Onko naisen pituudella väliä?

sarita

Onko naisen pituudella väliä, eli pitävätkö miehet enemmän pitkistä ja näyttävistä naisista, vai pienistä taskuvenuksista? Olisi kiinnostavaa saada vähän gallup-tuloksia miesten mielipiteistä.

sarita

78

14448

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zei

      Jossain oli tutkimus, että tyypillisin sinkku on nimenomaan pitkä ja urasuuntautunut nainen pääkaupunkiseudulta. Olen huomannut, että usein pitkät naiset ovat enemmän itseään täynnä. Toki tätä löytyy kaikista naistyypeistä ja tietenkin päinvastoin, mutta silti. Itse pidän taskuvenuksista:)

      • Pupu

        Kiva kuulla tällaisena 160 senttisenä välillä tuollaistakin kommenttia =)


      • sarita
        Pupu kirjoitti:

        Kiva kuulla tällaisena 160 senttisenä välillä tuollaistakin kommenttia =)

        Pienikokoisena kiva kuulla, että joku tykkää pienistä naisista...


      • kysymyksiä
        sarita kirjoitti:

        Pienikokoisena kiva kuulla, että joku tykkää pienistä naisista...

        kunhan on suhteellisen nätti(siis mun mielestä) ja luonteeltaan jotain erikoista niin se on ihan sama minkäpituinen neiti on kyseessä. samoin kuin se onko lyhyet vai pitkät hiukset. tumma/vaalea tai vasen/oikeakätinen. ne on ihan sivuseikkoja


      • Ei kiitos
        kysymyksiä kirjoitti:

        kunhan on suhteellisen nätti(siis mun mielestä) ja luonteeltaan jotain erikoista niin se on ihan sama minkäpituinen neiti on kyseessä. samoin kuin se onko lyhyet vai pitkät hiukset. tumma/vaalea tai vasen/oikeakätinen. ne on ihan sivuseikkoja

        Isokokoiset naiset on hevosmaisia. Vielä jos on läski sen päälle niin a vot.


      • horses ass
        Ei kiitos kirjoitti:

        Isokokoiset naiset on hevosmaisia. Vielä jos on läski sen päälle niin a vot.

        varsinkin jos nainen taittaa itsensä 90-asteen kulmaan niin pitkät jalat ja perseen muoto tuo mieleen hevosen takapään, häntä vaan puuttuu :D:D:D


    • HuppuLuuranko

      Yleinen käsitys, jota kyllä itsekin osittain kannatan on että syntyy komplekseja ja ellei jopa traumoja jos tyttö on vaikka päätä pitempi...mutta itse kyllä voisin antaa mahdollisuuden suhteelle...sillä jos pitäisi valita kahdesta ihmisestä joista toinen on päätä pitempi mutta kemia sujuu tai sitten toisesta, joka on omankorkuinen tai lyhempi mutta kemiat eivät ole yhtä hyvät kuin pitkän kanssa...niin ottaisin varmaan sen pitemmän...( painotettakoon vielä että teoriassa ei edes ulkonäköä oteta huomioon esimerkki tapausten kohdalla..oletetaan että ne on vaan yhtä paljon päivänvaloa kestäviä ;) )

      • irene

        helluunen!


    • Kyoshiro

      Itse kun olen suht pitkä (186 cm) niin olisi hyvä jos toinen ei ihan pätykkä olisi...mutta sitten taas: onko tuollakaan väliä jos joskus niin hullusti käy, että sattuu rakastumaan....?

      • Xxx

        ...taida olla:)


    • JJo

      Mulla ainakin pieni herättää suojeluvaistot. Mun murusta on pidettävä huoli!

    • olavi

      ... leveydellä on!

      Itse olen selkeästi keskivertoa pidempi ja etsin seurani mielellään myös samasta kaliiperista, mutta tärkeintä on sopusuhtaisuus. Ei sillä ole niin väliä, millä korkeudella se ylin hiuskiehkura keikkuu, kunhan keikkuu hoikan tai sporttisen kropan jatkeena.

    • 171-senttinen nainen

      Kun olin lapsi jotain 40-50 vuotta sitten, tädit olivat huolissaan, että minun tulisi olemaan vaikea löytää aviomiestä. Silloin ei naisten sinkkuudesta ja urasta puhuttu vielä mitään.

    • Pukki

      Miehillehän pituudella ei ole mitään väliä mutta itseään pitempää naista ei voi ajatellakaan koska naisille on sula mahdottomuus ottaa itseään lyhyempi mies.Mitä pienempi tumppi naiseksi sen isommista uroksista se haaveilee.Yhteys ilmoitusten perusvaatimus naisilta on:Vähintäin 185 senttinen mies.Tämän takia pitemmät naiset vaikuttaa kireiltä.Heillä kun valikoimat huomattavasti pitemmistä miehistä ovat enemmän rajoitetut.

    • tollo

      Naisen pituudella on väliä vain naiselle, valitettavasti

    • mijäs

      eipä varsinaista väliä, mutta omat naiseni ovat lyhyitä, exäni alle 160cm itse olen 190cm, pienillä kauniimpi vartalo yleensä ja muodokkaampi.

    • Ventti

      Periaatteessahan pituudella ei ole minkäänlaista merkitystä, mutta jostain syystä tutustumani naiset on ja ovat olleet suht lyhyitä

    • mies

      tietenkin jonkun verran...että normaalipituinen mielellään (140-190).

      Ite oon 185 ja mua miellyttää eniten 160-175 senttiset naiset, mutta tuossakin ominaisuudessa voi tinkiä.

    • m20

      paras pituus naisella on sellainen 170cm, eli ei liian pitkä eikä liian lyhyt..
      165-175cm sille välille osuu parhaimman näköset naiset

      • 171-senttinen nainen

        Mukava, kun joku tykkää. Huomenna nostankin nenän pystyyn, kun lähden ulos kävelemään.


    • 171-senttinen nainen

      Isäni on pitkä ja äitini on pätkä, ja minä olen pitkä nainen. Miten mahtavat pitkät isät, jotka pitävät pienistä naisista, pitää pitkistä tyttäristään? Ovatko pitkät tyttäret heidän mielestään epänaisellisen näköisiä?

      • Juntti

        Empä tiedä kun itsellä on vain kaksi poikaa.Molemmat 15 senttiä pitempiä kuin minä.Erittäin hyvin sujuu.Ei kait sitä niin paljon ajattelis jos ois vaikka pitkänpuoleinen tyttökin.Toisen poikani tyttökaveri on kyllä ihan tumppi.Siro kylläkin.Hyvinhän nuo on tulleet toimeen jo 7-8 vuotta.


    • Mika

      Minä pidän lyhyistä naisista. Olen miettinyt asiaa niin, että ilmeisesti lyhyt nainen on naisellisempi ja sellainen näyttää hyvä kroppaiselta vaikka ei niin hoikka ja urheilullinen olisikaan. Pitkätkin naiset voivat olla kauniita, mutta heidän pitää olla melko hoikkia. Muuten he näyttävät melko romuluisilta ja se ei kuulu siihen minun naisihanteeseen.
      Tietysti nämäkin on hyvin yksilöllisiä, olen mie kulkenut erään 180 pitkän naisen kanssa vaikka itse olenkin vain 175. :)

    • tyttö

      eihän se pituus ehkä ratkaise, mut kyllä se on ihan kivaa jos mies on pitempi, kuin nainen... Eli meillä lyhyillä on enemmän vaihtoehtoja, mistä valita... :)

      • nainen 173cm

        Minä taas tykkään kun ei tarvitse taivaisiin katsoa,eli muutaman sentin enemmän minua pituutta omaavista..Eli loppupelissä olen tyytyväinen pituuteni,vaikka miehet tykkäävätkin lyhemminstä naisista!


      • nainen
        nainen 173cm kirjoitti:

        Minä taas tykkään kun ei tarvitse taivaisiin katsoa,eli muutaman sentin enemmän minua pituutta omaavista..Eli loppupelissä olen tyytyväinen pituuteni,vaikka miehet tykkäävätkin lyhemminstä naisista!

        ongelmat. Toisen niskat ei kestä taivaisiin tuijottelua. Mikä onkaan kauniimpaa kuin kuulas tähtitaivas! Ja minä ainakin voin hyvällä omalla tunnolla pyytää niskahartiaseudun hieronnan mieheltäni, kun "joudun" kurkottelemaan tähtiin. Ja onnellinen 160 senttinen olen. Pituudella ei ole merkitystä, mutta koolla kylläkin.


      • tomppa

        lyhyet naiset ovat (yleensä) kauniimpia, tosin mielipiteeni voi johtua siitäkin että olen itsekin vain 170cm pitkä. pitkät naiset näyttää jotenkin venyneiltä tai sitten liian kookkailta näin lyhyen silmistä, ja lyhyemmillä on mielestäni paremmat muodot muutenkin. mutta kyllä kai se on loppujen lopuksi luonteesta kiinni eikä pituudesta.


      • pikku-y
        nainen kirjoitti:

        ongelmat. Toisen niskat ei kestä taivaisiin tuijottelua. Mikä onkaan kauniimpaa kuin kuulas tähtitaivas! Ja minä ainakin voin hyvällä omalla tunnolla pyytää niskahartiaseudun hieronnan mieheltäni, kun "joudun" kurkottelemaan tähtiin. Ja onnellinen 160 senttinen olen. Pituudella ei ole merkitystä, mutta koolla kylläkin.

        Tuo oli todella hyvä pointti, täytyykin muistaa perusteluksi hartiahierontaan... ;)


    • kylläpä

      ihan sama!

    • Destiny

      Itselläni pituutta 191cm ja huolin seuraani ainoastaan yli 170 senttiset naikkoset. Pätkät etsiköön kaltaistaan seuraa..

      - Just my opinion -

      • 179cm

        tuo antaa lohtua että pitkäkin nainen voi löytää pitkän miehen itselleen:) jee, piristi päivää!


      • Pitkä nainen

        Ompa mielenkiintoista että löytyy yksi pitkä mies joka todella haluaa pitkän naisen. Itse olen myös pitkä ja kun olen liikenteesä niin pitkät miehet etsivät sellaisten lyhyiden naisten seuraa ja sitten kohdalleni osuu vain melkolailla itseni kanssa samanpituisia miehiä.
        Tietty , eihän sillä väliä jos kemiat pelaa onko pituusero millainen tahansa mutta satun itse pitämään pitkistä miehistä.


      • Anna
        179cm kirjoitti:

        tuo antaa lohtua että pitkäkin nainen voi löytää pitkän miehen itselleen:) jee, piristi päivää!

        Itse pidän pituudestani ja käytän surutta korkeakorkoisia kenkiä. En haluaisi olla yhtään lyhyempi. Eipä pituus koskaan ole ollut este miesten saamiselle ;)


      • Ghjrkoeeorfforr

        Destiny on naisen nimimerkki ja onko kyseessä lesbo transnainen? Normaali cisheteromies ei ilmoita julkisesti haluavansa kumppaninsa olevan miesmäinen eli hyvin pitkä.


    • minä

      Itse olen 186 cm pitkä ja naisen ihannepituus on mielestäni noin 160-175. Vaikka ei se niin kovin tarkkaa ole.

    • mies 23

      Lyhyempiä "persjalkoja" ei viitti kattoo..

    • Pimppa

      näinhän se on pitkillä naisllä tiukempi tavara....mut kyllä sellaista lyhyttä naista on kiva jörnästä ku sängyssä ei oo jalat tiellä...

      • MMM

        Niitä on vähemmän käytetty, siksi tiukempi. ;-O


      • Rapu
        MMM kirjoitti:

        Niitä on vähemmän käytetty, siksi tiukempi. ;-O

        Senkin lortto!


      • loves longlegs

        Ei ne pitkälläkään naisell ole jalat teillä kun sivuun ne yleensä siinä hommassa heietään .Hottia kun pitkät sääret on olkapäilläni kun ..tuota..:)


    • VÄLIÄ

      KAIKKI KÄY

    • Jepari

      170 tai siinä lähialueella. Itse olen n. 185 joten olis vähän hassua olla kimpassa 155 senttisen neitosen kanssa.

    • 179cm

      olen itse todella pitkä naiseksi ja joskus siitä on pelkkää haittaa. miehet eivät uskalla lähestyä ja pituuttani ihmetellään aina ihan monen ihmisen voimin. ei sitten kiva yhtään. toisaalta olen ylpeä pituudestani, koska periaatteessa kerranhan sitä eletään ja miksi sitten pitäisi olla keskivertopitkä?

      en tod. haluaisi olla alle 170cm pitkä. jos joku mies ei kestä mun pituutta tai se herättää joissain elämää suurempaa ihmetystä, antaa olla. loppupeleissä jos oikean ihmisen löytää rinnalleen, pituuksilla ei ole väliä. kaikkein eniten ottaa sellaiset ihmiset päähän, joille mun pituudesta tulee melkein pakkomielle. niin kuin eräälle mun kaverille. koko aikaa pitää mainita että vau, oletpa pitkä. ja tuokin sanottiin tosi vittumaiseen sävyyn. itse kun kaverini on alle 160cm "pitkä". kyllähän se alkaa kyrpimään ihan tosissaan kun joka päivä saa kuulla pituudesta. tuntuu ettei kelpaa mitenkään, kun jumitetaan ihmisen pituudessa.

      täytyypä tässä nyt myöntää sitten itsekin että harrastaa pituusrasistia. en kyllä "ota" sellaista miestä, joka on mua lyhyempi. valitettavaa, mutta totta. vaihtoehdot kovin vähäisiä, mutta kai sillä pituudella sittenkin on jotain suurempaa merkitystä. tai ehkä kysymys lähinnä on turvallisuudesta. itselleni ainakin. minua lyhyemmän miehen kanssa sitä en tuntisi, vaikka hän olisikin itsepuolustuslajien kuningas.

      no joo.. en nyt tiedä kuinka liittyy aiheeseen, mutta otsikko pakotti minut kirjoittamaan hieman erilaisesta näkökulmasta.

      • isojorma

        "Loppupeleissä jos oikean ihmisen löytää rinnalleen, pituuksilla ei ole väliä. "

        "täytyypä tässä nyt myöntää sitten itsekin että harrastaa pituusrasistia. en kyllä "ota" sellaista miestä, joka on mua lyhyempi.

        Hehe, aika ristiriitaista.


      • MMM

        Naisille ulkonäkö ja pituus ovat tärkein kriteeri, eli ei toi sun viesti mistään toisesta näkökulmasta ollut. Henkisellä kontaktilla ja kommunikoinnin sujuvuudella ei ole merkitystä jos kulli on tarpeeksi suuri ja mies pitkä.


      • lkljg
        isojorma kirjoitti:

        "Loppupeleissä jos oikean ihmisen löytää rinnalleen, pituuksilla ei ole väliä. "

        "täytyypä tässä nyt myöntää sitten itsekin että harrastaa pituusrasistia. en kyllä "ota" sellaista miestä, joka on mua lyhyempi.

        Hehe, aika ristiriitaista.

        sanoi metriheikki


      • 179cm
        isojorma kirjoitti:

        "Loppupeleissä jos oikean ihmisen löytää rinnalleen, pituuksilla ei ole väliä. "

        "täytyypä tässä nyt myöntää sitten itsekin että harrastaa pituusrasistia. en kyllä "ota" sellaista miestä, joka on mua lyhyempi.

        Hehe, aika ristiriitaista.

        tarkoitus oli vain hieman tuoda esille, että kyllä sitä itsekin osataan olla valikoiva pituuden suhteen. kerroin siitä mun kaverista jolle mun pituus on ongelma. ja kuten totesin että tunnistan piirteen itsestäni että harrastan pituusrasistia itsekin, en ole sen kummoisempi kuin muutkaan ihmiset. kyllähän sitä sanotaan ettei ulkonäölläkään ole väliä, mutta silti aina ensimmäiseksi katsotaan juuri sitä. onko kaunis, hoikka, blondi tai brunette, rinnakas vai ei. että kyllä sitä miehetkin osaa.. eikö se ole sitten aika ristiriitaista?


      • Destiny

        ihannenaisen pituus ;)


      • NNN
        MMM kirjoitti:

        Naisille ulkonäkö ja pituus ovat tärkein kriteeri, eli ei toi sun viesti mistään toisesta näkökulmasta ollut. Henkisellä kontaktilla ja kommunikoinnin sujuvuudella ei ole merkitystä jos kulli on tarpeeksi suuri ja mies pitkä.

        Pakko todeta, että itse olen tähän saakka pitänyt pitkistä miehistä (n 185 cm tai ylöspäin). Kuitenkin nyt olen tavannut miehen, joka on 176 cm ja yllätyksekseni huomaan, että pituudella EI OLE enään väliä. Aikaisemmin se on on ollut yksi tiukemmista ehdoista...


      • 184
        NNN kirjoitti:

        Pakko todeta, että itse olen tähän saakka pitänyt pitkistä miehistä (n 185 cm tai ylöspäin). Kuitenkin nyt olen tavannut miehen, joka on 176 cm ja yllätyksekseni huomaan, että pituudella EI OLE enään väliä. Aikaisemmin se on on ollut yksi tiukemmista ehdoista...

        Minkähän takia naiset ovat niin pinnallisia? Jos naiset alkaisivat etsimään kumppania muillakin kuin ulkoisilla kriteereillä niin ei tulisi sitä myöhempää pettymystä. Nythän nämä nykyajan pikku bimbot käytännössä tekevät valintansa ulkonäön perusteella ja sitten luonne on plussaa.


      • Tasokkaaaammpi
        NNN kirjoitti:

        Pakko todeta, että itse olen tähän saakka pitänyt pitkistä miehistä (n 185 cm tai ylöspäin). Kuitenkin nyt olen tavannut miehen, joka on 176 cm ja yllätyksekseni huomaan, että pituudella EI OLE enään väliä. Aikaisemmin se on on ollut yksi tiukemmista ehdoista...

        Itse en ottaisi kumppania, joka kirjoittaa "enään" oli tämän pituus mikä hyvänsä.


    • ...

      Korkokengät keksi nainen jota suudeltiin otsalle.

      • saddie

        olen vaivaiset 153 cm pitkä pieni nainen, ja mieheni on yli 180 cm pitkä yli satakiloinen karju..olo on todella turvallinen.
        aiemmat poikaystäväni ovat myös olleet 180 ja risat..joten kai meissä pienissä naisissa on se jokin mikä vetää isoja miehiä puoleensa... =)


      • Näinhänsenuskoinolevanki
        saddie kirjoitti:

        olen vaivaiset 153 cm pitkä pieni nainen, ja mieheni on yli 180 cm pitkä yli satakiloinen karju..olo on todella turvallinen.
        aiemmat poikaystäväni ovat myös olleet 180 ja risat..joten kai meissä pienissä naisissa on se jokin mikä vetää isoja miehiä puoleensa... =)

        Useimmat miehet ottavat kenet vaan, jolta saa helppoa pimpsaa. Ihanaa, kun pienet naiset myöntävät, etteivät pärjää ilman miestä ja tarvitsevat ison miehen rinnalleen tunteakseen itsensä turvalliseksi, eli ovat henkisesti pikkutyttöjä eivätkä pärjää ilman miestä.


    • Pikku-Liisa

      jotka seurustelevat itseään pidemmän miehen kanssa, joutuvat katsomaan ylöspäin - vähän niinkuin palvovasti.

      Naiset, jotka seurustelevat suunnilleen saman pituisen kanssa katsovat miestään suoraan - vähän niinkuin ylimielisesti.

      Edellä mainitun perusteella, mitä voimme päätellä miehestä hänen tyttöystävänsä pituuden perusteella?

      • 173cm ja nainen

        ei minun mielestä tähän voi sisällyttää mitään psykologista kysymystä,muutenhan voisimme pitää luennon erityyppisistä mieltymyksistä vaikka esim.ruokaan.Kysehän on pelkästään makuasioista.Mielenkiintoinen pointti sinänsä,mutta mielestäni tässä yhteydessä aika merkityksetön..


    • timppa85

      Tottakai on! Oon ite 198cm ja mul on kulta joka on 178cm. Se on paljon paljon seksikkäänmpi ja ihanampi ku on noin pitkä. Oon ihan rakastunu siihe ja se muhu. Ei niin etteikö lyhyempiki menis, mut mun kohdal pidemmät muijat tekee suuren vaikutuksen.. Olen sanaton tyttöni kauneudesta! :)

    • Anne

      Suomessa naiset ovat selvästi lyhyempiä, kuin Venäjällä ja Virossa. Itse koen että pidempi nainen on seksikäs. Pitkät sääret..ylväs olemus. Mallitkin ovat huikean pitkiä!

    • Bob

      Kyl mielestäni naisen pituudella on sen verran väliä et sen tarvii olla mua lyhyempi. Ite oon 182cm ja naiset on aina ollut alle 165cm. En tiiä sit mikä mut aina ajanut olemaan niiden kanssa. Ehkä pienempi on sirompi ja helpommin käsiteltävissä..

    • -kavaljeeri-

      niin pieni ja olematon, ettei sitä kannata edes mainita. Nimittäin on nainen sitten 145cm tai 220cm tai mitä vaan siltä väliltä, mutta on valmis katsomaan mua joko ylös- tai alaspäin (oon itse 180cm) ja meillä muuten synkkaa, kemiat pelaa yhteen ja halutaan olla yhdessä, niin ei pituusero sitä juttua kaada, sillä kun molempien päät kuitenkin ylettää samalle tyynylle =) jos vain niin halutaan ja pitkäkin nainen voi ja saa painaa päänsä olkaa vasten silloin kun hänestä siltä tuntuu. Ei pituusero suhdetta pilaa tai yhteiselämää estä - sen tekee sitten muut asiat...

    • marii197

      mari
      itse olen 18 vuotias 174cm pitkä tyttö. Olen aina hävennyt pituuttani ja se on niin inhottavaa kun kaikki siitä huomauttelevat olisi niin ihana olla semmoinen pieni siro nainen.. olen itse saanut sellaisen kuvan ettei miehet minusta pidä pituuteni takia koska mulla on ollu vähän miessuhteita ja kaikilla kavereillani jotka ovat minusta lyhyempiä heillä taas on miehiä liiaksikin. Rupeaahan tässä jo itesetunto kärsimään mietin vaan koko ajan " miks minusta just piti tulla tämmönen hujoppi" en voi edes koskaan käyttää korkkareita koska tuntisin itseni kirahviksi mutta piristihän tuo vähän kuulla että miehet tykkäävät myös meistä pitkistä naisista!:)

      • Hhuuhhuuuu

        174 cm nainen ei ole tällä vuosikymmenellä todellakaan edes pitkä.


    • Joo. Pieni ja siro lienee halutumpaa osastoa. Jos kysytään niin suosituin pituus vastaa aikalailla tosin sukupuolen keskipituutta... Kaipa sillä sitten saumojaan parantaa ihminen kun suosii useimmin vastaan tulevaa mallia.

    • S Etämies

      Seuraava sukupolvi saa tosipieniä naisia ja mys miehiä.
      kokoomus on jo kehittänyt selläisen seerumin, että tsadilsisista tulee kääpiöitä
      siten saadaankaikki sullottua tsadiin asumaan ja vuokrat korotetuksi

    • Ei ole

    • tyttönen

      Olen 174cm pitkä ja hoikka. Minua ei ole juuri koskaan sanottu pitkäksi, näytän kuulemma lyhyemmältä mitä olen. :o Koskaan minulla ei ole ollut vaikeuksia löytää miestä, joten uskon että suurimmalla osalla miehistä pituudella ei ole väliä jos muuten kaikki natsaa. Miehiä tosiaan on ollut minulla pituusvälillä 165-190cm, nykyinen poikaystäväni 185cm :)

      Olette kauniita! Ei miehet pidä enemmän lyhyistä tai pitkistä, vaan tasaisesti kaikenpituisista naisista. Mielipiteensä kullakin. Omassa tuttavapiirissä lähes kaikki pitävät enemmän pitkistä naisista, mutta tiedän miehiä jotka etsivät aina ne lyhyimmät. :)

    • S Quaidas

      Oasis on kui keijjukainen
      sen selinmaaten nostan isomastoon ja hiekkase pldelaakerin varassa
      pyörii koui koterin roottori

    • Bacardicola

      Itse kun olen 159 cm "pitkä" pikkuruinen blondi, niin miten lie miehet, onko tällaisella pienellä naisella mitään mahkuja?

      • Bbbbbbbbb

        Juu, ei tietenkään. Mietipä kuule oikeasti sinä etuoikeutettu nainen kuinka moni mies sinut todella haluaa ja kuinka moni pituisesi mies jää lapsettomaksi, kun kukaan nainen halua heitä lapsensa isäksi.


    • -Palstan miehet-

      Miehille riittää 8cm, naisille 20cm.

    • Fiendish.

      No, aika monella naisella tuntuu olevan tahto siihen että mies on pidempi, jolloin vaistomaisestikin tunnen oloni vajaaksi itseni mittaisten tai minua pidempien naisten seurassa (siis vajaaksi romanttisessa mielessä).

      Koska tuollainen ei-luottavaisuus itseen vaikuttaa väistämättä miehen olemukseen niin eiköhän se siis noissa tapauksissa vaikuta. Eniten siis pystyn tuomaan itsestäni positiivistä esiin minua lyhyemmän naisen kanssa.

      Toisaalta - jos siis puhutaan ihan puhtaasti että mitä pääni sisäisissä unelmissa liitää - niin välillä unelmoin myös itseäni pidemmistä naisista. Täten siis "este" ei ole lopulta omiin henkilökohtaisiin mieltymykseeni liittyvä vaan ennenkaikkea sosiaalinen ja kulttuurillinen tuote.

    • n 173cm

      Mulla ei oo ollut ikinä mitään ulkonäkökriteerejä vaan olen vain halunnut sitä aitoa rakkautta. Mieheni ovat olleet pituudeltaan 168 cm ja 174 cm, sekä ne pari viimeistä tapailusuhdetta olivat 170 ja 164 cm. En tiedä, mut mulle näkyy osuvan aina itseäni lyhyempiä miehiä... Ei haittaa.

    • toni.
      • ???

    • rita rita ta ta

      Pituus on aina suhteessa leveyteen. Vain sillä on väliä.

    • korkkarit jalkaan!

      marii197, älä anna pituutesi vaikuttaa itsetuntoosi muutoin kuin ylöspäin, ja käytä vaan reippaasti korkkareita, jos mielesi tekee! Olet varmasti näyttävä ilmestys lyhyempien kaveriesi joukossa. Pitkät naiset ovat upeita, ei siinä rinnalla juuri lyhyitä edes huomaa! :)

    • pilkkeri

      Oon ite 167 cm mies ei ole itel väliä vaik eukko olis 2metrinen mut yleensä lyhyemmillä 160-170cm on muodot kohdillaan kun pitkät honkkelit on ihan lettuja.

    • Anonyymi

      Itse olen keskipituinen eli en minkään ihmeellisen kokoinen. Tapailen mieluusti keskipitkiä naisia (noin 166-168 cm). Mutta minua viehättää myös keskiarvoa pidemmät naiset, mutta en vaadi liikoja. Saman pituinenkin voisi nainen olla, mutta häntä saattaisi asia häiritä. En näe ongelmana myöskään sitä että nainen olisi minua pidempi, jos meillä synkkaa hyvin.

      Minusta aika monella pitkällä naisella etenkin yli keskiverto suomalaisen miehen pituuden on vaikeaa tapailla miehiä saati löytää se oikea elämän kumppani. Moni mies haluaa olla kumppaniaan pidempi eivätkä he läheskään aina kelpuuta pitkää naista vaikka nainen olisi hieman lyhyempi. (Tämä koskenee nuorempia ikäluokkia enemmän) Useat miehet saattavat torjua naisen ensinäkemältä ihan naisen koon vuoksi. Ei ehdi edes tutustua toiseen ihmiseen eikä saada tietää toisen persoonallisuutta. Toki pitkät naisetkin voivat sivuuttaa parisuhde ehdokkaita reippaasti. Kuitenkin mielestäni kaikki saisivat joustaa tästä, sillä varmasti pitkienkin naisten tapaileminen onnistuisi, jos asenteet muuttuisivat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe