Oon siis elintarvike alalla ja kuullun Sel:lliin TES-sopimuksesta ei selvinnyt miten lomapäivän palkka lasketaan. Tilistä selviää kertyneet lomav.tunnit ja lomavuosi.ansio ja myös lomapäivä palkka. Nyt ois kiva laskea jo vähän etukäteen nouseeko toi lomapäivä palkka ens kesäksi. Onko siihen olemassa mitään järjellistä kaavaa?
Oon siis tuntipalkkainen kellokortin mukaan elävä. Lomaoikeus on 30 pv. Kiitos
Miten lomapäivän palkka määräytyy?
2
623
Vastaukset
- lomakta
Innostuin lukemaan tessiä ja tulin tähän tulokseen.
Ensin lasketaan kta ja sitten se kerrotaan tessistä lomapalkkasopimuksesta löytyvällä luvulla. Lomapalkkasopimus loytyy tessin loppuosasta. Eli Keskituntiansio saadaan jakamalla lomanmääräytymisvuonna työssäolon ajalta maksettu palkka (hätätyöstä ja lain tai sopimuksen mukaisesta ylityöstä peruspalkan lisäksi maksettavaa korotusta lukuun ottamatta) vastaavien työtuntien lukumäärällä ja kertomalla tämä kta sinun tapauksessa luvulla 222,4.- Paula89_
Kiitos vastauksesta. Noinhan se meni. Ja sieltä tessin lopustahan toi taulukko tosiaan löyty. Kiitos sulle =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632