Eli erottiin tossa tammikuun alussa, mies jätti minut. Ihan syystä, myönnän sen. Ero ja siitä seuraaavat viikot olivat aika riitaisia ja tuli sanottua yhtä jos toista, mitä kadun. Samoin eron syytä. Virheistäni olen oppinut, ja kaipaan exääni valtavasti takaisin ja tekisin mitä vain, jos suhteemme jatkuisi taas.
Noh, mutta siis. Nyt olemme pari viikkoa olleet tiiviisti yhteydessä, nähtykin muutaman kerran. Hän flirttailee koko ajan ja kehuu etenkin ulkonäköäni. Välillä ihan yhtäkkiä nostaa minut syliinsä yms, mitä teki kun seurustelimme. Tekstailemme ja soittelemme usein. Keskustelumme ovat toisinaan sellaisia, että ei kyllä tunnu, että kavereita oltaisiin.. Oikeastaan tämä on ihan samanlaista, kun seurustellessamme, ainoa ero, ettei nukuta öitä yhdessä, suudella eikä harrasteta seksiä. Näen hänen katseistaan, että siinä on muutakin vielä mukana..
Mitä hän siis mahtaa meinata? Vai eikö mitään? Tiedän kuitenkin, ettei hän muiden naispuolisten kavereiden kanssa ole samanlainen. Kenenkään kanssa hän ei seurustele, eikä puheista päätellen mitään ole meneillään. Onko minulla vielä toivonkipinää? Onko hän mahdollisesti antamassa virheitäni anteeksi? En halua kuitenkaan töksäyttää asiaa suoraa hänelle, en tiedä miten reagoisi.
Mitä mies haluaa?
2
706
Vastaukset
- jepujee..
Tuo on täydellinen kopio minulta. Ainoa että olen mies. Tyttöystäväni jätti tammikuun alussa minut ja tuossa helmikuun puolessavälissä sitten ilmoitti, että katuu eroa. No mentiin muutaman kerran ulos ja hän kiitteli että suostuin ottamaan hänet takas. Kaikki oli kuin ennen vanhaan paitsi ei ollut seksiä eikä yhteisiä öitä. Muutama suudelma tosin.
Noh yhtäkkiä hän alkoi olemaan etäinen ja kysyin missä mennään, niin hän sanoi, että on pahoillaan kun tuli tällainen pieni yhtäkkinen kaipuu ja se oli sitten siinä.
No ei muuta ku suruprosessi taas alusta käyntiin ja että vitutti. Tein virheitä ja olisin ollut valmis ne korjaamaan ja olisin halunnut toisen mahdollisuuden enemmän kuin mitään, mutta turpaan tuli. Enää en hänen kanssaan yritä, vaikka hän yhteyttä ottaisi (mutta tuskinpa ottaa).
Tosta sun tilanteesta en tiedä. Tällä hetkellä itse olen aika skeptinen tuollaisiin, mutta tiedä sitten jos teillä onnistuisi. Koita puhua hänelle avoimesti niin tiedät missä mennään. - m44m
ei kannata ottaa takas enää minäkin olin tuossa viime kesänä suhteessa 4kk ja syksyllä pistettiin poikki.
No loppysyksyksi löytyikin uusi ja menikin taas muutama kuukaus yhessä. Vuoden alusta aloitin lämmittää kesäistä suhdetta, se ei lämmenny tänne maaliskuulle tarpeeks ja nyt taas eroon. Ja taas ois tulossa se loppusyksyn ihastus uudestaan mutta kyllä nyt oon oppinu jo etten lähe enää uudestaan saman kaa.
Voihan sitä olla ystävii tai kavereita mut ei ehkä muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi402045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä181920Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56772Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32678- 50676