Tilasin netistä LaurEss -merkkistä mineraalimeikkijauhetta meikkipohjaksi. Pari ekaa päivää olin täysin myyty, tuo meikki levittyi uskomattoman hyvin, peitti enemmän kuin mikään aiemmin kokeilemani nestemäinen meikkivoide. Nyt sitten muutaman käyttöpäivän jälkeen on ilmaantunut iholle kutinaa tämän meikin käytön yhteydessä, etenkin jos vaikkapa hikoilen meikit naamassa, alkaa vimmattu kutina.
Harmittaa todenteolla jos tästä joudun luopumaan kutinan takia, ihottumaa iholle ei jää, mutta eihän tuo kutina kivaa ole. Voiko se olla vain hetkellistä, voiko se mennä ajanmyötä ohi?
Tässä vielä tuon meikkipohjan INCi lista, jos joku löytää sieltä jotain mikä mahdollisesti ärsyttää ihoani, itse en löydä, ja mielestäni kaikkia noita ainesosia löytyy aiemminkin käyttämistäni tavallisista meikkivoiteista:
Titanium Dioxide
Zinc Oxide
Mica
Boron Nitride
Lauroyl Lysine
Silica
Iron Oxides
Kiitos jo etukäteen jos joku osaisi auttaa!
Miksi mineraalimeikki kutittaa?
asojoaija
2
436
Vastaukset
- Yksi ajatus
Minä ihmettelin samaa juttua, sitten huomasin olevani allerginen ponin karvoista (vai vuohiko se oli) tehdylle siveltimelleni.
- Pirkkoqii
Jos kuivattaa ihoa/allergisoi, saattaa kutista. Kokeile vaihtaa sivellintä tms. Niin selviää onko allergiaa : )
Pirkko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315516- 363731
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833293- 112575
- 292162
- 122087
- 1631886
- 141378
- 1051362
- 1371164