Luin jo toista keskustelua täältä samaisesta aiheesta, mutta jäi silti edelleen vaivaamaan. Minulla on ollut säännölliset menkat 28pv kierrolla useamman vuoden, mutta viimeiset menkat alkoivat jo 21. päivän kohdalla ja olivat normaalia niukemmat, loppuivat kuin seinään eikä sitä tavallista ihan vähäistä loppupäivien vuotoa ollut lainkaan. Kahden viikon kuluttua tuosta on alkanut ruskean valkovuoto, joka on kestänyt nyt viidettä päivää. Alushousuihin ei jää varsinaisesti vuotoa, mutta vessakäynnin yhteydessä vuoto näkyy paperissa. Kokeilin tamponin avulla onko vuotoa emättimessä, ja tamponi värjäytyi ruskeaksi vaikka otin sen melkein heti pois. Jotain siellä reunoilla siis on... Voiko tuo olla yhteydessä noihin erikoisiin edellisiin menkkoihin? Vuoto ei haise.
Olen laihtunut normaalipainoisesta (175/62) muutaman kilon parin kuukauden aikana, nyt painoni on noin 58kg. Tämä voi varmaan myös vaikuttaa menkkoihin. Aikaisemmin minulla on ollut yksi vakituinen kumppani kenen kanssa on harrastettu seksiä kondomin kanssa, ja nyt muutama viikko sitten ensimmäisen kerran toisen miehen kanssa. Uuden miehen kanssa on tuon jälkeen puuhailtu useaan otteeseen ja aika reippaastikin, mutta kondomi on ollut aina mukana lukuunottamatta ensimmäistä kertaa kun hän nopeasti kävi sisällä ilman (ei siis jatkettu niin). Tämä ruskea vuoto on siis ilmestynyt nyt ensimmäistä kertaa ja on samantyylistä kun menkkojen loppupäivien niukka tiputtelu, mutta kuitenkin selkeästi valkovuotoa eikä menkkaveriä. Oisko kellään tarjota mitään fiksua sanottavaa että sais jonkinlaista mielenrauhaa? Seksiä on nyt harrastettu paljon paljon enemmän viimeisen kuukauden aikana kun koskaan aikaisemmin elämässäni.
Kiitos jo etukäteen.
Ruskea valkovuoto
2
646
Vastaukset
- ??
Miten tämä liittyy ehkäisyyn?
- epävarma-88
Minulla on ollut nyt 5päivää ruskeaa Syön e-pillereitä ja liuska on nyt puolessavälissä. aijjemmin kerran on ollut pillereitten aikaan sama vai´va. silloin vuotoa tuli vain päivän.Kävin lääkärissä, otettiin kaikki kokeet ja olivat negatiiviset. Olen syönyt pillereitä kohta vuoden. Kutinaa/kirvelyä en ole huomannut mitenkään erityisesti olevan. Pientä alavatsa kipua on ollut. Kävin eilen lääkärissä iltapäivystyksessä. tehtiin sisätutkimus. silloin ei ruskeaa vuotoa näkynyt, mutta valko vuoto oli lisääntynyt. kotona sitä onkuitenkin taas tullut. allussa se oli runsaanpaa ja nyt niukempaa. Voisinko se olla joku tulehdus? sain varmuuden vuoksi kuurin 7päiväksi.(emätinpuikkoja jjotka hoitavat hiivatulehdukset ja muuta vastaavat) Harrastin seksiä viimeksi poikaystäväni kanssa yli viikko sitten. En usko hänen pettäneen ja olen hänen ensimmäinen seksi kumppaninsa. Voisiko se johtua pillereistä? papa-koe otettiin syksyllä samoin kuin nuo muutkin kokeet.Olen lukenut palstoja ja niissä on kerrottu että pillerit voivat aiheiuuttaa tälläsitä vuotoa. raskauteen ja sukupuoli tautiin en usko. Olisi kiva kuulla onko samoja kokemuksia tai tietoa asiasta:) ajattelin ite soittaa vielä huomenna kynelle ja käydä testissä. jos niistä ei löydy mitään niin sitten en kyllä osaa sanoa mistä voisi johtua. lääkärin määräämää kuusia an ole vielä aloittanut, koska rahat ovat tiukalla ja rahaa saan vasta yli huomenna. Lääkäri kielsi harrastamasta seksia viikkoon. en ole puhunut tästä vielä poikaystävälleni, mutta pakko on kertoa ettei tule väärin käsityksiä. Kiitos jo etukäteen, toivottavasti joku voi auttaa! :S :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835