eikö totta? Tätä lienee turha kiistää. Tosiasiat puhuvat puolestaan.
http://personal.inet.fi/atk/tilasto
Ku-Klux-Klanin lempimusaa?
5
702
Vastaukset
Ku-Klux-Klan saa vetää vitun päähänsä.
- etelänhetelmä
Billie Holiday: Strange Fruit
- Etelän tunnelmia!
Billy Holiday: Strange Fruits
- diggaan häntä
Etelän tunnelmia! kirjoitti:
Billy Holiday: Strange Fruits
Tuo klassikkobiisi ei ole mitään countrya, se on bluesia. Synkeä ja surullinen kertomus pimeistä ajoista. Billie Holidayn yksi parhaista biiseistä.
- Musiikkia!!!
En tiedä, onko Ku Klux Clan ottanut country-musiikin lempimusiikikseen, mutta jos niin on, niin ei kai se muuta musiikkia huonommaksi?
Esimekkejä historiasta löytyy lukuisia. Pitäisikö sitä mukaa raakata "suuren yleisön" "sopii-kuunnella" -listalta kaikki ne sävellykset, jotka jostain kummasta syystä ovat miellyttäneet jotain epäsopivaa henkilöä/kansanosaa?
En ymmärrä näkökantaasi, sinä ketjun aloittaja - kerropa tarkemmin, mihin pyrit.
En muuten usko, että kukaan pakottaa sinua kuuntelemaan kantria jollet halua. Joten ole kuuntelematta.
Sillähän ongelmasi on ratkaistu, eikös vain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242