Pornokuva?

39

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *oksentaa*

      Ei saa kun ei näy nänniä :/

      • Hiukan järkyttää tuo.

        (ja järkytys piti luonnollisesti jakaa palstalle)


        Mitä jos noihin tatuoisi ne nännit, niin sakottaisivatkohan ne sitten.


      • buddy-love kirjoitti:

        Hiukan järkyttää tuo.

        (ja järkytys piti luonnollisesti jakaa palstalle)


        Mitä jos noihin tatuoisi ne nännit, niin sakottaisivatkohan ne sitten.

        Kyllä pitäis ainakin :)









    • mä luulin että toi oli niitä muscleforumin mainoskuvia :D

      • Kehonrakennushan tuossakin on kyseessä, eli hyvin voisivat käyttää sielläkin.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kehonrakennushan tuossakin on kyseessä, eli hyvin voisivat käyttää sielläkin.

        äärettömän hyvin kehittyneet lavanseudun 'lihakset'. Hyvää markkinointimatskua juu.



    • kirpela

      nopeaa painonpudotusta kun iho ei ole pysynyt mukana.


      • kirpela
        buddy-love kirjoitti:

        Eivät ole vielä ehtineet dieettikisaan:
        http://minista.files.wordpress.com/2009/10/chunky-monkeys.jpg?w=390&h=358

        iteppä kilonsa kantavat; tuo punapää nyt oli kyllä väärässä sarjassa. En vain oikein ymmärrä kuinka antaa itseään kuvata...epäesteettisenä. Miusta ei tosiaan ole kuvia vuosiin, niin paljon oma kroppa ällöttää.


      • kirpela kirjoitti:

        iteppä kilonsa kantavat; tuo punapää nyt oli kyllä väärässä sarjassa. En vain oikein ymmärrä kuinka antaa itseään kuvata...epäesteettisenä. Miusta ei tosiaan ole kuvia vuosiin, niin paljon oma kroppa ällöttää.

        Huolet pois, sillä kaikki pitävät itseään kamalan näköisinä.
        (Ja ne jotka eivät pidä, ovat usein aika vaikeita huolestuttavia tapauksia).


      • kirpela
        buddy-love kirjoitti:

        Huolet pois, sillä kaikki pitävät itseään kamalan näköisinä.
        (Ja ne jotka eivät pidä, ovat usein aika vaikeita huolestuttavia tapauksia).

        menen lämpimän peiton alle. Öitä.


      • kirpela kirjoitti:

        menen lämpimän peiton alle. Öitä.

        *puhaltaa lämpöä*



      • hymyileekin. Panee miettimään että onkohan se sitten naaras vai ihan vahingoniloako vain...


      • Toljake kirjoitti:

        hymyileekin. Panee miettimään että onkohan se sitten naaras vai ihan vahingoniloako vain...

        muuten, ajattelin ihan samaa, se sai "selätettyä" tuon tyypin, ainakin on tyytyväinen saavutukseensa.



      • tosi..typy kirjoitti:

        Hieno. Onko sulla tuollainen? Oletko ihan itse, omin pikkukätösin, sen harsinut? Varmaan saa rauhassa surffailla.

        Mutta tilauksessa on.
        Tosin botit käyttävät noita hämäyksenä, sillä meillä on Halosen vanhoja mallinukkeja simuloimassa käyttäjää.



    • au-liskot

      vielä ole mutsille tullut sakkolappua.


      • au-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Mitä se sitten on tehnyt jolla sille olisi voinut altistua.

        http://media.photobucket.com/image/funny dog/Kagome167181/funny-dog.jpg

        tänään.

        Meidän pitää olla varovaisia hänen ruokinnassaan.


      • au-liskot kirjoitti:

        tänään.

        Meidän pitää olla varovaisia hänen ruokinnassaan.

        Teidän pitäisi pitää siitä syömisestä parempi huoli ettei pääse nälkiintymään.
        Suosittelen suklaadieettiä kaikkiin tilanteisiin.


      • au-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Teidän pitäisi pitää siitä syömisestä parempi huoli ettei pääse nälkiintymään.
        Suosittelen suklaadieettiä kaikkiin tilanteisiin.

        saa sen voiman jolla joka poika saa selkään? Hänellä ei ole punttejakaan.

        Pyrimme varomaan proteiinien antamista.


      • au-liskot kirjoitti:

        saa sen voiman jolla joka poika saa selkään? Hänellä ei ole punttejakaan.

        Pyrimme varomaan proteiinien antamista.

        Sisältää niukasti proteiineja ja aiheuttaa yleistä tyytyväisyyttä.
        Kannattaa suurentaa annosta.

        (myytinmurtajat televisiossa juuri nyt, pakko katsoa)


    • monte34

      taas pilkata lihavia ihmisiä.
      tiesitkö baddy et kaikki ei ole lihavia elintapojensa takia on sairauksia jotka voivat aiheuttaa sen.
      häpeä!

      • Pilkataan muka. Ja etkö tiedä että painan itse 262 kiloa.

        (kyllä on tiettyjä viruksia jotka saavat aikaan merkittävän painonnousun - todettiin ensiksi kanoilla)


    • almasty

      tuosta sakkoja saa vaikka joutasi kyllä,jenkeissähän joka toinen on ylipainoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe