Runsaan viikon aikana kolme eri lakkoa tai lakonuhkaa, siinä ei yhteiskuntavastuuta tunneta. Timo Räty ei ajattele mitä vahinkoa hän aiheuttaa suomalaiselle yhteiskunnalle. Hän tekee härskiä vasemmistopolitiikkaa. Timo Rädyn edustama sdp puolustaa ainoastaan pientä osaa Suomen työläisistä nimittäin elitistisiä, ylipalkattuja pieniä ammattiryhmiä, jotka voivat meidän vähempipalkkaisten kustannuksella kiristää erikoisetuja itselleen. Häpeä Timo Räty ja eroa!
Timo Räty on häirikköräyhääjä
37
690
Vastaukset
- Osa-aikainen
Aivan oikein, Timo Räty "terrorisoi" koko Suomea! Kuuluisiko sellaisen sopimuslainrikkojan/rikollisen istua linnassa pallo jalassa eikä herkkupöytien ääressä neuvotteluissa?
- meuhkaajalle
Timo Räty on hyvä pitämään puolia ja ajaa omiensa etua, kutenb pitääkin. Tsemppiä neuvotteluihin Rädylle.
- poiuytrew
EK:n toimiva johto harjoittaa todella härskiä oikeistolaista politiikkaa, kiristää ja uhkailee KAIKKIA Suomen työläisiä: jos ette tyydy siihen mitä esitetään viemme työpaikat pois!!! Tämä on kiristämistä ja uhkaamista! AKT:n puheenjohtaja Timo Räty tekee sitä mihin hänet on palkattu: ajaa liiton jäsenten etua ihan laillisesti! Hävetkää te duunarit joilla ei ole ollut minkäänlaista kiinnostusta parantaa omaa asemaanne saati sitten muiden.
Se suuri osa duunareista, joka katsoo jääneensä paitsi työehdoista neuvoteltaessa niin oma moka! Ei kenenkään pidä tai tarvitse tehdä teidän puolestanne yhtään mitään, se on teidän tehtävänne! Se mikä liittojen toiminnassa minua hiertää on työttömien jäsenten "unohtaminen". Mitä nopeammin heidät saadaan työhön sen enemmän jäsenmaksuja, tyytyväisiä jäseniä!- Eroa Räty!
Hän on narsisti joka rakastaa oman äänensä kuuntelemista ja omia valokuviaan Iltalehdissä. Ei pitäisi valittaa satamaoperaattori saa kaksi kertaa parempaa palkkaa kuin minun ammattikuntani ja me täällä kuitenkin joudumme kärsimään. Olen samaa mieltä, Räty on räyhääjä! Tähän päivään kuuluu sovittelu, se hyödyntää kaikkia osapuolia. Timo Rädyn toilailujen takia meitä muita ammattikuntalaisia joutuu kilometritehtaalle. Maksaako Akt:n hulttiot sitten meidän palkkamme?
- lienet
Eroa Räty! kirjoitti:
Hän on narsisti joka rakastaa oman äänensä kuuntelemista ja omia valokuviaan Iltalehdissä. Ei pitäisi valittaa satamaoperaattori saa kaksi kertaa parempaa palkkaa kuin minun ammattikuntani ja me täällä kuitenkin joudumme kärsimään. Olen samaa mieltä, Räty on räyhääjä! Tähän päivään kuuluu sovittelu, se hyödyntää kaikkia osapuolia. Timo Rädyn toilailujen takia meitä muita ammattikuntalaisia joutuu kilometritehtaalle. Maksaako Akt:n hulttiot sitten meidän palkkamme?
Mikä liitto on sinunkin asiat jättänyt hoitamatta? Kateus laittaa itkemään toisen liiton asioista.
Palkoistasi sen verran, että Suomessa on lainsäädäntöön perustuva lakko-oikeus. - siivoojien?
lienet kirjoitti:
Mikä liitto on sinunkin asiat jättänyt hoitamatta? Kateus laittaa itkemään toisen liiton asioista.
Palkoistasi sen verran, että Suomessa on lainsäädäntöön perustuva lakko-oikeus.Jos Räty lakkoilittaisi siivoojia. Miten kävisi?
- Ajatteleva nuori
lienet kirjoitti:
Palkoistasi sen verran, että Suomessa on lainsäädäntöön perustuva lakko-oikeus.Pulskat liittopomot (esim. Paperiliiton Ahonen) kirjaimellisesti syövät meidän korkeat jäsenmaksumme ja sitten vielä tekevät hölmöjä sopimuksia. Hyvä on liittopomojen Lapin hangilla kevätauringossa lasketella meidän rahoillamme ja työläisen selkänahalla. Ei ihme että ammattiliitot ovat out. Kuka hullu sinne rahojaan kantamaan. Moderni nuori liittyykin tänä päivänä Loimaan liiton jäseneksi. Siellä on reilu peli ja pienet kustannukset, eikä Timo Rädyn kaltaisia öykkärisikoja!!
- fghghjfxghdghj
Ajatteleva nuori kirjoitti:
Pulskat liittopomot (esim. Paperiliiton Ahonen) kirjaimellisesti syövät meidän korkeat jäsenmaksumme ja sitten vielä tekevät hölmöjä sopimuksia. Hyvä on liittopomojen Lapin hangilla kevätauringossa lasketella meidän rahoillamme ja työläisen selkänahalla. Ei ihme että ammattiliitot ovat out. Kuka hullu sinne rahojaan kantamaan. Moderni nuori liittyykin tänä päivänä Loimaan liiton jäseneksi. Siellä on reilu peli ja pienet kustannukset, eikä Timo Rädyn kaltaisia öykkärisikoja!!
mikä on loimaan liitto? en ole moisesta kuullutkaan. ja oikein reilu peli? neuvotteliko ne sulle hyvätkin yleiskorotukset? saitko jotakin muutakin? vai neuvottelitko itse? kerro vielä kuinka se neuvottelu tapahtuu, saitko puheenvuoronkin vai pyllistitkö heti? muista, että puolalainen tai virolainen osaa just sen saman minkä sinäkin ja tekee aina puolet halvemmalla. siinä se on suomen tulevaisuus...
- 1+17
Ajatteleva nuori kirjoitti:
Pulskat liittopomot (esim. Paperiliiton Ahonen) kirjaimellisesti syövät meidän korkeat jäsenmaksumme ja sitten vielä tekevät hölmöjä sopimuksia. Hyvä on liittopomojen Lapin hangilla kevätauringossa lasketella meidän rahoillamme ja työläisen selkänahalla. Ei ihme että ammattiliitot ovat out. Kuka hullu sinne rahojaan kantamaan. Moderni nuori liittyykin tänä päivänä Loimaan liiton jäseneksi. Siellä on reilu peli ja pienet kustannukset, eikä Timo Rädyn kaltaisia öykkärisikoja!!
Sinun tietomääräsi tulikin vastauksessasi selväksi.
- Sivustaseuraaja
fghghjfxghdghj kirjoitti:
mikä on loimaan liitto? en ole moisesta kuullutkaan. ja oikein reilu peli? neuvotteliko ne sulle hyvätkin yleiskorotukset? saitko jotakin muutakin? vai neuvottelitko itse? kerro vielä kuinka se neuvottelu tapahtuu, saitko puheenvuoronkin vai pyllistitkö heti? muista, että puolalainen tai virolainen osaa just sen saman minkä sinäkin ja tekee aina puolet halvemmalla. siinä se on suomen tulevaisuus...
Taidat olla itse liiton politrukki, katopa vähän kelloasi mihin aikaasi käytät. Liittojen toimistoissa kihisee kuulema virkamiehiä kuin loisia talvisodassa esi-isiemme korsuissa. Tämän ajan loiset taitavat näyttää erilaisilta. Minä en loisia ruoki. Ystävättäreni on jo liittynyt Loimaan liittoon.
- Siivoojaneiti
Sivustaseuraaja kirjoitti:
Taidat olla itse liiton politrukki, katopa vähän kelloasi mihin aikaasi käytät. Liittojen toimistoissa kihisee kuulema virkamiehiä kuin loisia talvisodassa esi-isiemme korsuissa. Tämän ajan loiset taitavat näyttää erilaisilta. Minä en loisia ruoki. Ystävättäreni on jo liittynyt Loimaan liittoon.
En ole moisesta kuullutkaan.
- jyhdtgjufhgjkdfgh
Sivustaseuraaja kirjoitti:
minä teen talvilomalla just mitä huvittaa ja milloin huvittaa. on muuten hieno juttu, että ay-liike on meille tällaisen mukavan pikku vapaankin onnistunut neuvottelemaan, eikö vain? toista se olisi jos loimaan kassa näitä asioita hoitaisi...
- ÅPPOIUYTRGFH
Eroa Räty! kirjoitti:
Et ole mikään psykiatri tai psykologi, että pidä ne narsisti mölyt mahassas. Jos joku amattiryhmä saa hyvää palkkaa ei se ole sinulta pois ja jos on niin oma moka, mitä et pidä huolta siitä, että saat tehviäsi vastaavaa palkkaa! Työnantajpuoli pelaa koko Suomen työpaikkojen menetyksen uhalla omaa rulettiaan! Paperiteollisuus, joka täällä on huolissaan työpaikoista on lakon yksi osapuoli! KELLÄ ON RAHAT, SILLÄ ON VALTA JA KELLÄ ON VALTA SILLÄ ON VASTUU!
- kjkjksasassdff
Eroa Räty! kirjoitti:
kyllä se,että Rädyn takia joutuu kilometritehtaalle ei pidä paikkaansa.Kyllä sinunkin pitäisi kantaa kortensa kekoon ja tukea Rätyä niin työt jatkuu...
- nmnnmnm
siivoojien? kirjoitti:
Jos Räty lakkoilittaisi siivoojia. Miten kävisi?
siivoojien tärkeän työ arvostus nousisi
- samaamieltä
Kyllä sen pitäis alkaa tekemään kommunistista politiikkaa työlaisten hyväksi!
- Pravda=totuus
samaamieltä kirjoitti:
Kyllä sen pitäis alkaa tekemään kommunistista politiikkaa työlaisten hyväksi!
Rätyyn kuin neuvostoliittoon!!
- ..rehti ja ....
...suoraselkäinen Suomalainen mies.Presidentti ainesta.HYVÄ TIMO.!!!! HURRAA HURRAA!!!!!!!!!
- 23e44
rähjä on pikku Hitler!
Tälläiset jätkät saa mellastaa.
Ps muuten Suomi on Viron tiellä jossa tullaan palkkoja leikkamaan onnee kommarit. - tuunari 10
23e44 kirjoitti:
rähjä on pikku Hitler!
Tälläiset jätkät saa mellastaa.
Ps muuten Suomi on Viron tiellä jossa tullaan palkkoja leikkamaan onnee kommarit.Jutuistanne päätellen ette ole vielä täysi-ikäisiä saati täysipäisiä. Ei se Räty aja omaa vaan edustamiensa etua. Kenen etua ajaa Loimaankassa ja missä työmarkkinaneuvotteluissa mokoma loisporukka on edes ollut mukana. Vastaus, ei missään!
- kdmbsh
Kyllä ja kaaikki äänestäää
- Entinen ay-virkamies
Ay-johtajat eivät todellakaan ole pienten ihmisten asialla vaan omaa etuaan ajamassa! Räty räyhää ihan muiden etujen toivossa kuin teidän. Turha luullakaan että heitä kiinnostaa duunarit. Väärässä luulossa elätte jos niin uskotte.
- Ytk:n jäsen
Kyllähän se vain niin on että ammattiliitoista on lähtenyt jäsenmäärät laskuun ja ns. Loimaan liittoo jyrää. Huomattavasti pienemmällä jäsenmaksulla saat samat edut työttömyyden koittaessa kuin ammattiliitossakin ollessa. Ammattiliitossa maksat vain törkeän kovat jäsenmaksut ja joudut vielä lakkoilemaan turhanpäiten. Kyllä sinua silti koskevat samat työehtosopimukset kuin ammattiliitonkin jäseniä joten eduista ei joudu tinkimään.
- ÅPRIUTHJKL
"Kyllä sinua koskevat samat työehtosopimukset kuin ammattiliitonkin jäseniä joten eduista en joudu tinkimään!" Lampaalla ei ole kahta päätä ystäväni tai pitäisikö sanoa: toverini! Kyllä sinä joudut eduistasi tinkimään sillä jos ammattilliitto ei voi neuvotella UUDESTA TYÖEHTOSOPIMUKSESTA, NE YLEENSÄ OVAT 1-3 VUOTISIA NIIN JOUDUMME SOPIMUKSETTOMAAN TILAAN! sLLOIN KUN VOIMASSA OLEVAA SOPIMUSTA, TOVERI HYVÄ, EI OLE NIIN TYÖNANTAJASI VOI EDUILLASI PYYHKIÄ TAKALISTOAAN!!! RIITTÄÄ KUN HÄN NOUDATTAA TYÖSOPIMUSLAKIA, TYÖAIKALAKIA JA LOMALAKIA!
JOS SITTEN JOSKUS KAIPAISIT JOTAIN ETUA NIIN NE ON TAISTELTAVA TAKAISIN! HOITAISIT IHAN ITSE NEUVOTTELUSI KAIKISSA ASIOISSA!
- Pro Suomi
Timo Räty räyhää työpaikat pois Suomesta. Luottamus ja leipä menee, kohta Räty pääsee Lapin hangille hyvällä palkalla laskettelemaan! Vasta paljastui että Sak:n viestintäpäällikkö Riitta Juntunen oli Itä-Saksan vakooja. Onko Räty ulkovaltioiden desantti, joka tuhoaa Suomen elinkeinoelämän?
- e'äöglknh,h-l
...ei olisi niin työnantajan tavoitteena on ja tulee olemaan teettää työ mahdollisimman halvalla, mahdollisimman vähällä henkilökunnalla! Timo Rädyllä ei ole sen asian kanssa mitään muuta tekemistä kuin se, että hän on AKT:n puheenjohtaja ja neuvottelee liitonsa jäsenten työehtosopimukset. Kyllä Suomen elinkeinoelämän tuhoavat elinkeinonharjoittajat ihan itse ja vapaaehtoisesti!
Nyt ei olla mitään vakooja juttua tekemässä, vaan seurataan laillista työtaistelua, josta ollaan vääntämässä milloin mitäkin. Yksi asia on selvä: TÄMÄ ON MEDIALAKKO!!! TÄÄLLÄ PELATAAN MIELIKUVILLA, HUHU PUHEILLA, PRJATAAN JA PANETELLAAN SURUTTA TYÖNTEKIJÄOSAPUOLTA!!! - tietoa?
e'äöglknh,h-l kirjoitti:
...ei olisi niin työnantajan tavoitteena on ja tulee olemaan teettää työ mahdollisimman halvalla, mahdollisimman vähällä henkilökunnalla! Timo Rädyllä ei ole sen asian kanssa mitään muuta tekemistä kuin se, että hän on AKT:n puheenjohtaja ja neuvottelee liitonsa jäsenten työehtosopimukset. Kyllä Suomen elinkeinoelämän tuhoavat elinkeinonharjoittajat ihan itse ja vapaaehtoisesti!
Nyt ei olla mitään vakooja juttua tekemässä, vaan seurataan laillista työtaistelua, josta ollaan vääntämässä milloin mitäkin. Yksi asia on selvä: TÄMÄ ON MEDIALAKKO!!! TÄÄLLÄ PELATAAN MIELIKUVILLA, HUHU PUHEILLA, PRJATAAN JA PANETELLAAN SURUTTA TYÖNTEKIJÄOSAPUOLTA!!!paikkansa, että Räty olisi valehdellut julkisuudessa, että on olemassa sopimuspöytäkirja muutosturvasta, jossa maksettaisiin töiden loppuessa erillistä korvausta?
- Voi surkeutta
e'äöglknh,h-l kirjoitti:
Nyt ei olla mitään vakooja juttua tekemässä, vaan seurataan laillista työtaistelua, josta ollaan vääntämässä milloin mitäkin. Yksi asia on selvä: TÄMÄ ON MEDIALAKKO!!! TÄÄLLÄ PELATAAN MIELIKUVILLA, HUHU PUHEILLA, PRJATAAN JA PANETELLAAN SURUTTA TYÖNTEKIJÄOSAPUOLTA!!!Tämän päivän Helsingin Sanomat paljasti että ahtaajien palkat ovat jopa 54 000 euroa vuodessa, jopas on Ollilla otsaa. Me muut työntekijät kärsimme kun satamajätkät ahnehtivat lisää. Ruotsalaisen kansanpuolueen Astrid Thors järjestää maahanmuuttajasomalit ahtaajiksi, aletaan sitten nähdä Helsingin kauppatorilla paksuniskaisia puliukkoja kun "vuoro vaihtuu".
- ¨åpoiuytregh
Voi surkeutta kirjoitti:
Tämän päivän Helsingin Sanomat paljasti että ahtaajien palkat ovat jopa 54 000 euroa vuodessa, jopas on Ollilla otsaa. Me muut työntekijät kärsimme kun satamajätkät ahnehtivat lisää. Ruotsalaisen kansanpuolueen Astrid Thors järjestää maahanmuuttajasomalit ahtaajiksi, aletaan sitten nähdä Helsingin kauppatorilla paksuniskaisia puliukkoja kun "vuoro vaihtuu".
Tämän päivän Helsingin Sanomat kirjoittaa eilisistä jutuista ja typerät ja tyhmät ihmiset uskovat kaikki mitä palstalle kirjoitetaan! 54 000 €- vuodessa ansaiseva ahtaaja on kyllä jonkun typerä päiväuni tai emävale! On tainnut mennä johtajan ja ahtaajan palkkatiedot sekaisin? Vuoro vaihtuu aikanaan meillä jokaisella ja pidä järjen jättiläinen mielssäsi, että kun se vuoro vaihtuu niin verokertymää ei enää paljoa ole, eläkkeisiin, terveyden/sairaanhoitoon ei enää euroja kerry samaan malliin ja viime kädessä se ON MEILTÄ JOKAISELTA POIS! Eikä tarvitse olla mikään ennustaja kun kirjoitan, että ne eurot jotka ahtaajien palkoista säästyvät: sentiiäkään niistä ei työnantaja yhteiseen pottiin pistä vaan omaan taskuunsa: ne eurot eivät lämmitä ketään teistä sittenkään!!!!
- Räty on rotta
¨åpoiuytregh kirjoitti:
Tämän päivän Helsingin Sanomat kirjoittaa eilisistä jutuista ja typerät ja tyhmät ihmiset uskovat kaikki mitä palstalle kirjoitetaan! 54 000 €- vuodessa ansaiseva ahtaaja on kyllä jonkun typerä päiväuni tai emävale! On tainnut mennä johtajan ja ahtaajan palkkatiedot sekaisin? Vuoro vaihtuu aikanaan meillä jokaisella ja pidä järjen jättiläinen mielssäsi, että kun se vuoro vaihtuu niin verokertymää ei enää paljoa ole, eläkkeisiin, terveyden/sairaanhoitoon ei enää euroja kerry samaan malliin ja viime kädessä se ON MEILTÄ JOKAISELTA POIS! Eikä tarvitse olla mikään ennustaja kun kirjoitan, että ne eurot jotka ahtaajien palkoista säästyvät: sentiiäkään niistä ei työnantaja yhteiseen pottiin pistä vaan omaan taskuunsa: ne eurot eivät lämmitä ketään teistä sittenkään!!!!
Kansan suuhun tulee uusi sanonta, tyhmä kuin Timo Räty tai tyhmä kuin ahtaaja, tosin ei naurata yhtään kun katselee tuota kahjojen kohellusta (itsekin tässä nyt toimettomana). Ymmärrän kyllä miksi työpaikat karkaavat pois Suomesta. Näppynaamainen Timo Räty, pidätkö sinä Suomen leivässä?
- marilyn monroe
Räty on rotta kirjoitti:
Kansan suuhun tulee uusi sanonta, tyhmä kuin Timo Räty tai tyhmä kuin ahtaaja, tosin ei naurata yhtään kun katselee tuota kahjojen kohellusta (itsekin tässä nyt toimettomana). Ymmärrän kyllä miksi työpaikat karkaavat pois Suomesta. Näppynaamainen Timo Räty, pidätkö sinä Suomen leivässä?
Räty on ruokkinut huomattavasti suuremman porukan kuin sinä vaikka oletkin ilmeisesti olevinas joku Gregory Beck.
- Työnnälkäinen
marilyn monroe kirjoitti:
Räty on ruokkinut huomattavasti suuremman porukan kuin sinä vaikka oletkin ilmeisesti olevinas joku Gregory Beck.
Meidän toverit, tulee äänestää että tällaisista saatanan tunareista Rädyistä päästään eroon. Solidaarisuus loppuu tähän! Minä haluan töihin omalle paperitehtaalle! Minä olen valmis tulemaan vaikka ajamaan niitä trukkeja, ei se näytä kovin kummaista salatiedettä olevan. Lahtaajat/ahtaajat lomailkoot rauhassa, ottakaa meidät muut vapaaehtoiset sinne töihin. Lupaisin tulla vaikka pienemmälläkin palkalla! Lorvimista en kyllä vielä osaa, mutta jos se ahtaajien työehtoihin kuuluu niin yritän ainakin opetella.
- ononon
tietoa? kirjoitti:
paikkansa, että Räty olisi valehdellut julkisuudessa, että on olemassa sopimuspöytäkirja muutosturvasta, jossa maksettaisiin töiden loppuessa erillistä korvausta?
on valehdellut.Mitään tälläistä ei löydy mistään papereista.Se on useaan kertaan todettu.
- qïpohujkljöhlk
Työnnälkäinen kirjoitti:
Meidän toverit, tulee äänestää että tällaisista saatanan tunareista Rädyistä päästään eroon. Solidaarisuus loppuu tähän! Minä haluan töihin omalle paperitehtaalle! Minä olen valmis tulemaan vaikka ajamaan niitä trukkeja, ei se näytä kovin kummaista salatiedettä olevan. Lahtaajat/ahtaajat lomailkoot rauhassa, ottakaa meidät muut vapaaehtoiset sinne töihin. Lupaisin tulla vaikka pienemmälläkin palkalla! Lorvimista en kyllä vielä osaa, mutta jos se ahtaajien työehtoihin kuuluu niin yritän ainakin opetella.
...ole hiljaa!! Ettehän tee tehtaalla muuta kuin lorvitte! Yksikin paperimies kehui kuinka heillä kaikki edut ja herkut työnantjan puolesta on vain kahvinkeittäjä puuttui! Mikäli minä jotain muista niin paperiliitto ei ollut solidaarinen yhdellekään muun alan duunarille. Silloinkin kun Tupoja tehtiin teillä oli omat kassakaappisopimukset!
Luvata saat ihan mitä vaan, mutta tiedät sen sellun-keittäjänä paremmin kuin hyvin, että sopimuksen mukainen palkka pitää maksaa, vaikka vähemmän haluaisit! Men pitämään eukkoos hyvänä, tee ruoka perheellesi, pidä kevätsiivous talossasi, tee remonttia, huolla auto, mutta anna ihmisten hoitaa asiansa niin kuin tekin olette saaneet ne hoitaa!! hopi, hopi!!! - Näin on
qïpohujkljöhlk kirjoitti:
...ole hiljaa!! Ettehän tee tehtaalla muuta kuin lorvitte! Yksikin paperimies kehui kuinka heillä kaikki edut ja herkut työnantjan puolesta on vain kahvinkeittäjä puuttui! Mikäli minä jotain muista niin paperiliitto ei ollut solidaarinen yhdellekään muun alan duunarille. Silloinkin kun Tupoja tehtiin teillä oli omat kassakaappisopimukset!
Luvata saat ihan mitä vaan, mutta tiedät sen sellun-keittäjänä paremmin kuin hyvin, että sopimuksen mukainen palkka pitää maksaa, vaikka vähemmän haluaisit! Men pitämään eukkoos hyvänä, tee ruoka perheellesi, pidä kevätsiivous talossasi, tee remonttia, huolla auto, mutta anna ihmisten hoitaa asiansa niin kuin tekin olette saaneet ne hoitaa!! hopi, hopi!!!No niin, nyt sitten nähtiin taas mitä uhkailulla ja kiristyksellä voi saada aikaan. Onkin hyvä, että ahtaajat palaavat töihin niin ei tarvitse pilata mieltänsä katsoessaan punakkaa näppynaama Timo Rätyä pakollisena osana tv-uutisia. Ahtaajilla on hieman lyhyt ymmärrys kun lakko loppui nyt niin töihin tarvitsee tulla vasta tiistaina. Onko sillä porukalla noin hidas sytytys? Jokuhan niiden tolvanoiden ajatuksenjuoksussa on täytynyt olla vikana että ne typerykset ovat ylipäätään ryhtyneet lakkoon noilla eduilla.
- Onko Räty irstailija
Timo Räty on kiristänyt koko Suomen kansaa. Uskomatonta kuitenkin on, että hänen oman toimistonsa väki on saanut elää pelon ja kauhun vallassa. Kyllä ay-liikkeessä noin ison demaripomon pitäisi osata käsitellä ihmisarvoisesti edes omaa henkilökuntaansa. Timo Rädyn toimet ovat paheksuttavia. Veikkaukseltakin Ahteen Matti joutui lähtemään pois sinänsä pienten naisiin kohdistuneiden miehekkäiden läheisyyshakuisten asioiden takia!
- Timo Rätyyn pettynyt
Lehdissä on ollut karmeita juttuja Rädystä, onpa ihme että on saanut pitää työpaikkansa. Eläkkeellä olevat toimihenkilöt uskaltavat vasta puhua suunsa puhtaaksi. Päivän laiton lakko osoitti ettei Rädyllä ole homma hanskassa. Hän sanoi ettei liitto ole ollut mukana tai tietoinen lakkotoimista. Eivät taida AKT:n pojat luottaa Timoon edes sen vertaa että olisivat kertoneet aikeistaan. Toki jos hän tiesi tulevista lakoista ja oli peräti niitä masinoimassa, on se noin korkealta ammattiyhdistysjohtajalta lakon laittoman luonteen takia hyvin paheksuttavaa ja tämähän tarkoittaa myöskin sitä että hän olisi valehdellut Suomen kansalle. Kumminhan parempi. Ei Suomen kansa voi luottaa tuollaiseen mieheen. Kun Timo Soini pääsee Suomessa valtaan, hän tulee puolustamaan meitä pieniä ihmisiä, suomalaista työläistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803