Kokemuksia sokkotreffeistä?

Kokematon

Niin kuten otsikkokin sanoo, eli sokkotreffít olisi tulossa. Koskaan ei ole sellaisilla tullu oltua, aika epävarma olo on niille mennä. Tottahan se aina varmaan sokkotreffeille mennessä on, mutta varsinkin hiukan ujommalle ihmiselle vielä vaikeempaa. Mitä ihmettä siellä oikein keksii puhuttavaa kun ei ole toista ihmistä ikinä tavannut saatikka edes tiedä muutenkaan mitään hänestä. Treffien järjestäjä kyllä tuntee molemmat osapuolet, joten olettaisin meidän (ehkä) olevan saman tyyppisiä. Siihenpä ne tiedot sitten jääkin. Laittakaapa omia kokemuksia sokkotreffeistä, mitä teitte, miten meni yleensä?

10

6536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaxBet

      sokea, epätoivoinen ja kaikki olisi kelvannnut , niin hyvin olisi mennyt.

      • Kokematon

        No sehän kuulostaa hyvältä kokemukselta...Oliko kaverin järkkäämät treffit vai ihan 'omatoimiset'?


    • joskus onnistaa....=)

      Ensin olin järjestämässä kaverille sokkotreffejä, jotka eivät olleet niin onnistuneet kun odotin.Tuli ilmi, että henkilöt oli täysin erilaisia.Tunsin toisen osapuolen ilmeisesti liian huonosti...Eli siis varmista siltä, joka treffit järjestää, että hän tuntee tämän toisen henkilön tarpeeksi hyvin!
      Kun taas itse olin sokkotreffeillä, oli mukana myös muita.Joukko meidän molempien ystäviä, joten ei ollut niin suurta pelkoa puheenaiheiden loppumisesta...Suosittelen siis isompaa porukkaa jos vaan mahdollista!Tietty tutustuminen toiseen on sillon hieman vaikeampaa, mutta jos juttu lähtee hyvin käyntiin voi aina tavata uudestaan=).Omat treffit suju ihan hyvin ja suosittelen, vaikka ensin vähän itteenikin epäilytti.
      Onnee sulle niille deiteille=)!

      • Kokematon

        Kiitti, sokkotreffeissä onnea tosiaan taitaa tarvita. Itsekin toivoisin, että näille treffeille olisi muitakin tulossa ja ilmeisesti näin on käymässäkin. Tulee varmaan niitä jutun aiheita enämpi;-) Ja välillä muiden puhuessa voihan siinä kumpikin samalla toisiansa seurailla kun ei tarvi olla äänessä tai sataprosenttisesti keskittyä siihen mitä treffikumppani sanoo. No tuo nyt on hiukan hölmösti ilmaistu, mutta ajatus ehkä tulee kuitenkin esille.


      • Anonyymi

    • Aatu

      Yksi sokkotreffi on jäänyt erittäin pahana mieleen. Tyttö oli toiselta paikkakunnalta ja sovittiin treffit linja autoasemalla. Olin silloin itse ehkä 26 ja hän oli 20. Puhelimessa ja sähköpostissa hän oli kehunut itseään kauniiksi ja hoikaksi ja muutenkin sain sellaisen kuvan että hän on älykäs ja fiksu. Asemalla sitten ei löytynyt ketään ku sopisi kuvaukseen joten soitin hänelle. Joo joo täällä olen ja sit näin karhun kokoisen naisen tulevan minua kohti. Siis mä en ole pinnallinen ihminen mutta jos sanotaan että on kaunis ja hoikka niin oletan että se pitää paikkaansa. Mutta ei... En voinut karata paikalta enkä halunnut loukata häntä joten mentiin sitten johonkin kahville ja kauppoihin. Shoppailu lohduttaa. Sit hän halusi syömään. No mentiin sitten autollani Hesburgeriin. Siellähän ei nokka kauan tuhise. Parkkipaikalla hän sitten avasi autoni oven ronskein ottein ja ovi pamahti valtavalla voimalla viereiseen autoon. No vahinkoja sattuu mutta autoni oli silloin kallis amerikkalainen urheiluauto ja täysin virheetön. Silloin se vähän kirpaisee enemmän. Sieltä lohkesi valtava pala ovesta. No hän ei edes pyytänyt anteeksi vaan sanoi oho. Viimeinen pisara oli sitten hesessä syömässä. Hän otti tuplajuustohampurilaisen ja söi suu auki koko ajan. Ja hampaat oli kirkkaan keltaiset niinku jollain rotalla. Ja sit sitä juustoa hampaiden välissä ja suu auki.. Meinasin jo juosta ulos ja lumihankeen. Sain sitten sanottua että nyt on kiire ja heitän sut johonki. Heitin hänet sitten linja autoasemalla ja hän vielä kysyi että miten nyt jatketaan, koska nähdään. Aargh!!!! Sanoin vain että heippa.

      • matti

        Sun olis kantsinut lähtee pois
        samtien .Tai pari mibnsaa jutella sit lähtee.


      • Aatu
        matti kirjoitti:

        Sun olis kantsinut lähtee pois
        samtien .Tai pari mibnsaa jutella sit lähtee.

        pitänyt mut olen kai liian kiltti enkä halua loukata ketään. Ei se koko deitti kestänyt ku 2 tuntia. Mut erittäin pitkät kaksi tuntia se oli. Sen jälkeen on mennyt ihan mukavasti vaikka tuosta on kyll traumat jäänyt. Mut terapiaa en sentään tarvii.. heh..


      • Ei ikinä enää
        Aatu kirjoitti:

        pitänyt mut olen kai liian kiltti enkä halua loukata ketään. Ei se koko deitti kestänyt ku 2 tuntia. Mut erittäin pitkät kaksi tuntia se oli. Sen jälkeen on mennyt ihan mukavasti vaikka tuosta on kyll traumat jäänyt. Mut terapiaa en sentään tarvii.. heh..

        Samanlaisia kokemuksia, mutta miehestä ja voi että kun oli TYLSÄÄ!!
        Nyttemmin olen karttanut sokkotreffejä jo pitemmän aikaa viimeisimmän reissun jälkeen..
        En minäkään ole pinnallinen, ja olin treffeillä loppuun asti, mutta kyllä kieltämättä ulkonäkö vähän järkytti kun jätkä kertoi käyvänsä salilla ja ennen miehen silmiä näin vain hänen kaksoisleukansa..:(
        Ajattelin hänen kuitenkin olevan edes mukava, mutta ei..
        Olisi tehnyt mieli lähteä kotiin niin pian kuin vain oli mahdollista..:(


    • Mies

      Olin sokkotreffeillä, netistä hänellä oli ilmoitus, vastasin, tavattiin ja nýt olen ihastunut......odotan viikonloppua...
      tapaamme silloin jälleen.
      Oli ihan mukava yllätys, tosi kaunis nainen ja
      niin fiksu ja mukava, sellaista en ollut ennen tavannut....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe