Aloitin vajaa kuukausi sitten femodenin syömisen, eli olen syönyt kohta ensimmäisen liuskan. Ja minulle on ilmestynyt sillä aika välillä kolme haittavaikutusta(ko?)
1. Onko mahdollista, että noiden syömisestä voi tulla hyvin positiivinen tunne. Hymyilen koko ajan ja olen vain hyvällä tuulella. No se on tietysti hyvä asia.
2. Sitten minulle on tuon ensimmäisen liuskan syömisen aikana tullut kamala pakottava tarve juosta koko ajan jääkaapille ja syömään, syön melkein taukoamatta :O :O Hieman ihmetyttää minua :O Yleensä syön niin harvoin.
3. No sitten olisi kolmas ja viimeinen haittavaikutus(ko?) minulla on tuon kyseisen femoden liuskan aikana vuotanut verta nenästä jo seitsemän kertaa. Voiko olla mahdollista, että femoden olisi siihen syypää? Minulla vuotaa kolme tai kaksi kertaa vuodessa verta nenästä, joten tuo on hyvin outoa :S
Olisin kiitollinen, jos saisin asiaan selvyyttä muiden mielipiteistä :)
Kiitos jo etukäteen kaikille, jotka vaivautuvat vastaamaan keskusteluuni :)
Femoden ja haittavaikutukset
5
1058
Vastaukset
- lääkäriin yhteys
Kaksi ensimmäistä on mainittu pilleripakkauksen selosteessa. Kolmannesta ei ole mitään mainintaa. Sen takia ottaisin kyllä yhteyttä lääkäriin, joka sinulle reseptin antoi. Eihän tuossa ole mitään tolkkua, että keskimäärin joka kolmas päivä vuotaa nenästä verta.
Nenäverenvuoto voi olla joku tosi harvinainen sivuoire, jota ei ole rekisteröity tai sitten se voi olla oire jostain ihan muusta, joka on vain sattunut samaan ajankohtaan. Joka tapauksessa se on hyvä ottaa selville.- tgesdh
No kyllä siihen nenäverenvuotoonkin löytyy selitys suoraan selosteesta: kuivat limakalvot. Nenä on sisältä yhtä limakalvoa ja vuotaa herkästi verta, kun limakalvot ovat kuivat.
Eli joo. Ei mitään ihmeellisiä oireita, kaikki löytyvät mahdollisten sivuvaikutusten joukosta. - :D.Nenä.maha.mieli
tgesdh kirjoitti:
No kyllä siihen nenäverenvuotoonkin löytyy selitys suoraan selosteesta: kuivat limakalvot. Nenä on sisältä yhtä limakalvoa ja vuotaa herkästi verta, kun limakalvot ovat kuivat.
Eli joo. Ei mitään ihmeellisiä oireita, kaikki löytyvät mahdollisten sivuvaikutusten joukosta.No niin, hienoa :D Kiitos kaikille vastanneille :)
Soitin lääkärilleni ja hän sanoi ettei ole mahdollista, että nenä veren vuoto olisi noiden pillereiden syytä, muista oireista hän sanoi, että nekään eivät välttämättä olisi pillereiden syytä.. Eli hienoa :D
Sitten onkin ongelmana, että tuota ennen söin mercilon pillereitä ja niihin en saanut reseptiä, vaan sain reseptin vielä aikaisemmin käyttämilleni yasmin pillereille, joten tuo vaihto saattaa olla hankalaa? mercilonista, femodeniin ja yasminiin takaisin, mitä söin yli vuosi sitten viimeksi. :D
Uskaltaakohan niitä nyt vaihtaa jotta elimistö ei mene ihan sekaisin? Eli kolmen merkin vaihto kolmessa kuukaudessa :D lääkärini sanoi että söisin viellä toisen kuukauden noita femoden pillereitä, mutta ei siinä ole mitään järkeä mielestäni :D - haihi
:D.Nenä.maha.mieli kirjoitti:
No niin, hienoa :D Kiitos kaikille vastanneille :)
Soitin lääkärilleni ja hän sanoi ettei ole mahdollista, että nenä veren vuoto olisi noiden pillereiden syytä, muista oireista hän sanoi, että nekään eivät välttämättä olisi pillereiden syytä.. Eli hienoa :D
Sitten onkin ongelmana, että tuota ennen söin mercilon pillereitä ja niihin en saanut reseptiä, vaan sain reseptin vielä aikaisemmin käyttämilleni yasmin pillereille, joten tuo vaihto saattaa olla hankalaa? mercilonista, femodeniin ja yasminiin takaisin, mitä söin yli vuosi sitten viimeksi. :D
Uskaltaakohan niitä nyt vaihtaa jotta elimistö ei mene ihan sekaisin? Eli kolmen merkin vaihto kolmessa kuukaudessa :D lääkärini sanoi että söisin viellä toisen kuukauden noita femoden pillereitä, mutta ei siinä ole mitään järkeä mielestäni :DItse sain femoden lääkkeiden ja tupakoinnin yhteisvaikutuksesta 4 massiiviemboliaa keuhkoihin
- :D.Nenä.maha.mieli
haihi kirjoitti:
Itse sain femoden lääkkeiden ja tupakoinnin yhteisvaikutuksesta 4 massiiviemboliaa keuhkoihin
Et kai :O Kamalaa :O Itselläkin tulee tuota tupakkaa polteltua :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634