uskottomuus

kokeilunhaluinen

Monenkin ihmisen mielessä herää kysymys onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen,mutta ennen kuin lähtee pettämään toista,kannattaa asioista keskustella ja yksi vaihto ehto voisi olla parin vaihto,silloinhan kumpikaan ei ptä toista kun asia on yhdessä sovittu ja lopputulos voi olla liiton kannalta erittäin hyvä,minä olen kumppanin kanssa asiasta keskustellut ja olemme tulleet siihen tulokseen,että jossain vaiheessa kokeilemme sitä.

6

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoaskelHYPPY

      meilläkin olisi tullut puheeksi...nyt on jo liian myöhäistä, mies vaihtoi "paria" sen kummempia ilmoittelematta tai kyselemättä...jäi kiinni, nyt on tosi hyvät fiilikset

      • Todella harmi,että noin pääsi käymään.Me olemme puhuneet että emme kumpikaan ala sooloileen,vaan yhdessä sen teemme ja koemme.


    • hyvä idea

      Idea on hyvä, mutta kumppanini (miespuolinen) ei moiseen suostu. En tajua miksi, sillä en kuulu tyyppiin, joka rakastuu uuteen ja jättää. En tiedä, mistä narusta pitäisi vetää, että häntä alkaisi kiinnostaa.

      • Asiasta pitää pikkuhiljaa puhua ja edetä,keskustella siitä kuinka se on kiva muistella asiaa myöhemmin,mutta jos toinen on mustasukkaisuuteen taipuvainen ei se silloin onnistu,me keskuteltiin asiasta avoimesti,kumppani(nainen9 ei aluksi lämmennyt ajatukselle,mutta ajan myötä kiinnostus on herännyt.


      • tunteet tukossa
        enrigo kirjoitti:

        Asiasta pitää pikkuhiljaa puhua ja edetä,keskustella siitä kuinka se on kiva muistella asiaa myöhemmin,mutta jos toinen on mustasukkaisuuteen taipuvainen ei se silloin onnistu,me keskuteltiin asiasta avoimesti,kumppani(nainen9 ei aluksi lämmennyt ajatukselle,mutta ajan myötä kiinnostus on herännyt.

        Enpä usko onkohan ton edellisen kirjoittaja edes rippikoulu ikäinen .Kun päästelee tollaisia juttujaa. minun mieheni veti sivusuhdetta varmaankin toista vuotta ennenkuin aloin epäilemään mitään.hänelle oli käytössä kaksi kännykkää tuli puheluita joihin ei vastannut .Muutenkin hänen käytös muuttui alkoi arrvostelemaan minua monestakin asjasta teki ilmeisesti vertailuja .Seksi väheni .Sitten se hellä kohtaus jonka satuin näkemään avasi silmäni .kun sais vain kaiken pois mielestään ruveta sitä nyt muistelemaan kuinka kiva .Hyi hitto . Erohan siitä tuli nyt mennyt muutama vuosi ukko soittelee vieläkin aika ajoin myöntänyt kyllä suhteen . kaikki meni ne yhteiset hyvätkin ajat joita oli yritän vain unohtaa


    • rosa*

      kolmen kimppa eivät toimi kuin hetken. Tunnesuhteessa ei sitäkään.

      Mielestäni molemmat ovat pahempia kuin uskottomuus, koska niissä vedetään kumppani suoraan mukaan. Oma mieheni saisi pomppia vieraissa niin paljon kuin on tarvis, mutta koko liitto loppuisi siihen, jos ehdottelisi parinvaihtoa, kolmen kimppaa, tai yrittäisi päivittäin saada minut innostumaan peppuseksistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1971
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1489
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1072
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      1011
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      997
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe