kuvia ja arvaillaan taasen?
Laittakaapas
103
299
Vastaukset
- Öööööö
ja mihin. Mikäs juttu tää on?
- 10
haluaa taas esitellä itseään ? Aloittaja ainakin. Oliskohan mies tällä kertaa.? Veikkauksia, kuka on aloittaja?
- velihuilu.
arvaus: olisko Toljake?
- ööÖH
ais tää onki tälläinen paljastelu hommeli.
- mulkkupöydälle
ööÖH kirjoitti:
ais tää onki tälläinen paljastelu hommeli.
esittele mulukkujaan ja hauiksiaan ja naiset kannujaan ja perseitään. Jazuli ja Papu esittelevät itseään ja kirkuvat ja kuolaavat esittelijöitä. Näin se menee. Ei sen puoleen, on ne muakin kuolannu X-D
- BlueNightSatin
mulkkupöydälle kirjoitti:
esittele mulukkujaan ja hauiksiaan ja naiset kannujaan ja perseitään. Jazuli ja Papu esittelevät itseään ja kirkuvat ja kuolaavat esittelijöitä. Näin se menee. Ei sen puoleen, on ne muakin kuolannu X-D
noh eläs nyt viitti olla niin vaatimaton, iske kuvaa pöytään ja pidä pää kiinni. :)
- Nuppi Nappula
ei ole julkisii!!!
- BlueNightSatin
mulla olis profiilissa kuva, arvatkaas kuka se on? :)
- Gratus.Humanus
- BlueNightSatin
tunnistaa sieraimista! :)
- monte34
BlueNightSatin kirjoitti:
rajata hiukan
- 11
sinä tykkää tuommoisista apinamiehistä ;)
- BlueNightSatin
11 kirjoitti:
sinä tykkää tuommoisista apinamiehistä ;)
apinamies ei ole tuollainen. :)
- BlueNightSatin
monte34 kirjoitti:
rajata hiukan
se haittaa. Olisin tunnistanut silmistäkin. Mulla on hyvä kuvamuisti edelleen. :)
- ÖÖhöö
apinamies ei ole tuollainen. :)
millainen? joku palstalta?
- BlueNightSatin
ÖÖhöö kirjoitti:
millainen? joku palstalta?
ihana hupsu. :)
http://www.youtube.com/watch?v=yroaakZRI-w - Öööhöö
ihana hupsu. :)
http://www.youtube.com/watch?v=yroaakZRI-wpalstalla ole pitkätukkaisia ygiä
- BlueNightSatin
Öööhöö kirjoitti:
palstalla ole pitkätukkaisia ygiä
saattaa olla. Emmä tiiä. :)
- alright
täs on dazu
http://travel.mongabay.com/colombia/600/co04-1120a.jpg- alright
ei mun sitä vielä olis pitäny paljastaa...
- rek. puskasta
saatte kaikki nyt arvata ; )
http://www.aijaa.com/v.php?i=5877822.jpg
*pusuja ja haleja*- alright
uk-ko!
- 30
vaalea. Y.b, sininen sitruuna?
- rek.
30 kirjoitti:
On Kirpelä.
- täytyy olla
maikkarilta!!!
- 7
30 kirjoitti:
oli pyjamakuvassa siromman näköinen ja tuo on lyhyt. SS on jotain 180. Eli joku lyhyt, vaalea ja pyöreähkö. Kuka tunnistaa?
- ;)
.
- rek. puskasta
7 kirjoitti:
oli pyjamakuvassa siromman näköinen ja tuo on lyhyt. SS on jotain 180. Eli joku lyhyt, vaalea ja pyöreähkö. Kuka tunnistaa?
hyviä ja ~kivoja~ arvauksia ; )
*punastuu jo puskasta* - alright
se ei ole kukaan tältä palstalta
...saisi hienon kuvan hiilellä... ( näin harrastelijana .... hmmm... kynttilä tai kaksi pelkästään oikeaan kulmaan peilaamaan varjoja....harmi että kasvot puuttuu.... =)
- 7
rek. puskasta kirjoitti:
*punastuu jo puskasta*voiko olla??
- 28
rek. puskasta kirjoitti:
*punastuu jo puskasta*tarkoitin kyl et et voi olla ss. tai y.b, koska olet lyhyt ja pullea. Eli ne ei ollut arvauksia. En osaa keskiä.
- Marjelie
Oliko??
- 13
Marjelie kirjoitti:
Oliko??
oi on blondi, eikä niin isotissinen. Keskikokoset tissit.
on hyvin tutun näköinen, hän on,,, on,,, se nimimerkki on ihan tässä kielen päässä :-p,,, ei nyt muista.
Voi antikvariaatti sentään.- ...
se on!
- teetä ja sympatiaa
??
- rek. puskasta
runontaja kirjoitti:
on hyvin tutun näköinen, hän on,,, on,,, se nimimerkki on ihan tässä kielen päässä :-p,,, ei nyt muista.
Voi antikvariaatti sentään.lähelle sä musta osuit ; )
*kaikille nyt hei hyvää yötä kauniita unia, oman ~kullan~ kuvia* - 1111111
tai pistaasia
- ----n-----
http://www.aijaa.com/v.php?i=5877834.jpg
Kuka repesi kun näki tämän ikkunastaan?- Marjelie
Oliko?
- ---n....
Marjelie kirjoitti:
Oliko?
Ei ollut.
- Fr.Fionatar
Marjelie kirjoitti:
Oliko?
OLI minun takapihani vielä eilen, mutta ei ollut enään tänään se auraaja aurasi samalla minun pihaitani nurin ja jätti tuon kasan muistoksi.
Marjelie kirjoitti:
Oliko?
kattohuoneistossa ja minulla on kattoterassi ;-)
Pihatasolla näyttää tuolta, kuva ei ole minulta, kuten jo todettiin.Fr.Fionatar kirjoitti:
OLI minun takapihani vielä eilen, mutta ei ollut enään tänään se auraaja aurasi samalla minun pihaitani nurin ja jätti tuon kasan muistoksi.
Oon nähny sun takapihan ennenki galleriassas...
- Fr.Fionatar
dazu kirjoitti:
Oon nähny sun takapihan ennenki galleriassas...
Mun takapiha ei ole ollut koskaan galleriassa, olipas outo kommentti.
Fr.Fionatar kirjoitti:
Mun takapiha ei ole ollut koskaan galleriassa, olipas outo kommentti.
on ollu... ainakin tunnistin ton pihas...
...laita en.... =)
- ???????
Kuva on viime kesältä kun isoveljeni tuli kylättelemään luokseni Uhtualle. Kumpi kuvassa on isoveli ja kuka on pikkuveli?
http://www.aijaa.com/v.php?i=5877936.jpg- alright
siinä on uk-ko perheineen. arvelisin että vasemmalla oleva on isoveli
- Marjelie
alright kirjoitti:
Samaa mieltä minäkin olen
- ???????
alright kirjoitti:
pelimiehiä sinä kun väärin veikkasit.
- alright
??????? kirjoitti:
pelimiehiä sinä kun väärin veikkasit.
et oo kyllä itekään, joten ei se mua haittaa :D
- ???????
alright kirjoitti:
et oo kyllä itekään, joten ei se mua haittaa :D
mutta tässä tapauksessahan minulla ei tarvitsekaan olla pelisilmää koska minä olen kysymyksen asettajana.
- Marjelie
*
- ???????
Marjelie kirjoitti:
Samaa mieltä minäkin olen
että näyttää ukolta tarkoita sitä, että kuvan ukko olisi uk_ko.
- ???????
Marjelie kirjoitti:
*
Naisen logiikkaa. Ampu ylitseni.
- ruskieneitsyt
niihän työ ootte ku kaks marjoo - vaikkee on sannoo kump on kump.Vaa sanon sittehi:
oikkeella o isoveljes ja hänt vastapäittee nökötteleittet sie- kunnon priha.
Ymmärsitkö? - alright
ruskieneitsyt kirjoitti:
niihän työ ootte ku kaks marjoo - vaikkee on sannoo kump on kump.Vaa sanon sittehi:
Ymmärsitkö?kyllähän ton ymmärtää kuka tahansa
- ???????
ruskieneitsyt kirjoitti:
Ymmärsitkö?Sie sitte tulit da miut paljassit. Kuulehan sie ruskieneizykäni ku mie siut tabuon Uhtuan dorokall niin varrohan, etten lettilöistäis pyörähytä.
- alright
??????? kirjoitti:
Sie sitte tulit da miut paljassit. Kuulehan sie ruskieneizykäni ku mie siut tabuon Uhtuan dorokall niin varrohan, etten lettilöistäis pyörähytä.
puhutteko te jotain suomen ja venäjän sekotusta?
- Marjelie
Oikealla on isoveli
- ???????
alright kirjoitti:
puhutteko te jotain suomen ja venäjän sekotusta?
kotikarjalaks. Et sie ymmärtät kun huhuilemah aloit? Voit sie jättie lugasemattai jos et mitäi ponjua. Ruottiloihen sekasta sovoo mie en ala ies pagisemah, ei miun kiel kiänny moiseh. Kirjakieltäi tiäl Uhtual ei kukah osua eikäi haluu ies pagista.
- ruskieneitsyt
??????? kirjoitti:
Sie sitte tulit da miut paljassit. Kuulehan sie ruskieneizykäni ku mie siut tabuon Uhtuan dorokall niin varrohan, etten lettilöistäis pyörähytä.
siuta. Va ei o miul lettilöitä .Vappaina liehuaap miun hiuksein.Mut siuta mie kierrähytän partatussukastas minne miun on mieli.
Kaunist on siun kieleis.Käyp ihan katteeks. - alright
??????? kirjoitti:
kotikarjalaks. Et sie ymmärtät kun huhuilemah aloit? Voit sie jättie lugasemattai jos et mitäi ponjua. Ruottiloihen sekasta sovoo mie en ala ies pagisemah, ei miun kiel kiänny moiseh. Kirjakieltäi tiäl Uhtual ei kukah osua eikäi haluu ies pagista.
kyllä tosta saa ihan yhtä hyvin selvää ku mun tekstistä, mutta ajattelin, että sun tekstissä on vaikutteita venäjänkielestä muutamien sanojen perusteella.
- ???????
ruskieneitsyt kirjoitti:
siuta. Va ei o miul lettilöitä .Vappaina liehuaap miun hiuksein.Mut siuta mie kierrähytän partatussukastas minne miun on mieli.
Kaunist on siun kieleis.Käyp ihan katteeks.Jos sie kuulisittih kun mie kesäillall Uhtuan järven ranadakivill kandelehella soidan da laulan. Sitäi ilduo et kuunai päivänä unohdamah pysdyis. Ainai vain kaibuuta Uhtuall tegisit.
Спокойной ночи - ???????
alright kirjoitti:
kyllä tosta saa ihan yhtä hyvin selvää ku mun tekstistä, mutta ajattelin, että sun tekstissä on vaikutteita venäjänkielestä muutamien sanojen perusteella.
on veniät da suomehiset sotkeuvuttu.
Спокойной ночи
- kuvan laittaja
http://media.cnbc.com/i/CNBC/Sections/News_And_Analysis/_News/_SLIDESHOWS/FamousProstitutionScandals/hugh_grant_600x400.jpg
Hähä :D
P.S. Tää on sit ensimmäinen mun laittamani kuva tässä ketjussa. Mä en. tod. postaa mitään tissi- enkä pikkuhousukuviani mihinkään keskustelupalstalle. Ne on kyllä tarkoitettu ihan jonkun muun ihmisen nähtäväksi. tai sitten pysykööt piilossa iäti :)- kuvan laittaja
* Pettyy *
Hähä :D
P.s. En myöskään ole jatkossa laittamassa tähän ketjuun enää yhtään kuvaa että ihan turha mua on joka kuvaan koittaa väkisin sovittaa.
- tuikituntematon
- alright
jazuli?
- tuikituntematon
alright kirjoitti:
jazuli?
Ei ollut jazuli.
- Marjelie
???
Hyvää yötä!
Kauniita unia! - alright
tuikituntematon kirjoitti:
Ei ollut jazuli.
papu.sparrow?
kirpela?
yksinkertainen.blondi?
dazu?
kyllä se nyt joku on oltava - tuikituntematon
Marjelie kirjoitti:
???
Hyvää yötä!
Kauniita unia!Ei ollut Vänksykään.
*hymyilyttää* - tuikituntematon
alright kirjoitti:
papu.sparrow?
kirpela?
yksinkertainen.blondi?
dazu?
kyllä se nyt joku on oltavaNej.
- alright
Nej.
koska kuva on poistettu palvelusta
- tuikituntematon
alright kirjoitti:
koska kuva on poistettu palvelusta
On se, et vaan arvaa kuka.
(Heh heh)
:) - tuikituntematon
Toljake kirjoitti:
elikkäs LOL666
Väärin meni.
Huomatkaa nyt jeesuksen tähden, että kuvaa on muokattu... :) - BlueNightSatin
alright kirjoitti:
jazuli?
enää postaile omia kuviani saitille. Ne ajat on ohi nyt. Ellei sitten joskus joku ylläri pylläri... mutta sen näkee sitten. :)
- alright
On se, et vaan arvaa kuka.
(Heh heh)
:)poistettu
- alright
enää postaile omia kuviani saitille. Ne ajat on ohi nyt. Ellei sitten joskus joku ylläri pylläri... mutta sen näkee sitten. :)
järkevä päätös
alright kirjoitti:
poistettu
Niin se onkin ja se olin minä.
Olis ehkä pitänyt jättää paljastamatta, niin kauhee otos mutta hauskaa oli kameran kanssa :D- alright
alruna kirjoitti:
Niin se onkin ja se olin minä.
Olis ehkä pitänyt jättää paljastamatta, niin kauhee otos mutta hauskaa oli kameran kanssa :Dmä luulin että se oli kompa
- BlueNightSatin
alright kirjoitti:
järkevä päätös
mulla on siihin hyvät syytkin olemassa. :)
- alright
mulla on siihin hyvät syytkin olemassa. :)
kuin kaikille muillekin
- BlueNightSatin
alright kirjoitti:
kuin kaikille muillekin
no tavallaan joo. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1273948On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742407Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732302Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.472077Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl181783Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma791639- 791566
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711107Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581091