feromoniparfyymi miehille

monte34

"http://helmikauppa.mtv3.fi/index.jsp?action=viewproduct&product_id=3839
Feromonit ovat seksuaalisia houkutusaineita, jotka toimivat signaaleina ja houkuttimina omalle lajille. Ne ovat huomaamattomia hajuja, kemiallisia viestejä, joita vastakkainen sukupuoli erittää. Ihmiset eivät pysty varsinaisesti haistamaan feromoneja, mutta nenässä on elin, joka pystyy tunnistamaan feromonit. Erityisesti hien mukana erittyvät feromonit vetoavat. On mahdollista, että esihistoriallisena aikana parinvalinta perustui pitkälti hienhajuun, niin rajulta kuin se tänä päivänä kuulostaakin, sillä nykyäänhän tämä "houkutusaine" eli hiki pestään pois päivittäin. Hyvä asia feromonissa on se, että sen teho ei laannu. Ihmisten ei ole mahdollista kehittää vasta-ainetta feromoniin eikä siihen voi turtua. Feromoni ylläpitääkin sukupuolten välistä seksuaalista kiinnostusta."

tuo pitää testata,eikä maksa paljon

29

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monte34

mee nyt tilaamaan? mää tilaan ja vien tiedän naiset siinähän itkette kun ette uskoneet tuohon

• tilasin, ei auttanut

• 11

varovainen, sillä liika feromoni toimii myös karkottimena

• monte34

lähes hajuton joten tuskin läträys-shokkia voi tulla

• BlueNightSatin

must joidenkin miesten hiki tuoksuu eikä haise. Hmm. Seksinki aikana hiki tuoksuu ja kiihottaa. Ja joskus pelkkä ihon nuuskiminen saa sävärin aikaan, että NYT haluun sua. Ne on noi feromonit. :)

• Fr.Fionatar

Mun exä oli hajuton, mistä se kertoisi?

• BlueNightSatin
        Fr.Fionatar kirjoitti:

ei tainnu hikoilla ollenkaan, joku häikkä? Taikka hän oli sulle hajuton ja väritön eli väärä mies? Mulle miehen ihon tuksu on ihmeellisen tärkeä juttu, siitä tuoksusta joko haltioituu tai ei pidä. Mutta mä taas olenkin ns. nenäihmisiä eli nuuskija. :)

• BlueNightSatin
        BlueNightSatin kirjoitti:

ei tainnu hikoilla ollenkaan, joku häikkä? Taikka hän oli sulle hajuton ja väritön eli väärä mies? Mulle miehen ihon tuksu on ihmeellisen tärkeä juttu, siitä tuoksusta joko haltioituu tai ei pidä. Mutta mä taas olenkin ns. nenäihmisiä eli nuuskija. :)

tuoksu..ja o tippui :)

• monte34
        Fr.Fionatar kirjoitti:

esim venäläisten naisten haju on erilaine kuin suomalaisten

• BlueNightSatin
        monte34 kirjoitti:

esim venäläisten naisten haju on erilaine kuin suomalaisten

täysin hajuton olla, ellei ole jotain häikkää jossain? :/

• Fr.Fionatar

tuoksu..ja o tippui :)

Tuli yx tosi ilkee ajatus tuosta hajuttomuudesta.....jessus,,

Hei se lumi sulaa pitäs lähtee pihalle lapion kanssa heittä sitä talon vierestä pois, ja koko ajatus inhoittaa.

Eli siinä tulee hiki ja jos mä nään vapaan uroksen pyydän sitä apuun ja haistan sillai vaivihkaa..onko se joku merkki.

• monte34

täysin hajuton olla, ellei ole jotain häikkää jossain? :/

toisten haju on vain mielyttävempi kuin toisten

• BlueNightSatin
        Fr.Fionatar kirjoitti:

Tuli yx tosi ilkee ajatus tuosta hajuttomuudesta.....jessus,,

Hei se lumi sulaa pitäs lähtee pihalle lapion kanssa heittä sitä talon vierestä pois, ja koko ajatus inhoittaa.

Eli siinä tulee hiki ja jos mä nään vapaan uroksen pyydän sitä apuun ja haistan sillai vaivihkaa..onko se joku merkki.

meet ihan liki ja nuuhkaiset syvään. Kyllä kaula-aukosta luulis vähän tuoksua tulevan. Kaulan seutu muutenkin on semmoi paikka missä on tuoksuja. Toki alastomassa vartalossa on sitten joka puolella, rintakehässä ja selässäkin.. ai jestas. Nyt ihan menee varpaat kippuraan ajatuksestakin. MMmrrr... :)

Nuuskuttelemaan siitä! x)

• Fr.Fionatar

Hikoili mutta se ei ns. tuoksunut miltään ei haissut edes.

Ja mulla on tositarkka hajuaisti.

• BlueNightSatin
        monte34 kirjoitti:

toisten haju on vain mielyttävempi kuin toisten

mä tätä mietin kanssa. Hajuton, mauton ja väritön voi kyllä olla persoonana. Kaikki ei vaan säväytä. Kuten ei tuoksutkaan. :/

• BlueNightSatin
        Fr.Fionatar kirjoitti:

Hikoili mutta se ei ns. tuoksunut miltään ei haissut edes.

Ja mulla on tositarkka hajuaisti.

se ei vaan sitten ollut sulle tarpeeksi feromonipitoinen sälli? En tiiä, mie en tiiä mittää mie vaan veikkaan. Nyt mä veikkaan itteni ulos. Mojo! Meehän nuuskimaan niitä miehiä siitä, hop hop. ;)

• monte34

viittaa jos ei hikoile ollnkaan

• mika31675

Feromoniparfyymi miehille - http://track.fi.buyalluramin.com/product/Alluramin/?uid=2484&sid=1971&pid=139&bid=advandec
        Feromoniparfyymi naisille - http://su.phierowoman.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=bdee73f7

• kirpela

onkin tosi kiihkee olo :/ Ehkä seuraava erä menis sit sutjakammin ton ajatuksen voimalla... Luulin että noita on vain minkeille :D

• ...se minun armaani menee aina sekaisin kun on hika pinnassa. Ja toisaalta....muistan erään ex,n joka aina sanoi heti kun vähän tuoksahti että menes nyt järveen ja käytä sitä saippuaa. Hmm..... eli minun tuoksu oli väärä hänelle. No, nyt kun muistelen niin aika pahalle se exäkin haisi verrattuna nykyiseen.... =)))

• kirpela

mikään ei oo niin ihku kun oma muru töistä tullessa...niin se vaan on.

• monte34

laittoi kesken kiihkeän rakastelun mun päähän tyynypussin kun hikeäni lensi sen silmiin, jatkoi touhua pussi päässä

• monte34 kirjoitti:

laittoi kesken kiihkeän rakastelun mun päähän tyynypussin kun hikeäni lensi sen silmiin, jatkoi touhua pussi päässä

...tästä on pakko vääntää vitsiä tyyliin että, oletko nyt aivan varma että syy tyynypussin päähän laittoon oli se hiki.... keu...keu.... =)

• monte34
        iivar-runoilija kirjoitti:

...tästä on pakko vääntää vitsiä tyyliin että, oletko nyt aivan varma että syy tyynypussin päähän laittoon oli se hiki.... keu...keu.... =)

huoneessa joten luulen et suolann hiki silmissä ei tunnu kivalta.
        hitto uimalasitkin on keksitty

• aIbatrossi

Nyt on todettu, että vain miehillä on erillinen lisähauaist, jonka yx tarkoitus on huomata pillun hienoovulaation tuoksu tai menkkojen paha haisu
      äämät itse eivät niitä aisti--huomaa bussisakin ohikukevasta ämmästä
      rumakin voi tuoksua kiihottavalta ja kaunotar peittää kammottavan nöfixen
      wanhan ämmän raskaalla parfyymillä

Six on hyväksi ettei rahtilaivoihin oteta kansilstia eikä ämmiä
      olis raikkaassa meri.ilmassa kiusallista saada kiimaisen pillun haisua nokkaansa

rosestarallakin olisi imettämistä kaiken päivää lehtolapsilaumassansa:D

• rosestar

kaikkee minäkin löydän palstalta, tuosta hajuaistista.
        kävin pitkästä aikaan kirppareilla huomasin hajuaistini parantuneen liiankin selvästi.
        huomasin kun jotkut vaatteet haisi tupakan tunkkasuudella, jotkut ihan likaselle(oli erittäin epämielyttävää olla) jotkut vaatteet oli peitetty vahvalla hajusteella.
        kirpputorit täällä päin on näyttävästi menettämässä loistonsa,
        erittäin harmillista.

• aIbatrossi
        rosestar kirjoitti:

kaikkee minäkin löydän palstalta, tuosta hajuaistista.
        kävin pitkästä aikaan kirppareilla huomasin hajuaistini parantuneen liiankin selvästi.
        huomasin kun jotkut vaatteet haisi tupakan tunkkasuudella, jotkut ihan likaselle(oli erittäin epämielyttävää olla) jotkut vaatteet oli peitetty vahvalla hajusteella.
        kirpputorit täällä päin on näyttävästi menettämässä loistonsa,
        erittäin harmillista.

Laki kieltää likaisten vaatteiden myynnin......

Kerran olin tasan kuukauden reissun poissa ja vakiämmäni luona ihmettelin, ku ei ollu petivehkeit vaihtanu lainkkaa

ämmä ei ollu raaskinu, ku lakanois oli mun tuaksu

hehheh---oli maannu yät jäniksen kokonen vaahto kaliiseis

• rosestar
        aIbatrossi kirjoitti:

Laki kieltää likaisten vaatteiden myynnin......

Kerran olin tasan kuukauden reissun poissa ja vakiämmäni luona ihmettelin, ku ei ollu petivehkeit vaihtanu lainkkaa

ämmä ei ollu raaskinu, ku lakanois oli mun tuaksu

hehheh---oli maannu yät jäniksen kokonen vaahto kaliiseis

"Kerran olin tasan kuukauden reissun poissa ja vakiämmäni luona ihmettelin, ku ei ollu petivehkeit vaihtanu lainkkaa"

Hän on rakastunut sinnuun. voi kuinka ihanaa jospa hän villin kalan nappaa.

Tahtoisin lika laki pykälän nähdä ja kiikuttaa tulostettuna kirpputoripöytään.
        olen huomannut ihmisiä, jotka ei edes tiedä haisevansa pahalle.
        saa tuulettaa kun lähtee kylästä.

• albshower

Rakas goldstar<3

Uskoisin Sinun karvahirviösi tuoxuvan hurmaavalt

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10912
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7323
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5364
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      71
      5227
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4658
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4113
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2968
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2885
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2390
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      37
      2219
    Aihe