Tapaaminen

jemina88

Miten miehet suhtaudutte, jos nainen ehdottaa muutaman viikon kirjoittelun jälkeen tapaamista? Itsestäni on alkanut tuntumaan, etten enää jaksa vain kirjoitella, vaan haluan tavata miehen. Livenä tavatessa toiseen vasta oikeasti tutustuu.

Ja kaipaan myös vinkkejä nettideitin ensitapaamiseen. Millainen paikka on hyvä ensitapaamiselle jne?

23

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • priiimadonna

olen pitänyt sitä "sääntöä" että jos miehet eivät ehdota tapaamista itse neljän viestin jälkeen niin se on heippa.

• jemina88

No mää en moista sääntöö pidä. Mielestäni siinä ei oo mitään järkee. Mutta en tietenkään ala loputtomiin odottaankaan (ja se taas riippuu miehestä kauanko jaksan vain kirjoitalla tapaamatta).

• priiimadonna
        jemina88 kirjoitti:

No mää en moista sääntöö pidä. Mielestäni siinä ei oo mitään järkee. Mutta en tietenkään ala loputtomiin odottaankaan (ja se taas riippuu miehestä kauanko jaksan vain kirjoitalla tapaamatta).

Minä en odota loputtomiin koska olen hakemassa miestä ja elämänkumppania itselleni enkä kirjoittelukaveria. En halua hassata aikaani mieheen joka ei osaa tulla netistä oikeaan elämään kasvotusten. Pidän tiukaa linjaa mutta se tuottaa myös tuloksen. En usko että mitään oikeita kemiota voi chätissä höpisemällä edes tuntea. Kasvotusten sellaisen kyllä tietää kun on aika.

• Taas näitä...

Minkä takia juuri neljä ? Miksei vaikk kuusi, kaksi tai neljätoista ?

PS: Kuuluu sarjaan mistä näitä primadonnia oikein tulee ?

• jemina88
        priiimadonna kirjoitti:

Minä en odota loputtomiin koska olen hakemassa miestä ja elämänkumppania itselleni enkä kirjoittelukaveria. En halua hassata aikaani mieheen joka ei osaa tulla netistä oikeaan elämään kasvotusten. Pidän tiukaa linjaa mutta se tuottaa myös tuloksen. En usko että mitään oikeita kemiota voi chätissä höpisemällä edes tuntea. Kasvotusten sellaisen kyllä tietää kun on aika.

Mutta eikö oo aika armotonta, jollein anna toisella kuin jonkin noin neljä viestiä aikaa ehdottaa tapaamita. Itse olen valmis kirjoittelemaan vähän pidempään. Ja jos sulla on niin kiire tavata, niin minkä takia et itse ehdota tapaamista? Minkä takia miehen on se tehtävä?

• priiimadonna
        jemina88 kirjoitti:

Mutta eikö oo aika armotonta, jollein anna toisella kuin jonkin noin neljä viestiä aikaa ehdottaa tapaamita. Itse olen valmis kirjoittelemaan vähän pidempään. Ja jos sulla on niin kiire tavata, niin minkä takia et itse ehdota tapaamista? Minkä takia miehen on se tehtävä?

Minä en ole helppo, mies ei suhteen alkuaikoina EI koskaan IKINÄ saa saada tietää että olisin hänestä suuresti kiinnostunut. Se tappaa miehen mielenkiinnon ja antaa hänelle liikaa valtaa suhteeseen. Kun nainen osoittaa kiinnostustaan miehelle väärin esim pyytämällä ulos, soittelemalla perään jne.. miehellä ei ole enää haastetta ja hän alkaa pitää naista helppona, jonain tusina piparina joka on aina saatavilla, mikäli hänelle ei ole muuta parempaa tarjolla. Tämä on biolooginen facta ja totuus ja näin se vaan menee on aina mennyt. Se kannatta hyväksyä vaikka kuin tuntuisi antiikin roomalta. Itselle on parempi kun nostaa rajat eteen ja asettaa heti pelisäänntöjä miten kohdellaa.

• etk
        jemina88 kirjoitti:

Luota vaan omiin tuntemuksiisi. Jos tiedät, millaista miestä haet, etkä tyydy parisuhdepelureihin, kannattaa viestitellä vaikka kuinka kauan, mikäli yhteispeli toimii. Myöskin omien tuntemusten kertominen on oikeaa suhdetta rakennettaessa enemmän kuin hyödyllistä. Toki, heti kun tunnet tuntevasi kaveria riittävästi, voit itsekkin vinkata kiinnostuksesta tapaamiseen.
        Jos taas saippuasuhteet miellyttää enemmän, sitten kannattaa noudattaa parrisuhdebigopelin sääntöjä.
        Meitä on moneksi, mutta kun tiedät mitä haluat, älä alistu pelaamaan turhaan, sillä saatat menettää jotain arvokkaampaa.

• 3+8
        priiimadonna kirjoitti:

Minä en ole helppo, mies ei suhteen alkuaikoina EI koskaan IKINÄ saa saada tietää että olisin hänestä suuresti kiinnostunut. Se tappaa miehen mielenkiinnon ja antaa hänelle liikaa valtaa suhteeseen. Kun nainen osoittaa kiinnostustaan miehelle väärin esim pyytämällä ulos, soittelemalla perään jne.. miehellä ei ole enää haastetta ja hän alkaa pitää naista helppona, jonain tusina piparina joka on aina saatavilla, mikäli hänelle ei ole muuta parempaa tarjolla. Tämä on biolooginen facta ja totuus ja näin se vaan menee on aina mennyt. Se kannatta hyväksyä vaikka kuin tuntuisi antiikin roomalta. Itselle on parempi kun nostaa rajat eteen ja asettaa heti pelisäänntöjä miten kohdellaa.

Hyvä resepti pitkälle sinkkuajalle(, jossa ei muuten ole mitään vikaa)

• aika...

Tavata, jos siis havittelet aivan oikeaa suhdetta. Sitäkään ei aina nettimaailmassa kannata ottaa itsestäänselvyytenä. Joka tapauksessa liika pitkittäminen ei asioita ainakaan auta. Mitä tulee tapaamiseen niin kliseisten lisäksi tiedätte itse varmasti mieltymyksenne paremmin kuin kukaan muu.

• Poksu Poikamies

Se oikea suhde ei tule sen nopeammin, vaikka menisit treffeille jo ensimmäisen viestin jälkeen. Jos te ette kykene keskustelemaan luontevasti edes sähköpostissa, oikeassa elämässä asiat tuskin ovat sen helpommin.

Jos netissä naisen keskustelu on tasoa "Hei mitä kuuluu" tai väkinäinen vastaus vaikkapa esittämääni kysymykseen, treffeille en ole valmis lähtemään neljännellä kerralla.

Ylipäätänsä tuollaiset erilaiset "säännöt" kannattaisi unohtaa, ja keskittyä vastaan tuleviin ihmisiin yksilöinä. Kyllä myös sitä voi pitää isona turn-offina, jos nainen suhtautuu asioihin liian mustavalkoisesti tai kaavamaisesti.

• .......
        Poksu Poikamies kirjoitti:

Se oikea suhde ei tule sen nopeammin, vaikka menisit treffeille jo ensimmäisen viestin jälkeen. Jos te ette kykene keskustelemaan luontevasti edes sähköpostissa, oikeassa elämässä asiat tuskin ovat sen helpommin.

Jos netissä naisen keskustelu on tasoa "Hei mitä kuuluu" tai väkinäinen vastaus vaikkapa esittämääni kysymykseen, treffeille en ole valmis lähtemään neljännellä kerralla.

Ylipäätänsä tuollaiset erilaiset "säännöt" kannattaisi unohtaa, ja keskittyä vastaan tuleviin ihmisiin yksilöinä. Kyllä myös sitä voi pitää isona turn-offina, jos nainen suhtautuu asioihin liian mustavalkoisesti tai kaavamaisesti.

Mutta se kommunikointi on vain yksi, toki tärkeä, tekijä. Aniharva pystyy myöskin väittämään, ettei nonverbaalisella viestinnällä olisi suurta merkitystä, etenkin negatiiviseen suuntaan ja tällöin on helppo todeta kliseisesti ettei niitä "kemioita" ole, vaikka kuinka toisella olisi samanlaisia harrastuksia, arvomaailma kohtaisi ja muu kommunikaatiokin pelaisi. Tämän vuoksi, jos toinen tuntuu mielenkiintoiselta, ei ole mitään järkevää syytä tarkoituksella lykätä treffejä viikkokaupalla.

• .......

Ei se nyt ihan noin mee. Kyllä oikea suhde alaa nopeammin mitä aiemmin tapaa, jos on alkaakseen. Vasta oikeasti tavatessa näkää millainen toinen on ja voi huomata muodostaneensa toisesta ihan vääränlaisen mielikuvan kirjoittelun perusteella. Siinä vaiheessa kun toisen tapaa, niin tutustuminen vasta kunnolla alkaa.

Toisaalta tapaamisen aikana voi huomata, ettei ainakaan ko. henkilö ole se, jonka kanssa haluaa tutustua paremmin ja alkaa suunnitteleen yhteistä tulevaisuutta.

Voihan se miehenkin keskustelu olla tasoa "hei mitä kuuluu". Mutta tuskin ap on innokas tapaamaan miestä, joka sellaisia viestejä kirjoittaa. Mikäli muutaman viikon kirjoittelun jälkeen ap on toiveikas tapaamisen suhteen, niin eiköhän juttu ole silloin viesteissä luistanu. Naisillahan yleensä tarjontaa riittää ja miehet joiden kanssa juttu ei luista joutuu toteamaan että viestittely vaan loppuu.

• jemina88

Me pystytään keskustelemaan luontevasti sähköposteissa. Jos näin ei olisi, niin minua ei edes kiinnostaisi tavata miestä. Mikäli juttu ei sähköpostissa luista, niin viestittely loppuu mun puoleltani lyhyeen eikä tapaamista tule.

• priiimadonna

Miestenkin viestittely on hyvin usein juuri tuota " hei mitä kuuluu, kuis sujui pimun perjantai ilta?" plaap plaap.. ja sitäk pitäisi sitten katella jotain kuukausia pahimmillaan? - Ei kiitos. Minulle miehestä näytön takana kertoo paljon enempi se että mahdollisimman nopeaa tahtoo jalkautua todellisuuteen eikä kirjoitella kirjeitä ikuisuuksia.

"Se oikea suhde ei tule sen nopeammin, vaikka menisit treffeille jo ensimmäisen viestin jälkeen."

Se Oikea suhde ei tule sen hitaamminkaan, vaikka menisit treffeille jo ensimmäisen viestin jälkeen.

Iseasiassa säästät itseäsi ja aikaasi asettamalla tietoisen rajan viestien määrälle joko mies kysyy ulos ennen sitä, se voi olla se 20 viestiä sinulle ,( itse en odota niin kauan koskaan) tai sitten mies ei koskaan kysy. Jos hän ei kysy on se hänen menetyksensä ei sinun. Jos et aseta mitään rajaa niin voi olla että täällä netissä naputtelet vielä eläkeiälläsikin se nahjuksen kanssa. On olemassa miehiä jotka pitää naista roikkumasssa ja varalta täällä nettitreffeillä. Sillä on Suurella todennäköisyydellä joku sinua kiinostavampi naikkonen kiikarissa jos se ei kysy ulos alle kymmenen viestin.( Minulla se on 4)

Kertoo myös miehen luotettavuudesta aika paljon jos ei todellisuuteen uskalla. Ilmeisesti kaikki kirjoittelut ei pidä kutiansa.

Tärkein asia mikä kannatta naisena tajuta on se että olet yksiainoa tässä maailmassa harvinaislaatuinen älykäs, ihana, kaunis, todellinen saalis. Näitä netissä roikkuvia miehia taas on tusinoittain. kyse on siitä kuinka arvotat itsesi?

Oletko vain netissä lässyttämisen arvoinen, joku kasvoton tusina jota ei tarvitse vaivautua edes livenä näkemään?

Vai oletko jotain todella ainutkertaista ja uskomatonta, että sinun luoksesi juostaan ja jonotetaan, jotain niin ainutkertaista, että mies ei uskalla olla tulematta todellisuuteen ja mahdollisimman äkkiä, koska hän tietää että hituroimalla hän menettää sinut?

• tuo....
        priiimadonna kirjoitti:

Miestenkin viestittely on hyvin usein juuri tuota " hei mitä kuuluu, kuis sujui pimun perjantai ilta?" plaap plaap.. ja sitäk pitäisi sitten katella jotain kuukausia pahimmillaan? - Ei kiitos. Minulle miehestä näytön takana kertoo paljon enempi se että mahdollisimman nopeaa tahtoo jalkautua todellisuuteen eikä kirjoitella kirjeitä ikuisuuksia.

"Se oikea suhde ei tule sen nopeammin, vaikka menisit treffeille jo ensimmäisen viestin jälkeen."

Se Oikea suhde ei tule sen hitaamminkaan, vaikka menisit treffeille jo ensimmäisen viestin jälkeen.

Iseasiassa säästät itseäsi ja aikaasi asettamalla tietoisen rajan viestien määrälle joko mies kysyy ulos ennen sitä, se voi olla se 20 viestiä sinulle ,( itse en odota niin kauan koskaan) tai sitten mies ei koskaan kysy. Jos hän ei kysy on se hänen menetyksensä ei sinun. Jos et aseta mitään rajaa niin voi olla että täällä netissä naputtelet vielä eläkeiälläsikin se nahjuksen kanssa. On olemassa miehiä jotka pitää naista roikkumasssa ja varalta täällä nettitreffeillä. Sillä on Suurella todennäköisyydellä joku sinua kiinostavampi naikkonen kiikarissa jos se ei kysy ulos alle kymmenen viestin.( Minulla se on 4)

Kertoo myös miehen luotettavuudesta aika paljon jos ei todellisuuteen uskalla. Ilmeisesti kaikki kirjoittelut ei pidä kutiansa.

Tärkein asia mikä kannatta naisena tajuta on se että olet yksiainoa tässä maailmassa harvinaislaatuinen älykäs, ihana, kaunis, todellinen saalis. Näitä netissä roikkuvia miehia taas on tusinoittain. kyse on siitä kuinka arvotat itsesi?

Oletko vain netissä lässyttämisen arvoinen, joku kasvoton tusina jota ei tarvitse vaivautua edes livenä näkemään?

Vai oletko jotain todella ainutkertaista ja uskomatonta, että sinun luoksesi juostaan ja jonotetaan, jotain niin ainutkertaista, että mies ei uskalla olla tulematta todellisuuteen ja mahdollisimman äkkiä, koska hän tietää että hituroimalla hän menettää sinut?

Toimii täysin toistepäinkin, niitä naisia jotka täällä kirjoituttavat miehiä aivan turhaan eivätkä treffeille pyytämälläkään lähde löytyy 10 tusinasta. Jokaisella lienee motiivinsa on se sitten ajankulua, juttukaverin hakua, vääränlaista kohteliaisuutta tai mitä tahansa. Johtopäätöksesi on täysin oikea, kannattaa jättää omaan arvoonsa ellei tutustuminen oikeassa elämässä vastapuolta kiinnosta tai sille ole aukottomasti perusteltua estettä.

• tavallinen tallaaja
        tuo.... kirjoitti:

Toimii täysin toistepäinkin, niitä naisia jotka täällä kirjoituttavat miehiä aivan turhaan eivätkä treffeille pyytämälläkään lähde löytyy 10 tusinasta. Jokaisella lienee motiivinsa on se sitten ajankulua, juttukaverin hakua, vääränlaista kohteliaisuutta tai mitä tahansa. Johtopäätöksesi on täysin oikea, kannattaa jättää omaan arvoonsa ellei tutustuminen oikeassa elämässä vastapuolta kiinnosta tai sille ole aukottomasti perusteltua estettä.

muhun on aina tehny vaikutuksen että muija tohtii pyytää treffeille, ei tunnu mitenkää siltä että yrittäisi viedä "miehisen etuoikeuden" sillä vaan osoittaa ennemminkin että on kiinnostunut ja on vielä rohkeakin

• NiinpÄ !
        priiimadonna kirjoitti:

"Kertoo myös miehen luotettavuudesta aika paljon jos ei todellisuuteen uskalla. Ilmeisesti kaikki kirjoittelut ei pidä kutiansa."

Aina ennen ensitapaamista haluan vaihtaa naisen kanssa muutaman viesin. Jos nainen ei kykene ilmaisemaan itseään, miksi vaivautuisin turhaan treffeille ? Minua ei kiinnosta hätähousut, joilla ei ole itsehillintää tai kykyä vaihtaa ajatuksia ilman, että toisesta saadaan heti ensiviestissä kuva, palkkatiedot ja sukuhistoria.

"Tärkein asia mikä kannatta naisena tajuta on se että olet yksiainoa tässä maailmassa harvinaislaatuinen älykäs, ihana, kaunis, todellinen saalis. Näitä netissä roikkuvia miehia taas on tusinoittain. kyse on siitä kuinka arvotat itsesi?"

Hieno provo ! Saat toki pitää itseäsi maailman napana, mutta kaikki eivät ole asiasta samaa mieltä. Jos netti on sinun sanojesi mukaan täynä vain luuseri-miehiä, samaa voi kaiketi sanoa naisesta, jotka esim. kiertävät baareissa ja kerjäävät miehiltä ilmaisia drinkkejä etc., kun niihin ei ole itsellä varaa :)

"Oletko vain netissä lässyttämisen arvoinen, joku kasvoton tusina jota ei tarvitse vaivautua edes livenä näkemään?"

Mitä tekee malttamattomalla naisella ? Ei mitään. Sellainen on vain riippakivi.

Ennemmin "lässytän" muutaman viestin netissä ennen ensitapaamista, kuin että jauhan niitä näitä (mitään sanomatonta paskaa) kieli poskella baaritiskillä :)

• 16+1
        ....... kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin mee. Kyllä oikea suhde alaa nopeammin mitä aiemmin tapaa, jos on alkaakseen. Vasta oikeasti tavatessa näkää millainen toinen on ja voi huomata muodostaneensa toisesta ihan vääränlaisen mielikuvan kirjoittelun perusteella. Siinä vaiheessa kun toisen tapaa, niin tutustuminen vasta kunnolla alkaa.

Toisaalta tapaamisen aikana voi huomata, ettei ainakaan ko. henkilö ole se, jonka kanssa haluaa tutustua paremmin ja alkaa suunnitteleen yhteistä tulevaisuutta.

Voihan se miehenkin keskustelu olla tasoa "hei mitä kuuluu". Mutta tuskin ap on innokas tapaamaan miestä, joka sellaisia viestejä kirjoittaa. Mikäli muutaman viikon kirjoittelun jälkeen ap on toiveikas tapaamisen suhteen, niin eiköhän juttu ole silloin viesteissä luistanu. Naisillahan yleensä tarjontaa riittää ja miehet joiden kanssa juttu ei luista joutuu toteamaan että viestittely vaan loppuu.

"Voihan se miehenkin keskustelu olla tasoa "hei mitä kuuluu". Mutta tuskin ap on innokas tapaamaan miestä, joka sellaisia viestejä kirjoittaa."

Mitäs viestejä sitä sitten pitäisi kirjoittaa? Olisiko parempi jos huutelisi heti alkuun, että "hei mennäänkö panemaan?"?

• Odotan kutsua

Iloisesti tietenkin. Tapaamalla ne asiat vasta lähtee etenemään. Hyvä meininki!

• jrkyttynnä

järkyttävö jos näin piäsöö käymään treffiplastalla jo muutaman viikon kirjoittelunna jäläköön.

• ihan hirewveetöö

jos näin piäsöö käymään treffiplastalla jo muutaman olueeens juopotellunna jäläköön

• NNainen
        ihan hirewveetöö kirjoitti:

jos näin piäsöö käymään treffiplastalla jo muutaman olueeens juopotellunna jäläköön

Ei missään nimessä kannata viikkotolkulla kirjoitella, kun ei sen perusteella voi lainkaan tietää, viihtyykö tyypin seurassa puolta tuntia kauempaa. Kannattaa tavata mahdollisimman nopeaa, kyllä sitä sitten ehtii kirjoitella, jos synkkaa. Eikä tule kerrottua liian henkilökohtaisia asioita tyypille, josta ei sitten tykkääkään.

• dflgjnkli
        NNainen kirjoitti:

Ei missään nimessä kannata viikkotolkulla kirjoitella, kun ei sen perusteella voi lainkaan tietää, viihtyykö tyypin seurassa puolta tuntia kauempaa. Kannattaa tavata mahdollisimman nopeaa, kyllä sitä sitten ehtii kirjoitella, jos synkkaa. Eikä tule kerrottua liian henkilökohtaisia asioita tyypille, josta ei sitten tykkääkään.

"Tärkein asia mikä kannatta naisena tajuta on se että olet yksiainoa tässä maailmassa harvinaislaatuinen älykäs, ihana, kaunis, todellinen saalis. Näitä netissä roikkuvia miehia taas on tusinoittain. kyse on siitä kuinka arvotat itsesi?"

Minä luulen, että primmadonna on pelkkä provotyttö.

Fakta 1. = Harvinaisen, kauniin, älykkään, ihanan jne. naisen EI todellakaan tarvitse etsiä seuraansa netistä. Eivätkä sellaiset naiset myöskään etsi. Tämä koskee myös vastaavat ominaisuudet omaavia miehiä. Ylipäänsä netissä seuraansa etsivät miehet ja naiset ovat usein niitä, jotka eivät siihen kykene live-elämässäkään. Miksi sinä primadonna siis etsit seuraasi netistä? Ykköstason miehet eivät sieltä naisiaan etsi.

Fakta 2. Jos itse todella olisit kaikkea tuota mitä väität, niin sinäkään et alentuisi nettiteffeille, vaan etsisit miesseurasi mistä muutkin tavalliset ihmiset. Live-elämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5795
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3211
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57