Onko Pekalta tullut uus levy, jossain lehdessä muistan nähneeni jutun jotta olis tullut levy, mutta missään kauppassa ei ole myynnissä.
Olisko nimi ollut "Viekää minut baariin taas" tjsp. En onnistunut googlettaman ainakaan, vai oleko nähnyt kenties unta?
Myllykoski
5
850
Vastaukset
- ei se unta
Myllykoski
Kirjoittanut: Jytäjemmari, 30.3.2004 klo 03.40
Myllykosken, ei siis Myllykoken, elikä Pekka Myllykoski ja Jytäjemmarit CD "Viekää minut baariin taas..." ilmestyy 1.4.2004. Ostaa saa hyvin varustetuista levykaupoista ja postimyynnistä kotiinkannettuna osoitteesta
http://www.cajun-country.com/- tilattu
Pitäs tulla postiloodaan näinä päivinä, olipa sitä joku muukin uneksinut, kun luin threadeja hieman taaksepäin. Innolla odotan uutta teosta.
- jemmari
tilattu kirjoitti:
Pitäs tulla postiloodaan näinä päivinä, olipa sitä joku muukin uneksinut, kun luin threadeja hieman taaksepäin. Innolla odotan uutta teosta.
"Musiikkiarvostelut" -osiossa joku näytti otsikolla "Pekalle pisteitä" kaipaavan kommentteja ja arvosteluja Pekka Myllykoski ja Jytäjemmarit -cd:stä "Viekää minut baariin taas..."
Itse koin olevani HIEMAN jäävi arvostelemaan ko. tuotosta - koska olenhan yksi levyn tekijöistä - mutta josko joku plättyymme tavalla tai toisella törmännyt vaivautuisi tuotetta kommentoimaan.
...ja toki myös meitä levyntekijöitä kiinnostaisi lukea palautetta (vaikka sitten huonoakin) cd:stämme...
- Jytäjemmari
Nyt myös helpommin muistettava linkki Pekka Myllykoski & Jytäjemmarit sivustolle:
www.jemmarit.com
Toki myös www.cajun-country.com toimii.
Jytäjemmari- antsa
Pekka Myllykoski & Jytäjemmarit ovat pukanneen joulukuun alussa ulos singlellisen ska-musiikkia. Painos on rajoitettu, joten käykääpä kiireen vilkkaa tsekkaamassa www.jemmarit.com !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285