Femoden ja haittavaikutukset

:D.Nenä.maha.mieli

Aloitin vajaa kuukausi sitten femodenin syömisen, eli olen syönyt kohta ensimmäisen liuskan. Ja minulle on ilmestynyt sillä aika välillä kolme haittavaikutusta(ko?)
1. Onko mahdollista, että noiden syömisestä voi tulla hyvin positiivinen tunne. Hymyilen koko ajan ja olen vain hyvällä tuulella. No se on tietysti hyvä asia.
2. Sitten minulle on tuon ensimmäisen liuskan syömisen aikana tullut kamala pakottava tarve juosta koko ajan jääkaapille ja syömään, syön melkein taukoamatta :O :O Hieman ihmetyttää minua :O Yleensä syön niin harvoin.
3. No sitten olisi kolmas ja viimeinen haittavaikutus(ko?) minulla on tuon kyseisen femoden liuskan aikana vuotanut verta nenästä jo seitsemän kertaa. Voiko olla mahdollista, että femoden olisi siihen syypää? Minulla vuotaa kolme tai kaksi kertaa vuodessa verta nenästä, joten tuo on hyvin outoa :S

Olisin kiitollinen, jos saisin asiaan selvyyttä muiden mielipiteistä :)
Kiitos jo etukäteen kaikille, jotka vaivautuvat vastaamaan keskusteluuni :)

5

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäriin yhteys

      Kaksi ensimmäistä on mainittu pilleripakkauksen selosteessa. Kolmannesta ei ole mitään mainintaa. Sen takia ottaisin kyllä yhteyttä lääkäriin, joka sinulle reseptin antoi. Eihän tuossa ole mitään tolkkua, että keskimäärin joka kolmas päivä vuotaa nenästä verta.

      Nenäverenvuoto voi olla joku tosi harvinainen sivuoire, jota ei ole rekisteröity tai sitten se voi olla oire jostain ihan muusta, joka on vain sattunut samaan ajankohtaan. Joka tapauksessa se on hyvä ottaa selville.

      • tgesdh

        No kyllä siihen nenäverenvuotoonkin löytyy selitys suoraan selosteesta: kuivat limakalvot. Nenä on sisältä yhtä limakalvoa ja vuotaa herkästi verta, kun limakalvot ovat kuivat.

        Eli joo. Ei mitään ihmeellisiä oireita, kaikki löytyvät mahdollisten sivuvaikutusten joukosta.


      • :D.Nenä.maha.mieli
        tgesdh kirjoitti:

        No kyllä siihen nenäverenvuotoonkin löytyy selitys suoraan selosteesta: kuivat limakalvot. Nenä on sisältä yhtä limakalvoa ja vuotaa herkästi verta, kun limakalvot ovat kuivat.

        Eli joo. Ei mitään ihmeellisiä oireita, kaikki löytyvät mahdollisten sivuvaikutusten joukosta.

        No niin, hienoa :D Kiitos kaikille vastanneille :)
        Soitin lääkärilleni ja hän sanoi ettei ole mahdollista, että nenä veren vuoto olisi noiden pillereiden syytä, muista oireista hän sanoi, että nekään eivät välttämättä olisi pillereiden syytä.. Eli hienoa :D
        Sitten onkin ongelmana, että tuota ennen söin mercilon pillereitä ja niihin en saanut reseptiä, vaan sain reseptin vielä aikaisemmin käyttämilleni yasmin pillereille, joten tuo vaihto saattaa olla hankalaa? mercilonista, femodeniin ja yasminiin takaisin, mitä söin yli vuosi sitten viimeksi. :D
        Uskaltaakohan niitä nyt vaihtaa jotta elimistö ei mene ihan sekaisin? Eli kolmen merkin vaihto kolmessa kuukaudessa :D lääkärini sanoi että söisin viellä toisen kuukauden noita femoden pillereitä, mutta ei siinä ole mitään järkeä mielestäni :D


      • haihi
        :D.Nenä.maha.mieli kirjoitti:

        No niin, hienoa :D Kiitos kaikille vastanneille :)
        Soitin lääkärilleni ja hän sanoi ettei ole mahdollista, että nenä veren vuoto olisi noiden pillereiden syytä, muista oireista hän sanoi, että nekään eivät välttämättä olisi pillereiden syytä.. Eli hienoa :D
        Sitten onkin ongelmana, että tuota ennen söin mercilon pillereitä ja niihin en saanut reseptiä, vaan sain reseptin vielä aikaisemmin käyttämilleni yasmin pillereille, joten tuo vaihto saattaa olla hankalaa? mercilonista, femodeniin ja yasminiin takaisin, mitä söin yli vuosi sitten viimeksi. :D
        Uskaltaakohan niitä nyt vaihtaa jotta elimistö ei mene ihan sekaisin? Eli kolmen merkin vaihto kolmessa kuukaudessa :D lääkärini sanoi että söisin viellä toisen kuukauden noita femoden pillereitä, mutta ei siinä ole mitään järkeä mielestäni :D

        Itse sain femoden lääkkeiden ja tupakoinnin yhteisvaikutuksesta 4 massiiviemboliaa keuhkoihin


      • :D.Nenä.maha.mieli
        haihi kirjoitti:

        Itse sain femoden lääkkeiden ja tupakoinnin yhteisvaikutuksesta 4 massiiviemboliaa keuhkoihin

        Et kai :O Kamalaa :O Itselläkin tulee tuota tupakkaa polteltua :O


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe