Onko terveellistä syödä tonnikalaa 4 päivänä viikossa. Eli syön siis tonnikalaa joka salitreeni päivä sen 1 purkin. Niin onko tonnikala tossa määrin terveydelle jotenkin haitallista, koska ainakin itse olen jostain lukenut, että purkki tonnikala sisältäisi paljon lyijyä?
Onko terveellistä?
5
829
Vastaukset
- sdfss
on varmaan kanssa.
- Jos syöt
4 päivässä, niin sitten sattaa olla haittaa pitkällä aikavälillä.
- tunaaaaa
Siis neljästi päivässä? Vai neljä kertaa viikossa eri viikonpäivinä?
- Jos syöt
tunaaaaa kirjoitti:
Siis neljästi päivässä? Vai neljä kertaa viikossa eri viikonpäivinä?
neljä tonnikalapurkkia päivässä joka päivä, niin saattaa olla haitallista (hyvin) pitkällä aikavälillä. Eli jos syöt aamupalalla yhden, lounaalla yhden, päivällisellä yhden ja iltapalalla yhden eli yhteensä neljä päivässä joka päivä, niin ehkä mahdollisesti elinaikanasi tällä on jotain haitallista vaikutusta terveyteen.
Jos syöt 4 kertaa viikossa yhden tonnikalapurkin, niin ei haittaa. Syö mielummin 7 kertaa viikossa, saat hyvää proteiinia.
- Peetu21
Taidat pitää tonnarista :)
-voishan sitä proteiinilähdettä vaihdella
esim. ananas raejuusto
piltti maitorahka
kananmuna rahka banaanipirtelö
protskudrinkki, esim. wheyprotein maito
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711559
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 501004
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568