Olen 25-vuotias nainen ja asunut avoliitossa nyt 7 kk. Kaikki on periaatteessa aivan hyvin, mutta viime aikoina olen alkanut tuntemaan omituista tyytymättömyyttä ja seksi ei kiinnosta ollenkaan..ällöttää lähinnä.
Raskaaksi tuleminen pelottaa. Pillerit eivät sovi minulle (saan kroonisen päänsäryn hormoneista), ja kondomin kanssa seksi ei onnistu Hänen takiaan.
Ehkä minulla on patoutuneita vihan tunteita, enkä osaa ilmaista niitä. Vihan tunteet ovat menneisyyden kaikuja ajalta jolloin olin nuori ja naiivi, tulin raskaaksi vaikka käytin minipillereitä..minua ei tuettu enkä ollut kypsä äidiksi. Jouduin tekemään abortin. Kannan siitä kohtuutonta syyllisyyttä vaikka en haluaisi. Tunnen itseni murhaajaksi, vaikka en sitä olekaan.
Olen käynyt terapiassa ja käsitellyt asioitani. Nyt uuden parisuhteen alussa koen olevani taas lähtöpisteessa. En halua kokea samaa kohtaloa. En tunne itsessäni äidillistä naista, en halua lapsia. Tänä johtuu vaikeasta lapsuudestani ja siitä että en ole tasapainoinen kasvattamaan ketään. Mutta en halua enää tehdä aborttiakaan, en todella! Nämä asiat vaivaavat minua, vainoavat. Ei ole mikään ihme, ettei seksi kiinnosta. Minulle seksi ei ole nautintoa ainaisen pelon takia. Enkä koe olevani viehättävä, iloinen nainen joka olen joskus ollut. Onko naisia, joilla olisi samanlaisia kokemuksia? Olisi mukava kuulla positiivisia kommentteja. Kiitos.
Avoliitossa asuminen
5
419
Vastaukset
- parempi yksin..
Miksi on pakko olla jonkun kanssa?
Voisitko ajatella olemista sinkkuna?
Teet kumppaniasi kohtaan väärin, et rakasta häntä..- kristallinen
Kyllä rakastan häntä, en minä muuten hänen kanssaan asuisi. En vain halua seksiä tällä hetkellä >haluttomuutta. Ja mielestäni se ei johdu niinkään siitä että hän olisi vääränlainen, vaan siitä että mulla on vaikea kausi.
- ............
Oletko kokeillut kuparikierukkaa? Tai naisten kondomia? Meitä, jotka eivät pysty käyttämään hormoniehkäisyä, on aika paljon.
- kristallinen
kuparikierukkaa mulle on tarjottu. pitääkin puhua siitä lääkärille, koska se on nyt ainoa mahdollinen ratkaisu. Kiitos!
- toinen vaihtoehto
kristallinen kirjoitti:
kuparikierukkaa mulle on tarjottu. pitääkin puhua siitä lääkärille, koska se on nyt ainoa mahdollinen ratkaisu. Kiitos!
... naisten kondomejakin on todella olemassa. Vaikka ovatkin kalliita niin ovat kehittyneet koko ajan parempaan suuntaan. Meillä on käytössä naisten kondomi ehkäisyvälineenä ja tosi tyytyväisiä on oltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563960Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve713549Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1462432Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592318Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094