Alussa juttua riitti kun tutustuttiin eikä tiedetty toisista mitään, mutta nyt ei ole oikein mitään puhuttavaa. Ei ainakaan mitään kiinnostavaa. Hyvin harvoin. Yömyöhään sängyssä kyllä juttu luistaa, naureskelemme ym. Seksi on ok myös. Toisaalta nautin erimielisyyksistä, koska silloin on jotain puhuttavaa ja muuten ei. Välttelen lähtöä yhdessä esim. lenkille tai reissuun, kun sitten möllötetään vaan hiljaa. Elokuvaa on mukava katsoa yhdessä kun silloin ei tarvitse puhua. Välillä on tosin pakko sanoa jotain esim. kommentoida säätä, kertoa miten töissä/opiskelut menee, mutta hyvin lyhyeksi jäävät ja se on vaan sellaista small talkia. Syvällisiä pitkiä keskusteluita ei ole. Kaipaisin samankaltaisia kokemuksia ym.? Ja puoli vuotta ollaan tunnettu.
Ei puhuttavaa miehen kanssa
6
3427
Vastaukset
- No hecticco
Olet tyypillinen tämän maailman kasvatti: et kestä hiljaisuutta. Aina pitää olla vähintään tavaratalojen musakkia niin sinunkaltaisesi on varmaan tyytyväinen. Ei millään pahalla, mutta ei hiljaisuudessa ole mitään pahaa. Silloin voit vaikka rauhassa ajatella.
- 873944+u2åu2å
siitä ettei teillä ole yleistietoa eikä minkäänlaista varsinaista maailmankatsomusta.
Kun ei ole mielipiteitä muusta kuin onko pitsa aurajuustolla parempi kuin ilman, niin silloin sitä istutaan sitten mykkänä sohvalla.
Suosittelisin elämänpiirin avartamista, ja lehtien lukua, silloin löytyisi keskustelunaiheitakin.
Ex-mieheni yleissivistys on (vaikkakin kouluja käymätön) huomattavan hyvä. Hänellä on myös selkeä maailmankatsomus ja hän lukee paljon.
Yli 20 vuotta ja eron jälkeenkin on aina vain riittänyt keskustelunaiheita hänen kanssaan vaikka kumpikaan meistä ei ole hölöttäjätyyppiä. - sfsafsdfsdfasdf
873944+u2åu2å kirjoitti:
siitä ettei teillä ole yleistietoa eikä minkäänlaista varsinaista maailmankatsomusta.
Kun ei ole mielipiteitä muusta kuin onko pitsa aurajuustolla parempi kuin ilman, niin silloin sitä istutaan sitten mykkänä sohvalla.
Suosittelisin elämänpiirin avartamista, ja lehtien lukua, silloin löytyisi keskustelunaiheitakin.
Ex-mieheni yleissivistys on (vaikkakin kouluja käymätön) huomattavan hyvä. Hänellä on myös selkeä maailmankatsomus ja hän lukee paljon.
Yli 20 vuotta ja eron jälkeenkin on aina vain riittänyt keskustelunaiheita hänen kanssaan vaikka kumpikaan meistä ei ole hölöttäjätyyppiä.Tämä olikin hyvä pointti jota en ole ajatellut. Miehellä on hyvä yleissivistys mutta minä harvoin katson uutisia enkä ole kiinnostunut muusta kuin omista harrastuksistani, shoppailusta... Voisin tästä lähtien tätä kehittää itsessäni..
- nainen....30...
sfsafsdfsdfasdf kirjoitti:
Tämä olikin hyvä pointti jota en ole ajatellut. Miehellä on hyvä yleissivistys mutta minä harvoin katson uutisia enkä ole kiinnostunut muusta kuin omista harrastuksistani, shoppailusta... Voisin tästä lähtien tätä kehittää itsessäni..
Hei olikohan tuo edellinen Kiitos viesti nyt oikeasti aloittajan kirjoittama?? aloittaja puhui syvällisistä keskusteluista, ne eivät yleensä viittaa shoppailuun..
Voin samaistua viestin aloittajaan todella hyvin. Minä kaipaan miehen ja ystävienikin kanssa tietynlaista henkistä yhteyttä, että puhutaan välillä syvällisistäkin asioista. Syvällinen ei kuitenkaan minulla tarkoita samaa kuin yleissivistys, esim. politiikka, maailman tilanne yms.. vaan ylipäätään elämän pohtimista ylipäätään erilaisista näkökulmista. Keskustelussa tulisi päästä "tänään paistoi aurinko" small talkkia syvemmälle, ei vain konkreettisia asioita vaan tuoda itsensä keskusteluun mukaan.
Parisuhteessa PITÄÄ olla puhuttavaa, joten pitäisikö sinun miettiä onko tässä mitään tulevaisuutta!! Ole rehellinen itsellesi ja kumppanillesi. Ota asia vaikka puheeksi. Mutta oikeasti, jos nyt ei ole puhuttavaa en usko että sitä on myöhemminkään. Riippuu tietenkin minkä ikäisiä olette, jos olette kovin nuoria niin ihminen kehittyy vielä.... - sdfasdfasdfsdfsdf
nainen....30... kirjoitti:
Hei olikohan tuo edellinen Kiitos viesti nyt oikeasti aloittajan kirjoittama?? aloittaja puhui syvällisistä keskusteluista, ne eivät yleensä viittaa shoppailuun..
Voin samaistua viestin aloittajaan todella hyvin. Minä kaipaan miehen ja ystävienikin kanssa tietynlaista henkistä yhteyttä, että puhutaan välillä syvällisistäkin asioista. Syvällinen ei kuitenkaan minulla tarkoita samaa kuin yleissivistys, esim. politiikka, maailman tilanne yms.. vaan ylipäätään elämän pohtimista ylipäätään erilaisista näkökulmista. Keskustelussa tulisi päästä "tänään paistoi aurinko" small talkkia syvemmälle, ei vain konkreettisia asioita vaan tuoda itsensä keskusteluun mukaan.
Parisuhteessa PITÄÄ olla puhuttavaa, joten pitäisikö sinun miettiä onko tässä mitään tulevaisuutta!! Ole rehellinen itsellesi ja kumppanillesi. Ota asia vaikka puheeksi. Mutta oikeasti, jos nyt ei ole puhuttavaa en usko että sitä on myöhemminkään. Riippuu tietenkin minkä ikäisiä olette, jos olette kovin nuoria niin ihminen kehittyy vielä....No joo, no tarkoitin syvällisiä keskusteluja SEKÄ mielenkiintoisia keskusteluja maailmantilanteesta ym. Eli yleensäkin mielenkiintoista puhuttavaa, ei mitään "ompa kaunis päivä tänään"-small talkia. Ja shoppailun otin sen takia esimerkiksi koska se ei kuulu näihin mielenkiintoisiin aiheisiin, mutta josta minä olen kiinnostunut, joten minun kuuluisi vähän sivistää itseäni ettei puheenaiheet rajoittuisi vaan noihin aiheisiin.
No 21-vuotias olen minä ja mies vähän vanhempi.
- oppeliini
maksat aivan liikaa niitä muutamistaa AAAAAAh-öistä!
Mitähän jos näkisit aivan pikkuisen vaivaa ja hakisit huikän älykkäämpää seuraa? Vain oletko niin laiska että heti kun ensimmäinen 2lahkeinen vilkaisee sinua, raahaat hänet sänkyysi. Jos näin on, miksi sitten ihmettelet kun hän ei ole kiinnostunut yläpäästäsi lainkaan? Tai sinä hänen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194909Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543922Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603493Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362386Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta562284Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084