..on se että vierelläni kulkee mies joka on niin avarakatseinen, suvaitsevainen ja anteeksiantava että mahdollisuuteni kasvaa ihmisenä paremmaksi hänen kanssaan on jopa mahdollista. Minä voin olla täydellinen vaimo vain kun minulle on annettu lupa olla epätäydellinen ja minun ei tarvitse pelätä sitä että teen virheitä.
Hän antaa minulle aina luvan siihen eikä tuomitse eikä syyllistä koskaan mistään. Päämääräni on tällä hetkellä tuo oppia tuo sama kyky joka hänellä jo on olemassa mutta se vaatii taidon olla syyllistämättä myös itse itseään. Miten se on mahdollista äidille ja naiselle?
Miten te muut naiset olette päässeet omasta syyllisyyden tunteestanne kun ympäristö, ystävät ja jopa omat perheenjäsenet ruokkivat tätä tunnetta taidokkaasti?
Minun onneni
9
338
Vastaukset
- vajavainen -.-
Ole, jos toinen näkee vain ne viheet.. Peitelläkseen omia vielä isompia virheitä. Mutta jos on sinut itsensä kanssa tietää omat vahvuudet mutta myös heikkoudet... Oppii pärjäämään niiden kanssa.
Täydelliset ihmiset ovat kamalimpia kumppaneita. - Hoipertelija
Nyt olet kyllä ihan pää puskassa kuten strutsi kupolinsa kanssa, jota tykkää säikähtäessään tunkea milloin mihinkäkin maan rakoon. Harmi vaan kun se jumalaton ruho näkyy eikä auta, vaikka nuppi on kuinka piilossa. Jos se on mies niin se ei tasan ole tuollainen vaan tismalleen iankaikkisesti pohjimmiltansa vain valtaa ja hallintaa haluava ja toista muokkaava omia tarkoitusperiänsä vastaavaksi.
Nauttii vielä kaikesta sadistisesti. Se on mies.
Ja sitten että mikä täydellinen kumppani!? MISSÄ SELLAISIA ON!!??!? *istuuhaaviaukikeppiojossajosvaikkasaisikopinhaaviinsa* Täydellisiä ei ole, pettureita kyllä ja kaiken maailman pilvilinnojen maalailijoita. Johdattelijoita ynnä muita sen sellaisia manipulaattoreita ketkä osaavat heittää niin naisen kuin miehenkin silmille heijastuksina heidän omia toiveitaan, ajatuksiaan, halujaan ym.
*Huitoovimmatustihaavinsakanssa*
Ei täältä löydy hei kamoooon! Kaikenlaista muuta kärpästä kyllä osuu kohdalle raatoineen päivineen puhumattakaan ylisuurien saappaiden omaavista apinoista, mutta missä pirussa se se se se täydellisyys on!!!?? Auttakee! Tai herrasiunaa jos se onkin juuri siellä!
*PIM!!!*
*IDEA!*
*Laukkaaponihäntäsuoranahaavitanassasuoraankohtihelvettiä*
Täältä tullaan, toivottavasti tuikkaat pirun sauvalla suoraan hanuriin kertalaakista 8)
Vaan mitä tuikkaa ja mihinkä - kas siinäpä tarinaa seuraavaan kertaan.
*Nunnapäistyenhurskastuu*
;-)- eikö jo haudan lepoo
Voi vittu mikä hullu! Ihmiset on oikeessa kun ne sanoo et tänne suomi24 pesiytyy just tuommoisiakin ihan oikeita siittiön ja munasolun täysepäonnistunut sekoituscoctail...ois vaan isäs vedelly sutki pilistään runkkuna sähköpaimeneen..ei ois tullu vahinkoo!
- sössötisössötisööö
eikö jo haudan lepoo kirjoitti:
Voi vittu mikä hullu! Ihmiset on oikeessa kun ne sanoo et tänne suomi24 pesiytyy just tuommoisiakin ihan oikeita siittiön ja munasolun täysepäonnistunut sekoituscoctail...ois vaan isäs vedelly sutki pilistään runkkuna sähköpaimeneen..ei ois tullu vahinkoo!
En tajunnu puoliakaan...taitaa olla jollakin korkki poksahtanu jo aamutuimaan!
- Peikko.Tyttö2
sössötisössötisööö kirjoitti:
En tajunnu puoliakaan...taitaa olla jollakin korkki poksahtanu jo aamutuimaan!
Ei, viestin sekavuudesta päätellen korkki on pysynyt tiukasti kiinni. Sen sijaan jotakin muuta ainetta on tainnu mennä ja reippaasti...
- :)
Mukavaa kun olet löytänyt onnesi! Minullakin on hyvä kumppani, ollut jo 13 vuotta.
Ja aina enempi omaani arvostan, kun täällä käy lukemassa joittenkin kahjojen miesten kommentteja! Minkälaisia luusereita niitä voikaan olla! Onneksi on toisenlaisiakin! - Kevät tulee....
Ajattelee vain, että se on sitä elämää ja kuuluu elämään! Kun parhaansa yrittää,tietää tehneensä oikein ja löytää tasapainon itsensä kanssa...siinä se!
- Elkeb
Minulla vei useamman vuoden oppia irti syyllisyydestä. Ei se mikään helppo projekti ollut, mutta pääpiirteittäin syyllisyyden tunne syntyy 1. lapsuudesta asti syntyneestä hyväksynnän tarpeesta 2.pyrkimisestä täydellisyyteen 3. liiallisesta innosta ottaa joka asiasta vastuu 4. ylenpalttinen huolehtiminen lähimmäisistään,jolloin syytä syyllistymiseen löytyy ihan joka päivälle 5. kyvyttömyydestä kohauttaa olkapäitään ja heittäytyä kylmän rauhasti sohvalle lötköttömään hyvän kirjan kanssa, vaikka maailma kaatuisi sillä välin 6. oman tahdon vähättelystä, jolloin hakee valtavan päteviä syitä saadakseen tehdä mitä haluaisi tehdä.
Kunnon tytöt pysyvät aikuisinakin kunnon tyttöinä ja pelkäävät leimautuvansa itsekkäiksi ja hankaliksi toimiessaan aivan toisin kuin heiltä odotetaan. Sen takia sammuta se otsallasi keikkuva syyllisyyslamppusi, joka syttyy heti kun lähipiiriin ilmestyy joku ja anna ihmisten toimia ennen kuin toimit heidän puolestaan. Ja silloinkin mieti suostutko siihen.- Apeee
Tunnistin itseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k333512On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole242287Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi792229Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422091Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561474- 741386
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69947Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9807Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi36791