissa ollut järkeä kun oli niin humalassa. Ei se ees tajunnu että kenen kanssa puhuu. Monta kertaa soitti viel minulle takasinkin päin. Kaiken tämän jälkeen hän ilmoitti myös että hänellä on jo uusi vaikka erosta ei ole ees viel viikkoakaan. Ei ihmisellä silloin mitään tunteita ole ollut jos noin helposti voi päästää toisesta irti ja ryhryä uuteen suhteeseen samantien. ja viel ilman että olisi minun kanssa ees selvittänyt asiat ensin.

        Olen puhunut hänen yhden naispuolisen kaverin kanssa muutamana päivänä puhelimessa. Hän kertoi kuinka tämä mies oli viime vuoden lopussa vuodattanut hänelle kuinka hän on niin rakastanut minuun. Ihmettelee tätä lapsellista käytöstä suuresti hänkin.

        Onhan tässä miehessä ollut omat vikansa. eihän meistä kukaan ole täydellinen. Mutta rakastin häntä sellaisena kun hän on. ja rakastan edelleen. Viime kuun alussa selvisi että hänellä on masennusta ja syö nyt mielialalääkkeitä. Oli jopa jossain päihdekeskuksessakin kolmisen viikkoa jne. Tänä aikana välitin hänestä silti enkä jättänyt häntä. Yritin auttaa niin paljon ku pystyin täältä omasta kodistani. Moni ihminen ei olisi tuollaista katsonut mutta minä pysyin rinnalla ja nyt tulos on tässä. Ei kiitosta mistään vaan hyvästi jättö. Eikä mahdollisuutta uuteen tilaisuuteen.

        Tällä hetkellä on niin paha olla ettei tiesä että miten olla. Yöllä heräilen vähän väliä, ruoka ei meinaa mennä alas jne.

        Ole tyytyväinen, että pääsit hänestä eroon! Varmasti olisi tulevaisuudessa ollut paljon ongelmia päihteiden ym. asioiden kanssa vai niitäkö haluat??


    • --

      Minusta on tökeröä ja tyhmää jättää puhelimitse. (Eikö ole pokkaa kertoa sitä kasvotusten?) Ymmärrän tilanteesi hyvin, itsekkin koin suht samanlaisen alkuvuonna. Sinuna jatkaisin eteenpäin.

      Itse luulin löytäneeni Sen Oikean. Meillä oli samat kiinnostuksen kohteet samoja harrastuksia ym, sitten aloimme seuurustella. Ehdimme seurustella vuoden, kunnes jätti minut tammikussa (kasvotusten) muttei kertonut syytä (Toivottavasti oli hyvä syy.)
      Sen jälkeen olin pari viikkoa haikeana, mutta menen eteenpäin, vaikka se viellä sydämessä tuntuu.

      ~ Voimia sinulle. ~

    • taas ehjä

      Luulenpa että löysi uuden naisen jo ennen kuin jätti sinua, joten eiköhän siinä myös yksi syy eroon.
      Itselläni kyllä kokemusta juuri samantyyppisestä masentuneesta miehestä jolla ongelmia ja niinhän siinä kävi että mies jätti, halusi olla yksin, miettiä mitä elämältä haluaa, sanoi että hänellä on paha olla, ei jaksa panostaa suhteeseen. Masentunut ihminen työntää läheisiä ihmisiä luotaan pois ja syrjäytyy. Vaikka toinen oiskin valmis tukemaan ja auttamaan, niin monesti kuitenkin masentunut ei jaksa ja halua aina sitä toisten seuraa vaan on mieluummin yksin. Että varmasti tuo masennuskin yksi syy eroon.
      Neuvon että jatkat elämääs eteenpäin, jos jäät odottamaan että hän palaa takaisin elämääs niin pitkität vaan sillä erosta toipumista. Itsekkin toivoin aluksi että mies tulisi takaisin ja uskoinkin että hän vielä tulee, mutta nyt olen päättänyt et se on loppu ja piste, me emme palaa yhteen enää. Se mies oli kerran valmis minut hylkäämään ja satuttamaan minua niin se onnistuis varmasti uudestaankin... Taas kun alkais masentaa ja ahdistaa niin jättäis minut.

      • paljon vastauksia

        aina niin,että tämä jättäjä on joku petturi ja naiskentelee uutta naikkosta.
        Te ette voi tietää mitä jättäjän mielessä oikein on ja menee. Syyt voivat olla hyvinkin siinä että toinen kelpaakin liian hyvin ja se menettämisen tuska ajaa tälläiseen eroon.

        Itsellä exä juoksenteli mua karkuun ja näytti todella siltä ettei hänellä olisi ollut mitään mielenkiintoa mua kohtaan. Oli tyly,ei halunnut nähdä yms. Ja erohan siitä tuli. Hän itse halusi,enkä sillä hetkellä saanut vastausta miksi hän muuttui noin.

        Kun aikaa hetken kului,hän halusi keskustella asiasta. Ja syy tähän hänen käytökseen ja jättämiseen oli se että tunsi ettei osannut/kyennyt antamaan mulle sitä mitä hänen mielestään mä tarvitsin. Eikä osannut silloin asiasta keskustella. Joten hän katsoi että mulla on parempi olla ilman häntä. Hän jätti siis rakkaudesta.

        Neuvoisin sulle,että anna miehelle aikaa. Anna hänen selvittää ajatuksiaan,mutta näytä että olet lähettyvillä. Älä painosta.äläkä patista vastauksiin. Saat vastaukset varmasti tähän kaikkeen ajan kanssa!


      • siis tämä
        paljon vastauksia kirjoitti:

        aina niin,että tämä jättäjä on joku petturi ja naiskentelee uutta naikkosta.
        Te ette voi tietää mitä jättäjän mielessä oikein on ja menee. Syyt voivat olla hyvinkin siinä että toinen kelpaakin liian hyvin ja se menettämisen tuska ajaa tälläiseen eroon.

        Itsellä exä juoksenteli mua karkuun ja näytti todella siltä ettei hänellä olisi ollut mitään mielenkiintoa mua kohtaan. Oli tyly,ei halunnut nähdä yms. Ja erohan siitä tuli. Hän itse halusi,enkä sillä hetkellä saanut vastausta miksi hän muuttui noin.

        Kun aikaa hetken kului,hän halusi keskustella asiasta. Ja syy tähän hänen käytökseen ja jättämiseen oli se että tunsi ettei osannut/kyennyt antamaan mulle sitä mitä hänen mielestään mä tarvitsin. Eikä osannut silloin asiasta keskustella. Joten hän katsoi että mulla on parempi olla ilman häntä. Hän jätti siis rakkaudesta.

        Neuvoisin sulle,että anna miehelle aikaa. Anna hänen selvittää ajatuksiaan,mutta näytä että olet lähettyvillä. Älä painosta.äläkä patista vastauksiin. Saat vastaukset varmasti tähän kaikkeen ajan kanssa!

        oli "virallinen" syy joka sinulle kerrottiin.


    • n_84

      Itse samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Tekstisi oli kuin omani. Kuinka voit nyt? Jos haluat vaihtaa ajatuksia, niin se olis kiva. :)

      • tiikeri 80

        Tunteet vaihtelee todellakin päivittäin. Välillä menee hyvin parikin päivää ja sitten iskee suru. Asumme eripaikkakunnilla tämän miehen kanssa. Olin jo kyllä valmis muuttamaan sinne päin missä hän asuu viimestään syksyllä ku mulla on täällä töitä lokakuun alkuun. Oltiin jo alustavasti sillei sovittu mutta nyt kävi miten kävi.
        En uskalla kauheesti laittaa enää viestiä sille miehelle ku se näyttää hermostuvan vaan siitä enemmän.
        Viime vk:n maanantaina soitti ja sano et mun pitää jättää se rauhaan. Kysyin syytä ei sanonut mitään. Löin luurin korvaa jatkoi soittelmista itse. En siis tiedä mitä oikein haluaa musta. Haluaako olla erossa vai ei. Olisi kyllä kiva vaihtaa ajatuksia mutta miten?


      • sannij
        tiikeri 80 kirjoitti:

        Tunteet vaihtelee todellakin päivittäin. Välillä menee hyvin parikin päivää ja sitten iskee suru. Asumme eripaikkakunnilla tämän miehen kanssa. Olin jo kyllä valmis muuttamaan sinne päin missä hän asuu viimestään syksyllä ku mulla on täällä töitä lokakuun alkuun. Oltiin jo alustavasti sillei sovittu mutta nyt kävi miten kävi.
        En uskalla kauheesti laittaa enää viestiä sille miehelle ku se näyttää hermostuvan vaan siitä enemmän.
        Viime vk:n maanantaina soitti ja sano et mun pitää jättää se rauhaan. Kysyin syytä ei sanonut mitään. Löin luurin korvaa jatkoi soittelmista itse. En siis tiedä mitä oikein haluaa musta. Haluaako olla erossa vai ei. Olisi kyllä kiva vaihtaa ajatuksia mutta miten?

        anna sen olla, ansaitset parempaa ja sen myös saat! hei oikeesti...


      • jon-.na
        sannij kirjoitti:

        anna sen olla, ansaitset parempaa ja sen myös saat! hei oikeesti...

        poikaystäväni "jätti" minut eilen, 3,5 vuoden jälkeen.. Häntä kuulemma ahdistaa ja hän haluaa olla yksin, ottaa kuulemma yhteyttä kun on valmis ja tietää mitä halua (olla yksin vai kanssani).. KERTAAKAAN aikaisemmin en ollut huomannut mitään erikoista hänessä, ainoastaan pari viimeisintä päivää hän oli oudon etäinen, kaikki oli hyvin ja nyt vedettiin matto jalkojen alta. kaksi päivää oon itkeny ja itkusta ei tule loppua, aamulla kävin hakemassa saikkua (olen kyllä oikeasti kipeä), mutta itkin jopa terveyskeskuksessa ollessani, en pysty tekemään mitään, seinät kaatuu päälle ja ahdistaa


      • tiikeri 80
        jon-.na kirjoitti:

        poikaystäväni "jätti" minut eilen, 3,5 vuoden jälkeen.. Häntä kuulemma ahdistaa ja hän haluaa olla yksin, ottaa kuulemma yhteyttä kun on valmis ja tietää mitä halua (olla yksin vai kanssani).. KERTAAKAAN aikaisemmin en ollut huomannut mitään erikoista hänessä, ainoastaan pari viimeisintä päivää hän oli oudon etäinen, kaikki oli hyvin ja nyt vedettiin matto jalkojen alta. kaksi päivää oon itkeny ja itkusta ei tule loppua, aamulla kävin hakemassa saikkua (olen kyllä oikeasti kipeä), mutta itkin jopa terveyskeskuksessa ollessani, en pysty tekemään mitään, seinät kaatuu päälle ja ahdistaa

        Tuolta minustakin tuntui silloin. Vielki välillä tulee todella paha olo. En ole ollut yhteydessä häneen nyt pariin viikkoon ollenkaan. En tiedä onko siitä hyötyä mutta ajattelin kokeilla. Ikävä iskee yleensä iltaisin nukkumaan mennessä. Niin tyhmältä kun tämä kuulostaakin niin olisin valmis tekemään ihan mitä vaan että saisin tämän ihmisen takaisin rinnalleni...


      • je
        tiikeri 80 kirjoitti:

        Tuolta minustakin tuntui silloin. Vielki välillä tulee todella paha olo. En ole ollut yhteydessä häneen nyt pariin viikkoon ollenkaan. En tiedä onko siitä hyötyä mutta ajattelin kokeilla. Ikävä iskee yleensä iltaisin nukkumaan mennessä. Niin tyhmältä kun tämä kuulostaakin niin olisin valmis tekemään ihan mitä vaan että saisin tämän ihmisen takaisin rinnalleni...

        Parempi kun vaan on kylmäverinen, tunteeton ihminen. Ei varmaan suhteita tule, muttei siinä mitään menettäkään.


      • jon-.na
        je kirjoitti:

        Parempi kun vaan on kylmäverinen, tunteeton ihminen. Ei varmaan suhteita tule, muttei siinä mitään menettäkään.

        En ole pystynyt syömään kunnolla, kaikki ruoka ällöttää.. eilen kävin hakemassa viimeiset tavarat kundini luota ja itkuksihan se tapaaminen loppui. en tiedä miten päin pyöriä, kaikki ahdistaa ja koko ajan itkettää. Olen kaksi päivää ollut häneen yhteydessä, mutta enää tänään en aio, pakko kai se on kylmettää itseään ja elää niinkuin olisimme jo eronneet. Hirveä tunne, ei voi muuta sanoa


      • tiikeri 80
        jon-.na kirjoitti:

        En ole pystynyt syömään kunnolla, kaikki ruoka ällöttää.. eilen kävin hakemassa viimeiset tavarat kundini luota ja itkuksihan se tapaaminen loppui. en tiedä miten päin pyöriä, kaikki ahdistaa ja koko ajan itkettää. Olen kaksi päivää ollut häneen yhteydessä, mutta enää tänään en aio, pakko kai se on kylmettää itseään ja elää niinkuin olisimme jo eronneet. Hirveä tunne, ei voi muuta sanoa

        Kuullostaa tutulta. Viikko meni etten syöny mitään kunnolla. Inhottaa todellaki olla toista kohtaan kylmäverinen koska en ole semmonen oikeasti. Välitän siitä ihmisestä mutta muuta mahollisuutta ei ole tällä hetkellä


    • tiikeri 80

      Nyt se jätkä on osottanu et kuinka paska se on ihan oikeesti. Kaikkiin muihin se on yhteydessä mutta mulle ei mitään laiteta. Ei halua olla ees näköjään ystäväkään koska ystävät ei käyttäydy tollalailla niinkuin se

      • säälikalua.

        saatte käpertyä lohduttomaan itkuun syliini ja sen jälkeen voin rentouttaa seksuaaliset patoutumanne tarjoamalla sukupuoliyhdyntää, vaikka kostoksi exälle.


      • tiikeri 80
        säälikalua. kirjoitti:

        saatte käpertyä lohduttomaan itkuun syliini ja sen jälkeen voin rentouttaa seksuaaliset patoutumanne tarjoamalla sukupuoliyhdyntää, vaikka kostoksi exälle.

        kukahan tässä on pyytäny mitään tollasta? Eiköhän niitä kosto keinoja oo muitakin jos haluaa kostaa


      • laurettta

        Kerrankin kolmeen päivään nousee vähän hymy ja saa itkun hetkeksi lopetettua kun näkee että ihan oikeasti on ihmisiä jotka ovat samassa tilanteessa. Poikaystäväni siis jätti minut kolme päivää sitten aivan ILMAN SYYTÄ,ensin hän soitti ja vaati tapaamista mahdollisimman äkkiä ja niin hän tuli tänne minun kotinurkilleni ja jätti minut kertomatta mitään syytä sanomatta muuta kun että "tämä on nyt lopullisesti ohi". Ensimmäinen ilta itseasiassa meni lähinnä vaan miettiessä että mitä nyt oikeen tapahtui..
        Kun olin sisäisänyt asian ja oikeasti tajunnut että nyt se kahden vuoden suhde on ohi ja ihminen joka on ollut nämä viimeiset kaksi vuotta sinulle rakkain ja tärkein koko maailmassa katoaa noin vain yhtäkkiä.
        Tuli minulle ainakin itselleni tunne mitä minä nyt teen? Jokainen asia tuntuu vaikealta syöminen,nukkuminen,käveleminen,musiikin kuuntelu,tupakan poltto,kaikki. Nyt minä yritän kaikkeni olla itkemättä ja ajattelematta kyseistä henkilöä joka on todellatodella vaikeaa..mutta päivä päivältä olo muuttuu paremmaksi ja aika parantaa haavat..

        Toivon enemmän kuin paljon voimia sinulle!


      • tiikeri 80
        laurettta kirjoitti:

        Kerrankin kolmeen päivään nousee vähän hymy ja saa itkun hetkeksi lopetettua kun näkee että ihan oikeasti on ihmisiä jotka ovat samassa tilanteessa. Poikaystäväni siis jätti minut kolme päivää sitten aivan ILMAN SYYTÄ,ensin hän soitti ja vaati tapaamista mahdollisimman äkkiä ja niin hän tuli tänne minun kotinurkilleni ja jätti minut kertomatta mitään syytä sanomatta muuta kun että "tämä on nyt lopullisesti ohi". Ensimmäinen ilta itseasiassa meni lähinnä vaan miettiessä että mitä nyt oikeen tapahtui..
        Kun olin sisäisänyt asian ja oikeasti tajunnut että nyt se kahden vuoden suhde on ohi ja ihminen joka on ollut nämä viimeiset kaksi vuotta sinulle rakkain ja tärkein koko maailmassa katoaa noin vain yhtäkkiä.
        Tuli minulle ainakin itselleni tunne mitä minä nyt teen? Jokainen asia tuntuu vaikealta syöminen,nukkuminen,käveleminen,musiikin kuuntelu,tupakan poltto,kaikki. Nyt minä yritän kaikkeni olla itkemättä ja ajattelematta kyseistä henkilöä joka on todellatodella vaikeaa..mutta päivä päivältä olo muuttuu paremmaksi ja aika parantaa haavat..

        Toivon enemmän kuin paljon voimia sinulle!

        Eilen todellakin kuulin kaikkea mahollista sen miehen suusta. Suostui puhumaan puhelimessa mutta en saanut silti itse niitä kaivattuja vastauksia. Kaikki on kuulema mun syytä. Syyttää siitä että joutuu syömään psyykelääkeitä, oon kuulema vähätellyt hänen tilaansa jne. Kasvokkain tapaamisesta ei kuulema ole mitään hyötyä vaikka minulle olisi. Näkisin että missä tilanteessa se on ihan oikeesti.
        Uuden naisystäväkin on jo kuulema löytynyt ja asuu jo hänen kanssaan. Aika nopeaa toimintaa on kyllä ollut koska erosi minusta vasta 5 vk sitten. Itse en edes kykene uuteen suhteeseen vähään aikaan. Jos nyt tekisin niin tekisin sen aivan vääristä syistä. Ei siinä olisi tunteita mukana kyllä ollenkaan ei ainakaan minun puolelta.
        Tuntuu vaan kokoajan pahemmalta. Eilinen ilta meni sitten taas itkiessä. Tuntuu että on käytetty hyväksi monin tavoin. Ja se että syytetään kaikesta niin ei se tunnu kivalta yhtään...


    • Henna81

      Mulle kävi kaks vuotta sitten vähän samantyyppisesti.. oltii miehen kanssa muuttamassa yhteen ja kaiken piti olla hyvin, sitten yhtäkkiä tuli kuin pommina, sanoi ettei voiskaan kuvitella mun kaa koko loppuelämää ja ois parempi erota. Maailma meinas romahtaa. Ja niinhän siinä oli käynyt et mies oli rakastunut toiseen naiseen, työkaveriinsa. En voinut ymmärtää miten joku voi tosta vaan hylätä toisen ja kaikki mitä oltiin yhdessä koettu ja luvattu ei merkannutkaan sille enää mitään! Se kyllä lähti kahville ja juteltiin tunteja, se pahotteli tapahtunutta, en vain ollutkaan sen elämän nainen. Muutti samantien yhteen tämän uuden naisen kanssa ja ovatpa vieläkin onnellisesti yhdessä. Muistan miten meni viikkoja et ajattelin vain tätä miestä 24/7 enkä syöny saati nukkunut kunnolla. Sitten kun oli koko suhteen käynyt tuhansia kertoja läpi mielessä, miettinyt et mikä mussa oli vikana, mitä ois pitänyt tehdä toisin.. niin sitä pikkuhiljaa rupes ajattelemaan vähemmän ja katselemaan ympärillekkin. Tapailin kuukauden jälkeen uutta miestäkin vähän aikaa, se helpotti et vierellä oli joku mut silti vieläki vertas liikaa exään joten eihän se toiminut enkä halunnut toista laastarina pitää.
      Varmaan noin vuosi meni parannellessa haavoja ja päästessä katkeruudesta yli, jälkeenpäin on tullut useampikin ihastus ja tajunnut et onhan noita ihania miehiä maapallo täynnä.
      Näin jälkeenpäin mietittynä oli parempi että ero tuli silloin, eikä vasta sitten kun olisi ollut vaikka talo ja lapsia. Se ihminen ei ollutkaan minua varten eikä minussa ollut vikaa ja ainahan sitä tekee miten parhaaks milläkin hetkellä näkee.
      Voimia sinulle.. jossain vaiheessa on vain päästettävä irti jos toinen ei enää halua.
      Ja vaikket nyt usko niin kyllä se vielä helpottaa!

    • rikkinäinen

      Toi on melkee ku mun suusta. Paitsi että asuin puoliks sen luona ja puoliks kotona vanhempien kanssa. Tänään erottiin 2 vuoden suhteesta enkä saa unta. Tuntee itsensä niin paskaks ja rikkinäiseks.

      Poikaystävän kaa riitaa viime viikoloppuna jonka jälkee ilmotti, että haluaa omaa aikaa. En nähny poikaystävää 5 pvä.. Kumminki puhuttii joka päivä ja se kuullosti välillä ihan normaalilta ja välillä tosi etäiseltä. Tää pidennetty pääsiäis vklp on ollu pelkkää dokaamista ku on nii paska olo eikä oikee tiiä miten pitäis olla plus että ahdistaa nii että tuntuu ku happi loppuis.
      Poikaystävä soittaa sen jälkee ku oon sitä tuhat kertaa koittanu tavottaa ja sanoo et ei enää vaa jaksa ja et oot nyt muute sinkku.
      Päätin kuitenki sunnuntain kavereitten kanssa tehdyn baarireissun jälkee mennä meijän yhteisee kotii puhumaa asiat halki ku ei poikaystävä antanu mtn kunnon syytä..

      Ois täysin eri asia jos oisin pettäny mun poikaystävää. Sitten ymmärtäisin tän koska jättäminen ois ihan oikein. Mutta oon koittanu olla sille niin mahdollisimman hyvä ku on mahdollista.
      Sanoo ettei mussa oo mtn vikaa, mutta on tylsistyny kaikkeen (ei pelkästään muhun) ja että ei pysty nähdä meitä 10 vuoden päästä yhdessä.

      Oon positiivinen ihminen ja mulla on paljon ystäviä, mutta tuntuu niin pahalta ku toinen on valmis heittämään kaiken hukkaan (sano miettineensä asiaa pitkään, mutta ite en oo huomannu mtn).

      Syksylläki oli vaikeeta mut siit selvittii ja kaikki on meni ihan loistavasti tähän asti.

    • AnsaitsetParempaa

      Anna olla, ei selkeesti ole ees ystävyyden arvoinen tyyppi.

      Mulla on aika sama tilanne, puun takaa tuli ja aiiiikas paska olo edelleen vaikka jo useita viikkoja aikaa.

    • vähemmän rikkinäinen

      Joo tossa jutussa on se hauska että ollaan taas palattu yhteen :D Oon kyl päättäny että yksin paska juttu enää nii se on sit lopullisesti ohi.

      • murtunutnainen88

        Hei rikkinäinen mun mies jätti mut myös aivan yllättäen. tai siis oli epävarma jonkin aikaa tunteistaan ja siitä mitä haluaa mutta en uskonut sen johtavan eroon. Hän sanoo että tarvii tilaa ja etäisyyttä kun ollaan riidelty niin paljon. Eikä myöskään kestä lainkaan kun jankaan ja vaadin vastauksia että miksimiksimiksi ja itken hänen perään. Niin miten te palasitte yhteen? Tajusiko mies että rakastaa sua? Annoitko sille aikaa ja hän tuli itse takaisin vai "roikuitko" hänessä kunnes hän heltyi? Haluisin todella tietää koko tarinan sillä haluan mieheni takaisin. Pelkään vain että jos annan etäisyyttä niin hän unohtaa minut. Ja on toisten naisien kanssa. No, yhden illan jutut vielä hyväksyn tässä mutta pelkään että jostain panosta tulee hänelle jotain enemmän. Ei hän sen jälkeen mitään exää halua takaisin :(


    • wallu

      Olin poikaystäväni kanssa 1,5 vuotta yhessä kaikki tiesitvät siit meidän vanhemmatkin ja kaikki oli täydellistä. Meijjän suhteessa oli s eongelma että poikaystäväni yllättäen rupesi valehetelemaan minulle, ja kukaan ei pitäisi tuommoisesta. Rupesinyhä enemmän utelemaan et missä se oli kenenkanssa, ja sillee, sit sitä rupes ärsyttää ku kumpikaan meistä ei saanu niinku tehä mitäää, ei jutella pojille eikä tytöille eikä varsinkaa olla niittenkaa kahestaa, ja kaikkee tommost. Sit yhtäkkii se halus tehä kaikkee just niinkuolla enemmän kavereittenkaa, ja me nähtii senkaa kouluaikoina aina 2-3 kertaa viikos , sit se halus olla enemmän kavereidenkanssa, sit mulle tuli semmonen et se ei välitä ja ihan outo tunne sit rupesin viel enemmän ragee sille kaikist asioist, sen jälkee ehdotin meille taukoa, sit se muuttu kokonaan eroks.JA sit mun poikaystävä oli sillee mulle jätä mut rauhaan sit jätin sen rauhaa ja lähin pois sen elämästä. Sit se pikkuhiljaa rupes kirjottelee mulle ja tälläst. Sit niinku se oli toisen tytön kaa jtn säätämäs, sit se valehtelee vielki mulle, sitku juteltii se vaa sano et s ehaluaa olla enemmän ku kavereita mut samaa aikaa valehtelee =( , sitku kesään on enää 1 kuukaus ni se sano mulle et s ehaluu olla enemmän ku kavereita mut et se haluu olla yksin 1 kk viel... en ymmärrä sitä yhtään, sitku sanoin sille et ei tuu mitää 1 kk päästä valehetelet kokoaika, sit s evaa kysy et miten muka valehetelen sit se vaa et ihan miten haluat.. =((

      • wallu

        ollaa oltu koht 2 kk erossa =(((


    • Yks toinenki jätetty

      Mutkin jätettiin just vähän aika sitten tollee yht'äkkii. Sain tekstarin koulupäivänä et mun on pakko jättää sut. Olin loppupäivän iha masentunu. Sitte sain tietää miks se jätti mut. Koska mun kaveri oli sanonu sille et '' Mä tykkään sust''. Ja mun kaveri ei ollu ees kirjottanu sitä vaan mun yks toinen kaveri.

      • Ei hyvää päivää...

        Ja ikää on... 14v?


    • Suloinen

      Voi ei mutkin jätettiin eillen

    • Ei ollut sua varten, etkä sä sitä varten. Särkynyt sydän on ihan fyysinen asia, olen kokenut sen. Se menee ohi, mutta tolla tavalla sen saa. Ei kovin kypsä kundi, jos noin teki, mutta toisaalta ei ehkä tiedä, miten suhun vaikutti. Jos keskenänne olisitte tajunneet tai edes sanoneet, että ette vaan olleet toisianne varten (toisen mielipide riittää), olisit säästynyt tuolta.
      Pääasia, että muistat tämän: Ei ollut sua varten! (enää et osaa olla ajattelematta niin ;-))

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe