Murros ikäisen voimaharjoittelu

banaaaniasoppeen

Moi! Oon 15 v 176cm/57kg liian laiha? Olin 7. luokalla 60kg mutta silloin olin lihava. Laihdutin 52kg ja nyt kai tullut sitten lihasta ja paino noussut. Treenaan 6 kertaa viikossa joista vähintään 3 aerobista ja loput voimaharjottelua. Treenaan kahvakuulilla. Painoina minulla on usein 12kg( riippuu liikkeestä) joskus 20kg. Teen välillä myös pienillä painoilla kestävyyttä. Olen kuullut niistä paljon hyvää mutta onko mitään huonoja puolia verrattuna normi punttiin? Diettiä minulla ei ole, mutta vältän valkoista viljaa ja syön maitotuotteita paljon esim. rae juusto jne. Hedelmiä tulee myös syötyä paljon. Viikonloppuisin tulee sipsejä ja karkkeja syötyä ehkä max 350g viikonloppu. Energiajuomia tulee viikossa juotua ehkä 3-7. Eli treenaanko liian paljon ikäisekseni, omasta mielestäni liian vähän....

10

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjaajahhhh

siis laihdutin 52 kiloon en 52 kiloa :D

• Murrosikäisen

pitäisi keskittyä koulunkäyntiin ja erityisesti yhdyssanavirheiden korjaamiseen.

• body maker

Painoina minulla on usein 12kg( riippuu liikkeestä) joskus 20kg. ^^ ootko tyttö vai poika? ite oon 15v poika, ja mulla liikkeissä on 20-35kg, joskus teen esim. 40 kilolla 4*6 sarjoja. olen treenannut tammikuusta asti, helmikuussa aloitin myös kotitreenin (hauis, vatsat, rinta, selkä).

• banaaaniasoppeen
        body maker kirjoitti:

Painoina minulla on usein 12kg( riippuu liikkeestä) joskus 20kg. ^^ ootko tyttö vai poika? ite oon 15v poika, ja mulla liikkeissä on 20-35kg, joskus teen esim. 40 kilolla 4*6 sarjoja. olen treenannut tammikuusta asti, helmikuussa aloitin myös kotitreenin (hauis, vatsat, rinta, selkä).

olen poika. Puhutko nyt kahvakuulista? Mitä liikkeitä teet? Itse saan 12 kg heaven and hellin tehtyä? menisi kyllä 14kg mutta ei ole kuin 12kg ja seuraava sitten 16kg.

• body maker
        banaaaniasoppeen kirjoitti:

olen poika. Puhutko nyt kahvakuulista? Mitä liikkeitä teet? Itse saan 12 kg heaven and hellin tehtyä? menisi kyllä 14kg mutta ei ole kuin 12kg ja seuraava sitten 16kg.

väärin käsitys, luulin että tarkoitit esimerkiksi vaikka alataljalla 12 kiloa, olin et wtf : D mut jos kahvakuulia tarkoitat, niin sehän on jo sitten iha hyvä suoritus (:

• Banaaniaasoppeen
        body maker kirjoitti:

väärin käsitys, luulin että tarkoitit esimerkiksi vaikka alataljalla 12 kiloa, olin et wtf : D mut jos kahvakuulia tarkoitat, niin sehän on jo sitten iha hyvä suoritus (:

Haha :D ei se mitään... Aattelin ekaks et jumalauta on kova jätkä. Joku rambo :D

• joojjj

Suosittelen äidinkielen tukiopetusta.

• banaaaniasoppeen

Tiedoks vaa et haistakaa paska saatanan äidin kielen opettajat.. vittu mun äikkä oli kutone ja ei vituta yhtää

• Laita yhdyssana-
        banaaaniasoppeen kirjoitti:

Tiedoks vaa et haistakaa paska saatanan äidin kielen opettajat.. vittu mun äikkä oli kutone ja ei vituta yhtää

virheet kuntoon ja lopeta kiroileminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1785
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1160
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      442
      1129
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      130
      814
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      763
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      681
    Aihe