Onko kellään kokemuksia seuraavasta:
Tuli ostettua turhan kallis auto ja halvempikin riittäisi. Ajattelin että vaihtaisin halvempaan ja liike maksaisi välirahaa minulle.
Onko kokemuksia vastaavasta, miten minun kannattaa toimia?
Kalliimman vaihtaminen halvempaan ?
4
731
Vastaukset
- Ou fack
Ilmeisesti rahat finito?
Huono tilanne sulla, ei voi muuta sanoa. Päittäin vaihto varmaankin onnistuu halvempaa. Ota huomioon, ettei autoliike koskaan hyvitä sulle täyttä markkinahintaa autostasi. Jos sun auton arvo on 20 tonnia, niin liike hyvittää ehkä 15 tonnia ja laittaa sen myyntiin 22 tonnilla. Vaihto esim 15 tonnin autoon ei onnistu niin, että liike maksaisi sulle vielä 5 tonnia väliä. Johonkin 10 tonnin autoon voit saada muutaman tonnin välirahaa, mutta et lähellekään sitä, mikä autosi arvo todellisuudessa on. Eli sun pitää myydä auto yksityiselle markkinahintaan ja käydä ostamassa suoralla kaupalla uusi auto liikkeestä. - kannata
Liike voi vaihtaa autosi päittäin viisi tonnia halvempaan. Mitään järkevää kauppaa ei näin päin ole mahdollista tehdä.
- myyren
Nettiauton kautta. Ihan saatanan suolanen hintapyynti niin joku luulee et se on oikee helmi, sit ihmettelet viikkotolkulla ettei kukaan soittele. Härtäpäissäs sit lasket hintaa ja joku Jobbari tarjoo jotain ja sit meet ja ostat yksityiseltä tai häkistä halvan ritsan.
Tai laitat realistisen hintapyynnin aluksi, saat sen kaupaksi ja ostat halvemman käteisellä.. Molemmat toimii, kumman valitset - aina köyhä
Muutaman kerran olen vaihtanut halvempaan, ihan merkkiliikkeessä. Joka kerralla hyvitys on ollut ihan normaali, jopa hyvä silloin kun olen ottanut sellaisen vaihtoauton, joka seissyt myymättä rivissä yli kolme kuukautta.
Kaikki liikkeet eivät välttämättä ainakaan mielellään tosin ala vaihtamaan halvempaan, mutta muuten se on ihan normaali kauppa.
Ei muuta kuin kyselemään tarjouksia, Helsingin alueella kaupanteko nihkeimpää(ihan vaan oma huomio), vähänkin sivummalla aivan toinen ääni kellossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719