http://images.forum-auto.com/mesimages/243899/renault_8.2.JPG
http://lecruchon2.free.fr/1962_Panhard_PL17/1962_Panhard_PL17_2.jpg
http://frostfeldt.se/taberg/motortraffar/2004/traff_9/bilder/Ford-Taunus-17-m-fram-stor.jpg
http://www.buyyourcar.co.uk/carimages/awb/large/austin_healey_awb_glynnbentley_7165827_1.jpg
http://www.ianhardy.net/gallery/main.php/d/47518-2/IR0E2842.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/86/Buick_LeSabre_1959_1.JPG
ilmeikkäitä peltilehmiä:
6
218
Vastaukset
- böööö
sori, mutta täytyy olla vähän kköyhää kun alkaa autoille kuvittelemaan ilmeitä...
- sitten?
http://farm4.static.flickr.com/3428/3359543390_646d3a0ae4_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3391/3434894099_8ce433b9de.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2470/3728439604_b92306546c.jpg
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2009/04/mazdamx5smileyface.jpg
http://www.seriouswheels.com/pics-1970-1979/1970-Dodge-Super-Bee-red-2.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1025194.jpg
http://www.gshocker.com/toyblog/archives/toyota.rsc.f34.500.jpg
http://www.wma-minelife.com/coal/graphics/Truck004.JPG
http://epmh.com/rautatie/kuvat/veturit/sr1/sr1_3071.jpg
Itse olen böön kanssa erimieltä siitä että onko köyhää kuvitella autoille/koneille ilmeitä, vaan olen sitä mieltä että pitää olla köyhä mielikuvitus jos noista ei näe minkäänlaisia ilmeitä.
Ja tässä olisi aloittajalle lisää ilmeikkäitä autoja/koneita - Retkuilija
sitten? kirjoitti:
http://farm4.static.flickr.com/3428/3359543390_646d3a0ae4_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3391/3434894099_8ce433b9de.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2470/3728439604_b92306546c.jpg
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2009/04/mazdamx5smileyface.jpg
http://www.seriouswheels.com/pics-1970-1979/1970-Dodge-Super-Bee-red-2.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1025194.jpg
http://www.gshocker.com/toyblog/archives/toyota.rsc.f34.500.jpg
http://www.wma-minelife.com/coal/graphics/Truck004.JPG
http://epmh.com/rautatie/kuvat/veturit/sr1/sr1_3071.jpg
Itse olen böön kanssa erimieltä siitä että onko köyhää kuvitella autoille/koneille ilmeitä, vaan olen sitä mieltä että pitää olla köyhä mielikuvitus jos noista ei näe minkäänlaisia ilmeitä.
Ja tässä olisi aloittajalle lisää ilmeikkäitä autoja/koneitaVirgil Exner osasi muotoilun.
- böö
sitten? kirjoitti:
http://farm4.static.flickr.com/3428/3359543390_646d3a0ae4_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3391/3434894099_8ce433b9de.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2470/3728439604_b92306546c.jpg
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2009/04/mazdamx5smileyface.jpg
http://www.seriouswheels.com/pics-1970-1979/1970-Dodge-Super-Bee-red-2.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1025194.jpg
http://www.gshocker.com/toyblog/archives/toyota.rsc.f34.500.jpg
http://www.wma-minelife.com/coal/graphics/Truck004.JPG
http://epmh.com/rautatie/kuvat/veturit/sr1/sr1_3071.jpg
Itse olen böön kanssa erimieltä siitä että onko köyhää kuvitella autoille/koneille ilmeitä, vaan olen sitä mieltä että pitää olla köyhä mielikuvitus jos noista ei näe minkäänlaisia ilmeitä.
Ja tässä olisi aloittajalle lisää ilmeikkäitä autoja/koneitajos alkaa näkemään autot elävinä, ei se ole kovin normaalia...ei voi mitään
- Retkuilija
böö kirjoitti:
jos alkaa näkemään autot elävinä, ei se ole kovin normaalia...ei voi mitään
ei ole terveellistä. Minä käytän pelkkää mielikuvitusta, teollinen muotoilija lisäksi kynää.
- Pierre Kusela
sitten? kirjoitti:
http://farm4.static.flickr.com/3428/3359543390_646d3a0ae4_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3391/3434894099_8ce433b9de.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2470/3728439604_b92306546c.jpg
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2009/04/mazdamx5smileyface.jpg
http://www.seriouswheels.com/pics-1970-1979/1970-Dodge-Super-Bee-red-2.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1025194.jpg
http://www.gshocker.com/toyblog/archives/toyota.rsc.f34.500.jpg
http://www.wma-minelife.com/coal/graphics/Truck004.JPG
http://epmh.com/rautatie/kuvat/veturit/sr1/sr1_3071.jpg
Itse olen böön kanssa erimieltä siitä että onko köyhää kuvitella autoille/koneille ilmeitä, vaan olen sitä mieltä että pitää olla köyhä mielikuvitus jos noista ei näe minkäänlaisia ilmeitä.
Ja tässä olisi aloittajalle lisää ilmeikkäitä autoja/koneitaKuka noit kaikkia linkkejä jaksaa alkaa täällä availemaan noiden kautta? Niiden etsintä on vaatinut kauan surffausta, jotta on päätynyt kuvalinkin kopioimiseen ----> jätkillä oo mitään kunnon tekemistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419