Lue lisää asiaa Antti Heikkilän blogista. Samalla päivität tietosi veganismista, uskonnon tulosta kouluihin ja monesta mnuusta asiasta.
"Keliakia on täysin alidiagnostisoitu. Lisäksi vain osa viljojen aiheuttamista haitoista tulee esille testeissä. Huomattavan suuri joukko ihmisiä on herkistynyt viljoille tietämättään ja kärsivät mitä moninaisista vaivoista. Viljat on yhdistetty noin 200 eri sairauteen skitsofreniasta syöpään. Viljojen proteiinit muistuttavat ihmisen vastaavia ja joutuessaan elimistöön viljat sekoittavat immuunijärjestelmän aikaansaaden eri autoimmuunisairauksia. Nuorilla viljat aiheuttavat mielialan vaihetuilta ja ylipainoa. Akne on yksi viljojen aiheuttama oire. Kokemukseni mukaan viljaherkkyys on hyvin yleinen. Pelkällä viljojen poisjättämisellä monen elämä on muuttunut ratkaisevasti parempaan suuntaan."
http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=166
Älä syö viljaa
46
2476
Vastaukset
- 16+9=25
olen paljon kärsinyt vatsavaivoista ja vasta sitten pääsin niistä eroon kun lääkärini suositteli viljojen jättämistä pois. Senkoommin en viljaa ole syönyt. Tästä puhutaan aivan liian vähän mutta jokainen voi omalta kohdaltaan tehdä kokeiluja jos käsittämättömiä ongelmia esiintyy.
oli usein esiintyvä ummetus joka johtui viljoista. Jatkuvasti oli sellainen tunne että vatsa ei voi hyvin. Erilaisia vatsanväänteitä ja aina ikäänkuin suolisto aina täynnä ja samaan aikaan oli nälkä. Loistavaa että siihenkin ratkaisu löytyi VHH-ruokavaliosta. Se onkin nyt pysyvä elämäntapa. Ei enää koskaan viljaa. Olo on mitä mainioin.
- 12+5=17
kj.mattila kirjoitti:
oli usein esiintyvä ummetus joka johtui viljoista. Jatkuvasti oli sellainen tunne että vatsa ei voi hyvin. Erilaisia vatsanväänteitä ja aina ikäänkuin suolisto aina täynnä ja samaan aikaan oli nälkä. Loistavaa että siihenkin ratkaisu löytyi VHH-ruokavaliosta. Se onkin nyt pysyvä elämäntapa. Ei enää koskaan viljaa. Olo on mitä mainioin.
tosiaan monenlaisia. Minulla aina oli jotain suolistovaivoja, vatsakipuja ja ajoittain ripulia mutta toisaalla ummetusta. Jatkuva väsymys oli myös ongelmana ja se johtui näistä vatsa ja suolistoongelmista koska sitä ei enää esiinny.
- tjhhh
12+5=17 kirjoitti:
tosiaan monenlaisia. Minulla aina oli jotain suolistovaivoja, vatsakipuja ja ajoittain ripulia mutta toisaalla ummetusta. Jatkuva väsymys oli myös ongelmana ja se johtui näistä vatsa ja suolistoongelmista koska sitä ei enää esiinny.
Oon huomannu myös että mun vatsa ei kestä viljaa esim. leipä ja kaurapuuro aiheuttaa vatsavaivoja niin oon sitten jättäny ne pois ruokavaliosta.
- mainos myyjä:KJ
tjhhh kirjoitti:
Oon huomannu myös että mun vatsa ei kestä viljaa esim. leipä ja kaurapuuro aiheuttaa vatsavaivoja niin oon sitten jättäny ne pois ruokavaliosta.
kaikista hyvinvarustetuista lähikaupoista " mattila-puuroa "
osta omasi -joka paketissa vekkuli mattila..--kerää koko keskitysleiri-- 12+5=17 kirjoitti:
eikä tarvitse kärsiä noista vaivoista. Hiilihydraatit ovat pahasta.
- useimpien viljojen
sisältämän gluteenin vaikutukset pitäisi tutkia tarkemmin. On todellakin monen yliherkkyyden ja sairauden taustalla.
niin vastuu jää meille tutkijoille jotka teemme sitä omalla ajallamme. Me saamme jotain selville mutta puskalaiset profeessorit ja puskalaiset boxit ja skärit ei mitään.
- valetutkijako
kj.mattila kirjoitti:
niin vastuu jää meille tutkijoille jotka teemme sitä omalla ajallamme. Me saamme jotain selville mutta puskalaiset profeessorit ja puskalaiset boxit ja skärit ei mitään.
Miten tutkitte ja missä olet töissä tutkimassa? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Mikä on sulle vierasta aikaa kun olet täällä 24h vuorokaudessa. valetutkijako kirjoitti:
Miten tutkitte ja missä olet töissä tutkimassa? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Mikä on sulle vierasta aikaa kun olet täällä 24h vuorokaudessa.kotona tutkin ravitsemus ja terveysasioita.
- on viljellyt
ja syönyt viljaa yli 10 000 vuotta, ja sen voimin on maailma rakennettu nykyisen sivistyksen ja osaamisen tasolleen.
Änkyrä-Heikkilän mielipiteet ovat vain mielipiteitä, eivät objektiivisia totuuksia.- championi
Minä syön kyllä viljatuotteita päivittäin enkä silti kärsi mistään mahavaivoista juuri koskaan. Eli eiköhän tuo ole aika yksilöllistä. Jokaisen olisi hyvä syödä sitä mikä itsestä hyvältä tuntuu. Toki jos jollakin vhh tai jokin muu ruokavalio helpottaa omaa painonhallintaa ja/tai jopa laihduttaa, niin sehän on vaan hyvä asia. Nuo kaikenlaiset tutkimukset on vähän niin ja näin. Ihmisiä on kuollut jopa veden juontiin, kun on juotu liikaa kerralla. En silti sanoisi, että vesi olisi mitenkään epäterveellistä.
"niin vastuu jää meille tutkijoille jotka teemme sitä omalla ajallamme"
Minäkin voin leikkiä tutkijaa tällä superpalstalla. Elikkä nyt olen "tutkinut" monipuolisen ruokavalion vaikutusta itseeni kohtuukäytöllä. Tällä hetkellä paino pudonnut reilu 11kg 5 viikossa, eikä ole tarvinnut asetella itselle mitään ravintorajoitteita. Olen perusterve enkä sairasta mitään. En käytä mitään kevyttuotteita, koska ne maistuvat paskalta. Leipää,perunaa yms. taas syön päivittäin joten en ole vhh-lainen. Ja myöntää täytyy että en edes tiennyt kuka on tämä Puska on ennen kuin tulin tälle onnelliselle palstalle. Silti olen ruokaa suuhuni saanut, vaikka kukaan "tutkija" ei ole ollut pitämässä kädestä kiinni ja näyttämässä mitkä kaikki on syötävää.
Paskanjauhanta palstan Professori ja ravintotieteidenmaisteri, sekä oman elämänsä herra -Championi-=)
Ai niin ja TUTKIJA - Kuggendahl
on viljellyt viljaa 10 000 vuotta, mutta syönyt viljatuotteita koko elinkaarensa ajan. ei ne viljat yhtäkkiä ilmestyneet siihen kun viljely keksittiin, kyllä ne ovat olleet miljoonia vuosia mukana oman evoluutionsa kierrossa ja ihminen esi-isineen on aina käyttänyt niitä ravintonaan.
Muuten ihminen olisi jäänyt samalle tasolle kuin tämän palstan kaksi VHH-pierua ja ihmiskunta olisi sammunut jo miljoonia vuosia sitten. Kuggendahl kirjoitti:
on viljellyt viljaa 10 000 vuotta, mutta syönyt viljatuotteita koko elinkaarensa ajan. ei ne viljat yhtäkkiä ilmestyneet siihen kun viljely keksittiin, kyllä ne ovat olleet miljoonia vuosia mukana oman evoluutionsa kierrossa ja ihminen esi-isineen on aina käyttänyt niitä ravintonaan.
Muuten ihminen olisi jäänyt samalle tasolle kuin tämän palstan kaksi VHH-pierua ja ihmiskunta olisi sammunut jo miljoonia vuosia sitten.niin huomaat eron. Et voi koskaan paremmin kuin viljattomalla ruokavaliolla. Kokeile edes, niin huomaat eron.
- Lorautus
kj.mattila kirjoitti:
niin huomaat eron. Et voi koskaan paremmin kuin viljattomalla ruokavaliolla. Kokeile edes, niin huomaat eron.
Siinä lehtimehun valmistelun lomassa voisit keskittyä hieman paremmin, että edes nuo otsikot eivät olisi täynnä kirjoitusvirheitä. Pyydä sitä puhallettavaa vaimoasi oikolukemaan kaikki käänteisen Midaksen tuottama tekstisi.
Vai vaikuttaisiko tuo lorauttelu kuitenkin jopa motorisiin taitoihin. Sillä toisella talipallollakin on kirjoituksen taso kuin spastisella paviaanilla. Lorautus kirjoitti:
Siinä lehtimehun valmistelun lomassa voisit keskittyä hieman paremmin, että edes nuo otsikot eivät olisi täynnä kirjoitusvirheitä. Pyydä sitä puhallettavaa vaimoasi oikolukemaan kaikki käänteisen Midaksen tuottama tekstisi.
Vai vaikuttaisiko tuo lorauttelu kuitenkin jopa motorisiin taitoihin. Sillä toisella talipallollakin on kirjoituksen taso kuin spastisella paviaanilla.omalla nimimerkilläsi. Laita skäri tai palstatrolli niin osataan aina yhdistää kuka kirjoittaa. Ei sen väliä kyllä muutenkin tajutaan kuka on kyseessä.
- jouko8657
championi kirjoitti:
Minä syön kyllä viljatuotteita päivittäin enkä silti kärsi mistään mahavaivoista juuri koskaan. Eli eiköhän tuo ole aika yksilöllistä. Jokaisen olisi hyvä syödä sitä mikä itsestä hyvältä tuntuu. Toki jos jollakin vhh tai jokin muu ruokavalio helpottaa omaa painonhallintaa ja/tai jopa laihduttaa, niin sehän on vaan hyvä asia. Nuo kaikenlaiset tutkimukset on vähän niin ja näin. Ihmisiä on kuollut jopa veden juontiin, kun on juotu liikaa kerralla. En silti sanoisi, että vesi olisi mitenkään epäterveellistä.
"niin vastuu jää meille tutkijoille jotka teemme sitä omalla ajallamme"
Minäkin voin leikkiä tutkijaa tällä superpalstalla. Elikkä nyt olen "tutkinut" monipuolisen ruokavalion vaikutusta itseeni kohtuukäytöllä. Tällä hetkellä paino pudonnut reilu 11kg 5 viikossa, eikä ole tarvinnut asetella itselle mitään ravintorajoitteita. Olen perusterve enkä sairasta mitään. En käytä mitään kevyttuotteita, koska ne maistuvat paskalta. Leipää,perunaa yms. taas syön päivittäin joten en ole vhh-lainen. Ja myöntää täytyy että en edes tiennyt kuka on tämä Puska on ennen kuin tulin tälle onnelliselle palstalle. Silti olen ruokaa suuhuni saanut, vaikka kukaan "tutkija" ei ole ollut pitämässä kädestä kiinni ja näyttämässä mitkä kaikki on syötävää.
Paskanjauhanta palstan Professori ja ravintotieteidenmaisteri, sekä oman elämänsä herra -Championi-=)
Ai niin ja TUTKIJAVedestä sanoisin ensinnäkin kaksi asiaa jotka voivat aiheuttaa mitä vain ihmiselle. Radon ja kloori joka laitetaan veteen bakteereiden tappamiseksi. Ei vesi niin terveellistä ole kuin annetaan ymmärtää. Tuo radon on syöpää aiheuttava senhän kaikki tietävät. Nyt olen ollut kaksi kuukautta Atginsin dieetillä ja paino pudonnut 12kg:a. Lähtöpainoni oli 97kg ja nyt se on 85kg:a ja siitä pitäisi tai haluaisin vielä pudottaa 5kiloa, vaan siihenhän se toppasi. Minulla on siinä mielessä ollut helppoa kun en ole makean perään, kuten karkkien, limsojen, sokerin jne. Pystyn syömään samaa ruokaa vaikka hamaan tulevaisuuteen. Minun himo ruokaa on hernekeitto ,varsinkin jos se on kunnolla tehty. Paras hernekeitto on Ruotsissa ja se on nimeltään Soldattens ärtsoppa. Suosittelen ostamaan. Minulle Hiilihydraatit aiheuttivat esim.hikoilua. Se jäi pois. Kun nimittäin olin tosi kova syömään ruisleipää. Aamu tv:ssä sanoi lääkäri, että moni aikuisiän diabetes olisi jäänyt pois jos hiilihydraatteja ei käytettäisi ollenkaan. Veren sokeri humpaa ylös ja alas kun syödään hiilihydraatteja. ja kun syöt hiilihydraatteja samalla vedät rasvaisia pihvejä niin ne rasvat jäävät varastoon ja elimistö käyttää vain ensisijaisesti hiilihydraatit, elimistö ottaa energian sieltä mistä se saa sen helpommin. ETTE VOI USKOA MITEN ON MAHTAVAA KUN ON LAIHTUNUT 12kg:a. SITÄ EI VOI MITENKÄÄN SANOIN SELITTÄÄ MIKÄ TUNNE SE ON KUN KILOT TIPPUVAT SE PITÄÄ ITSE KOKEA. Siitä alkaa uusi elämä. Vaikka Atginsin dieetti ei ole kuulemma oikein terveellinen laihdutus tapa niin parempi se kuin, että yrittää laihduttaa salaateilla sun muilla konsteilla. Jos et saa tarpeeksi energiaa niin siinä käy niin, että paino minkä saat alas lähtee, lihaksista ja luista. Ja sitten sekään ei ole oikein hyvä asia. Laihduttajan pitää syödä vähintään 3tunnin välein. Jättäkää hiilarit pois jos siltä tuntuu, kokeilkaa ainakin 2viikkoa, eihän se kaikille sovi tietenkään, mutta kokeilemallahan sen saa selville.Tv.Jokke ja -12kg/ 2kk ps.(Naama ei ole lasten katseltavissa nyt, ne nyt vähän roikkuu)
- Mattila ja miljoona
jouko8657 kirjoitti:
Vedestä sanoisin ensinnäkin kaksi asiaa jotka voivat aiheuttaa mitä vain ihmiselle. Radon ja kloori joka laitetaan veteen bakteereiden tappamiseksi. Ei vesi niin terveellistä ole kuin annetaan ymmärtää. Tuo radon on syöpää aiheuttava senhän kaikki tietävät. Nyt olen ollut kaksi kuukautta Atginsin dieetillä ja paino pudonnut 12kg:a. Lähtöpainoni oli 97kg ja nyt se on 85kg:a ja siitä pitäisi tai haluaisin vielä pudottaa 5kiloa, vaan siihenhän se toppasi. Minulla on siinä mielessä ollut helppoa kun en ole makean perään, kuten karkkien, limsojen, sokerin jne. Pystyn syömään samaa ruokaa vaikka hamaan tulevaisuuteen. Minun himo ruokaa on hernekeitto ,varsinkin jos se on kunnolla tehty. Paras hernekeitto on Ruotsissa ja se on nimeltään Soldattens ärtsoppa. Suosittelen ostamaan. Minulle Hiilihydraatit aiheuttivat esim.hikoilua. Se jäi pois. Kun nimittäin olin tosi kova syömään ruisleipää. Aamu tv:ssä sanoi lääkäri, että moni aikuisiän diabetes olisi jäänyt pois jos hiilihydraatteja ei käytettäisi ollenkaan. Veren sokeri humpaa ylös ja alas kun syödään hiilihydraatteja. ja kun syöt hiilihydraatteja samalla vedät rasvaisia pihvejä niin ne rasvat jäävät varastoon ja elimistö käyttää vain ensisijaisesti hiilihydraatit, elimistö ottaa energian sieltä mistä se saa sen helpommin. ETTE VOI USKOA MITEN ON MAHTAVAA KUN ON LAIHTUNUT 12kg:a. SITÄ EI VOI MITENKÄÄN SANOIN SELITTÄÄ MIKÄ TUNNE SE ON KUN KILOT TIPPUVAT SE PITÄÄ ITSE KOKEA. Siitä alkaa uusi elämä. Vaikka Atginsin dieetti ei ole kuulemma oikein terveellinen laihdutus tapa niin parempi se kuin, että yrittää laihduttaa salaateilla sun muilla konsteilla. Jos et saa tarpeeksi energiaa niin siinä käy niin, että paino minkä saat alas lähtee, lihaksista ja luista. Ja sitten sekään ei ole oikein hyvä asia. Laihduttajan pitää syödä vähintään 3tunnin välein. Jättäkää hiilarit pois jos siltä tuntuu, kokeilkaa ainakin 2viikkoa, eihän se kaikille sovi tietenkään, mutta kokeilemallahan sen saa selville.Tv.Jokke ja -12kg/ 2kk ps.(Naama ei ole lasten katseltavissa nyt, ne nyt vähän roikkuu)
lisää nimimerkkejä kehiin. Odotellaan lisää...
- championi
jouko8657 kirjoitti:
Vedestä sanoisin ensinnäkin kaksi asiaa jotka voivat aiheuttaa mitä vain ihmiselle. Radon ja kloori joka laitetaan veteen bakteereiden tappamiseksi. Ei vesi niin terveellistä ole kuin annetaan ymmärtää. Tuo radon on syöpää aiheuttava senhän kaikki tietävät. Nyt olen ollut kaksi kuukautta Atginsin dieetillä ja paino pudonnut 12kg:a. Lähtöpainoni oli 97kg ja nyt se on 85kg:a ja siitä pitäisi tai haluaisin vielä pudottaa 5kiloa, vaan siihenhän se toppasi. Minulla on siinä mielessä ollut helppoa kun en ole makean perään, kuten karkkien, limsojen, sokerin jne. Pystyn syömään samaa ruokaa vaikka hamaan tulevaisuuteen. Minun himo ruokaa on hernekeitto ,varsinkin jos se on kunnolla tehty. Paras hernekeitto on Ruotsissa ja se on nimeltään Soldattens ärtsoppa. Suosittelen ostamaan. Minulle Hiilihydraatit aiheuttivat esim.hikoilua. Se jäi pois. Kun nimittäin olin tosi kova syömään ruisleipää. Aamu tv:ssä sanoi lääkäri, että moni aikuisiän diabetes olisi jäänyt pois jos hiilihydraatteja ei käytettäisi ollenkaan. Veren sokeri humpaa ylös ja alas kun syödään hiilihydraatteja. ja kun syöt hiilihydraatteja samalla vedät rasvaisia pihvejä niin ne rasvat jäävät varastoon ja elimistö käyttää vain ensisijaisesti hiilihydraatit, elimistö ottaa energian sieltä mistä se saa sen helpommin. ETTE VOI USKOA MITEN ON MAHTAVAA KUN ON LAIHTUNUT 12kg:a. SITÄ EI VOI MITENKÄÄN SANOIN SELITTÄÄ MIKÄ TUNNE SE ON KUN KILOT TIPPUVAT SE PITÄÄ ITSE KOKEA. Siitä alkaa uusi elämä. Vaikka Atginsin dieetti ei ole kuulemma oikein terveellinen laihdutus tapa niin parempi se kuin, että yrittää laihduttaa salaateilla sun muilla konsteilla. Jos et saa tarpeeksi energiaa niin siinä käy niin, että paino minkä saat alas lähtee, lihaksista ja luista. Ja sitten sekään ei ole oikein hyvä asia. Laihduttajan pitää syödä vähintään 3tunnin välein. Jättäkää hiilarit pois jos siltä tuntuu, kokeilkaa ainakin 2viikkoa, eihän se kaikille sovi tietenkään, mutta kokeilemallahan sen saa selville.Tv.Jokke ja -12kg/ 2kk ps.(Naama ei ole lasten katseltavissa nyt, ne nyt vähän roikkuu)
"Jos et saa tarpeeksi energiaa niin siinä käy niin, että paino minkä saat alas lähtee, lihaksista ja luista."
Ai nyt jo luutkin kulutetaan ennemmin kun rasvaa palaa=) Jälleen ei voi kun ihmetellä. - Mijeri
championi kirjoitti:
"Jos et saa tarpeeksi energiaa niin siinä käy niin, että paino minkä saat alas lähtee, lihaksista ja luista."
Ai nyt jo luutkin kulutetaan ennemmin kun rasvaa palaa=) Jälleen ei voi kun ihmetellä.Kun luut ovat palaneet loppuun on tuloksena pelkkä läskisäkki: VHH:lainen. Sen voi asettaa sohvalle makaamaan ja siinä pysyy. Ja voipaketti handuun.
championi kirjoitti:
Ai nyt jo luutkin kulutetaan ennemmin kun rasvaa palaa=) Jälleen ei voi kun ihmetellä.niin saat energiaa eikä tarvitse lihaksia menettää.
pari kananmunaa paistettuna pannulla ja päälle mustaleima emmentaalia. Toisella pannulla pari siivua siankylkeä. Salaattina tomaattia ja kurkkua smetanalla. Voiko aamiainen tästä enää parantua. Ei ainakaan hiilihydraatteja tule liikaa.
- championi
No itsekkin söin aamupalaksi makkaramunakasta ja pari palaa leipää missä reilusti oltermannia28% päällä, sekä pari lasia maitoa. Sit kävin tekemässä 16km lenkin.
En kuitenkaan usko että painoni nyt nousisi tai diabetes iskisi kulman takaa vaikka leipää söinkin=) Terveenä on mukava olla kun voi syödä mitä tekee mieli. - Vhh- jo 5 v
joka aamu vuodesta toiseen YÄK !
kun ei omaa mielikuvitusta niin minkäs teet ? Pure samaa yksitoikkosta tapettia ? championi kirjoitti:
No itsekkin söin aamupalaksi makkaramunakasta ja pari palaa leipää missä reilusti oltermannia28% päällä, sekä pari lasia maitoa. Sit kävin tekemässä 16km lenkin.
En kuitenkaan usko että painoni nyt nousisi tai diabetes iskisi kulman takaa vaikka leipää söinkin=) Terveenä on mukava olla kun voi syödä mitä tekee mieli.sokeririippuvaisella että on mukava olla kun voi syödä mitä tekee mieli.
Vhh- jo 5 v kirjoitti:
joka aamu vuodesta toiseen YÄK !
kun ei omaa mielikuvitusta niin minkäs teet ? Pure samaa yksitoikkosta tapettia ?aamiaisella on? paskaa ainakin kun sitä on kirjoituksissakin.
- championi
kj.mattila kirjoitti:
sokeririippuvaisella että on mukava olla kun voi syödä mitä tekee mieli.
No enpä luokittelisi itseäni sokeririippuvaiseksi. Ei kyllä tuota mitään tuskaa olla vaikka 0g/vrk hiilarisella ravinnolla. En vain näe mitään tarvetta siihen. Mutta tuohon yhdyn kyllä 100%, että "on mukava olla kun voi syödä mitä tekee mieli." Ei minulla ainakaan tule mitään syömiskohtauksia sen takia, että syön aterialla lisänä siivun tai pari leipää yms. Ennen söin kyllä varsinkin iltaisin järjettömiä määriä ruokaa, kun olin tottunut siihen. Nyt olen ollut laihiksella 5 viikkoa, kun päätin et nyt paino putoaa reilusti ja ekan 2 viikon jälkeen ei ole ollut enää edes nälkä. Syön vain joka päivä samaan aikaan jotakin, kun kuitenkin syödä täytyy.
championi kirjoitti:
No enpä luokittelisi itseäni sokeririippuvaiseksi. Ei kyllä tuota mitään tuskaa olla vaikka 0g/vrk hiilarisella ravinnolla. En vain näe mitään tarvetta siihen. Mutta tuohon yhdyn kyllä 100%, että "on mukava olla kun voi syödä mitä tekee mieli." Ei minulla ainakaan tule mitään syömiskohtauksia sen takia, että syön aterialla lisänä siivun tai pari leipää yms. Ennen söin kyllä varsinkin iltaisin järjettömiä määriä ruokaa, kun olin tottunut siihen. Nyt olen ollut laihiksella 5 viikkoa, kun päätin et nyt paino putoaa reilusti ja ekan 2 viikon jälkeen ei ole ollut enää edes nälkä. Syön vain joka päivä samaan aikaan jotakin, kun kuitenkin syödä täytyy.
ei sokeririippuvaisuus mitään herkkua ole. Mutta jos tunnet himoa hiilihydraatteihin niin sama asia se on. Niin minäkin tunnen että nyt voin syödä mitä haluan ja mikä maistuu hyvältä. Ennen piti varoa rasvoja ja ei voinut syödä sikaa jos siinä oli rasvaa. On nautinto että siankylkeä voi syödä estoitta.
- championi
kj.mattila kirjoitti:
ei sokeririippuvaisuus mitään herkkua ole. Mutta jos tunnet himoa hiilihydraatteihin niin sama asia se on. Niin minäkin tunnen että nyt voin syödä mitä haluan ja mikä maistuu hyvältä. Ennen piti varoa rasvoja ja ei voinut syödä sikaa jos siinä oli rasvaa. On nautinto että siankylkeä voi syödä estoitta.
No samalla tavalla voisi sanoa että vhh-lla oleva tuntisi himoa rasvaan=). Kun syö niin kuin normaalit ihmiset, ni kyllä tämä paino lähtee. En myöskään pelkää oikeita rasvoja. Silti voi vähän katsoa minkä kokoisia annoksia syö. Vaikka nykyisin kyllä tuntuu, että tulee täyteen jo ihan pienestäkin ateriasta. Itse liputan vieläkin kohtuu syömisen puolesta. Kyllähän jokaisen olisi hyvä löytää se itselle sopivin tapa pitää paino hallinnassa ja ehkä jopa pudottaa painoa.
- 6+4=10
championi kirjoitti:
No samalla tavalla voisi sanoa että vhh-lla oleva tuntisi himoa rasvaan=). Kun syö niin kuin normaalit ihmiset, ni kyllä tämä paino lähtee. En myöskään pelkää oikeita rasvoja. Silti voi vähän katsoa minkä kokoisia annoksia syö. Vaikka nykyisin kyllä tuntuu, että tulee täyteen jo ihan pienestäkin ateriasta. Itse liputan vieläkin kohtuu syömisen puolesta. Kyllähän jokaisen olisi hyvä löytää se itselle sopivin tapa pitää paino hallinnassa ja ehkä jopa pudottaa painoa.
että VHH:lla oleva tuntisi himoa rasvaan. VHH:lla ylipäätänsä pääsee kaikista himoista eroon. Ei tarvitse erikseen katsoa millaisia annoksia syö kun automaattisesti tulee syötyä vain sen verran mitä keho tarvitsee.
- niilo yli-vainio
6+4=10 kirjoitti:
että VHH:lla oleva tuntisi himoa rasvaan. VHH:lla ylipäätänsä pääsee kaikista himoista eroon. Ei tarvitse erikseen katsoa millaisia annoksia syö kun automaattisesti tulee syötyä vain sen verran mitä keho tarvitsee.
"VHH:lla ylipäätänsä pääsee kaikista himoista eroon."
tämähän on kuin uskontoaan kaupittelevan maallikkosaarnaajan suusta :D - championi
niilo yli-vainio kirjoitti:
"VHH:lla ylipäätänsä pääsee kaikista himoista eroon."
tämähän on kuin uskontoaan kaupittelevan maallikkosaarnaajan suusta :DJoo no noitahan on aika reippaasti täällä=).
esim. lainaus mattilalta: "Pelkällä viljojen poisjättämisellä monen elämä on muuttunut ratkaisevasti parempaan suuntaan."
Pari viikkoo sitten ku olin kaupungilla ni 2 mormoonia tuli hihhuloimaan mulle ja sano et:
"Pelkällä jeesuksen sydämeen ottamisella monen elämä on muuttunut ratkaisevasti parempaan suuntaan." karkeasti näin=)
Eli eiköhän se vaaka ja terveysarvot kerro onko ihminen syönyt terveellisesti vai ei. Tuo vhh näyttää olevan muutamien osalta kovan luokan hihhulointia ja käännytystyötä. Itselläni on yks oikea vhh-lainen kamu ja on sanonut itsekkin, että paino on pudonnut siksi että SYÖ VÄHEMMÄN KUN KULUTTAA. championi kirjoitti:
Joo no noitahan on aika reippaasti täällä=).
esim. lainaus mattilalta: "Pelkällä viljojen poisjättämisellä monen elämä on muuttunut ratkaisevasti parempaan suuntaan."
Pari viikkoo sitten ku olin kaupungilla ni 2 mormoonia tuli hihhuloimaan mulle ja sano et:
"Pelkällä jeesuksen sydämeen ottamisella monen elämä on muuttunut ratkaisevasti parempaan suuntaan." karkeasti näin=)
Eli eiköhän se vaaka ja terveysarvot kerro onko ihminen syönyt terveellisesti vai ei. Tuo vhh näyttää olevan muutamien osalta kovan luokan hihhulointia ja käännytystyötä. Itselläni on yks oikea vhh-lainen kamu ja on sanonut itsekkin, että paino on pudonnut siksi että SYÖ VÄHEMMÄN KUN KULUTTAA.Paino putoaa kun syödään vähemmän kuin kulutetaan. Sitten on helppo katsoa terveysarvoista onko syönyt terveellisesti vai ei. Hihhulointia ja käännytystyötä ei tarvita lainkaan.
- championi
kj.mattila kirjoitti:
Paino putoaa kun syödään vähemmän kuin kulutetaan. Sitten on helppo katsoa terveysarvoista onko syönyt terveellisesti vai ei. Hihhulointia ja käännytystyötä ei tarvita lainkaan.
"Paino putoaa kun syödään vähemmän kuin kulutetaan"
... ja niin tapahtuu kaikilla muillakin ruokavalioilla. Vhh on todella hyvä niille joilla homma karkaa heti lapasesta saatuaan vähän hiilihydraattia. Juopollekkin suositellaan alkoholin kanssa 0 toleranssia koska ei osaa hallita juomistaan=)
Mutta nyt lenkille----> championi kirjoitti:
"Paino putoaa kun syödään vähemmän kuin kulutetaan"
... ja niin tapahtuu kaikilla muillakin ruokavalioilla. Vhh on todella hyvä niille joilla homma karkaa heti lapasesta saatuaan vähän hiilihydraattia. Juopollekkin suositellaan alkoholin kanssa 0 toleranssia koska ei osaa hallita juomistaan=)
Mutta nyt lenkille---->kaikilla ruokavalioilla. Mitä enemmän hiilihydraatteja kuuluu ruokavalioon niin sitä enemmän vaikeuksia tulee. Ihan kiva attä lähdet lenkille mutta muista että lenkin jälkeen ei kannata vetää hiilihydraatteja. Menee koko lenkki pieleen jos sen teet.
- championi
kj.mattila kirjoitti:
kaikilla ruokavalioilla. Mitä enemmän hiilihydraatteja kuuluu ruokavalioon niin sitä enemmän vaikeuksia tulee. Ihan kiva attä lähdet lenkille mutta muista että lenkin jälkeen ei kannata vetää hiilihydraatteja. Menee koko lenkki pieleen jos sen teet.
No ihminen laihtuu vaikka söis pelkästään puhdasta sokeria kunhan määrät jää alle kulutuksen. Tajuatko? Terveellistähän se ei kyllä ole.
championi kirjoitti:
No ihminen laihtuu vaikka söis pelkästään puhdasta sokeria kunhan määrät jää alle kulutuksen. Tajuatko? Terveellistähän se ei kyllä ole.
Silti kannattaa valita mitä syö. Hiilihydraatit on kaikki sokeria ja niitä ei kannata syödä. Ei todellakaan terveellistä.
- Rasvakyrppä
huuliherpestä
- hervanta kurvanta
huomiota pikku leikeillään
ANNETAAN SITÄ "SILLE " ja lukemistakin löytyy.
Lukekaa niin saatte tietoa.
muistaa. Lukemista löytyy.
ja ruokkii syöpää
- MindyLei
Minun tarina on sellainen, että keliakia on testattu kaksi kertaa - negatiivinen. Laktoosi-intoleranssi on. Jatkuvia vatsavaivoja, oikein käymistila vatsassa päivittäin. Tätä on jatkunut vuosia,kunnes kyllästyin. Ensin olin laktoosittomalla ruokavaliolla, ei juurikaan apua. Nyt päätin kokeilla viljatonta ruokavaliota ja tuloksena ihan huikea olo. Voiko tällaista ollakaan, ei minkäänlaisia vatsavaivoja! Tuntuu ihan uskomattoman hyvältä vuosien vaivojen jälkeen. Tarkoituksena ei välttämättä ole jättää kaikkia viljoja,katson mikä vatsalle sopii. Olen samaa mieltä,että tämä on varmaankin yksilöllistä. Vilja sopii ehkä toisille,mutta toisille taasen huonommin. Muutaman päivän viljattomuuden jälkeen aion lisätä taas viljatuotteita ruokavalioon ja testa mikä on olo sen jälkeen. Jos vatsavaivat palaavat, vilja jää minun osaltani pois ruokavaliosta kokonaan.
Vilja tuhoaa ihmisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155