Biisitoiveita

karaokelevyille

Kokeillaan aloittaa uusi ketju ja toivotaan että siihen saadaan asiallisia vastauksia.

Mitä kappaleita juuri sinä toivoisit että Suomalaiset karaokelevyjen tekijät julkaisisivat ?
Otetaan ehdotuksia uusista sekä vanhoista kappaleista.

Nykyään on enemmän sääntö kuin poikkeus että uusillakin levyillä julkaistaan biisejä joita
on julkaistu aiemmin monella muullakin karaokelevyllä. Tätä asiaa olen monesti ihmetellyt
ja nyt olisi tarkoitus kuunnella nimenomaan laulavaa sekä levyjä ostavaa kansaa.

Kappaletoiveita siis kehiin ja katsotaan mitä saadaan aikaiseksi.

42

1061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JPK17

      Anniina Mattila/Tulet vielä muistamaan
      Anniina Mattila/Tummat pilvet
      Tauski/Vain yhden kerran
      JuhaMatti/Vain yksi yö
      Eini/Tahdon rakastaa
      Arja Koriseva Rakkaus häviää

      • Yks lauleskelija

        Nightwish: Eva
        Nightwish: Kuolema tekee taiteilijan
        Balladi elokuvasta Klaani (alkuperäisestä esittäjästä en ole varma)
        Kari Rydman: Kaunein uni (Miksi on mieleni niin levoton)

        Tässä muutamia, paljon muitakin olisi muttei juuri nyt tule mieleen...


    • Vanha Vetäjä

      Mikko Kuustonen - Kaktusviinaa
      Kauko Käyhkö - Pustan yö
      Finntrio tai Kurre - Kai vielä katsoa saan (Can´t take my eyes of you)
      Arto Sotavalta - Ei maitoa tänään (No milt today)
      Katri Helena tai Danny - Yksin kuljen sateeseen (Crying in the rain)
      Marion - Riviera
      Silhuetit - Jos mulle sydämesi annat
      Kake Singers - Ollaan kahden läl-lä-lää
      Timo Tervo - Tule lähemmäksi
      Raili Eronen & Twangers - Ellen saa sua omistaa (Elenore)
      Tony Montana - Olen yksinäinen
      Tapani Kansa - Rockabilly paukkuu (Rockabilly Rebel)

      Kyllähän tässä maassa on paljon kappaleista, joita vie vielä ole karaokelevyille väännetty.
      Olisihan se mukava saada vaihteeksi taas sellainen levy käyttöön, mihin on kaivettu hyviä hittejä
      vuosien varrelta, eikä vain noita päiväntuoreita tapauksia.

    • Pro-orP

      Ymmärtää että kaikkia biisejä ei vaan yksinkertaisesti tule karaokeen, johtuen ihan tekijänoikeuksista.
      Kaikki tekstinkirjoittajat / oikeuksien omistajat ei halua vaan tuotoksiaan "raiskattavaksi" karaokessa.
      Ja ammattilevypuolella ainakin vanhojen ja uusien sotkeminen samalle levylle ihan ok, varsinkin kun ja jos
      kasailee esim, kiertävää levysettiä.

    • -pelastusrengas-

      Ehdottomasti pitäisi saada ohjelmistoon!

      • kiljukaulako?

        -Musea enemmän! Esim. Resistance-levyllä olisi paaljon ihanaa laulettavaa
        -Nightwishia enemmän! Erityisesti uusimman levyn kappaleita.
        -Lara Fabiania
        -Within Temptationia


      • löytyy kyllä

        Kyseinen kappale löytyy Tatsian karaokelevyltä Souvarit 2.
        Alkuperäisillä taustoilla sekä opaslauluraidalla!

        Pro levy 199€ ja kotilevy 29,90€ ja on myynnissä varmasti jokaisessa alan liikkeessä
        sekä kotilevy marketeissa yms.

        Muutenkin Tatsian levyt ovat mielestäni todella hyviä koska niissä
        on tosiaan käytetty alkuperäisiä taustoja.


      • -pelastusrengas-
        löytyy kyllä kirjoitti:

        Kyseinen kappale löytyy Tatsian karaokelevyltä Souvarit 2.
        Alkuperäisillä taustoilla sekä opaslauluraidalla!

        Pro levy 199€ ja kotilevy 29,90€ ja on myynnissä varmasti jokaisessa alan liikkeessä
        sekä kotilevy marketeissa yms.

        Muutenkin Tatsian levyt ovat mielestäni todella hyviä koska niissä
        on tosiaan käytetty alkuperäisiä taustoja.

        Viimeksi kun etsin sitä karaoke.fi:ssä, se ilmoitti ettei ollut osumia. Käyn ostamassa levyn ensi tilassa!


      • ei päivity
        -pelastusrengas- kirjoitti:

        Viimeksi kun etsin sitä karaoke.fi:ssä, se ilmoitti ettei ollut osumia. Käyn ostamassa levyn ensi tilassa!

        Tuon karaoke.fi foorumin ongelma on se että sehän ei nykyään enää päivity ollenkaan kunnolla.
        Itse en henkilökohtaisesti luota tuohon hakukoneeseen enää lainkaan. Siis uusia biisejä sen kautta on ihan turha etsiä, lista on päivitetty viimeksi varmaankin useita, useita vuosi sitten.


      • laulajaflikka
        -pelastusrengas- kirjoitti:

        Viimeksi kun etsin sitä karaoke.fi:ssä, se ilmoitti ettei ollut osumia. Käyn ostamassa levyn ensi tilassa!

        levy on, mulla on toi ykkönen ja siinä ainakin hienot taustat. Toivoisin semmosen vanhan kappaleen karaokeen kuin Painan vain pääni (seppo Hanski, T-T Purontaka) ihana hidas kappale, ja Tarja Ylitalolta Vierelles aina jään ja muutakin ylitalolta, on paljon hienoja kappaleita.


      • löytyy kyllä kirjoitti:

        Kyseinen kappale löytyy Tatsian karaokelevyltä Souvarit 2.
        Alkuperäisillä taustoilla sekä opaslauluraidalla!

        Pro levy 199€ ja kotilevy 29,90€ ja on myynnissä varmasti jokaisessa alan liikkeessä
        sekä kotilevy marketeissa yms.

        Muutenkin Tatsian levyt ovat mielestäni todella hyviä koska niissä
        on tosiaan käytetty alkuperäisiä taustoja.

        tässä alkuvuodesta muutaman Tatsian karaokelevyn, nimittäin molemmat Souvarit, Humpan ja Esko Rahkosen, ja kaikki maksoivat alle kympin Tampereen Prismoissa. Loppuihan ne kyllä melko pian...


    • Tulisielu

      Tarja Lunnaan karaoke levy monta hyvää kappaletta onkin jo karaoke versiona

    • Nainen-55,

      Sami Keskitalo "Piilotan sinut sydämmeeni mun"
      Harri Kuokkanen "Valkoinen ruusu"
      Martti Metsäketo "Jalokivi"

      • Ka Es La

        Miksi kukaan ei tee Sebastian Alhgrenin, Rainer Frimanin, Rainer Bollströmin, Tanja Mannerin, Anneli Sarin ym.tummien laulamia biisejä ihan omana kokonaisuutena.
        Juha-Matilla ihania kappaleita esim.Sydän puolella, sekä T.T Purontakasen herkkiä kappaleita.
        Tuulikki Elorannalla ja Seija Simolla myös hyviä lauluja, joita olisi mukava laulaa karaokeversiona.
        Kari Tapion, Esko Rahkosen ja Lasse Hoikan tuonannosta toivoisi lisää pelkästään heidän kappaleista koostuvia karaokelevyjä.


      • Dark-woman
        Ka Es La kirjoitti:

        Miksi kukaan ei tee Sebastian Alhgrenin, Rainer Frimanin, Rainer Bollströmin, Tanja Mannerin, Anneli Sarin ym.tummien laulamia biisejä ihan omana kokonaisuutena.
        Juha-Matilla ihania kappaleita esim.Sydän puolella, sekä T.T Purontakasen herkkiä kappaleita.
        Tuulikki Elorannalla ja Seija Simolla myös hyviä lauluja, joita olisi mukava laulaa karaokeversiona.
        Kari Tapion, Esko Rahkosen ja Lasse Hoikan tuonannosta toivoisi lisää pelkästään heidän kappaleista koostuvia karaokelevyjä.

        Fredillä on hienoja kappaleita, joita olisi mukava laulaa, joten tässä pari toivomusta ( Luokkasormus) ja ( Tänään, nyt ja aina ) :)


    • Jamppa (ei Tuominen)

      Hector - Woyzeck

      • Jamppa (ei Tuominen)

        ..niin mä olen varsin vihreä näissä karaokeympyröissä ja kuvittelin, että suurin piirtein kaikista biiseistä olis olemassa karaoke versio : ) Otin kolme biisiä joita tykkään laulaa (en siis hakemalla hakenut harvinaisuuksia). Yhtäkään en löytänyt ainakaan suht ´ nopealla etsiskelyllä miltään listalta:

        Hector - Woyzeck
        Sir Elwoodin Hiljaiset.... - Älä mee
        Poets of the Fall - Illusion & Dream


    • särkis

      Tulipunaruusujen - Satuttavat sanat

    • rietu50

      Frederikiltä oma karaokelevi.Tässä olis heti kaksi kappaletta Tyttö kuin tiikeri,Tule tyttö kyytiin ym,,,

      • Lälläriä

        Minä toivoisin Reetun alkuajoilta niitä ihania lälläri kappaleita.
        Radio Nostalgiassa tuli muutama ja ah mitkä fiilikset ne saikaan aikaan.


    • ......

      Euroviisukaraoke, jolla levyllä olis eri vuosien voittajat ja kenties muutama muu hyvä biisi, joista on muodostunut vuosien saatossa yleisön suosikkeja. Ja nyt en tarkoita suomalaisia euroviisuja vaan kansainvälisiä ison kisan voittaneita viisuja, olishan siellä mukana yksi suomalainenkin kappale ja neljä ruotsalaista.

      • Yks lauleskelija

        Dingon Kulkuri ja kaunotar ois aika kova sana :)


    • laululeijjaa..

      tanssiorkesteri Syken kappaleita, mm. Noussut on kuu, koitere Karjalan helmi jne.

      • lauletaan!

        Tiktakin Miten onni korjataan. Haastava mutta olis kiva kokeilla.


    • orvokkihelmi

      Salamoi tarja lunnas, nuori rakkaus saksa brothers, veteraanin iltahuuto

      • Kklaulaja

        Eikös nämä laulut ole jo karaokelevyillä. Tuolla aiemmin joku sanoi, ettei karaoke.fi sivustoa päivitetä, kyllä minä sain sieltä Sinisen huivin, mutta ihan viimeisiä tatsian levyjä ei ollut esim. tatsia 14, jossa on mm. Yksi ainoa ihminen.


      • Kklaulaja
        Kklaulaja kirjoitti:

        Eikös nämä laulut ole jo karaokelevyillä. Tuolla aiemmin joku sanoi, ettei karaoke.fi sivustoa päivitetä, kyllä minä sain sieltä Sinisen huivin, mutta ihan viimeisiä tatsian levyjä ei ollut esim. tatsia 14, jossa on mm. Yksi ainoa ihminen.

        Mulla olis pari laulua toiveena: Paula Koivuniemen Taas tuuli soi ja Olavi Virran Kuin lapsena ennen.


    • minävaan

      Ja tässä pari toivetta,Aliina(Jari Sillanpää)
      Kaupungin illassa yksin(Paula Koivuniemi/Jorma Kääriäinen)

      • tässä muutama

        Tarja Lunnaksen kappaleista vois tehdä useammankin karaokelevyn. Sitten olis Souvareitten Satu vain ja Reijo Kallion Muistoja vain.


    • Karaoke-Anneli

      Ehdottomasti Tarja Lunnasta esim:Oot mulle enemmän. Kaikki nyt olevat laulettu. Enemmän tanssimusaa...Täällä ihmiset tykkää tanssia. Naisten tangoja myös.

    • Karaoke-Anneli

      Pdv 12 kotikaraoke löytyy salamoi Tarja Lunnas.

    • oikeinsopiva

      Ehdottomasti Anne Mattilan Kuivaa koivua pitäisi saada karaokeen <3

      • Karaokeharrastelija

        Anne Mattilan Kuivaa koivua löytyy Muvikan online karaokesta.


      • oikeinsopiva

        Mutta ei missään karaokebaarissa taida olla Muvikaa? Komppaan sitä, joka ehdotti "Miten onni korjataan", olisi hieno biisi. Ja Johanna Pakosen "sun elämää" olisi hyvä myös.


    • Minun_lista

      Finnebassen - Monday, Eric Prydz - Every day, Tove Lo - Talking body.

      • Minun_lista

        Inez - Stronger (Jody Den Broeder Club RMix).


    • juitri

      sami saari,se ei riitä

    • Jääpala

      Johanna Siekkinen "Sä olet kaunis" ja "Syliis lämpöiseen"

    • Jääpala

      Paula Koivuniemen "Kaupungin illassa yksin" eli "On siirtynyt päivä iltaan" ja myös hänen "Ikivanha leikki" eli "Todo, todo, todo". Ehdottomasti nämä!!

    • Jääpala

      Isto Hiltunen ja Koivukuja

    • aktiiviharrastaja

      Jonne Aaron - Rooma
      Ilpo Kaikkonen - Kiitoradanpää
      Taikakuu - alle metrin päässä
      Elias Kaskinen - Elämä Lupaa Mulle
      Taikakuu - Rouva Virtanen

    • Eiolelöytnyt

      Jukka Raitasen kappaleita karaoke versioiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe